Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 00:28 - Запомняща се разходка...
Автор: cinderellathespy Категория: Видео   
Прочетен: 5292 Коментари: 10 Гласове:
17

Последна промяна: 30.09.2013 00:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image







“Love is always patient and kind;

it is never jealous, love is never boastful or conceited;

it is never rude or selfish;

it does not take offense, and is not resentful.

Love takes no pleasure in other people’s sins but delights in the truth;

it is always ready to excuse, to trust, to hope, and to endure whatever comes.

Love does not come to an end.”

                                                                 ~ Bible quotes





image  

I"ll always remember...





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vestige - :-)
30.09.2013 18:37
С удоволствие си припомних това приятно филмче. Благодаря!
цитирай
2. cinderellathespy - @ vestige
30.09.2013 18:54
vestige написа:
:-)
С удоволствие си припомних това приятно филмче. Благодаря!


Здрасти, vestige,
радвам се, че съм породила усмивки! :)
И аз обичам това филмче, периодично си го гледам,
отдавна бях замислила видеото с песничката на Манди Мур,
просто му дойде времето за изработване!
Хубава вечер и пак заповядай насам! :))

Ели
цитирай
3. coacoa11 - Хм, аз пък чета сега ей тази книга...
01.10.2013 07:44
Хм, аз пък чета сега ей тази книга:
http://www.youtube.com/watch?v=G93e5flKSRw
цитирай
4. karaiany - Точно това най- често забравяме. ...
01.10.2013 10:46
Точно това най- често забравяме.Понякога се питам дали въобще я разбираме...(Любовта)
цитирай
5. cinderellathespy - @ coacoa11
01.10.2013 15:04
coacoa11 написа:
Хм, аз пък чета сега ей тази книга:
http://www.youtube.com/watch?v=G93e5flKSRw


Здрасти, Жаб,
уби ме тотално! Добре се посмях с това мини филмче. Людмила Филипова е сладур, гледала съм преди време интервю с нея за това как е започнала да пише и какви са търсенията И! Честит ден на поезията и музиката всъщност!:))
С какво ще поздравяваш - с песен или стихче?;)
Снощи имах такова настроение и преведох един текст на песен в изпълнение на Ева Касиди - Time After Time!...
А току що, като излязох от залата надрасках и едно стихо!
Поздрав с него и усмихната дъждовна есен, Жаб! Благодаря ти, че мина!:))

Ден след ден…

ден след ден
сезоните преплитам
превръщам ги във път и синева
и боса пак по пътищата скитам
към някаква изгубена
звезда

ден след ден
заспивам уморена
във източни безвременни земи
а в ранно утро странно сътворена
се будя
сред копнежи и мъгли

ден след ден
аз още съществувам
в хербария ти с песни и мечти
със ветрове в небесното лудувам
а есен във вечерно
ме дъжди

ден след ден
аз все така очаквам
да мигне светофара в цвят “Ела”
и някак си смълчана се изплаквам
в тревистото с посока
Свобода

ден след ден
часовници ме тракат
а щастието някак си напук
прошепва че завинаги ме чакат
любов и болка
под един капчук

ден след ден…

01.10.2013г.
Ели

А песничката и превода са ето тук :
http://somewhereinthewind.blogspot.com/2013/10/time-after-time.html
(всъщност... и аз съм там... венецианска крачеща)
До скоро ти...
цитирай
6. cinderellathespy - @ karaiany
01.10.2013 15:13
karaiany написа:
Точно това най- често забравяме.Понякога се питам дали въобще я разбираме...(Любовта)


Разбира се, че не я разбираме, Ади,
така както не разбираме живота, смъртта, и въобще всичко зримо от материалния и незримо от сакралния свят, но може би именно в това е вълшебството - да създаваме ежедневно собствена приказка, собствен филм, в който сме главни герои, да се стремим да изпълняваме ролите достоверно и вдъхновенно, а Любовта... тя е полъх на вятъра, дъждовни капки, слънчев лъч отразен в стъклото, усмивката на детето в пясъчника, пяната на разляла се вълна, бяла лястовица в полет, ударите на сърцето ни, дори каменните паметници в гробищните паркове са Любов... Любовта е Всичко, което го няма и го има, Ади...
Между другото тая сутрин докато карах към работа в дъжда видях цяло ято бели лястовици...
Честит ден на поезията и музиката, Ади! Бъди все така вдъхновен!
Видях, че си прочел пожеланието на моята стена във Фейсбук! Радвам се!:))
Хубава вечер,

Ели
_______________________________________________
И на тебе една Ева Касиди (нали от вчера съм на нея) :
http://www.youtube.com/watch?v=BW1bH5cq_Xg&list=PL7VxR66rotKGhlYgCdtLRrDIhi31g5IJ8&index=18

цитирай
7. metlichina - който не се е докосвал до любовта...
01.10.2013 21:23
само той не познава и щастието и страданието...
цитирай
8. ishchel - Имаше един филм преди години
02.10.2013 14:03
Всичко е любов - така е ....всичко около нас е любов - раждаме се от любовта и живеем в любов... Любовта се усеща и осъзнава , но не се разбира...Love does not come to an end.”
Усмивки!
цитирай
9. cinderellathespy - @ metlichina
02.10.2013 18:43
metlichina написа:
който не се е докосвал до любовта...
само той не познава и щастието и страданието...


Здрасти, мила,
така е...
Нямам какво да добавя...
В есента (особено в началните дни на октомври) прегръщам тъгата и винаги се мъча да преболявам разни неща, да ги преосмисля и това ми помага в бъдещето
да не допускам повторно разни грешки, да живея спокойно въпреки едно усещане за празнота от 23 години насам...
Но и щастието и страданието са едновременно горчиво-сладки,
като всичко в Любовта и точно заради това тя е тъй неповторима и все ни кара
да се стремим към нея...
Поздрави, мила

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - @ ishchel
02.10.2013 19:04
ishchel написа:
Имаше един филм преди години
Всичко е любов - така е ....всичко около нас е любов - раждаме се от любовта и живеем в любов... Любовта се усеща и осъзнава , но не се разбира...Love does not come to an end.”
Усмивки!


Ани,
напоследък се питам има ли край Любовта? Има ли начало и край, когато вървиш все към един и същ човек? Или пък вървиш към различни хора, но във всяко следващо лице виждаш едно-единствено? Отиваш си, а душата неистово крещи - "Намери ме, аз искам само теб"...
И да, той Ландън във филмчето го казва - "Любовта е като вятъра, не можеш да я видиш, но можеш да я почувстваш..." И Винаги се помни (бих добавила аз, началните строфи от песничката на Манди)....
А "Всичко е Любов" е страхотен филм... Намерих едно клипче с готина песен на БТР - пускам ти го, Ани, и ти благодаря за хубавия коментар, в унисон с мислите ми...

Прегръдки,
Ели
______________________________________
Б.Т.Р. - Надежда
http://www.youtube.com/watch?v=J9szSTOnYj0
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1732125
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930