Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2013 09:09 - Почти прекрасно...
Автор: cinderellathespy Категория: Видео   
Прочетен: 4864 Коментари: 11 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image

 



Помните ли това хубаво филмче от ученическите ни години,
след което доста момичета искаха да бъдат барабанистки с къси коси, а доста момчета смятаха, че ако рисуват хубаво и умеят да поправят коли, имат добри шансове да си уредят среща с красавицата на училището? :)))

  

Поздрав за всички приятели в блога, с едно намигващо напомняне -

***




Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Привет, Еличка -
05.02.2013 09:56
непоправима романтичка!... :)
цитирай
2. mariniki - хубаво е...
05.02.2013 10:11
че ни го припомняш... хубавите неща
остават незабравими... топъл, сърдечен
поздрав за теб...
цитирай
3. didoignatov - Заинтригува ме,
05.02.2013 11:26
защото не съм го гледал. Сега ще опитам да го сваля.
Поздрави!
цитирай
4. faktifakti - да, тя е винаги на една ръка разстояние .
05.02.2013 12:10
и понякога по- близо. приятен ден, Ели.
цитирай
5. анонимен - Благодаря ти!
05.02.2013 12:46
Усмивки за теб!
цитирай
6. cinderellathespy - 1. mt46 - Привет, Еличка -
05.02.2013 14:24
mt46 написа:
непоправима романтичка!... :)


Здрасти, Марински,
верно съм си непоправима романтичка
и има неща от детството ми, в които продължавам
и в днешните дни да се сгрявам..., но някак успявам
да ги пречупя през усещанията си от настоящето и...
незнам... Хубаво ми е вътре!
Усмихнат следобед от мен! :)

Ели
цитирай
7. cinderellathespy - 2. mariniki - хубаво е...
05.02.2013 14:39
mariniki написа:
че ни го припомняш... хубавите неща
остават незабравими... топъл, сърдечен
поздрав за теб...


Маги здрасти,
абсолютно си права за хубавите неща...
Те остават Вечни...
Ама въпреки готината дръмарка.... не можах да се мотивирам
за барабанисване, нищо че като ученичка
най-добрия ми приятел беше барабанист - много добър
(и май си падаше по мен (намийг - хора с буквата Т да не четат)
ама не се брои щото той може да свири на всичко - и на китари,
и на пиана, и на хармоники ииии абеее на всичко и също пее супер)),
аз си падах по соло китариста в групата (и бая години ходих като
муха без глава),
после като студентка си преместих погледа върху бас китариста
(че и бас китара си имам в тая връзка и случката с мухата и главата
пак се повтори) ииии .... тъй ....
Като се замисля към настоящият момент съотношението в двубоя
китаристи <-> барабанисти е
3 на 0 в полза на китарджийте :)))
Усмихнат следобед и за теб!

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - 3. didoignatov - Заинтригува ме,
05.02.2013 14:44
didoignatov написа:
защото не съм го гледал. Сега ще опитам да го сваля.
Поздрави!


Привет, Дидо,
Е как тъй не си го гледал тоз' хубав разтоварващ филм отпреди 25 години?
Бързо включвай теглилките и скоро вярвам ще наваксаш!
Да разбирам ли, че клипа ти е харесал? ;)
Имах нужда да се опитам да усмихна
колкото се може повече хора днес...
Освен да ти пожелая приятно гледане, друго не ми остава...
Мери Стюърт Мастерсън, Ерик Столц, Лия Томпсън и Крейг Шефър
на млади години.... Cool обстановка определено!!! ;)
До скоро!

Ели
цитирай
9. cinderellathespy - 4. faktifakti - да, тя е винаги на една ръка разстояние .
05.02.2013 14:47
faktifakti написа:
и понякога по- близо. приятен ден, Ели.


Еви,
думата, която привлече вниманието ми в твоя коментар е "Близо"!
Няма да я анализирам, просто ще ти пусна една песничка,
която харесвам...
Писала съм и стихо по нея, може някой ден като имам настроение
да го споделя тук...

Рут Колева - "Близо"
http://vbox7.com/play:e67b816b

Прегръдки и хубав следобед от мен, мила!

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - 5. анонимен - Благодаря ти!
05.02.2013 14:50
анонимен написа:
Усмивки за теб!


Анонимен 5,
и аз ти благодаря!
Welcome си!
Пропуснал си да напишеш от кои си - >
от барабанистите или от китаристите?! :))))
А може да си и от алпинистите (или пък парашутистите, мхм)... ;)
И за тебе усмивки! :))))

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - 6. martosblack - а,понякога и на един Дъх
05.02.2013 15:03
martosblack написа:
Обич за теб (!)


Здрасти, martos,
дъха даааа....
Зад прозореца грее слънце и някак цял ден ми е едно
усмихнато днес! Дано и утре да е така...
Утре идва времето за... [Мен и (=) Никита] + Майкъл]!
Много се кефя на едно нещо, което направих и се надявам
утре да усмихна и всичките си приятелки жени, не само в блога,
ами принципно (мъжа вече го усмихнах)...
Дали да не спретна един списък във вид на облак - > 100% на много
хора ще им стане cool да си прочетат имената.... (!)(!)(!)
И ще го оставя (списъка) отворен за нови постъпления, щото както казва Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече" (и толкова по-добре да добавя аз)!
Ще видя, ако ми остане време....
И пак да ти благодаря за доктор Асенов - > в него ми е надеждата...

С Обич,
Ели

http://vbox7.com/play:97d3fe1e
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1732140
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930