Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 09:45 - Stand up…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6587 Коментари: 37 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... 36 - > mission completed successfully!!!



image


 



***

 

Стани стани

И просто погледни

Небето пак е синьо

Пак блести

И птици пак летят летят

При тях те викат

И крещят

 

А песен нежна

Във сърцето ти звучи

Докато боса тичаш

След  мечти

Със снайпера на рамо

Със сълзи

В очите ти

Две бисерни реки

 

Боли боли

А пътя във зори

Все по-примамливо

И влюбено шепти

Търкулваш по следите си

Звезди

И се изгубваш

В приказни гори

 

След тебе ще остане

Мрак

Далечен тътен

На отминал влак

И някой в сънища

Ще те зове

Ще търси погледа ти

На дете

 

Лети лети

И пак гори

Разпалвай страсти

И вали

Но някой ден

Се завърни

И нечия душа

Стопли

 

03.02.2013г.

@Eli

 






***



 

  • По случай личният ми празник с видеото за Никита
  • и страхотната песен на Garou  
    поздравявам (и) всички мои приятелКИ –
  •  от реалността и от виртуалните ми полети
  • и Ви пожелавам  да сте здрави
  • и Винаги да намирате сили в себе си
  • да се изправяте и да продължавате по пътя,
  • защото който върви, Вярвам (До)Стига!

  • Благодаря Ви, че Ви Има в живота ми!


Обичам ви,

                                Ели
 

***

 

 



Тагове:   Ели,   Stand Up,   моя ден,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didoignatov - Честит празник, Ели!
06.02.2013 10:43
Просто си живей така, че да не ти се налага да мечтаеш.
Приятен ден!
цитирай
2. cinderellathespy - @didoignatov
06.02.2013 11:53
didoignatov написа:
Просто си живей така, че да не ти се налага да мечтаеш.
Приятен ден!


Thanks, Дидо!
За къде сме без мечтите!:)))
Аз мечтая постоянно, и си летя, и правя вълшебства...
Мечтите са нещото, което ни движи напред, мисля си...
И ти да бъдеш здрав, аз на моя празник обичам да поздравявам приятелите си!
На мен ми е много усмихнато днес от сутринта,
когато ме изправиха на подсъдимата скамейка и даже ми прочетоха присъда,
която ще се изпълнява след малко - в 12 часа...
Тъй че бягам... "конвоя" чака да ме води за изпълнение на "наказанието"...
Радвам се, че намина... ;)

Ели
цитирай
3. cinderellathespy - @martosblack
06.02.2013 12:00
martosblack написа:
бъди обичана

бъди обичана



martos, прегръдка...
Благодаря за съобщението - > прочетох...
Огнено в...... :)))
Yes! Никитовско-Майкълското за теб е от еспешъли категорията!!!
Прегръщ!!!:)))

Ели
цитирай
4. mt46 - Честит празник, Еличке!
06.02.2013 12:35
Пожелавам ти здраве, обич, вдъхновеност!... :)
цитирай
5. faktifakti - честит рожден ден, Елинце.
06.02.2013 13:32
стреляй винаги точно през снайпера на сърцето. прегръщам те топло.
цитирай
6. brym4ence87 - ЧРД! ;-)
06.02.2013 14:12
Е, не съм от приятелКИте, но за другар бих кандидатствал. ;-)) Бъди много щастлива и влюбена!
цитирай
7. cinderellathespy - @mt46
06.02.2013 15:21
mt46 написа:
Пожелавам ти здраве, обич, вдъхновеност!... :)


Привет, Марински,
днес го дадох малко "уво" :)))
Благодаря ти за пожеланията, приятелче!
Обещавам да се старая да сбъдвам и трите, ежедневно!!!:)))
Още повече, че днес получих Присъда, с която бях призната за Виновна
в това, че всяка година на тая дата, чрез използване на нетрадиционни средства и че чрез разрушаване килограмите на служителите в съда, предизвиквам със своите действия весел купон и добро настроение, с което съм допринасяла за разсеяността в колектива при изпълнение на преките им служебни задължения, ама било маловажен случай, та затова се оттървах с административно наказание - Глоба в размер на една почерпка на пострадалите от деянието лица, която вече даже успя да се случи!:)))
Усмивки за тебе и ти благодаря най-сърдечно!

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - @faktifakti
06.02.2013 15:29
faktifakti написа:
стреляй винаги точно през снайпера на сърцето. прегръщам те топло.


Eви, здравей,
много ти благодаря!
Аз затова дълго гледам първо през визьора и чак след това изстрелвам патроните... Мисля, че за сега съм безпогрешна, но явно обучението
в Първи отдел си казва думата (особенно през последната година и половина),
а и Майкъл пази :)))
Но пък, от друга страна Пепеляшка си остава непоправима романтичка, нищо че носи снайпер на рамо и затова Винаги печели принца... ;)
И аз те прегръщам топло и ти благодаря за хубавите думи!
Усмивки от мен,

Ели
цитирай
9. cinderellathespy - @brym4ence87
06.02.2013 15:40
brym4ence87 написа:
ЧРД! ;-) Е, не съм от приятелКИте, но за другар бих кандидатствал. ;-)) Бъди много щастлива и влюбена!


Здравей, Бръмчо,
адски ми е приятно, че си прелетял насам!:)))
С удоволствие мога да ти съобщя, че кандидатурата ти за Другар е одобрена
от Шефа и Маделин (двата "цербера" в отдела (намийг)), тъй че от днес отговорностите ти в полуреалното общуване вероятно са се увеличили, но убедена съм - резултатите от мисиите ще покажат, че ти можеш да се справяш с всичко отлично (предвид прочетеното в твоя блог)... ;)
И тъй вярно - > обещавам да бъда по много от всичко - > щастлива съм Винаги, когато виждам Другите щастливи и усмихнати, а влюбена.... - > Никита е влюбена само в Майкъл и никой не може да го измести от сърцето и, при никакви обстоятелства - > тъй че и там нещата са Бетон в унисон с твоето пожелание!:)))
Хубаво доизкарване на днешния ден!
Поздрави от мен! И минорна усмихвация... :)))

Ели
цитирай
10. karaiany - Лерлееее, Ели ! Да ти имам годините ! ...
06.02.2013 17:18
Лерлееее, Ели ! Да ти имам годините ! :)))
36 ! Между другото , трябва да те уведомя , че според китайскя календар , ние преминаваме през 12 - годишни цикли . Ти си на върха на третия цикъл , който е... " ...на попрището жизнено в средата ..." според Данте. А там може всичко да се случи...:)
Тогава при мен настъпиха най - големите промени в живота .
Тази година ще се окаже най - важната. 3а теб !
С най - топла прегръдка , рожденичке ! :)
цитирай
11. jabog - поздарви за празника и пожелания за ...
06.02.2013 18:25
поздарви за празника и пожелания за точна стрелба в сърцата на избраните цели.
Никита е хубав, но напоследък гледах SALT с Анджелиа, така че съм на тази вълна :-)
цитирай
12. sestra - Бог да те пази, Ели!
06.02.2013 19:44
Винаги съм се отегчавала от това броене, ето, че и в това си намираш оригинален подход :D С обич и най-най-добри пожелания и благодаря :)
цитирай
13. emma6 - ::)cinderellathespy
06.02.2013 20:39
Бъди винаги на върха ::)
цитирай
14. min11hetep - :)
06.02.2013 23:11
Слънце светещо с усмивки!
Все така бъди - в здраве и много обичана! :)

Прегръщам те! :):):)
цитирай
15. an200 - Честит празник, мила!:*
06.02.2013 23:25
Бъди здрава и влюбена, носи вдъхновението, силата и възторга на този живот!:)
Бог да те пази!
цитирай
16. shining - Честито и всичко най- най- !!! :)))
07.02.2013 00:03
Бъди жива и здрава и щастлива и обичана - банално звучи, ама си е точно това в основата на всичко! Сърдечен приятелски поздрав! Галин
цитирай
17. cinderellathespy - @karaiany
07.02.2013 09:35
karaiany написа:
Лерлееее, Ели ! Да ти имам годините ! :)))
36 ! Между другото , трябва да те уведомя , че според китайскя календар , ние преминаваме през 12 - годишни цикли . Ти си на върха на третия цикъл , който е... " ...на попрището жизнено в средата ..." според Данте. А там може всичко да се случи...:)
Тогава при мен настъпиха най - големите промени в живота .
Тази година ще се окаже най - важната. 3а теб !
С най - топла прегръдка , рожденичке ! :)


Здравей, Ади,
радвам се, че си бил тук! Знаеш ли, интуитивно и аз усещам,
че нещо ще става, но да видим какво ще бъде...
Най-важно е да съм здрава!
Аз вярвам, че пътя Винаги ме води в правилната посока...
Изравних се по възраст с майка ми... (просто го вметвам)...
Вчера ми подариха една пясъчна картина, върти се и се сменя непрекъснато...
Направо ме хипнотизира...
Не е ли всъщност живота, като една непрекъсната пясъчна картина, която вятъра променя, докато дойде момент водата да я заличи напълно...
И аз те прегръщам, Ади и ти благодаря за приятелството!:)

Ели
цитирай
18. cinderellathespy - @jabog
07.02.2013 09:57
jabog написа:
поздарви за празника и пожелания за точна стрелба в сърцата на избраните цели.
Никита е хубав, но напоследък гледах SALT с Анджелиа, така че съм на тази вълна :-)


Здравей, jabog,
благодаря ти за пожеланието!
Обичайно стрелям точно и не показвам снайпера през прозореца [като Никита в клипа - > това нейното е някакво Холивудско недоглеждане и непознаване от страна на режисьора на бойните тактики;)]. В това отношение на инструктажи ни пускат "Снайперист" с Марк Уолбърг или "Самоличността на Борн" с Мат Деймънд!!! Сърцата на избраните цели - > То си е едно сърце - стрелям го периодично, защото постоянството съчетано със силно ежедневно чувство дава най-накрая добри резултати (сигурна съм, че ще се съгласиш с мен)! Останалите мишени - > по-добре да не ми попадат в оптическия мерник по повод дадена мисия - защото от раз ще бъдат свалени ей тъй, просто за тренинг :))) И нали се сещаш, че на Никита свободната воля е малко ограничена... ;)
Колкото до Агент Салт - > хубава роля, хубава Анджи и хубав филм, гледах го, но няма да повторя... Преди години, когато излезе Никита доста близки и приятели ми казаха, че си приличаме с тая актриса, не точно визуално - аз съм по-дребничка от нея и не съм с права коса, по-скоро в тоя запомнящ се поглед, в начина по който гледам аз и гледа тя (Пета Уилсън като Никита) и някак като цялостно излъчване... Може би и затова така ми влезе в сърцето и не излиза вече толкова години (15) и Винаги ще си остане номер Едно за мен...
Хубав ден! Вали ли в Западна Европа сняг, защото тук грее слънце (останах с впечатление, че си или в Германия или в Австрия)? :)

Ели
цитирай
19. cinderellathespy - @sestra
07.02.2013 10:07
sestra написа:
Бог да те пази, Ели! Винаги съм се отегчавала от това броене, ето, че и в това си намираш оригинален подход :D С обич и най-най-добри пожелания и благодаря :)


Здравей, сестричка,
напоследък ми се налага вечно да броя покрай Боби...
Той се е научил да брои на английски до десет... :) От тия детските тв канали...
При нас един от тях е на английски, миналата седмица същия, в София беше на немски и го слушахме как от гледане взе да казва в определени моменти и думи на немски... :)))
Дано Бог помага, наистина... Имам потребност...
И аз те прегръщам и се радвам, че поздрава ти е харесал!
До скоро,

Ели
цитирай
20. cinderellathespy - @emma6
07.02.2013 10:10
emma6 написа:
Бъди винаги на върха ::)


Здравей, Ема,
благодаря ти за пожеланието...
Той върха е малко относително понятие...
Покоряваме един връх, после тръгваме към следващия и така...
Май вървенето и изкачването дава смисъла и спечелените битки по пътя...
И къде забрави една песничка за поздрав, а? ;)
Усмихнат ден, мила, радвам се че се отби и коментира!

Ели
цитирай
21. cinderellathespy - @min11hetep
07.02.2013 10:16
min11hetep написа:
Слънце светещо с усмивки!
Все така бъди - в здраве и много обичана! :)

Прегръщам те! :):):)


Мин здрасти,
благодаря за пожеланието тук и в съобщението!:)
Хубаво беше вчера на празника, да - > много много усмихнато и наистина с усещане за обич...
И аз те прегръщам и ти пожелавам и ти да бъдеш Винаги Обичана!

Ели
цитирай
22. cinderellathespy - @an200
07.02.2013 10:20
an200 написа:
Честит празник, мила!:* Бъди здрава и влюбена, носи вдъхновението, силата и възторга на този живот!:)
Бог да те пази!


Здравей, Ан,
благодаря ти за пожеланията....
В това време на годината около рождения си ден малко се развихрям и надигам глава, но после пак се вглъбявам в задачите и целите от реалността...
Няма начин просто... Особенно, когато се налага да се занимавам с човешките съдби...
Но, знаеш ли - > някак всичко е по-леко и по-лесно, когато си влюбен, здрав и вдъхновен!!!:)))
Поглеждам през прозореца посока Русе и ти пращам усмивки!:)))

Ели
цитирай
23. cinderellathespy - @shining
07.02.2013 10:29
shining написа:
Честито и всичко най- най- !!! :))) Бъди жива и здрава и щастлива и обичана - банално звучи, ама си е точно това в основата на всичко! Сърдечен приятелски поздрав! Галин


Хей, Гальо,
привет! Благодаря ти - > абсолютно съм съгласна - > Точно Така си Е!!!
Гледам днес за пореден път небето и полето, докато пътувахме към работа - > по този пъt съм вече 10 години, но осъзнах че съм го заобичала и ако се наложи да се разделя с него, ще ми липсва... Обаче, като че ли смисъла не е да се привързваш към всяко място на което си се чувствал обичан, а по-скоро да съумяваш на всяко място, на което се озовеш да даваш цялата любов, на която си способен и със сигурност на всяко такова ново място ще се почувстваш рано или късно и Обичан...
Приятелски поздрав и за теб,

Ели
цитирай
24. cinderellathespy - ps...
07.02.2013 12:18
Само да кажа Благодаря и на всички приятели, които ме поздравиха на личната линия! Специално на едната - > благодаря, че ми помогна без да знаеш, да избера песента за клипа с Никита - когато я чух - музиката и текста, автоматично мозъка ми я приложи към вече замислените видео кадри! Това беше поредното доказателство, че който търси - > намира и Винаги в най-подходящият момент!
Хубави дни до края на февруари, приятели!
Време ми е да хващам апаратурата и да поемам на път!:)
Пазете се здрави и все така на гребена на вълната!!!:)
До скоро,

Ели

http://vbox7.com/play:03cfaa4c
цитирай
25. sestra - I още един закъснял поздрав, Ели :)
07.02.2013 19:46
как без песничка :D http://www.youtube.com/watch?v=AOBs8dU4Pb8
цитирай
26. mariniki - честита да си, мила Ели...
07.02.2013 21:00
жива и здрава... най-обичана и най-желана...
бъди щастлива... пожелавам от сърце..
цитирай
27. cinderellathespy - @martosblack
07.02.2013 22:17
martosblack написа:
но си спомних миналата година
когато определи сама рождената си дата
бе лЯТО :)
ОБИЧ,
за теб от мен :)


Привет, martos,
още си приготвям багажите и се мотая в шпионската къщичка:)))
Хах, беше си веселба това с рождения ден миналата година... :)))
Сещаш ли се на клипа - > как ми изкараха акъла с ония свирки и шапчици
в кабинета ми?! :))))
А аз им бях опекла сладкиш, а тая година им направих торта, която стана точно за 20 минути и адски им хареса и сега повечето ще я правят на съпрузите си!:)))
И от сега са заявили на 06.06. пак да правим някакъв мой празник ;)
Тоя "самофиксиран" празник беше едно от най-красивите и весели неща през миналата година, другото беше един залез по пътя ми, който успях да снимам - > ти си гледала клипчето, с ежедневните ми вятърки... и третотоооо - > един делфин, който видях да плува в морето на плажа в Кранево, много близо до брега, докато гледах в далечината пак ... вятърки на оня вятърния нос... ;)
И за Тебе от мене Обич!
На ей това съм :
http://vbox7.com/play:090c50b5

Ели
цитирай
28. cinderellathespy - @ sestra
07.02.2013 22:36
sestra написа:
как без песничка :D http://www.youtube.com/watch?v=AOBs8dU4Pb8


Сестричка,
как знаеш какво да ми пуснеш...
Ооооооообичам го това парче!
Даже май преди време и стихо съм писала по тая песенка,
но трябва да поровя из харда...
Много на място и в унисон с мислите ми... :)))
Ще ти го пратя по "транспондера" докато си пътувам...
Прегръщам те и до скоро... някъде там...

Ели
цитирай
29. kometapg - Честит празник! Бъди много здрава и ...
07.02.2013 22:57
Честит празник! Бъди много здрава и вдъхновена за всичко, което си пожелаеш! :)
цитирай
30. cinderellathespy - @mariniki
08.02.2013 09:30
mariniki написа:
жива и здрава... най-обичана и най-желана...
бъди щастлива... пожелавам от сърце..


Здравей, Маги,
благодаря ти сърдечно! Най-важно е да съм здрава...
Любимите хора ще кажат дали съм най-обичана и най-желана... ;)
Аз тъй' се чувствам... като най- ... :)))
Виж какво пише на спиралата ми за мъдри мисли днес относно щастието:
"Дори щастлив живот трябва да може да се сравни с малко тъга.
Думата "щастие" би загубила смисъла си, ако не се балансираше с тъга." (Юнг)
Да кажем, че за добро или зло в момента нещата са балансирани,
но работим по въпроса Везните да натежат повече в щастливата посока...
Прегръдки на теб! И ти бъди здрава и с все такъв дълбок творчески заряд!

Ели
цитирай
31. cinderellathespy - @kometapg
08.02.2013 09:39
kometapg написа:
Честит празник! Бъди много здрава и вдъхновена за всичко, което си пожелаеш! :)


Здрасти, Светле,
благодаря ти, мила! Днес е вече 8-ми, но продължавам да получавам поздравления за рождения ден на най-различни места, което много ме усмихва!
Стана малко работата, като три дни яли пили и се веселили!:)))
Вдъхновението не ме напуска, за моя радост и съм благодарна за това,
защото така изпитанията в реалността се понасят по-леко!:)
Усмихнат петъчен ден на теб, Светле и много радост през цялата година!

Ели
цитирай
32. emma6 - ::) поздрав от мен ::)
09.02.2013 01:02
http://www.youtube.com/watch?v=cPrnkW6vzEQ
цитирай
33. erato7 - Бъди здрава и силна, миличка! ...
09.02.2013 10:45
Бъди здрава и силна, миличка!
Обичай и бъди обичана!
Прегръщам си те!
цитирай
34. cinderellathespy - @emma6
09.02.2013 17:17
emma6 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=cPrnkW6vzEQ


Ема, благодаря ти, мила,
приказно парче и много точно си ми уцелила ритъма!:)
Не я бях слушала тая група! Thanks!
Сърдечна прегръдка за теб!!!

Ели
цитирай
35. cinderellathespy - @erato7
09.02.2013 17:19
erato7 написа:
Бъди здрава и силна, миличка!
Обичай и бъди обичана!
Прегръщам си те!


Здравей, erato,
благодаря ти! Все така ми е усмихнато да,
вече четвърти ден след празника... като се сетя... :)))
И аз си те прегръщам и ти пращам усмивки!:)))

Ели
цитирай
36. анонимен - няма по вятърничава и прозрачна от ...
14.02.2013 00:19
няма по вятърничава и прозрачна от теб
цитирай
37. cinderellathespy - 38. анонимен
14.02.2013 07:54
анонимен написа:
няма по вятърничава и прозрачна от теб


Дали?! ;)

Edit - > Сега докато си пътувах и си разсъждавах - знаеш ли АнонимнА, напълно си права - в сайта аз съм с имената, годините и лицето си, не съм си позволила да обидя никого за близо 5-те си години присъствие тук, друго какво - споделям мислите си - всичко това наистина сочи на прозрачност! Продължавам да обичам да гледам и снимам ветрогенератори и да летя във Високото и Безкрайното! Май си напълно правА, относно характеристиките, които си ми далА! :)
Въпреки, че ако попиташ тия, които през последните 12 години съм изпратила в затвора сигурно доста ще поспорят с теб каква съм вдействителност... ;)
Приятен ден и хубави празници! :)

Е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719414
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031