Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2021 17:15 - Бях войник...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2219 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Бях войник…
 

Аз тихо над реките бдях
и приказки от Извора разказвах,
подобно свещ през времето горях
и доброта на хората показвах. 

Люлееше ме синьото небе
докато битки водех с ветровете
и бях вклинена във едно сърце
запазваше ме то от страховете. 

Не знаех дълго що е туй любов,
единствено на Бог се уповавах
заслушана във Райски благослов
аз себе си докрай осъществявах. 

Най-важно беше туй, че бях войник,
стабилно пазех с вяра световете,
във битка не една аз те спасих,
прегръщах все щастлива бреговете. 

Нашепваше ти топлия ми глас
тъй огъня в очите ти гореше,
безвремие копнееше за нас,
по моята усмивка се топеше. 

Внезапно най-накрая  те разбрах
и своята душа в ответ ти дадох,
тъй целостта със тебе аз възпях -
в магичен кръг от обич се предадох. 

Но щастието кратко бе уви,
ти падна в плен далеч сред враговете,
над мене се посипаха стрели
заплакаха със болка дъждовете. 

И всичко стана черно. Вечна нощ
по ръбове назъбени заскита,
а злото със невидимата мощ
да ме погуби всячески опита. 

Осъдиха ме. После от скала
политна тялото ми в тъмна бездна.
Изричайки финалните слова
към тебе се отправих с маркер Звездна. 

Ала за жалост тъй не те открих
съдбата друго беше отредила
сред сенките в отвъдното се скрих
запазвайки печата на Любима. 

И скита дълго моята душа,
предречено бе тук да ме пресрещнеш
и мигновено знам ме разпозна
в сърцето ми опита да проблеснеш, 

но правилата други са, уви
и пак съдбите две се разделиха,
ти дълго гледа моите следи
обвити от мълчание те се стопиха. 

Но днес сме на финалния завой
и много отговори знам, че ще получим
ти пак ще бъдеш вречен само Мой
предсказаното с тебе щом дослучим. 

05.07.2021г.
Елица

Някакви си приказки от Извора… :)

 

 image








Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Eли,
05.07.2021 18:36
страхотно. Браво.
цитирай
2. samolevski - Всичко е много добре, само това Л...
05.07.2021 18:59
Всичко е много добре, само това ЛЮБОВ - БЛАГОСЛОВ е супер клиширано
цитирай
3. cinderellathespy - 1. rosiela
05.07.2021 22:06
rosiela написа:
Eли,страхотно. Браво.


Мерси, Роси!
Прегръдки! :)

Eли
цитирай
4. cinderellathespy - 2. samolevski
05.07.2021 22:08
samolevski написа:
Всичко е много добре, само това ЛЮБОВ - БЛАГОСЛОВ е супер клиширано


Мерси!
Каквото е излязло отгоре такова е.
Явно и Вселената говори с клишета. Понякога!;)
Аз не редактирам. Квот спуснат - това е!
Усмивки:)))

Ели
цитирай
5. panazea - Прегръдка , Ели !
05.07.2021 23:37
Истинска си !
Тони
цитирай
6. cinderellathespy - 5. panazea
06.07.2021 16:26
panazea написа:
Прегръдка , Ели !
Истинска си !
Тони


Боря се да се съхраня.
Точно като войник, Тони!
Вярвам, че ще успея да свърша всичко,
за което съм слязла на Земята.
И аз те прегръщам,

Ели
цитирай
7. panazea - Ели ,
06.07.2021 21:02
А аз още не знам защо съм слязла на Земята .
Ще разбера .
Тони
цитирай
8. cinderellathespy - 7. panazea
07.07.2021 10:49
panazea написа:
Ели, А аз още не знам защо съм слязла на Земята .
Ще разбера .
Тони


Рано или късно се разбира, Тони!
Може би разковничето е в търпението...
И истинското разбиране идва май чак когато
стъпим отвъд...
Прегръщам те,

Ели

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1731874
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930