Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2011 01:24 - Десет неща, които мразя у теб
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12161 Коментари: 40 Гласове:
40

Последна промяна: 17.12.2012 00:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Мразя начина, по който ме сънуваш в утринта,

Когато слънчеви лъчи звездите разтопяват....

Мразя и целувките ти парещи в дъжда,

След тях очите ми отново засияват....

Мразя и мечтите ти опиващи ме всеки ден,

По пътищата ми реално сложни....

Мразя и гласа ти вятърен и странно оцветен,

Решения предлагащ ми възможни....

Мразя косата ти – бушуващо море,

Която през ръцете ми изтича,

Мразя и стъпките ти в моето небе,

Когато на тревата коленича....

Мразя чувството да те усещам в мен,

Като Вселена влюбена в Безкрая....

Мразя погледа ти тъй усамотен,

Зад който само мога да гадая....

Мразя заядливите ти забележки,

След тях единствено мълчание преглъщам....

Мразя да Обичам всичките ти грешки,

От  тях аз винаги и само в Нас се връщам....








ps : Днес много се натъжих като разбрах за смъртта на Пламен Ставрев, с когото се запознах преди месец и половина... И пак се размислих за смъртта, за живеенето, за нещата, които ни се случват и въобще.... за всичко..... и си поплаках....
Добавям и една негова песничка. Бог да прости се казва в такива мигове.... Още една звездица заблестя на небосклона .....
Роди се и едно стихо, което ви споделям .....

*Време*

 

Какво е всъщност Времето във нас -

миг отлетял след малко във пространството,

и шепот на крила без дъх след изгрева,

пътуване безпътно трудно в тъмното.

 

Едно палто в антрето зад вратата ти,

листа  от есен скрити между страници,

небрежни думи пясъчно разхвърляни

и мислите сърфиращи без граници.

 

Трева зелена пееща във утрото,

във жълто мигащите нейде светофари

и силуета на жена сред звездното,

под слънцето жадувани фанфари,

 

или пък виното във чаша от сълзите ни,

усмивка сбъдната в безкрая на началото,

разходка по Земята в крак със прилива

и  вълчи вой в полето побелялото.

 

Какво е всъщност Времето във нас,

антракт между „родих се” и „умирам ли”,

от перките на вятър непознат

мечтите знам, че само се дослучвали.




..... и накрая ....

Писмо в бутилка (до Вселената)

Здравей, мамо,

Не съм ти писала отдавна защото разговарям с теб всяка нощ в сънищата. Не е достатъчно и никога няма да бъде. Страх ме е, мамо. Напоследък често чувам думата  „смърт”. Сграбчва ме онова тягостното чувство на обреченост. Обикновенно забравям за него. Работата ми помага да държа негативните мисли под ключ. Хубаво е да се чувстваш полезен за другите със знанията си. Все така продължавам да мечтая. Знаеш ли, мамо, напоследък сбъдвам мечтите си, защото открих тайната за вълшебството вътре в мен. Просто Обичам и Дишам. Нищо не очаквам. Миговете единствено се случват, а после за секунди се превръщат в спомени. Изгубват се в пространството, подобно капките попиващи в пръстта от дъжда зад стъклото. Не вярвам в бъдещето, мамо. Бъдещето е Днес. Миналото е Днес. Днес е кръстопътя на мислите ми пазещи преди, летящи сега и копнеещи след. Влюбена съм, мамо, във всичко хубаво което ми се случва, докато ме има физически в този свят. Не искам да живея вечно. Искам да живея достатъчно. Майка Съм, Съпруга и Любима Съм, Приятел Съм, Колега Съм, Творец Съм, Всичко Съм, което някога Съм искала. Цялостна Съм. Еееех, имам си и проблеми, и тревоги, и продължавам понякога да плача нощем в тъмното и да търся пътя към оня нашия приказен свят..... Помниш ли, мамо?.... Приказния ни свят, в който си уговаряхме срещи всяка вечер преди да заспя, а ти да ме завиеш, целунеш  и да изгасиш лампата ми със слънца и петлета в стаята ....Липсва ми начина, по който ти винаги ме утешаваше.....Виждам една звезда всяка нощ в безкрайното синьо....Ти ли си, мамо?....Ти ли си?.... Съжалявам, че думата „смърт” ме накара да ти пиша. Още с раждането си започваме да умираме и като че ли стъпка по стъпка го правим през целия си живот. Не искам да вървя към смъртта, мамо. Искам да вървя към безкрая. Вече знам, че докато дишам, ще се стремя към онази част от Вътрешното Ми, която по някакъв начин е далеч от мен в това измерение. Знам, че ще дойде миг, в който частиците ще се слеят отново и само вятърат ще остане шептящ след невидимите стъпки. Думите прогонват страха ми. Те са моя щит. Обичам те, мамо! Ти винаги ще бъдеш част от мен! Вътрешен глас на Обичане.....

И само прах във вятъра след  думите остава.....

Прах сред който пак ще бъдем двете.....

Когато студ реките ще обгърне....

А слънцето заспало ще изтлее....







Тагове:   me,   mother,   Song,   memory,   You,   dead,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - 10 неща, които ОБИЧАМ у теб!
17.12.2011 01:57
Така го прочетох! Успешен ден, Ели!
цитирай
2. mt46 - Добро утро, Еличка!
17.12.2011 08:26
Красива е дори омразата ти... И сълзичките ти са красиви!...
Светъл ден! :)
цитирай
3. cinderellathespy - Така го прочетох! Успешен ден, Е...
17.12.2011 11:37
zabavnata написа:
Така го прочетох! Успешен ден, Ели!


Здрасти, Ани!
Обич и омраза са неразривно свързани и всъщност еквивалентни!:-)
Обичам да Го мразя обичайки!....
Имам нужда от пожелания успех!
Налага се да работя и в почивните дни....
Прегръдки от мен!:-)
цитирай
4. cinderellathespy - Красива е дори омразата ти. . . И с...
17.12.2011 11:39
mt46 написа:
Красива е дори омразата ти... И сълзичките ти са красиви!...
Светъл ден! :)


Здрасти, Марине,
благодаря ти! Много мил коментар.
Стана малко объркано - в един постинг насъбрах всичките си по-важни мисли напоследък, но просто нямам физическо време да публикувам често.....
Поздрави и хубави почивни дни от мен!:-)
цитирай
5. kostas - :)) Ще се опитам да те развеселя:))))))).....Ник.
17.12.2011 12:13

Усмивки колко рядко виждаш ти,

къде се скриха те, кажи?

Дали животът ни е сив и смръщен,

или печели този, който е намръщен.



И гледаме лица застинали, и няма жокер

от емоции, като след 20 години игра на покер.



Усмивката лесно тя се появява,

способна е и лед да размразява.

Размърдай устните си ти,

усмихни се и някой друг зарази.



И нека този вирус на устата

да ни засегне, както есента - листата.

Ухили се, наслади се на това, че си жив,

макар да нямаш всеки път мотив.
цитирай
6. svet2011 - Тъжен постинг. :(
17.12.2011 12:40
Тъжен постинг. :(
цитирай
7. cinderellathespy - Усмивки колко рядко виждаш ти, ...
17.12.2011 12:49
kostas написа:

Усмивки колко рядко виждаш ти,

къде се скриха те, кажи?

Дали животът ни е сив и смръщен,

или печели този, който е намръщен.



И гледаме лица застинали, и няма жокер

от емоции, като след 20 години игра на покер.



Усмивката лесно тя се появява,

способна е и лед да размразява.

Размърдай устните си ти,

усмихни се и някой друг зарази.



И нека този вирус на устата

да ни засегне, както есента - листата.

Ухили се, наслади се на това, че си жив,

макар да нямаш всеки път мотив.


Благодаря ти за стихото, Нико!
Хубаво е!
Ти винаги ме усмихваш....
Една усмивка и от мен за теб - :-)
цитирай
8. cinderellathespy - Тъжен постинг. :( Здравей. . . . ...
17.12.2011 12:53
svet2011 написа:
Тъжен постинг. :(


Здравей....
За съжаление понякога и така се получава....
Има случени неща в живота ми, към които връщайки се обикновенно в есента и зимата засвирвам на тъжната струна, но отминава....
За 21 години съм се научила как да притъпявам болката, просто е нужно време....

Първото стихо, обаче, е за Любов и Надежда!:-)
Много обичам филмчето, щото съм точно като Кат Станфорд - руса, странна, дива и страстна, хах!:-)
цитирай
9. snejji - Ооооо това наистина го мразя:
17.12.2011 13:36
"Мразя заядливите ти забележки,

След тях единствено мълчание преглъщам...."
цитирай
10. cinderellathespy - "Мразя заядливите ти забе...
17.12.2011 13:41
snejji написа:
"Мразя заядливите ти забележки,

След тях единствено мълчание преглъщам...."


Снежи, вероятно е така....
Но дори и въпреки омразните заядливи забележки, Го Обичаш с всичките Му омразни и обичливи неща взети заедно, нали, защото това е Той - сбор от позитиви и негативи, без които обаче животът ни не би бил тъй вълнуващо прекрасен?....
That's the point I think....
:-)
цитирай
11. smani - А, хубава работа - тъга, тъжно, т...
17.12.2011 13:48
А, хубава работа - тъга, тъжно, тъжна. Добре, жените могат да си го позволяват, но не бива да се прекалява. Разбирам това е катарзис, може би. Необходим е, от периода след грехопадението /лошо си изиграхме картите тогава, иначе какъв живот ни чакаше:)))/. Мисълта ми е, че няма много време за подобни моменти, не че не потъвам и аз в тях, често и може би за дълго, но няма време за това - знам го от опит. :)
Да.. още неща искам да кажа, но зациклих.
Времето е мрачно, освен да си пусна "Родени убийци" /филмчето/ за друго не се сещам. :) Има черен хумор там доколкото си спомням.
цитирай
12. cinderellathespy - А, хубава работа - тъга, тъжно, т...
17.12.2011 15:47
smani написа:
А, хубава работа - тъга, тъжно, тъжна. Добре, жените могат да си го позволяват, но не бива да се прекалява. Разбирам това е катарзис, може би. Необходим е, от периода след грехопадението /лошо си изиграхме картите тогава, иначе какъв живот ни чакаше:)))/. Мисълта ми е, че няма много време за подобни моменти, не че не потъвам и аз в тях, често и може би за дълго, но няма време за това - знам го от опит. :)
Да.. още неща искам да кажа, но зациклих.
Времето е мрачно, освен да си пусна "Родени убийци" /филмчето/ за друго не се сещам. :) Има черен хумор там доколкото си спомням.


Здрасти, smani,
Ти май си от ония хора, които винаги казват точните неща, в точния момент, на точното място?!:-)
Обещавам, тъгата да бъде (почти) напълно заличена след 18.03.2012-та, защо - сигурна съм, че ще се сетиш, а ако не - ще ти подшушна.... :-)
Това ме впечатли : ....лошо си изиграхме картите тогава, иначе какъв живот ни чакаше:))).... Та какъв живот, в тоя ред на мисли? :-)))

"Родени убийци" - хъм, Джулиет Луиз много "млати" там и доста кръв се ля, ама диво се обичаха с героя на Уди и все на ръба.... :-)
http://www.youtube.com/watch?v=whfHxiYtyy0
.... и сватба имаше там до колкото помня :
http://www.youtube.com/watch?v=26QR8xHba4A&feature=related

Ти - като "отциклиш" да ми донапишеш, всичките доста неща, които искаш да кажеш, нали?!
Времето и зад моя прозорец е мрачно, но е по-важно в душата да има поне една малка частичка, която като я натиснеш и .... да стопля....

цитирай
13. monaliza121 - Просто дишай и обичай!:)) Какво ...
17.12.2011 16:47
Просто дишай и обичай!:)) Какво повече? Прекрасно си го казала!:))
цитирай
14. pontis - "Време"-то е много истнинско.
17.12.2011 20:56
...
цитирай
15. ckarlet - Писмото ти ме трогна, Ели! Имаме ...
17.12.2011 21:07
Писмото ти ме трогна, Ели! Имаме нужда от подобно споделяне. И когато го направим, на душата ни става едно леко... Сега предстоят хубави празници и аз ти желая те да са вълшебни за теб и твоето семейство!
Прегръщам те, миличка!
цитирай
16. cinderellathespy - Просто дишай и обичай!:)) Какво ...
17.12.2011 21:16
monaliza121 написа:
Просто дишай и обичай!:)) Какво повече? Прекрасно си го казала!:))


Благодаря ти, Мона Лиза....
Дишам аз, а Обичането.... То всъщност громи тъгата... Винаги.... и кара слънцето да пеква след дъжд.... Винаги!....
Поздрави от мен за теб!:-)
цитирай
17. cinderellathespy - . . . Истинско. . . . . като. . . мен. . . . ...
17.12.2011 21:18
pontis написа:
...


Истинско..... като ... мен.... и това, което е вътре в мен....
Поздрави! И ти много хубави работи пишеш....
Шпионирам си аз....
...
цитирай
18. cinderellathespy - Писмото ти ме трогна, Ели! Имаме ...
17.12.2011 21:30
ckarlet написа:
Писмото ти ме трогна, Ели! Имаме нужда от подобно споделяне. И когато го направим, на душата ни става едно леко... Сега предстоят хубави празници и аз ти желая те да са вълшебни за теб и твоето семейство!
Прегръщам те, миличка!


Здрасти, Скарлет!
Благодаря за пожеланията, мила!
Радвам се, че се появи насам! Някак ми става уютно като си наоколо....
Радвам се и че успях да си събера мислите и да драсна нещо в последния месец на годината.... Мислех, че няма да мога...
Просто... в последните дни се събраха доста неща и така постинга, който си беше замислен като закачка към двама души, накрая се сдоби с доста тъжен послепис....
По празници все си мисля за мама и какво щеше да е..... Няма връщане, това е....
Прегръщам те, Скарлет! Бъди здрава и само хубави събития да те спохождат през новата 2012-та!:-)
цитирай
19. dentaler - Дотук добре:)
17.12.2011 22:31
Надявам се следващия път да са десетте неща, които обичаш.
цитирай
20. phoenix2000 - :)))
18.12.2011 17:23
Обичам аватара ти :)))
цитирай
21. cinderellathespy - Надявам се следващия път да са де...
19.12.2011 18:28
dentaler написа:
Надявам се следващия път да са десетте неща, които обичаш.


.... трудничко ще ми е само в 10 да се побера.... аз Обичам всичко в Него!:-)))
Поздрави!:-)))
цитирай
22. cinderellathespy - Обичам аватара ти :))):-))...
19.12.2011 18:31
phoenix2000 написа:
Обичам аватара ти :)))


Хубаво!!!
И аз го обичам аватара си :-)))
А за Никита ще трябва да се бориш с Майкъл :
http://www.vbox7.com/play:67c903d0
:-)))
цитирай
23. daan - СРЕЌНА НОВА 2012
31.12.2011 09:55
ТИ ПОСАКУВАМ ВО ГОДИНАТА 2012 ДА ТИ СЕ ИСПОЛНАТ СИТЕ СОНИШТА И ЖЕЛБИТЕ ДА СЕ ПРЕТВОТАТ ВО РЕЛНОСТ.
СРЦЕТО И ДУШАТА ДА ТИ СЕ НАПОЛНАТ СО ЉУБОВ И РАДОСТ.
цитирай
24. henzelski - Много хубав постинг,
31.12.2011 11:22
скъпа приятелко! Просто тук всичко си е на мястото.
Поздравявам те и топло те прегръщам!
цитирай
25. sestra - Всичко тук е много интересно,
31.12.2011 15:55
така си казах и преди около ден, когато прочетох и си казах - пак ще дойда. Светлина през всичките години занапред, Пепеляшка - шпионче!:)
цитирай
26. cinderellathespy - ТИ ПОСАКУВАМ ВО ГОДИНАТА 2012 ДА ТИ ...
31.12.2011 16:02
daan написа:
ТИ ПОСАКУВАМ ВО ГОДИНАТА 2012 ДА ТИ СЕ ИСПОЛНАТ СИТЕ СОНИШТА И ЖЕЛБИТЕ ДА СЕ ПРЕТВОТАТ ВО РЕЛНОСТ.
СРЦЕТО И ДУШАТА ДА ТИ СЕ НАПОЛНАТ СО ЉУБОВ И РАДОСТ.


Привет и благодаря!:)
Весел празник и Сбъдната Щастлива Любов!:)
цитирай
27. cinderellathespy - Много хубав постинг,
31.12.2011 16:06
henzelski написа:
скъпа приятелко! Просто тук всичко си е на мястото.
Поздравявам те и топло те прегръщам!


Благодаря ти, Краси!
Надявам се да е на мястото си.....
Обичайно в края на годината успявам да подредя хаотичните си мисли....
Здраве ти пожелавам през Новата година, това е най-важно!:)
И аз те поздравявам и прегръщам!
цитирай
28. cinderellathespy - Всичко тук е много интересно,
31.12.2011 16:12
sestra написа:
така си казах и преди около ден, когато прочетох и си казах - пак ще дойда. Светлина през всичките години занапред, Пепеляшка - шпионче!:)


Здравей сестричка,
май тук е момента да кажа, че съм благодарна че Съдбата ме срещна през отиващата си 2011-та с хора, като Теб! Идвай, винаги си добре дошла! Аз също с усърдие ще продължа да си "шпионирам" в твоя блог, защото всеки път откривам нови неща, които са ми на сърце.... Благодаря за пожеланието! Дано! Аз ти пожелавам да си здрава и винаги да се радваш на добри приятели! Прегръщам те и до скоро!:)
цитирай
29. ckarlet - Честита 2012 година! Нека е по-щ...
01.01.2012 14:51
Честита 2012 година! Нека е по-щастлива от старата и да носи със себе си незабравими мигове, нежност, обич и топлота и най-вече и споделеност!
цитирай
30. cinderellathespy - Честита 2012 година! Нека е по-щ...
01.01.2012 18:31
ckarlet написа:
Честита 2012 година! Нека е по-щастлива от старата и да носи със себе си незабравими мигове, нежност, обич и топлота и най-вече и споделеност!


Честита нова година и на теб, Скарлет! Благодаря ти сърдечно за пожеланията! Аз си имам определени мечти и вярвам, че ще се сбъднат! Много те прегръщам, а ти през 2012-та да бъдеш здрава и все така искрен и мил приятел!:-)
цитирай
31. blagovestie - Мисля, че не умееш да мразиш и
01.01.2012 19:34
точно затова страшно ми хареса и дълбоко ме впечатли. Поздравления!

Никой не мрази сърцето си, дори когато боли непоносимо ...

цитирай
32. cinderellathespy - Мисля, че не умееш да мразиш и
01.01.2012 20:32
blagovestie написа:
точно затова страшно ми хареса и дълбоко ме впечатли. Поздравления!

Никой не мрази сърцето си, дори когато боли непоносимо ...


:-)
Благодаря ти, Люси!
Щастлива Нова година и сбъднати вълшебни мечти!
Сърцето може само да се Обича до край....:-)
http://www.youtube.com/watch?v=Pz9gpxsgaj0&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&index=12&feature=plpp_video

Поздрави и пак да наминеш!:-)
цитирай
33. blagovestie - Непременно! Харесва ми тук...
02.01.2012 13:54
http://www.youtube.com/watch?v=9eZmnutPMww&feature=related
цитирай
34. cinderellathespy - http://www. youtube. com/watc...
02.01.2012 14:13
blagovestie написа:
http://www.youtube.com/watch?v=9eZmnutPMww&feature=related


Хей, страхотно, благодаря Люси!:-)
Днес си имаме личен празник вкъщи и това внесе допълнителна радост в общото звучене всяка година на рефрена "три дни яли, пили и се веселили", което при нас по стечение на обстоятелствата от 8 години се повтаря пак и пак....
Усмихнато да ти е и поздрави сърдечни от мен!:-)
цитирай
35. blagovestie - Да ти е живо и здраво!
02.01.2012 14:19
То и при нас така...

Весел и жизнерадостен празник! И да предстоят само обич и радост ;)
цитирай
36. cinderellathespy - То и при нас така. . . Весел и жизне...
03.01.2012 10:55
blagovestie написа:
То и при нас така...

Весел и жизнерадостен празник! И да предстоят само обич и радост ;)


Дай Боже, Люси! Благодаря ти! Днес на 03.01 се чувствам както всяка година на 3-ти - тотално гроги, а трябва да си събера мислите и да почвам да пиша! Поздрави!:-)
цитирай
37. blagovestie - Леко перо тогава ти желая
03.01.2012 10:59
и удовлетворително влизане в релси :)))

Гуш!
цитирай
38. hristo27 - Постинг който страшно много ми х...
03.01.2012 16:06
Постинг който страшно много ми хареса!

За много години!
цитирай
39. cinderellathespy - Постинг който страшно много ми х...
04.01.2012 09:18
hristo27 написа:
Постинг който страшно много ми хареса!

За много години!


Честита нова година и на тебе, Христо!
Бъди здрав и прави необходимото за да сбъдваш мечтите си!
Слънчев ден пожелавам и пак заповядай тук!:-)
цитирай
40. cinderellathespy - Една година по-късно....
17.12.2012 00:15
dentaler беше поръчал нещо и дойде време за изпълнение на поръчката.... :)))

10 неща, които обичам....

Обичам разстоянията в мен
когато със небето се преплитат....
Обичам и копнежа си по теб
след него още стъпките ми скитат....
Обичам да сънувам под звезди
когато всички тайни оживяват....
Обичам да съм в твоите очи
защото в тях мечтите оцеляват....
Обичам да съм близо до брега
вълни когато в пясък се стопяват....
Обичам и в зелената трева
а в нея стъпките ми да се разкрояват....
Обичам вятър тихо да зове
и да омайва мислите ми жадни....
Обичам да съм в твоето сърце
побрало чувствата ми скрити ала трайни....
Обичам да съм птица и дете
сред думите родени всеотдайно....
Обичам да съм с вярата в ръце
че за Любов е времето безкрайно....

17.12.2012г.
Ели

и....
В дълбините на сърцето...
http://vbox7.com/play:574e4a0663
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1732080
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930