Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 01:56 - Приятелството вечно
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10148 Коментари: 31 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бени каза : "Русалки на плажа" .... И си е така .... :-)))



Приятелството вечно ~

                                        на Румяна и Мария

Обичам ви....
с простора промълвих....
когато по брега вървяхме....
с вълните тайна нежност ви дарих....
отново над Съдбата се надсмяхме....

докоснах ви....
под зимните слънца....
изгарящи лицата си допряхме....
лудувахме сред пясъчна дъга....
забравените песни пак изпяхме.....

заклех ни....
със вълшебната си мощ....
завинаги красивото да пазим....
и в летен ден и в най-студена нощ....
любов да разпиляваме, а не да мразим....

изпратих ви....
на път във тъмното поех....
със трепет радостен заключен във сърцето....
у себе си усмивките ви взех....
и обичта разпръсната в небето....

image

изображение от тук

PS :



Честита Нова година на всички приятели в и извън блога!

Бъдете здрави, много щастливи,

ОБИЧАЙТЕ Всеотдайно и Бъдете ОБИЧАНИ!!!



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - :) добро утро
05.01.2012 04:21
изпратих ви....
на път във тъмното поех....
със трепет радостен заключен във сърцето....
у себе си усмивките ви взех....
и обичта разпръсната в небето....
МНОГУ УБАВО:)
ТИ БЛАГОДАРАМ ЗА СПЕЦИЈАЛНИОТ ПОЗДРАВ:))
цитирай
2. zabavnata - ЧНГ, Ели!
05.01.2012 08:12
Бъдете здрави, все така усмихнати и нека Новата 2012 е изпълнена с любов и благодат за вас и вашите семейства!:)
цитирай
3. laurencia - ЧНГ :)
05.01.2012 09:13
Ели, бъди здрава и все така търсеща, имай много любов и я раздавай на хората!
цитирай
4. smani - Честита Нова година! Нали сега ...
05.01.2012 10:15
Честита Нова година!
Нали сега върви това:
- честита последна...
- добре, че е последна :)))

Както и да е, дано не е последна, /голямо треперене ще падне/ а да е по-добра от предишната!
цитирай
5. mt46 - ЧНГ, Еличка!
05.01.2012 10:19
Поздрав за красивото стихо-послание!
"... Любов да разпиляваме, а не да мразим..." :)
цитирай
6. анонимен - *Честита новата година!*
05.01.2012 10:38
Прекрасно си го казала-нека всеки да има такива истински приятели
до себе си:)))
цитирай
7. naidobriq - CHESTITA NOVATA 2012 GODINA NA VSICHKI..
05.01.2012 10:48
Zdrave lubov,kysmet,pari i usmivkiii pojelavam..
Pozdrav za prekrasnoto stihche..
цитирай
8. blagovestie - Прекрасно и истинско :)))
05.01.2012 10:51
Все така, че и повече да е...

Обичана и Обичаща!
цитирай
9. kostas - :) Щастлива Нова Година "непознато другарче" с пожелание за здраве и сила за да летиш . :))
05.01.2012 10:54
* Имам си приятел най-добър, но скрит е той и само ако аз го посетя, разкрива се пред всички. И винаги в синхрон е с мен. И никога не лъже, не отрича и само той мен ме обича. Той огледало се нарича.

Когато се усмихна – засиява, сякаш се оглеждам в слънчевите лъчи. И колко хубава ме прави, и ме ласкае, и ме познава. Ах, колко много ме познава...

Погледна ли го – знае ми е душата. Уж гледам него, а сякаш вижда то в мен, там, навътре, където никой не разбра какво се крие и живее. И без думи ме разбира... и не мога да я скрия. Не, не мога – цялата тъга и болка дават своя отпечатък и лицето вече е различно... и приближавам се към него, вглеждам се в маслинените очи, а те се пълнят със сълзи и някой ми шепи: „Сама си, сам-самичка на света, забравена от всички, ненужна, непотребна. И страдай ти, дете, че болката те чака и отръвка няма.“

И сепвам се тогаз, оглеждам се и пак – едно-едничко огледалото пред мен стои, а там ме гледа тя – лице печално, устни бледи, коси по-черни от смъртта... и рухвам пак пред него, непосилна да ги спра, тези хиляди сълзи, които капят и горят... и питам аз приятеля ми най-любим, да каже, правилно ли мисля:

„Огледалце, огледалце на стената, кажи коя е най-нещастна на земята? Коя е тъй във вериги окована и въздух няма? Чия душа линее и умира, накъсва се на милион парчета и бавно към безкрая тя полита?“

„Момиче младо и красиво, по длъж и шир се аз непрестанно скитам, но нигде не видях да има такава истинска тъга... и тези шипове в гърдите, и тази пуста самота, която стяга ти сърцето и спира ти дъха...“ * Ник.
цитирай
10. cinderellathespy - изпратих ви. . . . на път във тъмното ...
05.01.2012 11:01
daan написа:
изпратих ви....
на път във тъмното поех....
със трепет радостен заключен във сърцето....
у себе си усмивките ви взех....
и обичта разпръсната в небето....
МНОГУ УБАВО:)
ТИ БЛАГОДАРАМ ЗА СПЕЦИЈАЛНИОТ ПОЗДРАВ:))


Ей, Дан! Голям си образ, влюбен рицар такъв!:-)
Радвам се, че ти е харесало! Любовта върви ръка за ръка с приятелството, на тия мисли ме наведоха стихчетата и коментарите в твоя блог! Когато преди 8 години се оженихме със съпруга ми (той се вижда в клипчето, все пак беше оператор), моята кръстница ми написа на поздравителната картичка нещо много мъдро : Тайната на дългия и щастлив семеен живот се крие във вечното приятелство! И е точно така! Бъди любим, но и бъди добър приятел на твоята любима! Поздрави!:-)
цитирай
11. cinderellathespy - Бъдете здрави, все така усмихнати и ...
05.01.2012 11:05
zabavnata написа:
Бъдете здрави, все така усмихнати и нека Новата 2012 е изпълнена с любов и благодат за вас и вашите семейства!:)


Ани, благодаря!
На тебе съм ти пожелала, няма да се повтарям! Само те прегръщам силно!:-)
Между другото трите грации сме точно като русалките в онова детско филмче H2O - само аз съм ангажирана (омъжена), като Клео (тя беше с гадже), другите две са свободниииии (уж) (като Ема и Рики).... ;)
цитирай
12. cinderellathespy - Ели, бъди здрава и все така търсеща, ...
05.01.2012 11:08
laurencia написа:
Ели, бъди здрава и все така търсеща, имай много любов и я раздавай на хората!


Ели, благодаря ти, че намина! И ти бъди преди всичко здрава и много щастлива през новата година! Току що ми се обадиха, че при едни близки снощи преди 12 часа се е родило бебенце - Габриела! Новата година определено започна чудесно и с нон стоп усмивки! Прегръдки за тебе, Ели!:-)
цитирай
13. cinderellathespy - Нека винаги да си заобиколена от ...
05.01.2012 11:10
friendly1 написа:
Нека винаги да си заобиколена от истински приятели!


Здравей,
много ми е приятно да те видя тук, приятелче!:-)
Аз съм си такава - с много приятели, някои по-стари, някои по-нови, но всички до един готини и са ми на сърце и душа!
Ти да си здрава и все така позитивна!
Слънчев ден от мен и пак да дойдеш!:-)
цитирай
14. cinderellathespy - Честита Нова година! Нали сега ...
05.01.2012 11:14
smani написа:
Честита Нова година!
Нали сега върви това:
- честита последна...
- добре, че е последна :)))

Както и да е, дано не е последна, /голямо треперене ще падне/ а да е по-добра от предишната!


Аааааа, никакво последно...
Аз съм се приготвила да живея най-малко до 130 (когато ще ми поникнат нови млечни зъбки, надявам се)...:-)))
Въпреки това не е лошо да си живеем ние като за последно - купони, екскурзии, романтични преживявания, всичко което не сме го направили - да го направим все пак, че да не сме капо, ако по някаква случайност тез Маи-Ваи нещо са познали и лично аз смятам Радостно да ми е и Обичащо!
Поздрави на тебе!:-)
цитирай
15. cinderellathespy - Поздрав за красивото стихо-пос...
05.01.2012 11:18
mt46 написа:
Поздрав за красивото стихо-послание!
"... Любов да разпиляваме, а не да мразим..." :)


Привет, Марине,
Благодарско! Обичам аз да пиша за приятелките си! Тия двете са ми много скъпи и много на сърце. Румяна не пропусна да ми прочете "лекция" да влизам в пътя, ама аз никога не се сърдя, щото тя винаги е права, но Мария за баланс пък не пропусна да развали дисциплината с поредните щури кроежи и идейности за щуротии и през настоящата година!
Поздрав най-сърдечен от мен и да си здрав!:-)
цитирай
16. cinderellathespy - Прекрасно си го казала-нека всеки ...
05.01.2012 11:23
hloris написа:
Прекрасно си го казала-нека всеки да има такива истински приятели
до себе си:)))


Привет, съименничке Еличке,
Без приятели сме за никъде - мама като умря - те ми помогнаха, аз като щях да умра пак те ми помогнаха, когато се жених - пак приятелите ми държаха ръката и ме насърчаваха, като реших да раждам (майка да ставам) пак една приятелка направи изчисления кога, какво трябва да правим, а после като видяхме на видеозона позитивния резултат двете сме подскачали като диви около светофарите на кръстовището до нас, а те мигаха в зелено :-), въобще моите приятели винаги са в точния момент, на точното място и с Мен във всяко отношение!
Поздрави на тебе и пак ела!:-)
Слънчев и усмихнат ден!
цитирай
17. cinderellathespy - Zdrave lubov, kysmet, pari i usm...
05.01.2012 11:24
naidobriq написа:
Zdrave lubov,kysmet,pari i usmivkiii pojelavam..
Pozdrav za prekrasnoto stihche..


Здравей, Ани,
Поздрави и на тебе. Радвам се, че стихото ти е харесало!:-)
Здраве и любов - > мисля си, че и без двете живота е невъзможен!
Хубав ден от мен!:-)
цитирай
18. cinderellathespy - * Имам си приятел най-добър, но с...
05.01.2012 11:28
kostas написа:
* Имам си приятел най-добър, но скрит е той и само ако аз го посетя, разкрива се пред всички. И винаги в синхрон е с мен. И никога не лъже, не отрича и само той мен ме обича. Той огледало се нарича.

Когато се усмихна – засиява, сякаш се оглеждам в слънчевите лъчи. И колко хубава ме прави, и ме ласкае, и ме познава. Ах, колко много ме познава...

Погледна ли го – знае ми е душата. Уж гледам него, а сякаш вижда то в мен, там, навътре, където никой не разбра какво се крие и живее. И без думи ме разбира... и не мога да я скрия. Не, не мога – цялата тъга и болка дават своя отпечатък и лицето вече е различно... и приближавам се към него, вглеждам се в маслинените очи, а те се пълнят със сълзи и някой ми шепи: „Сама си, сам-самичка на света, забравена от всички, ненужна, непотребна. И страдай ти, дете, че болката те чака и отръвка няма.“

И сепвам се тогаз, оглеждам се и пак – едно-едничко огледалото пред мен стои, а там ме гледа тя – лице печално, устни бледи, коси по-черни от смъртта... и рухвам пак пред него, непосилна да ги спра, тези хиляди сълзи, които капят и горят... и питам аз приятеля ми най-любим, да каже, правилно ли мисля:

„Огледалце, огледалце на стената, кажи коя е най-нещастна на земята? Коя е тъй във вериги окована и въздух няма? Чия душа линее и умира, накъсва се на милион парчета и бавно към безкрая тя полита?“

„Момиче младо и красиво, по длъж и шир се аз непрестанно скитам, но нигде не видях да има такава истинска тъга... и тези шипове в гърдите, и тази пуста самота, която стяга ти сърцето и спира ти дъха...“ * Ник.


Йеееее, Нико, това си е цяла поема, уаууу!:-)
Честита нова година! Жив и здрав до година, до амина!
Все тъй да ме усмихваш! Лятото все още е далече, ала слънце грей навънка вече, тъй че стягай се човече, премени се със елече и с вятъра поемай надалече!:-)))
Усмихнато да ти е! И благодаря за романа!:-)
цитирай
19. cinderellathespy - Все така, че и повече да е. . . Обичана ...
05.01.2012 11:30
blagovestie написа:
Все така, че и повече да е...

Обичана и Обичаща!


Привет, Люси,
Благодаря ти за пожеланията! Дано е все така!
Здраве и вяра като има всичко ще е наред!
Хубав януарски ден от мен!:-)
цитирай
20. анонимен - Бъди все така
05.01.2012 14:08
истинска и всичко край теб ще бъде истинско. За много години!
цитирай
21. cinderellathespy - истинска и всичко край теб ще бъде ...
05.01.2012 18:39
parasol написа:
истинска и всичко край теб ще бъде истинско. За много години!


Привет, Слави,
За много години! Жив и здрав и дано тази година успеем да реализираме отново Есенни бардове в Разград!:-)
цитирай
22. priqtel12 - Привет, Ели!
05.01.2012 21:34
Прекрасни думи и клип, и стих, в който прозира пълнотата на душата ти, пълнотата на едно приятелство , много емоции и събудени мили спомени на морския бряг /защото доколкото си спомням това е любимо място за теб/
Привет, скъпа моя, запази обичта в себе си, но и раздавай и получавай и никога няма да я изчерпиш у себе си.

Желая ти една Нова година , в която да е пълно сърцето ти, да е топло на душата ти и да разпиляваш усмивки и обич, много и още....., а те ще се връщат при теб умножени.....
ПРЕГРЪДКИ!!!
цитирай
23. daan - добро утро:))
07.01.2012 08:06
добро утро, честит празник
да во право си за пријателството и љубовта
цитирай
24. cinderellathespy - добро утро, честит празник да во ...
07.01.2012 11:15
daan написа:
добро утро, честит празник
да во право си за пријателството и љубовта


:-)
Добър ден! Пак съм с Нет!
Честит празник и на теб!
Обичам да съм права!:-)
цитирай
25. cinderellathespy - Прекрасни думи и клип, и стих, в к...
07.01.2012 11:46
priqtel12 написа:
Прекрасни думи и клип, и стих, в който прозира пълнотата на душата ти, пълнотата на едно приятелство , много емоции и събудени мили спомени на морския бряг /защото доколкото си спомням това е любимо място за теб/
Привет, скъпа моя, запази обичта в себе си, но и раздавай и получавай и никога няма да я изчерпиш у себе си.

Желая ти една Нова година , в която да е пълно сърцето ти, да е топло на душата ти и да разпиляваш усмивки и обич, много и още....., а те ще се връщат при теб умножени.....
ПРЕГРЪДКИ!!!


Иве благодаря ти,
снощи седнах да ти пиша отговор и нет-а изби и не успях....
Благодаря ти за хубавите думи! Надявам се годината да е добра и Вярвам, че ще Е! В реалността ми в момента е малко доста тежко и натоварено, но и това ще отмине! Сигурно е заради Сатурновата дупка преди рождения ден, в която вече влязох.... Прегръщам те и аз и ти изпращам много Обичане и усмивки!:-)
Ели
цитирай
26. ckarlet - Да е много щастлива за теб, Ели!
07.01.2012 18:06
Да е много щастлива за теб, Ели!
цитирай
27. daan - ХЕХЕХЕХ, СЕКОЈ ИСКА ДА Е ВО ПРАВО:)
08.01.2012 08:25
cinderellathespy написа:
daan написа:
добро утро, честит празник
да во право си за пријателството и љубовта


:-)
Добър ден! Пак съм с Нет!
Честит празник и на теб!
Обичам да съм права!:-)

ТИ ГО ДОЗВОЛУВАМ ПРАВОТО ДА БИДЕШ ВО ПРАВО:)))
ДОБРО УТРО:)
цитирай
28. cinderellathespy - добро утро, честит празник да во ...
08.01.2012 12:07
daan написа:
cinderellathespy написа:
daan написа:
добро утро, честит празник
да во право си за пријателството и љубовта


:-)
Добър ден! Пак съм с Нет!
Честит празник и на теб!
Обичам да съм права!:-)

ТИ ГО ДОЗВОЛУВАМ ПРАВОТО ДА БИДЕШ ВО ПРАВО:)))
ДОБРО УТРО:)


Добър ден....
Истината....
Това Е да си прав!
цитирай
29. cinderellathespy - Да е много щастлива за теб, Ели! ...
08.01.2012 12:12
ckarlet написа:
Да е много щастлива за теб, Ели!


Прегръщам те, Скарлет!
Надявам се годината да бъде добра!
Има много проблеми за решаване!....
Вярвам, че всичко ще се оправи!
Просто трябва да преборя сама себе си, което за съжаление за сега не се получава, но ще продължа да упорствам! Тая нощ взех решение за крути мерки, защото Сатурновата дупка допълнително влошава нещата...
Стискай ми палци да успея!
http://www.youtube.com/watch?v=1viSfRzI8to
цитирай
30. vesever - Ели, много е трогателно, потекоха ...
08.01.2012 15:18
Ели, много е трогателно, потекоха ми сълзите - да сте живи и здрави с приятелките ти!
А клипът ти е повече от професионален, според моето скромно мнение...
Прегръдки!
цитирай
31. cinderellathespy - Ели, много е трогателно, потекоха ...
08.01.2012 17:30
vesever написа:
Ели, много е трогателно, потекоха ми сълзите - да сте живи и здрави с приятелките ти!
А клипът ти е повече от професионален, според моето скромно мнение...
Прегръдки!


Веси, благодаря ти!
Приятелките ми са ми най-ценното нещо, след семейството!
Отдавна не бях правила клипчета. Радвам се на мнението ти, че се е получило, защото ти се занимаваш с такава дейност и можеш да го оцениш подобаващо и обективно!
Прегръдки и се надявам тази година да бъде хубава за теб и твоите дечица!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1725177
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18451
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930