Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2013 12:01 - Аз искам...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8354 Коментари: 28 Гласове:
33


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


 

Аз искам...

 

Ела със Мен във Синевата

Бъди Съдба и Птица и Небе

С очи прегръщай Светлината

Лети над бурното Море...

Високо горе с вик ме Следвай

Чертай ме с вяра и Криле

И в дълбините ме Отвеждай

На само Твоето Сърце...

Потребност нямам да се Губя

Свободна съм аз само с Теб

И нищо че така се Чудя

На стъпките ти – Огнен Лед...

Руши ме и ме Пресъздавай

Извайвай ме със Гняв и Жест

Но никога Не Ме Предавай

Пази вълшебната ми Чест...

Светът За Двама е Орисан

Дори сред хиляди Звезди

Ти само в Мене си Написан...

А в Теб душата Ми Блести...

 

16.03.2013г.

By Eli








***


 



Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - @ silviia
05.04.2013 13:52
silviia написа:
Поздрави!!!:)
И това стихотворение е за първа страница!!!:) Дано да бъде оценено по достойнство!!!:)


Здрасти, Силвия,
ти да не си една Силвия дето преди време
коментираше анонимно и не събираше смелост
да си направи блог?... ;)
Добре дошла тук!
Благодаря ти за оценката, най-важно е общуването помежду ни,
възможността да прочетем по нещо интересно и да създадем
приятелства! Лично аз заради това се връщам все към блог.бг.
Първа, "втора", "трета", "четвърта" страница - те са за поетите,
които се занимават сериозно с писане. При мен е хоби и
най-важно ми е да докосна душите на хората, които обичам
и които ценят мен като човек и общуване! :)
Радвам се, че мина и коментира!
Винаги си добре дошла тук!
Поздрави и изпълнен със светлина и радост петъчен следобед,

Ели
цитирай
2. pvdaskalov - Браво!
05.04.2013 15:17
"Руши ме и ме Пресъздавай"
Дори само този призив тук да бе написан, е достатъчно за похвала, защото в думите "Руши ме и ме Пресъздавай" се крие и маниерът, и силата, и талантът на Демиурга...

цитирай
3. alexs - И аз си помечтах за Синевата Свет...
05.04.2013 17:02
И аз си помечтах за Синевата Светлината ....нещо не ни достигат или искат да ни ги отнемат!
цитирай
4. sestra - Чисти думи, Ели,
05.04.2013 17:44
като теб.
цитирай
5. erato7 - Прекрасно!!! Радвам ти се, Еличка!
05.04.2013 18:46
Прекрасно!!! Радвам ти се, Еличка!
цитирай
6. cinderellathespy - @ pvdaskalov
05.04.2013 21:45
pvdaskalov написа:
Браво!
"Руши ме и ме Пресъздавай"
Дори само този призив тук да бе написан, е достатъчно за похвала, защото в думите "Руши ме и ме Пресъздавай" се крие и маниерът, и силата, и талантът на Демиурга...



Здрасти, господин Даскалов :)
интересна дума - > Демиурга - направих справка с уики-то :)))
Радвам се, че Ви харесва!
Мисля си, че когато човек Обича
той е толерантен към всички проявления на Любовта! :)))
Приятна вечер от мен!
И пак заповядайте насам! :)

Ели
цитирай
7. priqtel12 - Браво!!!
05.04.2013 21:46
"Светът За Двама е Орисан

Дори сред хиляди Звезди"

Дай Боже да е все така и занапред!!!!! Прегръдка и усмивка от мен!

цитирай
8. cinderellathespy - @ alexs
05.04.2013 21:48
alexs написа:
И аз си помечтах за Синевата Светлината ....нещо не ни достигат или искат да ни ги отнемат!


Привет, Алекс,
и двете, и двете, мисля си...
Мечтите раждат реалностите - > така вярвам аз...
Имам една гривна на SUPERHOSTING.BG,
с която ходя от известно време - > подари ми я един мой близък.
На нея пише следното :
"Всяка твоя мисъл създава бъдещето ти...
За какво мислиш сега?!"
Усмивки, Алекс, радвам се че наминаваш насам!
Хубави почивни дни от мен,

Ели
цитирай
9. cinderellathespy - @ sestra
05.04.2013 21:52
sestra написа:
Чисти думи, Ели,
като теб.


Сестричка,
благодаря ти!
Трогна ме много...
Имах нужда да чуя нещо такова - >
периода е тежък и пак ще се забия
в сигурната си черупка...
В Света за Двама...
Прегръщам те...

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - @erato7
05.04.2013 21:54
erato7 написа:
Прекрасно!!! Радвам ти се, Еличка!


Мила,
и аз ти се радвам!:)))
И ти пращам усмивки по звездите...
Още дирим пътя...
Дано го открием...
На никой не пожелавам такава тегоба...
Прегръдка топла за теб,

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - @ priqtel12
05.04.2013 21:58
priqtel12 написа:
Браво!!!
"Светът За Двама е Орисан
Дори сред хиляди Звезди"
Дай Боже да е все така и занапред!!!!! Прегръдка и усмивка от мен!


Иве, привет,
Дано! :)
Харесвам си го и аз това стихо...
И снимката като я открих бе и продължава да Е
в унисон с усещанията ми, ежедневните...
Лети ми се...
Дано ми се случи някой ден...:)
И аз те прегръщам, приятелче,

Ели
цитирай
12. tutankhamon661 - cinderellathespy
05.04.2013 22:01

Добро е.

цитирай
13. cinderellathespy - @ tutankhamon661
05.04.2013 22:12
tutankhamon661 написа:
cinderellathespy
Добро е.


Сашо,
10х! Усмихнато да ти е! :)

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - Нещо за...
06.04.2013 00:29
compassion и глас 11111 :)))

http://vbox7.com/play:219fa19a

Ели
цитирай
15. mariniki - последните два реда...
07.04.2013 16:48
казват всичко... прекрасно стихотворение... и песен..
поздрав мил и сърдечен за теб..
цитирай
16. ckarlet - Винаги е удоволствие да те чета, ...
07.04.2013 17:08
Винаги е удоволствие да те чета, Ели! Поздрави!
цитирай
17. kontrasti - аз те искам, ти ме искаш, той не иска, ...
07.04.2013 20:09
аз те искам, ти ме искаш, той не иска, ние искаме, вие също, те няма да научат!...

(:–€))))
цитирай
18. tili - Е, любовта не е лесна
07.04.2013 23:51
и всеки фалш я наранява. Но твоят стих е точен, истината блести.
цитирай
19. cinderellathespy - @ mariniki
09.04.2013 15:24
mariniki написа:
последните два реда...
казват всичко... прекрасно стихотворение... и песен..
поздрав мил и сърдечен за теб..


Как си, Маги?
Когато ми е сънливо и уморено като в момента придобивам настроение
да отговарям на коментари... Малко съм позачезнала и само от време на време
се свирам тук, за да си чета постовете ми назад във времето...
Така е да - наистина последните две строфи са разковничето....
Много топлина и нежност за тебе Маги!
Поздрави,

Ели
цитирай
20. cinderellathespy - @ ckarlet
09.04.2013 15:27
ckarlet написа:
Винаги е удоволствие да те чета, Ели! Поздрави!


Здрасти, Скарлет,
и на мен Винаги ми е приятно като наминеш, а също и като надникна в твоето блогче, защото споделяш красотата - онази минала пред очите ти и онази, която крият дълбините на сърцето ти по един вълшебен начин! Остани такава каквато СИ - > мил човек, чието присъствие стопля!
Прегръдка сърдечна за теб, Скарлет!

Ели
цитирай
21. cinderellathespy - @ kontrasti
09.04.2013 15:30
kontrasti написа:
аз те искам, ти ме искаш, той не иска, ние искаме, вие също, те няма да научат!...

(:–€))))


Здрасти, Контрастен ;)
Хубаво си ги подредил местоименията! Усмихна много!
Тя и То си ги пропуснал, ама явно са НЕважни в историята...
И да ти кажа честно, винаги всичко се научава,важното е да се разбере и приеме
по правилен и позитивен начин!
Усмивки за тебе и пак да дойдеш! :)))

Ели
цитирай
22. cinderellathespy - @ tili
09.04.2013 15:36
tili написа:
Е, любовта не е лесна
и всеки фалш я наранява. Но твоят стих е точен, истината блести.


Много точно си усетила, Лили!
Обичам като дойдеш и прочета твой коментар!
Сетих се за една песен и нещо, което писах... преди известно време...
Сега ще ти пусна линк само към парчето,
а надявам се в следващите месеци да имам настроение да споделя
и стихото тук...
Хубав следобед и поздрави, Лили! :)

Eли

Delerium - Fallen
http://vbox7.com/play:80d44bd9bc
цитирай
23. faktifakti - пожелавам ти никога да не те предават.
09.04.2013 21:15
стихът ти е невероятен, Ели.
цитирай
24. jabog - много приятно и леко се чете. бра...
10.04.2013 20:19
много приятно и леко се чете. браво
малко го постигат като ритъм
цитирай
25. cinderellathespy - @ faktifakti
11.04.2013 12:03
faktifakti написа:
пожелавам ти никога да не те предават.
стихът ти е невероятен, Ели.


Благодаря, Еви!
Ценно пожелание...
Нещо не съм в кондиция - > може би от пренапрягане в работата и не само...
Даже написах ядно стихо, но ще си го запазя... засега.
Хубав ден на теб...
Дано Там ти хареса...ако разбира се имаш желание и време
да метнеш един поглед...
Прегръдка,

Ели
цитирай
26. cinderellathespy - @jabog
11.04.2013 12:05
jabog написа:
много приятно и леко се чете. браво
малко го постигат като ритъм


10x!
А ти да бъдеш усмихнат
и с Кака Жабка все така да създавате позитивно настроение
в блатцето... :)
Прости... Днес не съм много в кондишън...
Поздрави,

Ели
цитирай
27. erato7 - Честит професионален празник, ...
16.04.2013 08:22
Честит професионален празник, Еличка!
Много успехи ти желая от сърце!
цитирай
28. cinderellathespy - @ erato7
16.04.2013 10:46
erato7 написа:
Честит професионален празник, Еличка!
Много успехи ти желая от сърце!


Благодаря ти, мила!
Приятно се изненадвам, когато някой НЕюрист се сети!:))
Поздрави и хубав ден от мен (нищо, че е леееко дъждовен)!
На мен ми е усмихнато и спокойно (за първи път от много много време)!:))

Ели

http://youtu.be/ZyesGebh7Mg
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1731771
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930