Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 17:39 - Равносметка 2009
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3701 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 24.01.2010 22:04


Тази година се забавих с изготвянето на обобщаващия постинг с около месец, но днес ми остана време за писане и ето какъв е моя отчет за изтеклата 2009-та година :

1.Какво направихте през 2009-та, което не сте правили никога преди? –
Бях адски последователна в следенето на един турски сериал!-:) ; В работата си реших, че повече няма да бъда толерантна към безобразното поведение на един човек и ограничих по абсолютен начин достъпът му до мен в професионален и личен план; Оставих се поезията да ме води и благодарение на това се чувствах спокойна и щастлива!-:)

2. Спазихте ли своите минало-новогодишни обещания? Обещахте ли си нещо за тази година? – Бях решила да кърмя и кърмих през цялата година, кърмя и понастоящем и това ме радва, защото ми показва че съм станала още по-последователна в действията си и спазвам дадените пред самата себе си обещания. Обещах си през 2010 година напук на всички, които се опитаха да ме плашат през 2009-та, че действията ми в професионален план за защита на интересите ми щели да ми навредят, да остана добра и принципна. Смятам, че времето ще подреди всичко по възможно най-добрия за мен начин.

3. На някой ваш близък да му се е родило дете? – През 2009-та година една моя приятелка и колежка от Несебър роди своята дъщеря, а нашата кръстница разбра, че е бременна за втори път с момиченце!

4. Има ли ваш близък, който е починал през годината? – Не, за щастие. Танатос ни отмина.

5. Кои държави посетихте? Кои интересни места? – Не съм излизала зад граница по обясними причини.Опознах, обаче, още красиви места от България – Приморско и Трявна.

6. Какво ви се иска да имате през 2009-та, което нямахте през 2008-ма? – Иска ми се да мога да пътувам зад граница, за да опозная нови страни и култури. Иска ми се да успея да реализирам проекта за моя лична книга, събрала някои от стиховете ми. Иска ми се да участвам в повече благотворителни проекти.

7. Какви дати от 2009-та ще останат „гравирани” в паметта ви и защо? – На 01.07.2009г. се появи сборника с поезия „Свободни поети в blog.bg там имаше и мои стихове, беше вълнуващо преживяване да участвам в реализирането на този литературен проект; 29.07.2009г. – явих се на едно изслушване свързано с професионалната ми дейност. Останах безкрайно разочарована и с лошо впечатление от хората, от които зависи професионалното ми развитие. Убедена съм вече, че резулататите, които постигаме в професията нямат нищо общо и не се ценят при преценките за кариерното израстване, а всичко е на основата на лобистки интереси, които често санират въпиюща некомпетентност и злоупотреби. На 17.09.2009-та се явих пред 5-членен състав на Върховния съд – учудих се на спокойствието и хладнокръвието си, въпреки че бях доста емоционална при пледоарията си!-:)Другите дати са 2 и 3.10.2009г. – на Бард феста с Ивайло решихме да издадем книга с мои стихове – идеята още ми се струва странна, дано има хора които ще оценят това което съм написала за толкова години – цялата 2009-та беше изключително продуктивна на стихове от моите дълбини.

8.Кое беше най-голямото ви постижение през 2009-та? – Това, че благодарание на последователните ми усилия и действия накрая кадровия орган отмени сам нещо очевидно незаконосъобразно, което възмути много хора, но никой нямаше смелостта да заяви открито неудобрението си и да направи нещо по въпроса.

9. Кой беше най-големият ви провал? – Ами не знам – май нямах такъв.

10. Страдахте ли от някаква болест или нараняване? - Не

11. Кое беше най-хубавото нещо, което си купихте? – Един масажор – много е добър за релакс.-:) Ето го :

12. Къде отидоха най-много от парите ви? – За покупки за децата и за книги.

13. За какво се ентусиазирахте/развълнувахте най-силно? – Кърменето и бъдещата книга със стиховете ми.

14. Коя песен винаги ще ви напомня за 2009-та? – Stay With Me на Goran Karan – обикновен текст, който с малко думи казва толкова много – мога да я слушам до безкрай....

15. В сравнение с предишната година (2007-ма), през тази вие сте:

- По-възрастен или по-мъдър? – По-мъдра! Усещам се променена, няма я вече онази безгрижност на моменти стигаща до наивност, като че ли съм и леко по-студена към околния свят, към който недоверието ми се е засилило и още по-топла и открита спрямо хората, които знам че наистина ме обичат и на които имам пълно доверие – направих преоценка за доста от контактите си и ги редуцирах, което мисля че е за добро, а и в  живота ми се появиха нови и интересни хора.

- По-слаб или по-дебел? – Хахаха  - По-дебела признавам с прискърбие, но се успокоявам, че ситуацията е временна – кърменето изисква да се храня стабилно, когато прекратя този процес ще се подложа на моята си диетка и бързо ще вляза във форма, сигурна съм.

- По-богат или по-беден? – Духовно по-богата, определено – срещнах нови интересни хора, които ми дадоха много. Финансово – стабилността не се е променила в сравнение с 2008ма.

16. Какво ви се иска да бяхте правили повече? – Повече да си почивам докато бях в майчинство, но с малкия човек няма как да стане. Да бях отделила повече време за развихряне и експериментиране в кухнята – готварството не ми е страст, но имам моменти на проблясъци, но и тях не ги използвах много ползотворно.

17. Какво ви се иска да бяхте правили по-малко? – Да мисля за проблемите си на работа. Йозеф Киршнер е прав като пише в една от книгите си : „Най-лошото, което може да ми се случи е смъртта. С всичко останало съм се сприятелил”. Ще се опитам да спазвам тази максима през 2010-та.

18. Как прекарахте Коледа? – На Бъдни вечер вкъщи с Жоро, децата и баба. На Коледа с родителите на Жоро и брат му.

19. Влюбихте ли се през 2008-ма? - Естествено.

20. Обичате ли/харесвате ли някого, когото не обичахте/харесвахте миналата година по това време? – Когато не харесвам/обичам някого то е резултат на изградено мнение, а не моментна преценка. Враговете си останаха врагове, приятелите си останаха приятели.

21. Има ли човек, когото не харесвате/не обичате сега, за разлика от по същото време миналата година? – Да, една колежка.

22. Коя беше любимата ви телевизионна програма? – сериала „Гордата Аси” – след като ме впечатли го проследих до край. Историята на Аси и Демир беше много романтична, а МураТуба са прекрасни като екранни партньори.  Дано участват заедно и в друг филм.
image

23. Коя беше най-хубавата книга, която прочетохте? – Трилогията на Исабел Алиенде – „Къщата на духовете”, „Дъщеря на съдбата” и „Портрет в сепия”.
image

24. Кое беше най-голямото ви музикално откритие? – Горан Каран, Малу и Rin On The Rox


25. Кой беше любимият ви филм? – Нямах любим филм. В началото на 2009-та година гледах „Послепис Обичам те” – много ми хареса и дълбоко ме трогна. Винаги, когато съм тъжна и нещо стегне гърлото ми си го пускам, просто е за нещата от живота, за Голямата любов.
image

26. Какво искахте и получихте? – Исках да имам поне две деца и да им се радвам, да гледам как растат заедно, аз бях самичка като дете и това винаги ми е тежало. Получих шанс да се радвам и гледам двамата ми сина как растат заедно, получих го през 2008-ма когато ситуацията при второто раждане беше доста екстремна, а напълно го осъзнах през 2009-та, когато грижите за двете ми момчета заемаха цялото ми ежедневие – никога няма да ги забравя тези мигове, никога!

27. Какво искахте и не получихте? –Исках да си сменя местоработата, но очевидно на този етап това не е най-важното, за да се чувствам добре.  Сигурна съм, че ще се случи в най-подходящия момент и по начина по който го искам.

28. Какво правихте на рождения си ден и на колко години сте сега? – На рожденния си ден празнувах с приятели вкъщи. В момента съм на 32, но след две седмици ме чакат 33.....

29. Какво е това нещо, което ако го бяхте имали, щеше да направи годината ви много по-удовлетворяваща? – Няма такова, имах всичко,което ми се искаше да имам, дори моментните загуби и разочарования не са ме накарали да се отчаям и да се чувствам неудовлетворена.

30. Какво ви помогна да запазите „разсъдъка си”? – Доброто ми сърце и мисълта за децата ми, дневника, в който пиша от години, стиховете, добрите ми приятели, които бяха до мен в тежките и радостни моменти.....Това е като предходнатагодина!-:)

31. Коя публична/известна фигура, беше важна за вас? – Баща ми все така.

32. Кое политическо събитие ви развълнува най-много? – Може би, когато Бокова стана Генерален директор на Юнеско

33. Кой ви липсваше? – Както всяка година майка ми

34. Кой беше най-добрият/интересният човек, когото срещнахте? – Катето/katan/, Ива/priqatel12/, Албенка/allbi/,Скарлет/ckarlet/,Илияна/iliada/ и Владо Качаклиев/ka4ak/ от блог-а, а също и Ивайло Диманов.

35. Споделете един „урок за живота”, който научихте през изминалата година. – Хубаво е да бъдеш реалист и да нямаш прекалено големи очаквания от хората и събитията, които се случват. Ако се случи нещо,което те прави щастлив, просто го приеми и му се наслади, без да го анализираш. На този свят няма нищо, което да си заслужава да бъдеш тъжен повече от пет минути.....не помня кой го беше казъл,но е прав....-:)
~ ~

А Вашата Равносметка каква е? 

 







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. priqtel12 - Здравей, Ели!
24.01.2010 23:11
Първо да ти благодаря, думите ти ме трогнаха, а приятелските чувства са взаимни. Чудесна равносметка, предизвикателство е да отговориш на тези въпроси, но виждам , че при теб се е получило и то добре, бих казала....Бих могла да опитам, ако имам време....но въпросите са доста трудни, нужно е да размислиш....
П.С. И явно си водолейче като мен, коя е датата, ако не е тайна???/Моята е 11 следв. месец/
Поздрави и прегръдки!!!
цитирай
2. ckarlet - Поздрави и от мен, Ели! Направила си ...
26.01.2010 09:29
Поздрави и от мен, Ели! Направила си хубава равносметка на изминалата година! Ти си искрена и това много ми харесва при теб!
И аз бих отговорила на тези въпроси, но трябва да имам повече свободно време! Мога да кажа, че тази песен, която ти харесваш аз също много си я харесвам! А през изминалата година прочетох една много стара, но стойностна книга "Семейство Зитарови". Също ще напиша и един филм, който много ме впечатли "Харманли". Тематиката във филма е за една голяма и почти невъзможна любов, но въпреки трудностите, двама влюбени показаха, че за истинската любов няма бариери!
Хубав ден, Ели!
цитирай
3. cinderellathespy - Re : priqtel12
30.01.2010 12:07
Иве, ще се радвам да прочета и твоя постинг по темата! Вярно е - водолей съм - на 06.02 съм родена - следващата събота ставам на 33....-:)
цитирай
4. cinderellathespy - Re : ckarlet
30.01.2010 12:10
Скарлет, радвам се че съм те провокирала да пишеш по темата за равносметката. Това помага според мен човек да си подреди мислите, да оцени собственото си развитие и да направи по-добри планове за бъдните дни! Ще потърся тази книга и ще я прочета, както и филма ще намеря - обичам филми за любов!-:)Пригръдки от мен, мила!-:)
цитирай
5. priqtel12 - Ще се опитам да го направя скоро....
31.01.2010 20:41
cinderellathespy написа:
Иве, ще се радвам да прочета и твоя постинг по темата! Вярно е - водолей съм - на 06.02 съм родена - следващата събота ставам на 33....-:)


А иначе....дори без да знаем, май водолеите се привличаме в блога, намерих и други, с които си допадаме.....
Поздрави!!!
цитирай
6. cinderellathespy - Re : priqtel12
02.02.2010 17:56
Странна порода сме ние Водолеите и се надушваме от километри! Аз също имам много приятели водолеи! В ученическите ми години бях трайно влюбена в един водолей, докато не дойде един момент, в който установих че ми е много по-добре да сме си само приятели, вместо да си товарим отношенията и с някакви по-такива чувства....Типична водолейска преценка!-:)))
Поздрави и на тебе, Иве!-:)
цитирай
7. анонимен - Мога да разбера и това !!!
24.03.2010 20:23
Хората са толкова различни ! Но в едно нещо си приличат-всички искат да обичат и да се чувстват обичани! И това е най-силното чувство, което ни води при вземането на решения! Всеки несъзнателно отива там, където се чувства обичан и подкрепян! И никой няма право да съди никого за това, че има нужда от обич !
цитирай
8. cinderellathespy - Re : анонимен 7
24.03.2010 22:42
анонимен написа:
Хората са толкова различни ! Но в едно нещо си приличат-всички искат да обичат и да се чувстват обичани! И това е най-силното чувство, което ни води при вземането на решения! Всеки несъзнателно отива там, където се чувства обичан и подкрепян! И никой няма право да съди никого за това, че има нужда от обич !


Този израз "Мога да разбера и това!!!" аз лично не можах да разбера към кое точно от постинга е насочен, но невър майнд....-:)))
Аз винаги си се занимавам само с моя живот и извън собственото ми пространство не съдя никого за нищо. Хорските проблеми са излишно натоварване с емоции, които нямат общо със собственото ми съществуване и са загуба на време, освен ако не става въпрос за някой мой приятел, който има нужда от помощта ми! Всеки сам избира пътя си - това е част от живеенето и развитието. Всичко от което се нуждаеш е любов - Beatles много хубаво са го изпели преди доста години, това е нещо в което вярвам аз, а очевидно и Вие анонимни посетителю.-:) Според мен, обаче, човек отива напълно Съзнателно там, където се чувства обичан и подкрепян - психиката ни е устроена така - акостирането на спокоен бряг, където можем да комулираме позитивни емоции и чувства е предпоставка за по-добро функциониране на мозъка ни и успешна реализация на градивни идеи!Поздрави!-:)

p.s.Като отговарям на анонимни постинги, имам чувството че си говоря с безкрайно празно пространство.....а има възможност, стига човек да иска, да си напише името!-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1732408
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930