Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2011 15:27 - Легло от рози
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2277 Коментари: 5 Гласове:
11

Последна промяна: 05.08.2021 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Bed Of Roses на Мария

 За първи път се почувствах необикновена в оня миг, когато Той ме изненада с легло от рози. Да, легло от рози – като в песента. Рози под формата на кораб, върху замръзналия пясък, близо до разстилащите се вълни. Червени, бели, лилави рози, с опияняващ мирис. Почувствах топлина по цялото тяло. Нежна, тръпнеща топлина. Усетих се обичана….. за пореден път. Слънцето грееше по-силно, солта на морето беше сладка, чайките летяха по-високо, хоризонта беше по-близо. “Колко е романтичен”, помислих си. А може би го е направил не подтикнат от романтиката, а от реалността. Необикновените хора получават необикновени подаръци. Той ми го беше казал. Сгуших се в моето корабно легло от рози. Студено е. Зима е. И слънцето е студено. Предадох се на вълшебния аромат. Затворих очи и си представих небето. Небето, към което се издигам, лека като песъчинка. Представих си топлите му длани. Скрил в шепи лицето ми. И очите му, изпълнени с копнеж и въпросителни. Лицето на моя любим, единственото лице, което бих могла да гледам непрестанно и нестихващо. Представих си, че съм вятър. В следващия миг вятърното ми сърце се пръсна на милиони малки частици, които отлетяха в различни посоки. Хубаво е да лежиш на златния пясък, а цветята вълшебно да галят всяка фибра на тялото ти, да ти вдъхват живителна сила, да пробуждат сетивата ти, да изпълват с цветове очите ти, да те топлят насред замръзналата земя. Вълшебно е да си обвита в цветна корабна безкрайност в зимното утро. В леглото от рози времето спира. Всичко изглежда възможно. Знаете ли кое ме събуди от вълшебния сън – убодох се на стъблото на един от цветовете, докато галех цветята.....Това ми припомни, че рано или късно всички хубави неща свършват и че винаги се налага да станеш от леглото, за да поемеш по пътя на новия ден, а важното е винаги да поемаш по този път с надежда……   

 29.03.2011~







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Красиво е твоето легло от рози !
29.03.2011 15:34
Нека винаги бъдеш обичана !
цитирай
2. ckarlet - Ели, рано или късно всички хубави ...
29.03.2011 19:04
Ели, рано или късно всички хубави неща свършват, но по-важното е да се насладим на мига, както и да оценим и малките неща... И тръгнем ли по пътя, надеждата неизменно трябва да е с нас...
Хубава вечер!
цитирай
3. cinderellathespy - Re : panazea, ckarlet
29.03.2011 21:33
Поста е по повод на един мой разговор с приятелката ми Мария от вчера, не е за нещо преживяно от мен...:-)
Просто си поразсъждавах по повод нещо, което си коментирахме двете...
Хубава вечер на вас!:-)
цитирай
4. priqtel12 - Прекрасна импресия....
30.03.2011 12:23
Толкова прекрасно е усещането да се чувстваш обичан....
Нека го има винаги в живота ти , Ели!
цитирай
5. cinderellathespy - Толкова прекрасно е усещането да се ...
04.11.2011 20:50
priqtel12 написа:
Толкова прекрасно е усещането да се чувстваш обичан....
Нека го има винаги в живота ти , Ели!


Иве,
днес ми се наложи да променя постинга. Смених клипчето и видях, че не съм отговорила на твоя коментар! Обичта според мен е двигателната сила на живеенето ни! Без Любов сме изгубени. От мига, в който се концентрирах да обичам без очакване за каквото и да било случване се чувствам изключително добре и знаеш ли, сякаш това усещане и чувство ме стимулира да развивам писателските си заложби - нещо, което винаги ми е било на сърце, но все не съм се усещала достатъчно готова, значи във всяко нещо когато я има нишката Любов трептят акордите на успяването и чувството на морално удовлетворение....
Вярвам, че Обичането винаги ще го има в живота ми за Добро! Прегръщам те!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1731571
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930