Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2011 15:06 - Здравей
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1890 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравей! Стоя замръзнала в дъжда по средата на улицата. Светофара мига в жълто. Бързам да те срещна, но ти отминаваш.  Крещя зад гърба ти, без глас.

Здравей! Толкова е трудно да спреш за миг, когато хиляди проблеми подпират гърба ти и зоват : „Разреши ме”.  Искам да махнеш с ръка и да тръгнеш по осевата линия. Право към мен. Но ти не помръдваш.

Здравей! Дървото до твоята къща е с опадали листа. А все още е пролет. Вярвам ли все още, че има надежда пътищата ни да се пресекат? Ще извървиш ли стъпките към тази наша среща?

Здравей! Гледаш ме с невиждащи очи. Само тялото ти се поклаща леко в ритъма на дъждовните капки. Повдигни дъждобрана и ме приюти под крилото си. Стопли ме за малко, после ще те оставя насаме с тъмнината.

Здравей! Лесно е да видиш, че пораснах. Аз не гледам през рамо. Миналото е заключено във ракла. Бъдещето е загадка – ще я разкрия ли с помощта ти или ще остана със шепи, пълни с парчета от разбити илюзии, че все някога ще бъда разбрана.....






Тагове:   здравей,   Пет,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - cinderellathespy
30.04.2011 16:14
Много въздействащо.
цитирай
2. katan - Здравей, мила Ели!
01.05.2011 14:35
Настръхнах, просълзих се и очаквах да чуя желаното от теб:"Здравей!".
Много неща се навързаха и преплетоха в съзнанието ми...
Надявам се да си получила твоето :"Здравей!", мое пораснало момиче!
Прегръщам те с обич!
цитирай
3. cinderellathespy - Настръхнах, просълзих се и очаквах ...
02.05.2011 10:16
katan написа:
Настръхнах, просълзих се и очаквах да чуя желаното от теб:"Здравей!".
Много неща се навързаха и преплетоха в съзнанието ми...
Надявам се да си получила твоето :"Здравей!", мое пораснало момиче!
Прегръщам те с обич!


Кате, за голямо съжаление за сега ситуацията се побира във втората част на последното изречение....
Благодаря ти, за милите думи!
цитирай
4. cinderellathespy - Много въздействащо. Радвам се!...
02.05.2011 10:17
tutankhamon661 написа:
Много въздействащо.


Радвам се!
Просто много ми се насъбра напоследък и си го излях....
цитирай
5. cinderellathespy - Пет
30.04.2012 23:16
Даже не знам защо съм го разсъдила в петостъпен, защо съм сложила таг "пет", защо "Здравей" е пет пъти повторено. Едва през август 2011-та разбрах, че числото на съдбата ми е 5.... Явно има неща, които се усещат инстинктивно с най-дълбокото вътрешно и получават външен израз без първоначално в достатъчна степен да осъзнаваме смисъла им на случване по дадения точно начин! Незнам защо днес точно погледнах старите постове с дата 30.04. и видях, че такива има през 2009-та и 2011-та.
Днес се появи и стиха Love is all.... и за кой ли път се взирах в Майкъл и Никита. Понякога живота става като на филм, без да си го търсил целенасочено. И не е зле да почерпиш от екранния опит на любимите си герои, за да се справиш успешно с предизвикателствата, пред които Съдбата те изправи!
Липсваш ми, и ти за когото е поста, и ти, и ти, но се свиква да се живее с тази липса.... Просто случване!
....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727337
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930