Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2013 13:35 - Хей, запази последния танц....
Автор: cinderellathespy Категория: Видео   
Прочетен: 7970 Коментари: 23 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


"Не можеш да обичаш някого, с когото не си имал връзка в миналото. Любовта между хората не се проявява само в един живот."

Петър Дънов


 






***




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Привет, Ели!...
05.10.2013 13:57
Игрива песен, хубаво клипче...
Лек, танцувален ден!...
цитирай
2. anin - :)
05.10.2013 14:42
И аз съм на тая вълна...
цитирай
3. coacoa11 - Радвам се, че си сменила тъжните ...
05.10.2013 17:11
Радвам се, че си сменила тъжните нотки с весели!
И нека танците не спират :)
цитирай
4. cinderellathespy - @4. анонимен
05.10.2013 17:25
анонимен написа:
когато свалиш 10-15 килограма тогава(намиг):)))


:))))))))))))
Да свалям килограми ли?
Аз да не съм спортистка дето се явява по спортни състезания, Бе еЙ и за нЕк'ви кила ги следят там заради категориите и съответно ги морят от глад завалийките?!:)))))))
Ти нещо си се объркАл сериозно, анонимЧОУУУУ!
По-скоро смятам да Кача още 10-15:))))))), че на тия в реалността дето искат да танцуваме слабичка съм им се виждала и много им "ръбели" кокалите ми кЪт' се развихрим, представяш ли си моля ти се, да им имам проблемите, и на теб (намиг):)))

Ели
__________________________________
пп : Освен това трябва да съм "яка",
за да мога да нося на гръб Майкъл когат' сА налага
да го спасявам ранен от нЕкоя поредна мераклийка ха ха ха :)))))))))))
цитирай
5. cinderellathespy - @ coacoa11
05.10.2013 17:36
coacoa11 написа:
Радвам се, че си сменила тъжните нотки с весели!
И нека танците не спират :)


Жаб, привет ти,
нали виртуала е място за разтоварване,
както каза ти преди време и почивка
от щастието в реалността,
така че когато ме има и докато ме има
ще пеем и ще дивеем,
като ударя ключа, когато дойде най-студеното,
ще настъпи мир и спокойствие за следващите 5 години:))))
Така наредиха шефовете от Първи отдел,
всеки личен дневник все пак си има начало и край.
Ще пишем виртуални томове с мемоари,
но ще го караме на петилетки, хах!;)))))))
Метнах едно око на игривата ти мома,
ама ще дойда да я анализирам по-обстойно
по-късно, като напиша заплануваното за днес...
Прегръдки,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - @ anin - :)
05.10.2013 17:53
anin написа:
И аз съм на тая вълна...


Коя вълна?
Танцувалната по принцип?;)
Докарала си го до последния танц?:)))))
Или наперени кавалери ти предлагат непрекъснато услугите си?;)
Ако те притесняват ще им спретна една диверсия, ти само сигнализирай!;)
Важно май е да имаш шанс да се избавиш от погледите хорски,
с някой който ще те усмихва до безкрай и ще те кара да летиш,
пък другото ще се нареди от само себе си! Сигурна съм!
Много усмивки, Ани!:))))))

Ели
цитирай
7. cinderellathespy - @ mt46
05.10.2013 17:56
mt46 написа:
Привет, Ели!...
Игрива песен, хубаво клипче...
Лек, танцувален ден!...


Привет, Марински,
радвам се, че ти е харесало...
Бе хич не е лек, ама...
... ще гявам колкото мога и тъй...
Усмивки от мен и... хубава вечер!:))
Айдиииии, че РИОСВ-то чака да му извадя везните :))))))

Ели
цитирай
8. makont - И такава теория има,
05.10.2013 22:05
но бог знае какво среща флуидите между двама души и ги привлича така, че се получава взрива, наречен ОБИЧ. Харесвам тази песен, сега с танцова стъпка се понасям към леглото с любимата си пижамка и двата мопса. Лека нощ, Ели!
цитирай
9. cinderellathespy - @ makont
05.10.2013 22:25
makont написа:
И такава теория има,
но бог знае какво среща флуидите между двама души и ги привлича така, че се получава взрива, наречен ОБИЧ. Харесвам тази песен, сега с танцова стъпка се понасям към леглото с любимата си пижамка и двата мопса. Лека нощ, Ели!


Лека, Майче!:))
Двата мопса предполагам са кучовци - Лека нощ и на тях и ги погалвам мислено:))
Днес съм нещо нахилена до ушите, незнам от вътре ми е някакво такова усмихнато и пиша като моторетка! Да видим и аз кога ще стигна до приказните сънища... А Обичта - всеки сам избира кого, как и колко да обича, най-важно е въпросната обич да носи Радост!
Прегръдка топла и радостни усмихнати сънища ти пожелавам, мила,

Ели
цитирай
10. paciencia - Здравей, Ели!
06.10.2013 02:41
Тази нощ съм ти на гости. Ето, и за танца съм тук. А мисълта на Дънов е много хубава. И аз мисля, че истинската любов се ражда в миналото, живее в настоящето и ще пребъде във вечността.
Лека нощ, Ели!
цитирай
11. karaiany - Мистично и дълбокомислено!:) ...
06.10.2013 08:44
Мистично и дълбокомислено!:)
Ето още една сцена от същия филм! :)
http://www.youtube.com/watch?v=0z39mhyAt9g
Поздрави, Ели!!
цитирай
12. ckarlet - Може би е истина, Ели! Няма случайни ...
06.10.2013 08:57
Може би е истина, Ели! Няма случайни неща в живота. В това съм сигурна.
Прекрасен есенен ден!
цитирай
13. lzl - :)
06.10.2013 11:25
Случайни срещи в реалността няма...Както обичам да казвам-Животът е низ от преднамерено постоянно случващи се случайности...
цитирай
14. cinderellathespy - @ paciencia
06.10.2013 11:49
paciencia написа:
Здравей, Ели!
Тази нощ съм ти на гости. Ето, и за танца съм тук. А мисълта на Дънов е много хубава. И аз мисля, че истинската любов се ражда в миналото, живее в настоящето и ще пребъде във вечността.
Лека нощ, Ели!


Здрасти, Вася,
хах.. видях аз - Фиджита във Вятърното те е "изловил":))
По въпроса за истинската любов сме на едно мнение.
Много жалко, че много хора не го осъзнават, но и това е част от нормалното
движение на сложния житейски механизъм, не всички трептим енергийно с една честота... Собствен избор е в какво да вярваш, към какво да се стремиш, да си дадеш ясна сметка кое те обогатява, дали да заложиш на трайното усещайки го като нещо истинско или пък на моментното също усещайки го като истинско в конкретния миг, а после да вървиш към следващото, и към следващото, докато живота ти мине и обръщайки се назад да осъзнаеш, че зает все да търсиш нищо не си намерил на практика и всичко е изтекло между пръстите ти, а следите в съзнанието са се заличили, оставяйки единствено усещането колко си празен от вътре... Но пък успокояващото е, че изход от непрестанната житейска главоблъсканица в един момент ще намерим в смъртта...
А Последния танц кога ли и с кого ли го танцуваш? Песничката си е прозаична - има впредвид хапките от реалността, но ако се опитаме да погледнем "през" нея
може да се окаже, че Този, с когото е отредено да изтанцуваш последния танц изобщо го няма все още, не се е появил и няма абсолютно никаква сигурност, че ще се появи, но важно е да имаш Вяра... Движиш ли се напред през условностите "време" и "пространство" има достатъчно шансове да го срещнеш...
Прегръщам те и хубав ден,

Ели
цитирай
15. cinderellathespy - @ karaiany
06.10.2013 11:55
karaiany написа:
Мистично и дълбокомислено!:)
Ето още една сцена от същия филм! :)
http://www.youtube.com/watch?v=0z39mhyAt9g
Поздрави, Ели!!


Здрасти, Ади,
благодаря за песничката!
Ама и аз съм една мислителкааааа.... :))))))
Виж мистиките ги умеем или пък поне се опитваме
да се усъвършенстваме духовно без да търсим нечие удобрение...
Просто защото Водолеите все имаме нужда от достигане на нови и нови висини
и този, който трябва да ни следва по пътя като най-подходящ за конкретният момент Винаги е наличен! :)))
Усмивки :)))

Ели
_____________________________________
PAIN - Follow Me feat. Anette Olzon of Nightwish
http://www.youtube.com/watch?v=ZRbv4O65vBo
цитирай
16. cinderellathespy - @ ckarlet
06.10.2013 12:03
ckarlet написа:
Може би е истина, Ели! Няма случайни неща в живота. В това съм сигурна.
Прекрасен есенен ден!


Здрасти, Скарлет,
ако усещаш с вътрешното си Някой като важен за теб
има куп начини да му го покажеш, вкл. и мълчаливо и усещането
никой и нищо не може да го промени!
Друг е въпроса, че Обичта има потребност от адекватна
и съответна споделеност по линията даване-получаване.
При липса на съответност баланса е нарушен и закономерно си идва мига,
в който се задвижват механизми за възстановяването му.
И въпреки това, всичко е наред, просто защото единствено важното е че се върви напред, а чувството го има вътре в теб...
Прегръдка топла,

Ели
цитирай
17. cinderellathespy - @ lzl
06.10.2013 12:13
lzl написа:
- :)
Случайни срещи в реалността няма...Както обичам да казвам-Животът е низ от преднамерено постоянно случващи се случайности...


Здравей :)
Ами да ти кажа честно има си и странни случайности - например докато пътувахме в чужбина в началото на септември последния ден бяхме във Венеция. Със съпруга ми, баща ми и брат ми седнахме в едно заведение да хапнем за обяд. Около нас беше пълно с хора - от онези малки расторантчета си беше това, в които масите са буквално нагъчкани една до друга, но пък ти създават усещане за уют. Изобщо не обръщахме внимание на околния свят, бяхме съсредоточени да ядем, да пием биричка, да обсъждаме фотоапарати, защото брат ми искаше татко да му купи такъв, като моя Nikon огледално-рефлексен. В един момент от масата зад гърба ни чуваме следната реплика на български : "Здравейтеее! Вие да не сте случайно от България? Пък и не само от България, ами от Разград?" Обърнахме се - на съседната маса седеше една жена с три млади момичета и ни се усмихваха. Аз не познавам хората в града ни, но всички познават баща ми, а и той познава много хора. Оказа се, че това е собственичката на една от хлебо производителните фирми в Разград! Ето ти случайност - някъде там във Венеция, в някакво си забутано по уличките малко ресторантче, точно на маса зад гърба ни :)
А за преднамереното - аз вярвам, че ако усилено търсиш някой, накрая го намираш... но това се случва едва, когато у теб трайно се настани усещането че си го изгубил...
Усмивки :))

Ели
цитирай
18. sestra - Харесах, ноооо,
06.10.2013 17:02
моля, четни новия ми постинг. Гледам да не ги правя отегчителни... А любовта, да - тя е древна пътешественичка и ни прави да си припомняме целя свят от нине и присно до веки веков:)
цитирай
19. faktifakti - така е , но е жалко че не успяваме
10.10.2013 12:30
прегръдки
цитирай
20. djani - Гледайки филма "Cloud Atlas",
13.10.2013 21:36
Където се разработва темата за безсмъртието и приемствеността на любовта в преражданията, може би Учителя Дънов е дал идеята за сценария. Някой да предяви авторски права. Или целокупния индийски народ за "Бхаватгита"...
цитирай
21. cinderellathespy - @ sestra
14.10.2013 16:16
sestra написа:
Харесах, ноооо,
моля, четни новия ми постинг. Гледам да не ги правя отегчителни... А любовта, да - тя е древна пътешественичка и ни прави да си припомняме целя свят от нине и присно до веки веков:)


Сестричка,
за прераждането аз си имам собствена теория!:))
Смятам в следващия живот да се преродя в птица - женски орел и да се рея свободна! Лети ми се и туй то! :))
Любовта.... Сложно е там.... Дано с годините да стане по-просто...
Прегръщам те и тук да кажа - благодаря ти за търпението, което прояви към мен и щурата ми натура!!! Понякога мога да съм невъзможна просто....
Когато топката ми се успокои, обаче, като всички водолеи ставам хладна и дистанцирана и допускам до себе си само определени хора, събития, усещания.... Пък снимката ти е супер, забравих да го драсна в писъмцето! Имам такава -Дидо ми я направи там на Пчелина вчера сутринта - като се обяснявам с Тошето, докато ме караха да съм си махнела шапката с гръцкото знаме, пък аз си я харесвам, щот ми топли в мъглата, хах и съм напрвила една муцунка хахава... Ще ти я пратя тия дни, да ми видиш там кривата мутра :)))))))))))))
До скоро ти,

Ели
цитирай
22. cinderellathespy - @ faktifakti
14.10.2013 17:27
faktifakti написа:
така е , но е жалко че не успяваме
прегръдки


С кое не успяваме, Eви?
Не разбрах...
Есен е и мисля малко на забавен каданс...;)
Прегръщам те,

Ели
цитирай
23. cinderellathespy - @ djani
14.10.2013 17:30
djani написа:
Гледайки филма "Cloud Atlas",
Където се разработва темата за безсмъртието и приемствеността на любовта в преражданията, може би Учителя Дънов е дал идеята за сценария. Някой да предяви авторски права. Или целокупния индийски народ за "Бхаватгита"...


Май ще трябва да го гледам тоя филм,
за да разбера какво имаш впредвид, въпреки че се досещам...
А Бхаватгита е дълга тема, трудно ми е да я коментирам,
опитвам се полека-лека да откривам отговорите за себе си,
четейки когато ми остава време "Науката за себереализацията"...
Хубава вечер,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729587
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18461
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930