Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2013 09:06 - Едно предЕсенно "Може би"...
Автор: cinderellathespy Категория: Музика   
Прочетен: 5829 Коментари: 16 Гласове:
21

Последна промяна: 16.09.2013 09:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


       В Разград се провежда традиционният есенен панаир! Много музика, цветове, смях, забавни въртележки, стрелбища и игри, създават настроение всяка вечер от седмица насам за жителите и гостите на града в градския парк. Едни се разхождат, други си похапват, трети изпробват нивата на адреналин във влакчета на ужасите или американски виенски колела тип центрофуга има и гондола, чийто покорители с развети от вятъра коси огласят въздуха с възклицания на радост и ужасТ! :))
      Отбих се да ви споделя една моя музикална емоция от снощната вечер, а именно - концерта на група "Сигнал", който се състоя в рамките на програмата на панаира. Слушала съм ги и съм ги гледала милиони пъти от дете. Винаги обаче Йордан Караджов и колегите му успяват да ме накарат да се разпея с пълен глас, да се разтанцувам като за последно и да освободя и пръсна в атмосферата огромни количества позитивна енергия след съприкосновение с Вечните им хитове. Снимките направих, докато слушах една от трите си любими песни - "Сляп ден", а се надявам да ви зарадва и усмихне и видео клипчето, което се опитах да заснема. Предварително се извинявам за качеството на картината и част от звука - поклащането, дължи се на обстоятелството че имаше моменти, в които под въздействие на адреналина подскачах и си пеех и ми беше малко трудно да балансирам успешно и да държа фото апарата играещ ролята на видео камера... :)) Поста е специален поздрав за Специален човек! Мммда!:)) Важно е да се усети емоцията, а мисля си - "Сигнал" ли са насреща - това е неизбежно! :))


  И така - приятно гледане и слушане, приятели!





image

Йордан Караджов - вдъхновен и отдаден на песента

_____________________________________


image

... вдигане на точката на кипене ...

"Сляп безумен ден беше, може би,
Денят във който се докоснах до теб,
и слях пръстите си
с молба към птици и светци..."

______________________________________


image

Натам гледах все аз... ;)
(... ама и мен ме гледаха (намийг, намийг, нали съм Лорелай:)))

"Лумна в мен пожар, сякаш с лятото,
На клада бях и не виждах света,
а само теб, в шеметен танц,
как те понасям на ръце...
"

______________________________________


image

едната от двете ми любими лели - Надя :)
на фона на Сигналните момчета
~

__________________________________________


image

Йордан Караджов

"Няма го денят безумен,
Няма го и танца луд,
Няма я жената в този студ.
Няма го морето бясно,
Няма го брега горещ,
и няма нищо... просто нищо...
"


(много подходящо като за изпращане на отиващото си лято...)
____________________________________________


image

Георги Янакиев и Йордан Караджов

"Днес паля свещ и отново се моля
В моя живот, пак дано се повтори
Този ден...
Този сляп ден..."

____________________________________________


image

Александър Мариновски
_____________________________________________


image

... и спиращите дъха китарни сола ...
________________________________________________


image


Това бяха чаровниците от група "Сигнал" :))

____________________________________________


image



* * * * *       * * * * *     * * * * *


image


Панаирна суета :))
В нощната тъма...


____________________________________________


image


Накрая остана време дори с Райдър да поседнем
в кварталната градинка :))



 





Успешна нова учебна година на всички ученичета
и на техните учители!
В нашата къща вече сме в Четвърти клас! :))


 

Усмихната нова седмица на всички приятели!

„Може би” ни чака поредното вълшебство  

по житейската пътека,

ей там от ляво до десния завой, 

именно през следващите седем дни?! :)

 

Прегръщам ви, хора!!!

                                           

 

                                             cinderellathespy

 





Тагове:   концерт,   сигнал,   хубави неща,   1509,


Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Добро утро, Еличка!
16.09.2013 09:21
Израстнахме с тези песни, а още звучат актуално.
Хубав празник сте имали.
Успешна седмица!:)
цитирай
2. cinderellathespy - @ zabavnata
16.09.2013 10:48
zabavnata написа:
Добро утро, Еличка!
Израстнахме с тези песни, а още звучат актуално.
Хубав празник сте имали.
Успешна седмица!:)


Здрасти, Ани!
Верно си беше много хубаво!
Озовах се аз без мъж и деца на рок концерт,
малко като в студентските и ученическите години се почувствах!:))
Толкова много усмихнати лица имаше и Данчо дирижира,
хората пеят, махат ръце, пляскат - емоция от всякъде!
Моята седмица започна малко екстремно. Беше се загубил флаша ми,
а там е цялата информация свързана с работата ми за години назад.
Пролях и сълзи и беше доста напрегнато от 7.30 до 9.00 часа....
Добре, че моите три момчета са ми свикнали...
Намерихме го флаша, но това ме наведе на мисълта
дали да не си купя един твърд преносим диск и там да запиша и пазя всичко?!...
Та тъй...
Успешна седмица и на теб, Ани! Благодаря ти!
Радвам се, че съм те усмихнала!:))

Ели
цитирай
3. makont - Има всичко, просто всичко,
16.09.2013 13:53
щом можеш да танцуваш и да пееш, впрочем на "Сигнал" това не е трудно. Усмихнах се, а с Райдър сте много красиви. Прекрасна седмица мила Ели, вляво или вдясно, вълшебството да те стигне, ЧУДО красиво и желано. Прегръдки!
цитирай
4. arrow11 - Шпионке разсеяна, загубена, пак си ...
16.09.2013 14:00
Шпионке разсеяна, загубена,
пак си нещо влюбена :)
Връзвай му звънче на флаша,
да не става сутрин каша...
цитирай
5. cinderellathespy - @ makont
16.09.2013 14:23
makont написа:
Има всичко, просто всичко,
щом можеш да танцуваш и да пееш, впрочем на "Сигнал" това не е трудно. Усмихнах се, а с Райдър сте много красиви. Прекрасна седмица мила Ели, вляво или вдясно, вълшебството да те стигне, ЧУДО красиво и желано. Прегръдки!


Майче,
днеска ми е разсеяно, уморено, заспало, неработно, а КПД-то ми е на минус 99999,9... :(
А от както съм се появила в кабинета и ме заливат с УБДХ-та! Та, седя си в залата, общо взето... и кроя планове за справяне с тежката ситуация...
И ми е студено... Днес пуснах климатика за първи път от доста месеци
на позиция слънце, да духа топличко...
Райдър Че Гевара е ирландският сетер на леля ми, за който с желание
се грижим всички, защото той е много обичливо и умно куче! Верно стана сладурска снимчица снощи, която усмихва.:))
Благодаря ти за пожеланията! Дано до края на седмицата нещата се поуспокоят, че иначе в неделя срещу понеделник ще съм като изцеден лимон в края на двуседмичното дежурство...

Желая го, Живея го и го Вярвам Чудото, Майче!
Дано ме стигне - когато тогава.
"В живота няма такова нещо като рано или късно...
Всичко се случва точно когато трябва."
Елиф Шафак, „Любов”

И аз те прегръщам,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - @ arrow11
16.09.2013 14:40
arrow11 написа:
Шпионке разсеяна, загубена,
пак си нещо влюбена :)
Връзвай му звънче на флаша,
да не става сутрин каша...


Мини ода за флаша :))

скрил се беше хардуера
дип’ че беше софтуера
виках виках аз по име (флаша)
той си трайка и мълчи ме

бисерни сълзи зароних
близките си ги “отрових”
но шпионка съм – уви…
пак намерих го в мъгли

влюбена съм все така
вятър ме държи с душа
и във сънища ми пее
с облаците ме люлее

хубаво е че се върна
кът’ приятел ме прегърна
рими пак да си редиме
и звездите да броиме :))

Усмих, Arrow...
http://www.youtube.com/watch?v=LpFK45IPCO8

Ели
цитирай
7. travell - Здрасти и от мен!
16.09.2013 14:48
Хубаво е, че има живот и в Разград, не само по морето и в София. Сигнал са си Сигнал, няма какво да говорим. Да използвам момента да ти кажа, че съм съгласен на 100% с това което написа като коментар на последния ми разказ, както винаги добре си обобщила. Остава и да направим така, че човек да не се чувства чужденец в собствената си държава и всичко ще е наред. Обичам да чета постинги от провинцията, които показват весели хора. Поне за момент... :))))
цитирай
8. faktifakti - голям купон
16.09.2013 18:23
панаири , панаири ииии
цитирай
9. mt46 - Привет, Ели!
16.09.2013 18:34
Закърмен съм с такава музика... Ето нещо... ветровито -

http://www.youtube.com/watch?v=RmkyPl1Dyz0
цитирай
10. cinderellathespy - @ travell
16.09.2013 18:51
travell написа:
Здрасти и от мен!
Хубаво е, че има живот и в Разград, не само по морето и в София. Сигнал са си Сигнал, няма какво да говорим. Да използвам момента да ти кажа, че съм съгласен на 100% с това което написа като коментар на последния ми разказ, както винаги добре си обобщила. Остава и да направим така, че човек да не се чувства чужденец в собствената си държава и всичко ще е наред. Обичам да чета постинги от провинцията, които показват весели хора. Поне за момент... :))))


Здравей, Пътувачо,
аз съм си родолюбец - била съм, съм и винаги ще си остана такава! И той Е, и Тя Е, и оня Другия и Той... Разбирам и тези, които са се устроили навън. Човек трябва да живее там, където се чувства добре, спокоен, обичан, материално и емоционално удовлетворен. Понякога има обективни обстоятелства, които ни удрят спирачките да предприемем драстични промени, но...въпреки това каквото трябва да се случва - се случва когато момента му дойде! Незная, обаче, дали ще успеем с това - да направим така, че българите да не сме чужденци в собствената си държава. Малка държава сме и затова винаги ще сме зависими от интересите на тази или онази голяма сила. Така е било, така и ще продължи. Въпроса е може би да извлечем най-полезното от тази зависимост и прилагайки го на практика, посолено с честно отношение и достатъчно подправка отговорност да изградим свят, в който ние и децата ни да се чувстваме щастливи, спокойни и добре функциониращи сами за себе си и за обществото като цяло.

Аз също много се радвам на усмихнати хора! Сега се сетих - скоро не съм си закачала табелка Усмихни се! Ще взема да си изнамеря един бадж и утре ще си го закача с изрисувано такова послание! И колкото хора ми обърнат внимание на табелката - ще им раздам и на тях такива табелки - УСМИХНИ СЕ!:))
Хубава вечер, travell!
Живота се гради именно от моментите...

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - @ faktifakti
16.09.2013 18:56
faktifakti написа:
голям купон
панаири , панаири ииии


Еви,
с тез панаири... другия път Лилката ли да викаме?;)
Верно си беше як купон, ама днеска съм грогясала тотално
и затова ме спукаха от бач...:(
Тоз твоя Орел, хъм...
Всички сме на орлова вълна тия дни...
Вълшебства сътворяваш с думите тииии... О Б И Ч А М (да чета и да съм първа в коментацията и в усмихвацията и въобще изобщо... мда...)
Айде - Лилката ти пускам и пожелавам хубава предЕсенна вечер!

ЛИЛИ ИВАНОВА: ПАНАИРИ
http://www.youtube.com/watch?v=gyViMD8pZHo

Ели

пп : Не съм забравила за снимките:))
цитирай
12. cinderellathespy - @ mt46
16.09.2013 19:43
mt46 написа:
Привет, Ели!
Закърмен съм с такава музика... Ето нещо... ветровито -
http://www.youtube.com/watch?v=RmkyPl1Dyz0


Здрасти, Марински,
то "Сигнал" са май най-яката рокаджийска "майка кърмилница",
като се замислиш, щот продължават да кърмят поколенията, хах...
Аууу, яко съм уморена... избива ме да дрънкам щуротий :))
Благодаря ти за парчето! Много е готино!
Ето моята листа на "Сигнал" :

1.Сляп ден
2.Да те жадувам
3.Любов
4.Лодка ли е любовта
5.Може би
6.Спри се
7.Липсваш ми
8.Зелени сигнали
9.В друго време в друг свят
10.Сбогом/ Съжалявам

И линкове да си послушаш (ако и когато ти е приятно):
1.http://www.youtube.com/watch?v=TiFRaleksQY
2.http://www.youtube.com/watch?v=oU677m2yJ6s
3.http://www.youtube.com/watch?v=7tD2j5Sh17Y
4.http://www.youtube.com/watch?v=Yr_Kj8mFUTw
5.http://www.youtube.com/watch?v=EttEcW_yacU
6.http://www.youtube.com/watch?v=P3wGDMVWLYA
7.http://www.youtube.com/watch?v=Bt2Q8WKfs7k
8.http://www.youtube.com/watch?v=QHng6TOZtTY
9.http://www.youtube.com/watch?v=hHti59YXsx8
10.http://www.youtube.com/watch?v=OOotEEemSuk
10.http://www.youtube.com/watch?v=h8Bf-bl6PWg

Хубава вечер, приятелче,

Ели
цитирай
13. sestra - На добър час
16.09.2013 22:04
в четвърти клас :)
цитирай
14. cinderellathespy - @ sestra
17.09.2013 14:30
sestra написа:
На добър час
в четвърти клас :)


Благодаря ти, Сестричка!
И на тебе на добър час!:))
Прегръщам те,

Ели
______________________________
Edguy - Tomorrow
http://www.youtube.com/watch?v=p7HqqJgBFa0
цитирай
15. paciencia - Привет, Ели!
23.09.2013 23:14
Днес,със закъснение реших да се включа в купона който се вихри тук. Обичам панаирите. В тях диша живот. Има движение, шум, общуване, а при тия концерти- освобождаване. Много обичам Сигнал и в списъка ти намирам любими песни. Радвам се, че си прекарала весело. А във видеото се усеща атмосферата на концерт на живо.
Много приятно ми беше!Поздрави!
Вася
цитирай
16. cinderellathespy - @ paciencia
24.09.2013 16:18
paciencia написа:
Привет, Ели!
Днес,със закъснение реших да се включа в купона който се вихри тук. Обичам панаирите. В тях диша живот. Има движение, шум, общуване, а при тия концерти- освобождаване. Много обичам Сигнал и в списъка ти намирам любими песни. Радвам се, че си прекарала весело. А във видеото се усеща атмосферата на концерт на живо.
Много приятно ми беше!Поздрави!
Вася


Здрасти, Вася,
радвам се, че клипчето и поста като цяло са те усмихнали, мила!
Особенно в есента е много важно да имаме поводи за усмивка и позитивни мисли! А панаира си е ежегоден и традиционен. Преди години правехме в неговите рамки и една Рок фиеста - канехме групи от други градове, ставаше як купон на тревната поляна зад Младежкия дом, или на колодрума, а май две-три години беше и в кино залата, докато киното функционираше...
С приятелката ми Мария от Варна като бяхме студентки и живеехме в София много оичахме да ходим да ги слушаме сигнал и всеки пат имаше възгласи : "Айде чичо Данчоуууу":))) Големи щурачки бяхме и после рефрена по смълчаните улици докато се прибираме към квартирите - "Липсваш мИИИИ, във ледените утринИИИИ" с възходяща интонация и двете някакви такива - свободни духове - прегърнати и танцуващи странно - направо я разигравахме песента като етюд!!! Най-яко сме се забавлявали като имитирахме Дейвид Ковърдейл в Уайтснейк или пък Пърпъл - аз бях Глен Хюс басиста - и свирех на прахосмукачката на Мария, а тя беше Дейвид Ковърдейл или Ян Гилън според това коя песен и от кой период на Пърпъл слушахме! Яко време беше.... Ееееееех!:)))))))
И на тебе спокойна есенна вечер и прегръдки,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720179
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031