Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2023 11:33 - Зовът на душата...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2150 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Зовът на душата...

Съблича мойто рамо синевата
и виждам как копнееш само мен,
неистово те тегли все душата
към моя бряг и вечно слънчев ден. 

Желаеш да ме гледаш донасита,
да галиш с нежност моето лице,
да бъда вдъхновена и честита
на топличко във двете ти ръце. 

И аз ти се отдавам тъй далечна,
но вечно близка в твоето сърце
жена за тебе с маркер Вечна,
наречена ти в синьото небе. 

Тъй двамата сме скитници високи
обречени на трудната любов,
потъваш във очите ми дълбоки
а аз те доизмислям чисто нов. 

И знам, че тази обич ще ни пази
по трудният безсмъртен път,
у мен притихват твоите талази
а в теб е на душата ми зовът. 

21.01.2023г.
Елица  

Вариации по Чарлз Буковски 

 

Вдъхновено от…. 

***
- Какво ще правим?
- Любов.
- Наистина ли?
- Да.
- Перфектно, тогава се събличам.
- Защо ще се събличаш?
- За да се любим.
- И кой ти каза, че трябва да се събличаш, за да правиш любов?
- Защото знам, че така се прави.
- Не, това не е любов, това е притежание.
- Не разбирам, а как го правиш?
- Остави дрехите си и ще говорим, докато не се уморим, докато не се опитаме да се разгадаем, докато не научим всичко наизуст, докато не разкрием най-дълбоките си тайни, докато не се разтопим само като се погледнем, докато тези очи не се уморят и ме принудят да спя.
- И ще се опиташ ли да ги държиш отворени?
- Да, за да те гледам. 

Чарлз Буковски

image




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719425
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031