Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2022 13:00 - Вечност...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2227 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Вечност….

Познах го. Беше мой, но във преди
в една дъбрава с лунни разстояния,
пак влюбено ме гледаше с очи
под ритъма на общите признания.
Запомнила съм топлия му глас,
и скритата надежда в страховете му,
той винаги е в мойта тиха власт –
една вълна съм все по бреговете му.
Поглежда ме във сънища с копнеж,
танцува с мен сред северни сияния,
оставам негов вихърен стремеж
сред полунощни звездни обещания.
Когато се пресрещнем все боли,
а близостта ни ражда откровения,
той взира се във моите следи,
уверен в мен без никакви съмнения.
Но аз изчезвам в гъстата мъгла,
превръщам се във прах и нежна птица,
жестоката ми огнена съдба,
пречиства все небесната зеница.
Ала дойде финалния живот,
дослучи се единната ни цялост,
припомних си, че още съм пилот,
в прегръдката на общата ни младост.
Откраднах си частичка от духа
на неговата сила сред Всемира,
а после продължих след мъдростта,
един за друг надеждата спасила.
Тъй днес го гледам тиха отдалеч
редя му думи и му пращам вечност,
трептя непоклатима като свещ,
във източно прозрачната безбрежност.
А той ме чува и ми праща вест,
водата ми нашепва все от него,
пресътворена общата ни чест
начупва старото кармично его.
И бавничко напредваме в нощта,
а в дните сме забързани и с вяра,
защото все ни води любовта,
а аз съм след четирдесет и цяла.
Досбъдва се космичния закон
тъй пак от мене Изворът потича,
понася се към бъдещето стон,
че вечен ще е който ме обича. 

29.07.2022г.
Елица 

На Пламъка близнак


image





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720043
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031