Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2022 13:44 - Новата земя...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1659 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




Новата земя….

Поскачах синьо-цветна на въже,
във мислите ти облаци завързах,
подадох ти парченце от небе,
а после към безкрайното забързах. 

Намигнах  ти и скочих с парашут
от някакво високо било,
създадох спомен вятърен и луд,
превърнах се във огнено хвърчило. 

Завърза ме за тебе със въже
и ме поведе в горската дъбрава,
достигнахме щастливи брегове,
където с тебе пак се чувствах цяла. 

И поиграхме тихо на любов,
на неми обещания сред сенки,
душите ни шептяха благослов
сред спомени за някакви седенки, 

от минали животи, от съдба
преминала през тежки изпитания,
отведох те нататък със гласа,
събрал копнеж на хиляди сияния. 

Пак бяхме цели. Просто аз и ти.
Немирни две деца на Боговете.
Откри, че моята звезда блести –
стопява вътре в тебе страховете. 

Зад рамото си хвърли шепа прах
протегна ми ръка и продължихме,
прошепна ми : „Сега разбрах,
със тебе най-накрая се спасихме“. 

И стана лято – вечност, а кръга
завихри свойта огнена посока,
и полетяхме двама от ръба
на старата скала висока. 

Тъй времето замислено се спря,
разказа се в очите ми дълбоки,
далече Новата земя изгря
сред пътища забравено широки. 

20.07.2022г.
Елица

 image






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1730932
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930