Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2021 15:31 - Разговор с Михаил...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1016 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 08.11.2021 15:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Разговор с Михаил….
 

Душата ти се спря във мен
и тихичко следите ми загледа,
денят ми от усмивки озарен
подхвърли във небесното монета. 

Попитах те дали ти е добре,
дали студа от есента прониква
във твоето измъчено сърце,
което пак и пак във мен притихва. 

Отвърна ми, че чакаш мъдростта
от старите тегоби да избави
разчупената ни на две душа,
разказана в магичните скрижали. 

Успокоих те смело че вървим
по пътя ни напред от Бог отворен
и куп вълшебства ний ще сътворим
при Извора далечен, животворен. 

Подадох ти пак бледата ръка,
ти в нея сложи камъче за вечност,
прошепнах ти със скритата тъга,
че все така оставам стръкче нежност, 

във твоя сън, в Зората, във дъжда,
във сбраните във тебе разстояния
и песента кънтяща във кръвта -
една звезда с магически послания. 

А после се стопих сред ветрове,
до Слънцето достигнах и целунах
пак твоето обичано лице,
с което вътре в мене съществувах. 

08.11.2021г.
Елица


По случай Архангеловден!*

Една алегория за любимия човек, който винаги носим вътре в себе си, пречупена през идеята, че Архангел Михаил е Светецът пазител, който има Пламък близнак и е вечната еманация на доброто и равновесието между двата свята! Снощи случайно чух песничката в поста! Много ми хареса и отива на мислите ми днес на празника.... Бъдете здрави, приятели! Бъдете добри и емпатични към тези, които ви заобикалят! Колкото и да ни е тежко на моменти, аз вярвам че добротата ражда доброта и направеното добро, връща към нас също добро умножено стократно!*


Ели


image





Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - многоо красиво..и пламенно, и нежноо..)
08.11.2021 16:28
какво повече.Ели..
и аз си имам един Архангел у дома- големият син..
тези Човеци, носят многоо силен Енергиен заряд!
ненапразно са кръстени и така- Михалил,този, най Близко, до Бог!

Чудесна песен си сътворила, отново...
Обичай Съдбата си!
другото е..подправки, по Пътя!)
усмивки, момиче..
цитирай
2. panazea - Здравей , мила Елица !
08.11.2021 16:30
Много е хубаво и нежно !
Бъди благословена !
Тони
цитирай
3. cinderellathespy - 1. eva666
08.11.2021 16:33
eva666 написа:
многоо красиво..и пламенно, и нежноо..)
какво повече.Ели..
и аз си имам един Архангел у дома- големият син..
тези Човеци, носят многоо силен Енергиен заряд!
ненапразно са кръстени и така- Михалил,този, най Близко, до Бог!

Чудесна песен си сътворила, отново...
Обичай Съдбата си!
другото е..подправки, по Пътя!)
усмивки, момиче..


Юли, благодаря ти!
Радвам се, че се отби и почувства с мен!
Само да сме здрави, нали?! :)
Синът ти много да те радва!*
Топличка прегръдка,

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. panazea
10.11.2021 11:24
panazea написа:
Здравей , мила Елица !
Много е хубаво и нежно !
Бъди благословена !
Тони


Благодаря ти, мила Тони!
Имай прекрасни дни през ноември!
Топличка прегръдка от мен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727267
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930