Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2018 13:39 - Среднощна гара...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4854 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Среднощна гара…

Смълчана гара, небосвод и нощ,
сама стоя тъй близо до перона,
а вятърът със тихата си мощ,
душата ми запраща зад завоя
на трудната ми атомна съдба,
събрала в себе си безброй тегоби,
аз тихичко прошепвам, че раста
и ще начупя тежките окови.
Седя на гарата и чакам теб –
любяща майка, вяра и искрица
и зная, че ще бъде пак спасен
духът ми въплатен като Елица.
Не плача вече, времето държа
във шепите си огнени комети
и взряла поглед търсещо в дъжда,
аз пак досбъдвам старите обети.
Със утрото отново си при мен,
обгръща ме нетленната ти нежност,
света ми от света ти озарен,
разпалва в мен космическата вечност.
Спокойна се усещам и горя,
пак силата ми пламенно извира,
накрая се потапям във деня,
докато ангел в пътя ми се взира. 

27.11.2018г.
Елица

На мама с много обич!

image






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - житираното, поне за мен е великолепно и топло и причтно тъжно
27.11.2018 14:14
Смълчана гара, небосвод и нощ,
сама стоя тъй близо до перона,
а вятърът със тихата си мощ,
душата ми запраща зад завоя

ТОВА СЛЕД ЗАВОЯ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО

Седя на гарата и чакам теб –
любяща майка, вяра и искрица

и взряла поглед търсещо в дъжда,
аз пак досбъдвам старите обети.
Със утрото отново си при мен,
обгръща ме нетленната ти нежност

Спокойна се усещам и горя,
пак силата ми пламенно извира,
накрая се потапям във деня,
докато ангел в пътя ми се взира
цитирай
2. lexparsy -    Пак ни очарова Ели с прекрасната ...
27.11.2018 18:51
   Пак ни очарова Ели с прекрасната си поезия и особено с това сакрално чувство посветено на майката.
   Не плача вече, времето държа
   във шепите си огнени комети
   и взряла поглед търсещо в дъжда,
   аз пак досбъдвам старите обети.
Мисля че това е най-важното, което тя иска да чуе.

Бъди все така вдъхновена за себе си и другите Ели.
цитирай
3. erato7 - Бъди сигурна, че скъпата ти майчица ...
28.11.2018 08:09
Бъди сигурна, че скъпата ти майчица е щастлива и много ти се радва, за всичко което си скъпа Еличка!
Светла да е паметта й!
Прегръщам те с много обич!
цитирай
4. barin - Хубаво пишиш, Ели. Добре, че не с...
28.11.2018 10:04
Хубаво пишиш, Ели. Добре, че не спираш.
Поздрави!
цитирай
5. cinderellathespy - 1. germantiger
04.12.2018 10:37
germantiger написа:
житираното, поне за мен е великолепно и топло и причтно тъжно

Смълчана гара, небосвод и нощ,
сама стоя тъй близо до перона,
а вятърът със тихата си мощ,
душата ми запраща зад завоя

ТОВА СЛЕД ЗАВОЯ Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО

Седя на гарата и чакам теб –
любяща майка, вяра и искрица

и взряла поглед търсещо в дъжда,
аз пак досбъдвам старите обети.
Със утрото отново си при мен,
обгръща ме нетленната ти нежност

Спокойна се усещам и горя,
пак силата ми пламенно извира,
накрая се потапям във деня,
докато ангел в пътя ми се взира


Благодаря сърдечно за прочита, Германтигър!:)
Имай хубави дни през декември!
Поздрави от мен,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 2. lexparsy
04.12.2018 10:40
lexparsy написа:
   Пак ни очарова Ели с прекрасната си поезия и особено с това сакрално чувство посветено на майката.
   Не плача вече, времето държа
   във шепите си огнени комети
   и взряла поглед търсещо в дъжда,
   аз пак досбъдвам старите обети.
Мисля че това е най-важното, което тя иска да чуе.

Бъди все така вдъхновена за себе си и другите Ели.


Алекс,
за мама мога да пиша постоянно!
Усещам дълбоката си свързаност с нея непрекъснато
и въпреки, че сме физически разделени, знам че тя ми помага
ежедневно и така ще е до последния ми дъх на тоя свят,
а после и отвъд. Има вечни неща в живота на всеки човек.
Усещането за мама вътре в мен е едно от моите вечни нещица.
Хубави дни през декември, Алекс!
Сърдечен поздрав,

Ели
цитирай
7. cinderellathespy - 3. erato7
04.12.2018 10:42
erato7 написа:
Бъди сигурна, че скъпата ти майчица е щастлива и много ти се радва, за всичко което си скъпа Еличка!
Светла да е паметта й!
Прегръщам те с много обич!


Вярвам, че е така, Ерато!
Загубите правят човек по-силен, каляват душата!
Дано с напредването на времето и покачването на вибрациите,
да придобием способността да общуваме по-активно
с невидимия свят! На мен лично това би ми донесло
огромно спокойствие и по-голяма сигурност!
И аз те прегръщам с обич,

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - 4. barin
04.12.2018 10:43
barin написа:
Хубаво пишиш, Ели. Добре, че не спираш.
Поздрави!


Благодаря ти много, Иване!
Още се лутам и се чудя да си ходя ли от блог.бг
или да упорствам да поствам поне веднъж месечно
и през новата година...
В дилема съм! Дано я разреша до 01.01.2019г.
Сърдечен поздрав от мен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727790
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930