Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2018 13:34 - Тихо съществуване...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3117 Коментари: 6 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тихо съществуване…
 

Във тихо съществуване копнеем
и всяка нощ разперваме криле,
над общата жарава все се реем,
в красивото неоново небе. 

Защото теб те има аз съм жива
и смело крача в свойта полоса,
в безвремие въздъхвайки щастлива,
се сливам с твойте мисли и гласа. 

Ако те няма как ли ще възкръсвам,
с оплетена от облаци снага,
от светлината си дали ще пръскам,
пробудила нетленни сетива. 

Безмълвната ти обич все усещам,
до кости ме прогаря и в кръвта
и винаги, когато те пресрещам,
се сгушвам в твойта нежна синева. 

Не е за двама общото начало
за трима е немирната съдба
и зная, че до силното ми рамо,
ще ви досбъдне някога мига. 

08.05.2018г.
Елица

image 


Посветено на трима войници на съдбата…
 

 






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - "Ако ти не съществуваше. . . ...
09.05.2018 07:46
"Ако ти не съществуваше..."

Благодаря , че те има, скъпа Еличка!
Винаги ще го казвам, защото е така - пишеш прекрасно!
Изпращам ти обич!
цитирай
2. barin - Пишеш прекрасни стихове, cinde...
09.05.2018 14:17
Пишеш прекрасни стихове, cinderellathespy. Признали са го много хора в блога.
Поздрави!
цитирай
3. cinderellathespy - 1. erato7
11.05.2018 11:36
erato7 написа:
"Ако ти не съществуваше..."

Благодаря , че те има, скъпа Еличка!
Винаги ще го казвам, защото е така - пишеш прекрасно!
Изпращам ти обич!


Благодаря ти, мила Ерато!
Заради добрите приятели като теб все още поствам
тук в блог.бг и поддържам това ми блогче.
А и обичам да водя дневници. :)
И аз ти изпращам обич и ти пожелавам
много радост и вдъхновение през май!

Прегръдки,
Ели
цитирай
4. cinderellathespy - 2. barin
11.05.2018 11:40
barin написа:
Пишеш прекрасни стихове, cinderellathespy. Признали са го много хора в блога.
Поздрави!


Благодаря ти сърдечно, Иване! Изчерви ме... ;)
Радвам се, че шепотите на душата ми са трогнали и други хора.
Винаги съм казвала, че думите са мощно оръжие.
Обичам общуването, споделянето, добротата и позитивното у хората.
Преди години блог.бг беше по-комфортно пространство.
Някаква носталгия ме връща все насам, но навъртях вече доста години.
Десета тече. И може би в края и ще дойде време да завъртя ключа
на тази ми къщичка.
Успешни дни до края на май! :)

Поздрави,
Ели
цитирай
5. lexparsy - Пак прекрасно си го изпяла :-)
12.05.2018 00:45
А за тримата … ами войниците са като семейството… сам войнът е войн, двама са батальон, трима, войска… бъдете армия :-)))
цитирай
6. cinderellathespy - 5. lexparsy
14.05.2018 10:03
lexparsy написа:
Пак прекрасно си го изпяла :-)
А за тримата … ами войниците са като семейството… сам войнът е войн, двама са батальон, трима, войска… бъдете армия :-)))


Алекс, благодаря ти сърдечно!
Така е - невидима армия сме си ние!
До тук спечелихме доста битки,
което ми дава увереност, че ще спечелим и войната!...
И ставаме все по-силни!:)
Успешна нова седмица!

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719902
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031