Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2018 14:01 - Като вода от извор...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1738 Коментари: 10 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Като вода от извор…
 

Неистово потрепва вътре в мен
една надежда в пролетта ни скрита,
събужда ме в изгряващия ден
от вятър и очакване обвита. 

Прегръщам я, а после пак летя
по моите измислени пътеки
и все към тебе тихо се стремя –
една любов жадувана навеки. 

Компасът ми нагоре сочи пак,
превръща в слънце с вяра дъждовете
и пак ме води към далечен бряг,
на който се пресрещат световете. 

А там съм боса, звездна и с крила,
желания досбъдвам като птица,
а моята раздиплена съдба,
заключвам в свойта огнена зеница. 

В безвремие ще скитам зная аз,
сподиряна от общата ни вечност,
и винаги в дванадесети час
ще ме обгръща твойта безсловесност, 

защото съм частица светлина
която вътре в теб те укротява
и в бяла споделена тишина
като вода от извор те спасява. 

26.03.2018г.
Елица

image 






Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totti - Стиховете ти са толкова нежни, Ели. ...
26.03.2018 14:24
Стиховете ти са толкова нежни, Ели. Ти си точно това - бяла и нежна светлина и тишина, която влияе, като животворна вода, успокоява, обича и спасява. Бъди!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. totti
26.03.2018 14:30
totti написа:
Стиховете ти са толкова нежни, Ели. Ти си точно това - бяла и нежна светлина и тишина, която влияе, като животворна вода, успокоява, обича и спасява. Бъди!


Тоти,
благодаря ти сърдечно за милите думи!
Трогна ме дълбоко!
Обичам думите, които извират от мен!
Обичам да докосвам с тях други души,
обичам да чертая с тях пътища на светлината
и вярвам, че тази стихотворна пътека лека-полека
ще ме отведе до мястото на което принадлежа
и до което е предопределено да стигна!
Усмихната нова седмица!*

Ели
цитирай
3. troia - Ели,
26.03.2018 14:56
нежни стихове от жена с пистолет /аватар/.:)
Винаги те чета с интерес, а и да не си напишеш името ще те позная. Имаш специфичен стил.
Поздравления!
цитирай
4. erato7 - Прегърна душата ми, скъпа Еличк...
27.03.2018 09:05
Прегърна душата ми, скъпа Еличка!
Благодаря ти с обич!
цитирай
5. cinderellathespy - 3. troia
27.03.2018 09:55
troia написа:
Ели, нежни стихове от жена с пистолет /аватар/.:)
Винаги те чета с интерес, а и да не си напишеш името ще те позная. Имаш специфичен стил.
Поздравления!


Здрасти, Кате!:)
Тая моята душа, от която излизат стихчетата е нежна,
но и доста корава! Като се замисля колко е преживяла
не само в това си съществуване... И други приятели са ми
казвали, че стихчетата ми били със специфичен стил
и ме разпознавали, като прочетат някъде мое стихотворение
дори отдолу да не ми е цитирано името(!) Радвам се, че съм те докоснала.
Живеем в трудни времена и е хубаво, когато взаимно си даваме
светлинка и съпричастност! Излишно е да казвам, че и аз си обичам
твоите разказчета! Трябва да ходя в залата... чакат ме съденици...
Не тебе ти пожелавам усмихнат и успешен ден,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 4. erato7
27.03.2018 09:57
erato7 написа:
Прегърна душата ми, скъпа Еличка!
Благодаря ти с обич!


Привет, Ерато!:)
Сърдечно благодаря!
Една прегръдка казва много!
Усмихнат и успешен ден ти пожелавам от сърце,

Ели
цитирай
7. lexparsy - Благородно завиждаме на твоите ...
27.03.2018 11:53
Благородно завиждаме на твоите споделени душевни звездни пътешествия Ели.
Стимулираш да погледнеме и ние така на света и любовта. :-)
цитирай
8. cinderellathespy - 7. lexparsy
27.03.2018 16:27
lexparsy написа:
Благородно завиждаме на твоите споделени душевни звездни пътешествия Ели.
Стимулираш да погледнеме и ние така на света и любовта. :-)


Светлинката е вътре в нас, Алекс и само от самите нас зависи
да я споделяме и изживяваме пълноценно с другите!
Аз съм се зачела в една специфична литература и когато не пиша дела,
"кълва" в новите си книги като дива. Нещо в мен расте, расте, избуява,
надскача сериозно физическия ми ръст и усещам как ще достигне в един момент небето! Много обичам разговорите с приятели. Това ме стимулира интелектуално
и енергийно! Намерих си една приятелка в интернет, с която от известно време водим адски интересни разговори, анализираме, развиваме мисленето си и интуитивната си ориентация. Чувствам се адски стимулирана и окрилена!
Стихчетата са част от духовния път, по който усилено вървя и от който няма да има отклонения! Дано моите думи увлекат повече хора да се стремят към високото,
към собствената същност и връзката и със същността на другите, повече хора да открият силата на колективното съзнание и Вселенския ум!
Благодаря ти за хубавите коментари, за интересните постинги които пишеш
и за приятелството!*

Ели
цитирай
9. tune - Честит
01.04.2018 16:09
празник Ели! Късмет, здраве и щастие да ти носи красивото име! Весела Цветница!
цитирай
10. cinderellathespy - 9. tune
01.04.2018 16:35
tune написа:
Честит празник Ели! Късмет, здраве и щастие да ти носи красивото име! Весела Цветница!


Здравей, приятелче!
Искрено благодаря за хубавите пожелания!
Честит пролетен празник и на теб!
Пожелавам ти здраве и щастливи мигове,
споделени с любими хора и верни приятели!
Аз от вчера съм на една песничка на Уили Нелсън!
Написах и две-три стихотворения докато я слушам...
Тези дни може и да споделя...
Ето да я чуеш:

Willie Nelson - A Woman's Love
https://youtu/8EmVfVuan3c

Да ти бъде усмихнато и светло през целия април!:)
Поздрави от мен,
Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719360
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031