Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2018 14:13 - Да сме вечни...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 933 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 01.03.2018 14:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Да сме вечни…

Пулсира в мен една любов,
написана във старо време
и нейния изгарящ зов,
отхвърля всяко тежко бреме.
Със нея грея и раста,
във нощите съм бяла птица,
без глас със мисли все зова,
душата му – една петица.
Живее той - накрай света -
немирен и премигващ вятър,
той пази моята съдба,
в космичния небесен шатър.
Споделям с него радостта,
да дишам в земната матрица,
делим със него тленността,
в една божествена зеница.
Накрая двама ще вървим,
в забравени земи далечни,
един копнеж неуловим
ще се досбъдне. Да сме вечни.

01.03.2018г.
Елица

image

:)*

To you






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Феноменален стих! http://missana.blog.bg/poezia/2017/09/26/slivaneto.1569445
05.03.2018 00:12
Особено ми импонира космическото му звучене. Това в дребнотемието на ежедневието е рядкост. Затова трябва да бъде ценено особено високо.
Поздравление с това /най-горе/.
цитирай
2. cinderellathespy - 1. missana
06.03.2018 09:00
missana написа:
Феноменален стих!
http://missana.blog/poezia/2017/09/26/slivaneto.1569445
Особено ми импонира космическото му звучене. Това в дребнотемието на ежедневието е рядкост. Затова трябва да бъде ценено особено високо.
Поздравление с това /най-горе/.


Много ти благодаря, Младене!
Радвам се, че стихчето те е докоснало...
От години разказвам за една космическа любов...
Този тип връзки много дават, но и много вземат!
Хубаво е, когато човек намери баланса между
сакралното и реалното! Радвам се, че аз съм го постигнала!:)
Усмихната седмица!:))

Елица
цитирай
3. lexparsy - И феноменално даже е тривиално за стиховете ти :-)
08.03.2018 00:42
Прости за закъснелия коментар, нали знаеш че съм фен и не очаквам даже да напишеш нещо нетрогнато душевно.
Винаги ни хвърляш в други измерения с написаното…
Винаги пишеш за Вяра и споделен Копнеж.. или за Споделена Любов…
В пълна опозиция си на други, дето пишат само за Неволи и Терзания…
Ти имаш ли такива?
За това са приятелите да питат такива неща :-)))
цитирай
4. cinderellathespy - 3. lexparsy
08.03.2018 12:25
lexparsy написа:
И феноменално даже е тривиално за стиховете ти :-)
Прости за закъснелия коментар, нали знаеш че съм фен и не очаквам даже да напишеш нещо нетрогнато душевно.
Винаги ни хвърляш в други измерения с написаното…
Винаги пишеш за Вяра и споделен Копнеж.. или за Споделена Любов…
В пълна опозиция си на други, дето пишат само за Неволи и Терзания…
Ти имаш ли такива?
За това са приятелите да питат такива неща :-)))


Еха, Алекс! Изчерви ме!*
Чак пък феноменално - не!:)))) От дълбините на подсъзнанието и съзнанието
излизат. И се редят без да се напрягам да измислям нищо... Душата ми търси простора, високото и обича да отправя призиви и към другите да летят и да се стремят към висините! Да търсят и откриват себе си! Да се усещат пълноценни
и докрайно завършени! Искаш ли да ти кажа една тайна - аз живея в две паралелни реалности - една в дните и другата в съня... Това ме кара да се чувствам балансирана и силна! И тази сила нараства с всяко следващо денонощие! Питаш ме за проблемите.... Отговора е, че имам и то огромни, но не обичам да говоря за тях. Те са си моята малка война, която водя тихо и самоотвержено ежедневно и вярвам, че ще докарам до щастлива позитивна развръзка! Ако стане, ще се похваля някой ден!
Радвам се, че наминаваш и четеш стихчетата ми. Радвам се и че те оставят нещо в теб! Никога не трябва да забравяме, че всички сме свързани и тази обвързаност подпечатана с добротата и съпричастността ще отведе всички нас до щастливия за вечност безкрай!
Усмихнат ден днес! И пак ти благодаря за милите думи!
:))

Ели
цитирай
5. inel379 - !!!
17.04.2018 18:00
Наистина си бяла птица,
летяща в други измерения Елица!
Мечтите търсят смелите!
Прекрасна си!
цитирай
6. cinderellathespy - 5. inel379 - !!!
27.04.2018 13:28
inel379 написа:
Наистина си бяла птица,
летяща в други измерения Елица!
Мечтите търсят смелите!
Прекрасна си!


Инелка,
сърдечно ти благодаря!
Обичам, когато чисти и светли души като теб,
наминат насам и си споделим мисли!
Ще остана още около 8 месеца и после мисля
да завъртя ключа на тази ми къщичка!
Отдавна си имам Вятърното.
Там се чувствам най-свободна и там ще продължа
да качвам моите стихчета!
Топла прегръдка,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719883
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031