Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2017 14:43 - Още...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2056 Коментари: 10 Гласове:
11

Последна промяна: 15.12.2017 14:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Не си сам"
You"re Not Alone
Revolution Saints 

Винаги съм знаела, че мога да бъда твоя пътеводна светлина
Да те отведа на по-добро място
Никога не съм се съмнявала в нашата съдба
Гледайки звездите над нас
Защо трябваше да изгубим своята невинност?
Винаги съм усещала, че трябва да вървим заедно

Не мога да те предпазя от всички страхове, които имаш
Мога само да те накарам да се усмихваш отново

Ще съм тази, която ще те хване, когато падаш
Ще бъда убежището ти от тъмнината

Ти ще бъдеш светлината, която ще накара тъгата ми да си отиде
Не, ти не си сам 

Можеш да бягаш в проливния дъжд
Но не можеш да се скриеш от любовта
Трябва да измиеш целия си страх

Не мога да те предпазя от всички страхове, които имаш
Мога само да те накарам да се усмихваш отново

Ще съм тази, която ще те хване, когато падаш
Ще бъда убежището ти от тъмнината

Ти ще бъдеш светлината, която ще накара тъгата ми да си отиде
Не, ти не си сам
 
Не е необходимо да изпитваш болка
Защото сме създадени да живеем в радост и наслада

Ще съм тази, която ще те хване, когато падаш
Ще бъда убежището ти от тъмнината

Ти ще бъдеш светлината, която ще накара тъгата ми да си отиде
Не, ти не си сам


15.12.2017г.
превод Ели


______________________________________________________________

Още…
 

Не се сърди, че още те обичам
и чувството говори вътре в мен,
че в сънища разлистена се вричам,
на твоята душа стояща в плен.
 

Това обичане ме пази цяла,
помага ми високо да летя,
през милион години оцеляла,
аз все така съм в тебе и горя.

 

Ще преоткриеш моята искрица,
посоката към мен и вечността,
единствена сред многото звездица,
която чувстваш денем и в нощта.

 

Един във друг прелели без остатък,
ще си отидем някога с дъжда
и начертали пътя си нататък,
в безкрая ще досбъднем любовта.

 

14.12.2017г.
Елица


image


Един мъдрец казал:
Най-доброто лекарство за човека са любовта и грижите!
Някой попитал: Ами ако не помогне?
Мъдрецът отговорил: Увеличете дозата!

цитат страничка „Психология“ във ФБ
снимка страничка „Душа“ във ФБ


Весели Коледно-Новогодишни празници, приятели!

 






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Весели празници и на теб, Ели!
15.12.2017 14:47
Весели празници и на теб, Ели!
цитирай
2. cinderellathespy - 1. barin
15.12.2017 14:52
barin написа:
Весели празници и на теб, Ели!


Благодаря сърдечно, Иване!
Повече късмет и щастливости да ни съпътстват през новата година!
Поздрави от мен,

Ели
цитирай
3. paciencia - Страхотна музика, Ели!
15.12.2017 20:05
И преводът и стихът...виждам тебе, твоят неповторим почерк! Весели и щастливи празници и на тебе, Ели!
цитирай
4. cinderellathespy - 3. paciencia
16.12.2017 13:36
paciencia написа:
Страхотна музика, Ели!
И преводът и стихът...виждам тебе, твоят неповторим почерк! Весели и щастливи празници и на тебе, Ели!


Радвам се, че стихото и музичката са ти харесали, Васи!
По тези дни си откривам много интересни песни в ю-тюб.
Има един канал на потребител с ник Mr. Подбира много интересни
групи и песни за клиповете, които качва... Заслушала съм се
в неговата музика! А стихото... е второто с такова заглавие
в папката ми със стихове. На работа имам една папка, в която ги
пазя. От 2011-та до вчера има записани към 680 стиха. Отделно
вкъщи на лаптопа има друг файл с над 250 страници, също със стихове...
Тези дни си направех равносметка, че за близо 7 години съм написала
над 1000 стиха, споделени на различни места. Тук има някои, повечето са
във Вятърното, в Откровения и в няколкото анонимни блогчета, които имам.
Незнам дали това разпиляване е добро, но думите са преминали през мен,
изписала съм ги, споделила съм ги по някакъв възможен начин, знам че са достигнали до адресата си, оставила съм ги да се носят по вятъра и моите
магически търсения са укротени. Тече някакъв процес на самовглъбяване,
но не спирам да пиша. Дано някой ден разбера смисъла на този огромен
стихотворно-прозаичен поток. Дори днес докато си вървяхме по улицата с
Жоро и Боби, ходихме на разходка и като се замисля за нещо и римите
се подреждат в главата ми от самосебе си. Нямах лист да ги изпиша,
често ми се случва, но тази вълшебност на душата ми е факт! :)
Следобед мисля да се почувствам пак дете и да си подаря една
прожекция на най-новите "Междузвездни войни" на 3D!
Прегръдки и усмихнати празници, Васи!

Ели
________________________________________
Ето и още едно готино парче на Светците :
Revolution Saints - Can't Run Away From Love
https://youtu/H-ed7R51SUg
цитирай
5. aip55 - Привет Ели!
16.12.2017 18:44
Неуморен поет си. Разбирам отлично мисълта ти за прекрачване на реалното.
А и фантазията ти работи, като светкавица отвъд битието.
И аз харесах клипчето. Весели празници...
цитирай
6. cinderellathespy - 5. aip55
17.12.2017 12:37
aip55 написа:
Привет Ели!
Неуморен поет си. Разбирам отлично мисълта ти за прекрачване на реалното.
А и фантазията ти работи, като светкавица отвъд битието.
И аз харесах клипчето. Весели празници...


Привет и от мен, aip55!:)
Радвам се, че постчето ти е харесало!
В тези дни на всяка година у мен настъпват мигове
за равносметка. Тази година се чувствам спокойна
и удовлетворена. Незнам фантазия ли е, нещо таящо се
в подсъзнанието ми ли е или визуализации на бъдното,
но е хубаво. Текста на песничката ми хареса. Никой
не заслужава да бъде сам. Вчера гледах последния
епизод на "Междузвездни войни". Явно и моята
джадайска същност продължава да си търси мъжкото
бойно съответствие, или пък го е намерила и води упорито
единоборство с него, вече много години! Ще видим
каква ще е развръзката най-накрая, само да сме здрави
и целеустремени, с вяра в доброто! Иска ми се Бен
да стане пак добър. Рей да го спаси от самия него
и той да избере пак Светлината! Заради нея!
Весели празници, приятелче! До скоро,

Ели
цитирай
7. lexparsy - Липсват думи за коментар, камо о...
17.12.2017 16:09
Липсват думи за коментар, камо оценка на поезия, която грабва и те кара да мълчиш.
Прочетох коментарите ти и да... така мисля че правят чистокръвните поети, не си броят стиховете, а ги подаряват на Вятъра, а той ги разнася като дядо Коледа на който трябва.
Пожелавам и натебе още поетичен вятър, който да те отведе там, където си нужна, обичана и търсена.
Весели празници!
цитирай
8. cinderellathespy - 7. lexparsy
18.12.2017 10:55
lexparsy написа:
Липсват думи за коментар, камо оценка на поезия, която грабва и те кара да мълчиш.
Прочетох коментарите ти и да... така мисля че правят чистокръвните поети, не си броят стиховете, а ги подаряват на Вятъра, а той ги разнася като дядо Коледа на който трябва.
Пожелавам и натебе още поетичен вятър, който да те отведе там, където си нужна, обичана и търсена.
Весели празници!


Благодаря за милите и окуражителни думи, Лекс!
Обичам това време на годината - минутки за равносметка,
за прибиране навътре към себе си, за комулиране на нова сила,
за подреждане на мечтите и анализ на любовта - отдадена и получена!
Радвам се на всяка дума, която съм изписала през годините!
Благодарна съм за емоционално споделените мигове с хората,
с които ме среща това пространство. Уча се от всеки и вярвам,
че ставам по-мъдра, по-търпелива, по-емпатична. През 2018-та ще бъда
изключително концентрирана в работата си, защото искам в края и
да ми се случи нещо хубаво в професионален аспект, но си знам, че
стиховете ще продължат да ме съпътстват и да бъдат благотворен
отдушник на напрегнатото ми ежедневие. Тепърва ще имаме интересни теми
за разговори! И на теб пожелавам весели празници и много сбъднати мечти
през 2018-та!
Поздрави от мен,

Ели
цитирай
9. tune - Светли празници Ели!
25.12.2017 17:54
Здраве, щастие и любов да са спътниците ти в живота!
цитирай
10. cinderellathespy - 9. tune
26.12.2017 17:38
tune написа:
Светли празници Ели!
Здраве, щастие и любов да са спътниците ти в живота!


Благодаря сърдечно, приятелче!
И ти бъди здрав и много щастлив през новата 2018-та година
и нека си споделим още много красиви песни!
Вчера написах едно много красиво стихотворение, докато
слушах една нежна песен съчетана с прекрасен видео клип...
Ще ви ги споделя през новата година живот и здраве! :))
Поздрави от мен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719154
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18446
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031