Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2016 11:50 - Орелът Ти и Ангелската Аз...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4737 Коментари: 20 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

  Орелът Ти и Ангелската Аз...

във огнен дъжд затичах боса
валеше от небето тишина
сърцето ми изгаряше въпроса
дали съм още твоя светлина
напредвах бързо - улици пътеки
чертаеха съдбата ми с финес
не поздравявах във тъмата всеки
живеех недовършена във Днес
накрая стигнах общото начало
една скала накрая на света
и там намерих цветно огледало
видях във него теб и любовта
докоснах те с нескрита тиха нежност
обгърнах те със моята душа
"Добре дошла далечна моя Вечност"
прошепна ти със мъничко тъга
а после полетяхме във простора
Орела Ти и Ангелската Аз
дарихме щастие на много хора
досбъднати в космическия глас

02.11.2016г.
Елица



 

image
 
Опит за автопортрет...

имам във себе си устрем и вяра
с думи докосвам небето
пазя се някак висока и цяла
тлее във мене детето
сутрин съм сънена светла щастливка
скачам и литвам в простора
първо дарявам с перо и усмивка
всички пресрещнати хора
зная да пея от старите песни
онези за радост бригади и срещи
правя си дните омайно чудесни
от време на време се мръщя под вежди
имам приятели цяла тирада
обичам да ги ядосвам
те пък ми казват че вечно съм млада
техните мисли с очи омагьосвам
скачам на слънчеви бели въжета
в нощите често съм птица
не съм целунала много момчета
любим е единствен на него съм жрица
редя във безкрая звезди и планети
мечтая за огнени бягства
доверие сляпо не давам на всеки
пътувам в незнайни пространства
единствено с обич прегръщам света ти
и вливам във него надежда
раздиплена крача на сън по брега ти
а вятър далеч ме отвежда
следи ме смълчано-наситено в дните
превързвай отдавнашни рани
ще бъдат досбъднати зная мечтите
родени във извори стари

09.11.2016г.
Елица





  image

    Гордост и предразсъдъци...

отрони се от мене тишина
по всички недописани въпроси
а в моята усмивка светлина
се сляха междузвездни коловози
отидох си оставих те след мен
бездумен като сянка да се взираш
и виждам как в дъха ми от сатен
ти пак вълшебно-огнено пулсираш
не можем май един без друг
завързани сме с вятърни окови
дори във есенния разноцветен студ
душите ни се търсят сред простори
добре ще те очаквам във съня
и в първата зора на всяко слънце
във равновесни стари правила
покълва мъничко магично зрънце
отново ще прелея цяла в теб
а ти в очите ми ще се изгубиш
видяхме се последно преди век
сега се срещаме за да научиш
че просто си частица от безкрай
и водопад и бряг и моя нежност
и пътен знак към стария ни Рай
едно живеене във безметежност
с търпение към бъдното лети
и граници безброй преодолявай
а любовта във тебе ще гори
от нея като Феникс ме създавай
на приказката в края гордостта
сломена във краката ни ще падне
ще ни застигне с трепет радостта
а вечността в тандем ще ни открадне

08.11.2016г.
Елица


 


*****


 



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - Ти си "уитч" или греша?
18.11.2016 11:57
Великолепно, стилно, красиво, класа може би!

Коментирам след като прочетох само първото...
цитирай
2. germantiger - 2
18.11.2016 12:02
Орелът Ти и Ангелската Аз...
това може да бъде апотеоз, заглавие на книга или филм - много е силно, ако е твое - голямо е - браво!

във огнен дъжд затичах боса
валеше от небето тишина

"Добре дошла далечна моя Вечност"

изключително си го написала горепосоченото!

прошепна ти със мъничко тъга
това не го разбирам явно аз - защо с тъга, не с тъга, с лежерно удоволствие или с еректирала сила би трябвало да го каже, но пък мъжете сме различни
цитирай
3. faktifakti - страхотни стихове си публикувала:)
18.11.2016 12:07
прегръдки
цитирай
4. germantiger - 3
18.11.2016 12:07
имам във себе си устрем и вяра
с думи докосвам небето
пазя се някак висока и цяла
тлее във мене детето

дотук беше автопортрет, след това отново твой портрет, но и чрез НЕГО - ако не е имагинерен образ, а реален - той трябва да е истински щастливец с теб!

и пак да те рецитирам или повторя;

имам във себе си устрем и вяра
с думи докосвам небето
пазя се някак висока и цяла
тлее във мене детето

Дълбоките мъже трябва да си пожелаваме такива жени!
цитирай
5. germantiger - 4
18.11.2016 12:13
завързани сме с вятърни окови
дори във есенния разноцветен студ
душите ни се търсят сред простори

Това също е голямо, от надчовешките човешки мисли и "неща"
да си пожелаем такава любов или такава общност на души

... след това не го разбрах, тези 50 години в полувек понеже съм буквален ме объркаха...

ВЕЛИКОЛЕПНИ СТИХОВЕ, ЧУДЕСНИ ИЗОБРАЖЕНИЯ, КЛАСЕН АВАТАР НА АВТОРКАТА СЪЩО

цитирай
6. germantiger - 5
18.11.2016 12:16
Джентълмени по Оустин, Бронте и сие

https://www.vbox7/play:74e5377007

https://www.vbox7/play:7f837dff4c

https://www.vbox7/play:f8a352e6a1
цитирай
7. germantiger - 6
18.11.2016 12:26
Jane Eyre - Mister Rochester

https://www.vbox7/play:0ae912fd37

Drama and Romance 1

https://www.vbox7/play:6850f1d517

Drama and Romance 2

https://www.vbox7/play:ec7207b4a1

цитирай
8. cinderellathespy - 1. germantiger - Ти си "уитч" или греша?
18.11.2016 12:37
germantiger написа:
Великолепно, стилно, красиво, класа може би!

Коментирам след като прочетох само първото...


Здравей,
незнам какво влагаш в това "уитч"?
В приказките вещиците винаги са лоши!
Опитите в съвременността да бъдат представени като добри,
на мен не ми допадат! Просто са поредно доказателство,
в каква изкривена реалност живеем тук на Земята!
Има ли добри вещици? Може би само тези от комиксите
в които т.нар. вещици изглеждат като феи?!? :)))
В моята лична приказка вещицата е лоша.
Аз съм пострадалия ангел! :(
Питаш ме какво съм - Аз съм от ангелската армия, не случайно
стихотворението е за Орела (Той) и Ангела (Аз)! ;)
Благодаря ти за интересния прочит!
Благодаря и за линковете!
Ще ги разгледам подробно през почивните дни!
Всички стихове, които публикувам в блога си са писани от мен! :)
Аватара днес има рожден ден!
Става на 46 години! :)
Да е здрава и щастлива Пета!*
Радвам се, че ме посети.
Винаги си добре дошъл в моята виртуална къщичка!

Хубав петък,
Елица
цитирай
9. cinderellathespy - 3. faktifakti - страхотни стихове си публикувала:)
18.11.2016 12:40
faktifakti написа:
прегръдки


Еви,
благодаря ти!
Спретнах една "представителна извадка" от стихопотока
през ноември и реших да я публикувам днес - на рождения ден на
аватара ми - Пета става на 46! :)
Снощи катастрофирахме. Оттървахме се само с натъртвания!
Колата е доста повредена, но вярвам че ще я оправим,
че без нея не мога...
Въобще ноември предложи доста емоции...
И аз те прегръщам,

Ели
цитирай
10. anin - Привет и от мен!
18.11.2016 17:04
Надушвам промяна в стила ти, ако е така, значи има и вътрешна такава ;)
Най-много ми хареса "Автопортрета ти", много си жива и силна, а предполагам и интересна...
цитирай
11. cinderellathespy - 10. anin - Привет и от мен!
18.11.2016 21:21
anin написа:
Надушвам промяна в стила ти, ако е така, значи има и вътрешна такава ;)
Най-много ми хареса "Автопортрета ти", много си жива и силна, а предполагам и интересна...


Здравей, Ани,
незнам дали се променя стила, но житейска промяна има.
Дълго време бях бурна река, сега водите се успокоиха
и пак си тека волна и щастлива! С равновесни везни съм!
Радвам се, че стихотворенията са ти харесали.
Опитах да се опиша, тези които ме познават в реалността
казват, че съм успяла с опита! Всички сме интересни по своему!
Благодаря ти за посещението и милите думи!
Хубави почивни дни,

Ели
цитирай
12. donchevav - Усещане за полет - подем и устрем, ...
18.11.2016 22:03
Усещане за полет - подем и устрем, емоционални виражи, образни лупинги, пикиране рязко и твърдо, за миг - и ново лудешко набиране, триумф и сливане със звездното, с безграничното! Любовно докосване, което те кара да полетиш... побързах да го облека в думи - и го оставям, колкото и нестройно, несвързано да се получи:)))))
Прекрасни стихове, скъпа Ели, благодаря ти за това изживяване! Прегръдка!
цитирай
13. cinderellathespy - 12. donchevav
18.11.2016 22:56
donchevav написа:
Усещане за полет - подем и устрем, емоционални виражи, образни лупинги, пикиране рязко и твърдо, за миг - и ново лудешко набиране, триумф и сливане със звездното, с безграничното! Любовно докосване, което те кара да полетиш... побързах да го облека в думи - и го оставям, колкото и нестройно, несвързано да се получи:)))))
Прекрасни стихове, скъпа Ели, благодаря ти за това изживяване! Прегръдка!


Вени,
радвам се че съпреживя с мен! :)
Аз не се имам за поет и писател.
Просто опитвам да опиша мислите си,
а те излизат в стихотворна форма...
Затова и пиша в раздел "Лични дневници".
Обичам да водя дневници и след време да се връщам
към написаното и да се анализирам.
Радвам се и на създадените тук приятелства.
Всеки контакт е ценен, всяка споделена мисъл е извор
на енергия. Така, че да сме здрави да пишем
и да споделяме, да летим на крилете на въображението
и така да развиваме и самите себе си и света като цяло!
Топла прегръдка и от мен, Вени!
Спокойна нощ,

Ели
цитирай
14. sestra - Скоро четох, че някои хора са ангели.
19.11.2016 13:06
Ти винаги си ми приличала на ангел. Прегръщам те.
цитирай
15. sestra - Скоро четох, че някои хора са ангели.
19.11.2016 13:11
Ти винаги си ми приличала на ангел. Прегръщам те.
цитирай
16. cinderellathespy - 14. sestra - Скоро четох, че някои хора са ангели.
19.11.2016 13:29
sestra написа:
Ти винаги си ми приличала на ангел. Прегръщам те.


Безпогрешно си ме разпознала, Сестричка... <3
Някой ден ще ти разкажа подробно защо съм тук
и каква е моята мисия...
Хората ги очакват тепърва чудеса!
А България е защитено място, колкото и да ни е трудно (за сега).
Ще дойде време, когато всички ще искат да живеят тук,
но дали ще е възможно за другите, не за българите,
за сега не мога да кажа...
И аз те прегръщам! (hug)

Ели
цитирай
17. nalia - Непринудено написаните неща
19.11.2016 19:15
като твоите са най-хубавите, Ели!
Наистина звучиш ангелски:)
пп. Днес взех на ръце новороденото си внуче Ангел!
цитирай
18. cinderellathespy - 17. nalia - Непринудено написаните неща
20.11.2016 15:22
nalia написа:
като твоите са най-хубавите, Ели!
Наистина звучиш ангелски:)
пп. Днес взех на ръце новороденото си внуче Ангел!


Благодаря ти, Наталка. <3
Стиховете при мен наистина така излизат - наведнъж
се редят думите - от начало до край. Не се напъвам
нищо да измислям. Много интересна работа, но вече и свикнах.. :)
Честито внученце. Да расте здраво и щастливо,
обградено от любовта на всички във вашето семейство!
Още едно ангелче се е родило! Много ме зарадва със споделеното!
Още веднъж ти благодаря и до скоро! :)

Ели
цитирай
19. erato7 - Ангелче прекрасно, действаш вд...
21.11.2016 09:49
Ангелче прекрасно,
действаш вдъхновяващо на всички,
това да ти е ясно!:)
Прегръщам те с много обич, Еличка!
цитирай
20. cinderellathespy - 19. erato7
21.11.2016 15:13
erato7 написа:
Ангелче прекрасно,
действаш вдъхновяващо на всички,
това да ти е ясно!:)
Прегръщам те с много обич, Еличка!


Много ти благодаря, мила Ерато!
Накара ме да се усмихна! :)
Радвам се, че моите скромни думички
докосват добри души, като твоята!
Хората имат нужда от общуване помежду си,
от споделяне. Аз се споделям всеки ден
във Вятърното. Това ми блогче остана малко,
като "вилата", в която идвам за по мъничко,
да трупам архив и за глътка нежност сред спомените!
Ти ме мотивираш да продължа хей така
от време на време да написвам по нещичко тук!
Успешна нова седмица!
Аз след катастрофата ще се озова с нова кола.
Така че всяко зло за добро! :)
Прегръщам те топло,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719708
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031