Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2016 21:39 - Завръщане...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5089 Коментари: 20 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image  

ДУШАТА...

Душата е енергия вълшебна
родена е сред звездна светлина
за космоса тя вечно е потребна
и извор е на звук и тишина.

Земята преобръща с длани
тупти над планини реки
във нейната усмивка са побрани
най-пламенните огнени мечти.

Във тялото ти трепка съкровенна
когато нощ е лекичко лети
от вятър е но инак белостенна
по твоя път разлистена блести.

А пламъкът И вечен и обичащ
те топли и на яве и в съня
на срещане бездумно я обричаш
защото е частица от света.

Душата е най-ценната посока
една надежда в низ от тъмнина
досбъдва се във синева висока
и в стъпките сред пролетна трева.

28.08.2016г.
Елица

   
*****
 



Гласувай:
25



1. vesever - Ели! Добре дошла :) Стихотв...
06.10.2016 22:20
Ели!
Добре дошла :)
Стихотворението е невероятно!
Прегръдка!
цитирай
2. erato7 - Вярвам във всичко, което си напи...
06.10.2016 22:25
Вярвам във всичко, което си написала, скъпа Еличка!
И твоята душа е ангелска!
Прегръщам си те с обич!
цитирай
3. cinderellathespy - 1. vesever
06.10.2016 22:25
vesever написа:
Ели!
Добре дошла :)
Стихотворението е невероятно!
Прегръдка!


Ще наминавам тихичко от време на време, Веси.
Шумотевиците не са за мене.
Просто обичам от време на време
да идвам насам, да се връщам назад към това,
което съм писала преди години, да си спомням...
Но като цяло ще си остана в blogspot!
Там се чувствам добре и спокойна!
Спокойна нощ и прегръдка,

Ели
цитирай
4. mt46 - Привет, Ели!
06.10.2016 22:26
Хубаво стихо, яка песен... Душата е ценност, но малцина я ценят...
Приятна вечер и благодатни дни!...
цитирай
5. aip55 - Добре дошла....Поздрав!
07.10.2016 00:08
За да вярваме в чудеса, трябва ние
сами да си ги създадем.
Изкушение е да те четем отново.
Пропуснах нещо важно да ти кажа.
При нас забавите не стихват
стихна само карнавалът, на отминалите
спомени за доброто старо време...
цитирай
6. sestra - Съвършено
07.10.2016 08:26
Душата е най-ценната посока
една надежда в низ от тъмнина
досбъдва се във синева висока
и в стъпките сред пролетна трева.
и прекрасно - добре дошла, Ели.
цитирай
7. cinderellathespy - 2. erato7
07.10.2016 09:16
erato7 написа:
Вярвам във всичко, което си написала, скъпа Еличка!
И твоята душа е ангелска!
Прегръщам си те с обич!


Здрасти, Ерато,
обичам си тази къщичка и реших от време на време
пак да написвам по някое послание в нея. :)
Повече, обаче, си харесвам регулярния блог
в blogspot. Там душата ми лети спокойна, неограничена,
свободна вече 5 години, а и сама съм си администратор и това ме прави
независима. Има дни, в които си пускам и по 5, по 6 поста и нагоре -
мои нещица, харесани неща от мрежата, които си архивирам за "някой ден".
Относно ангелската душа си права.
Сега остава да си върна и ангелското тяло и ще сме готови
да начеваме реалното сбъдване на вълшебствата! :)
И аз те прегръщам с обич, мила!*

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - 4. mt46 - Привет, Ели!
07.10.2016 09:22
mt46 написа:
Хубаво стихо, яка песен... Душата е ценност, но малцина я ценят...
Приятна вечер и благодатни дни!...


Здрасти, Марински,
благодаря ти! Имаме само душите си - вечните огньове, в които забрава няма!
Ще дойде време, когато хората ще прозрат истината и ще започнат да се грижат
по-внимателно за душата - енергията, която определя нашата изконна същност!
А песничката наистина е много яка. Често я пускаме в АОР групата ни във Фейсбук. :)
И на тебе благодатен ден, приятелю!

Ели
цитирай
9. cinderellathespy - 5. aip55 - Добре дошла....Поздрав!
07.10.2016 09:35
aip55 написа:
За да вярваме в чудеса, трябва ние
сами да си ги създадем.
Изкушение е да те четем отново.
Пропуснах нещо важно да ти кажа.
При нас забавите не стихват
стихна само карнавалът, на отминалите
спомени за доброто старо време...


Здравей, aip :)
Радвам се да те видя, приятелю!
От време на време продължавам да се изкушавам
да сърфирам тук. Наблюдавам някои от блоговете тук
логната в blogspot пространството си. Хубаво е
да размениш по някоя дума със стари приятели.
При мен стихопотока е ежедневен и се радвам,
че в регулярния си блог мога да публикувам необезпокоявана
по колкото си искам постинги на ден. Това е свободата да си имаш
блог функциониращ като сайт. Личния дневник се води ежедневно там,
вече близо 5 години! :) Обещавам всеки месец да поствам по нещо и тук.
Жалко, че много от хората, с които общувахме тук са си отишли,
демотивирали са се да пишат тук. Също като мен...
Обменяхме ценни мисли и чувства!
Струва ми се, че най-ценно е да правиш нещата най-вече
заради самия себе си, а не за слава и популярност в една или друга
блог платформа.
Поздрави, хубави есенни дни и пак да дойдеш! :)

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - 6. sestra - Съвършено
07.10.2016 09:42
sestra написа:
Душата е най-ценната посока
една надежда в низ от тъмнина
досбъдва се във синева висока
и в стъпките сред пролетна трева.
и прекрасно - добре дошла, Ели.


Систър,
благодаря ти за споделеността!
Дневниците нали са за това да се драсва по нещо
от време на време в тях ;)
Това ми стихотворение все ме замисля за равновесната ми душа,
с която сме на везните, сега се замислям, че не случайно ми хрумна
да направя поста снощи - на 6.10.
Дали е истина написаното във финалния куплет
може би някой ден ще отговори реалността.
Прегръщам те! Хубав петъчен ден, аз трябва да пиша мотивите
на едно тежко наказателно дело!

Ели
цитирай
11. krassko - Поздрави и от мен :)
07.10.2016 12:19
Чудесно е че наминаваш и тук
да ни зарадваш с присъствие и красота.
цитирай
12. stela50 - Прекрасно !
07.10.2016 13:28
Поздрав, Ели !
цитирай
13. cinderellathespy - 11. krassko - Поздрави и от мен :)
07.10.2016 14:05
krassko написа:
Чудесно е че наминаваш и тук
да ни зарадваш с присъствие и красота.


Краско здравей,
благодаря ти за посланието!
Наблюдавам си те аз от моето местенце.
Много хубави стихота ти се получават и едни такива
мили и искренни. Продължавай да твориш и да ги споделяш!
Любовта има нужда от споделяне и радост!
Нещо не ми е много работно днес, а имам толкова много за вършене...
Виж какво стихче Хороводно се подреди при мене току що :

Петъчен хоровод…
(на равновесната душа)

усмихнат ритъм тлее в мен
лети душата със посока
във есенния звезден ден
извира в мен река дълбока

във нея хвърлям камък стар
за тебе тихо го наричам
а после с вятъра – другар
по друмищата буйна тичам

следят ме птиците с очи
крилете ми запазват цели
една мелодия звучи
от ноти в синьо разпилени

усещаш ли ме вътре в теб
глухарче стих и образ нежен
в космично-цветен водопад
се сливаме в безкрай копнежен

намигнах ти ще си вървя
а ти ме следвай по петите
вълшебство знай ще сътворя
досбъднати ще са мечтите

07.10.2016г.
Ели

Усмивки по повод днешния ден на усмивката :)))
Ще наминавам насам и от време на време ще прошепвам по нещичко!
Хубави почивни дни!*
цитирай
14. cinderellathespy - 12. stela50 - Прекрасно !
07.10.2016 14:07
stela50 написа:
Поздрав, Ели !


Тани, благодаря ти!
И твоите стихове са все така чудесни!
Радвам се, че в блога все още греят звездички като теб!
Топла прегръдка,

Ели
цитирай
15. coacoa11 - Да се завърнеш в блоговата къща, ...
07.10.2016 22:17
Да се завърнеш в блоговата къща,
когато вечерта смирено дреме
и топли пазви топла нощ разгръща
с усмивка твоята душа да вземе:)

Добре дошла на Душата :)

цитирай
16. cinderellathespy - 15. coacoa11
07.10.2016 22:52
coacoa11 написа:
Да се завърнеш в блоговата къща,
когато вечерта смирено дреме
и топли пазви топла нощ разгръща
с усмивка твоята душа да вземе:)

Добре дошла на Душата :)



Мерси, Жабка,
сладко куплетче! :)
Добре заварила!
Постоянната блогова къща за мен е Вятърното.
Тука е малко като вилата на спомените ;)
Душата е добре и вярвам, че и по-добре ще става!
Надявам се, че ти си добре. Помня, че при последния ни разговор
имаше тревожни новини...
Прегръдки от мен и до скоро!

Ели
цитирай
17. batogo - !!!:))) Поздравления, Елица!
11.10.2016 09:02
Отдавна не бях чел толкова мъдро, дълбоко и вълнуващо творение! Гениално е!
цитирай
18. cinderellathespy - 17. batogo - !!!:))) Поздравления, Елица!
11.10.2016 09:32
batogo написа:
Отдавна не бях чел толкова мъдро, дълбоко и вълнуващо творение! Гениално е!


:)
Добро утро, Огнян и благодаря!
Просто нещо избликнало от енергийната ми субстанция
без претенции за художествена стойност!
Радвам се, че те е докоснало!
Хубави дни през настоящата седмица и усмивки от мен! :))

Ели
цитирай
19. djani - Написах коментар, но...
12.10.2016 17:27
Излезе ми съобщение, че съм баннат, което искрено ме учуди. Всъщност искам да те поздравя със завръщането ти, като блудната дъщеря на блог.бг, което и в Библията е истинско знамение. Освен поезията ти, в която мъките на твореца са най големи, за да изрази същността си, ще ми е приятно да чета и прозата ти.
цитирай
20. cinderellathespy - 19. djani - Написах коментар, но...
12.10.2016 18:47
djani написа:
Излезе ми съобщение, че съм баннат, което искрено ме учуди. Всъщност искам да те поздравя със завръщането ти, като блудната дъщеря на блог.бг, което и в Библията е истинско знамение. Освен поезията ти, в която мъките на твореца са най големи, за да изрази същността си, ще ми е приятно да чета и прозата ти.


Здрасти, Светльо,
радвам се да те видя! Случва се да напиша и нещо прозаично във Вятърното - разни разсъждения по разни прочетени мисли, видени снимки. Усещания някакви си. Ще се постарая да напиша някаква компилация от тези постове и да я постна тук. Ще се радвам пак да общуваме. Във Вятърното се чувствам свободна, но ми липсваха приятелствата създадени в блог.бг пространството, обменените мисли, чувства. Обещавам да не изчезвам за дълго вече. Това за "блудната дъщеря" ме усмихна. Щом откриваш някакво Библейско знамение и това буди интересност.
Дано ни чакат само хубави сбъднати мечти и в настоящето и в бъдещето.
До скоро,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727553
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930