Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2013 23:35 - Да чувстваш....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8346 Коментари: 20 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




image


 






   

И наший блян... 

И наший блян, и наший земен блян
безследно ще угасне сред вълните
на мрачна, неразгадана река.
И в оня миг, и чакан и желан,
едничък бог ще бди от висините,
прострял над нас невидима ръка.

Сред ведрия покой на вечността,
сред отгрева на скръб благословена,
сред ромола на есенни треви,
като звезда пронизала нощта,
душата ще лети освободена
и свойта вечна тайна ще мълчи.

Тя ще лети, разтворила крила,
пристанище в безкрая без да чака,
помамена от вихрени мечти.
И като милост в нощната мъгла,
и като спомен от земята, в мрака,
луната над света ще затрепти.

Николай Лилиев

Bye And Fly Free :)
Ели

     



Гласувай:
25



1. cinderellathespy - @ milady - :))
26.10.2013 09:06
milady написа:
:))


Добро утро!
И на тебе усмивки! :))

Ели
цитирай
2. cinderellathespy - -----------------------------------------------------------
26.10.2013 09:29
Мой стих

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Неясна власт погубва в нас
нежност и вяра, и гори без вик лобовта.
Забравям аз за твоя глас -
в тази нощ странна стават тайнствени неща.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Стихийна страст руши във нас
радост и думи, и ранява мойто сърце.
В среднощен мраз ще чакам аз
твоите стъпки, ще протегна две ръце.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Неясна власт погубва в нас
нежност и вяра, и гори без вик любовта.
Забравям аз за твоя глас -
в тази нощ странна стават тайнствени неща.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.
Мой стих, в теб открих някога надежда,
мой ден, светъл ден, пак ми я върни.

Невена-мой стих.mpg
http://www.youtube.com/watch?v=Cz5sNguf_9k&list=PL99B24345858CE417&index=87

25.10.2013г.
Ели
цитирай
3. djani - Темата за душата е необятна...
26.10.2013 18:15
В този свят има два вида илюзии: първият е илюзията за материята, вторият - илюзията за "аз" - егото. И двете явления в основата си са лъжливи, но човек осъзнава, че не съществуват, само когато се приближи много близо до тях. Когато науката се приближава до материята, материята изчезва; когато религията се приближава до „аза”, азът изчезва. Религията е открила, че "аз" не съществува, а науката е открила, че материята не съществува. Колкото по-близо ги приближаваме, толкова повече се освобождаваме от илюзиите си.
цитирай
4. monaliza121 - Да чувстваш, че летиш. . . трябва да ...
26.10.2013 19:56
Да чувстваш, че летиш... трябва да вярваш, че можеш:)
Поздрав, Ели!:)
http://www.youtube.com/watch?v=ig4fUOBwsbU
цитирай
5. cinderellathespy - @ djani
27.10.2013 14:06
djani написа:
Темата за душата е необятна...
В този свят има два вида илюзии: първият е илюзията за материята, вторият - илюзията за "аз" - егото. И двете явления в основата си са лъжливи, но човек осъзнава, че не съществуват, само когато се приближи много близо до тях. Когато науката се приближава до материята, материята изчезва; когато религията се приближава до „аза”, азът изчезва. Религията е открила, че "аз" не съществува, а науката е открила, че материята не съществува. Колкото по-близо ги приближаваме, толкова повече се освобождаваме от илюзиите си.


Светльо,
Само Истината ни прави свободни!
А аз притежавам способностите да откривам истината и винаги помагам на тези, които по някакъв начин са докоснали душата ми, но Никога не натрапвам тази помощ! Правя го само ако те почувстват потребност от нея и ме потърсят!
А иначе ти си прав в твоите разсъждения! Аз не вярвам в материята - тя е нещо преходно, важна е единствено и само душата, защото тя пътува през различните измерения и се развива на база на опита придобит в материята, при всяка следваща реинкарнация! Разговаряла съм с разни астролози, ние водолеите си падаме по окултното и себепознанието, казвали са ми че съм стар дух. Все повече и повече се убеждавам, че са прави! :))
Хубав неделен следобед, Светльо,

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - @ monaliza121
27.10.2013 14:16
monaliza121 написа:
Да чувстваш, че летиш... трябва да вярваш, че можеш:)
Поздрав, Ели!:)
http://www.youtube.com/watch?v=ig4fUOBwsbU


Здрасти, Тинка,
като скоча напролет с парашут и ако не се приземя ами
взема та отлетя нанякъде, със сигурност ще се получи
потвърждението, че ме бива в летенето :))))
Сега сериозно - Вярвам, че всички можем да летим и да правим Чудеса!
Въпросът е да го правим по-често! И с усмивка! :)))))
Благодаря ти за песничката!
Харесвам я много!

Ели
__________________________________
От мен за тебе - ей това :
http://vbox7.com/play:8522ccd9
:)
цитирай
7. aip55 - Когато си
28.10.2013 09:17
искрен, не лъжеш, не крадеш не правиш отрицателни действия и т.н...., а правиш само добрини, тогава душата ти е свободна и летиш в спокойствието на добрината. Но да не забравяме, ч е си имаме мечти!
цитирай
8. makont - Твоята душа е с големи криле,
28.10.2013 12:54
никога няма да се приземи, така, че да заболи. Приятен полет, Ели! Усмивки и слънчева и спокойна седмица. До нови полети!
цитирай
9. milady - аххх, шпионкеее...ххихиих..
28.10.2013 12:58
неуморнаа си...Ко правят моите момчета..Целуффкии и поздрави...
ПС. кой имаше рожден ден скороо...
цитирай
10. cinderellathespy - @ milady
28.10.2013 13:59
milady написа:
аххх, шпионкеее...ххихиих..
неуморнаа си...Ко правят моите момчета..Целуффкии и поздрави...
ПС. кой имаше рожден ден скороо...


Уморена съм и съм се концентрирала над себе си!
Благодаря!
Все пак след мисия трябва да се почива,
а тази дългичко продължи...
Ама съм доволна от резултатите!
Замислям се дали да не поразтърся jobs
за профайлър?
:)
Рожден ден - > Мимето има на 15.11, а Пета Уилсън на 18.11. (последната нъл ти е набор) ...
Приятен следобед,

Elithespy
цитирай
11. cinderellathespy - @ makont
28.10.2013 14:06
makont написа:
Твоята душа е с големи криле,
никога няма да се приземи, така, че да заболи. Приятен полет, Ели! Усмивки и слънчева и спокойна седмица. До нови полети!


Здрасти, Майче,
да дори лекичко да ме пораздруса при приземяване, не боли дълго...
Май съм по-силна от колкото самата аз предполагам вдействителност и това
много ме радва, знаеш ли...
По-скоро трябва да мислят добре тия, които се докосват до мен, защото
моето доверие трудно се печели, но лесно може да бъде загубено и случи ли се
последното страданието остава за този, който изпадне зад борда!
Това го знаят най-добре хората, които ме познават в реалността!
Затова се радвам, че познавам тук в интернет хора, като теб, които са себе си и без страх споделят себе си на другите! Това за мен е сериозното заявяване на личността пред света и показване на действително умение да летиш безгранично свободен!
Хубава седмица и на теб и прегръдки,

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - @ aip55
28.10.2013 14:21
aip55 написа:
Когато си искрен, не лъжеш, не крадеш не правиш отрицателни действия и т.н...., а правиш само добрини, тогава душата ти е свободна и летиш в спокойствието на добрината. Но да не забравяме, ч е си имаме мечти!


Здрасти,
съгласна съм за добрините. Знаеш ли днес сутринта водихме баба ми, която е на 80 години на очен ТЕЛК в град Варна. След като намерихме кабинета и я оставихме да чака, тръгнахме със съпруга ми да вземем колата, която бяхме оставили на известно разстояние от Очната болница на "Дойран" 15. Стигайки до портала, докато Жоро задаваше джипиес координатите на улицата в навигационната система, пред портала спря едно такси. От него много трудно слезе една жена около 55-60 годишна. Тръгна да върви, но по начина, по който стъпваше опипом стана очевидно, че не вижда пътя. Буквално инстинктивно я хванах за ръката и и казах да ме държи и че ще я заведа до входа на болницата. Отведох я, тя каза че нищо почти не вижда. Когато се разделихме ми каза "Да си жива и здрава, моето момиче", а аз И казах "Благодаря, на Вас приятен ден". Нямаш си на представа кво ми стана хубаво като затворих входната врата на болницата след нея. Направих нещо добро за напълно непознат човек... Това е то - малките неща, малките жестове, в тях си проличава какви хора сме вдействителност...
А мечтите - те са безгранични, но не трябва да забравяме, че в тях сме само ние и проекцията ни на желаното и ако това ни е достатъчно да се чувстваме добре и не затормозяваме някой друг - всичко е наред! Но за да не се стига до затормозяване - прав си нужна е навременна искреност и може би да поемеш риска да се довериш!
Усмивки :))

Ели
цитирай
13. milady - еххх..такава ..
28.10.2013 16:09
такава комплексарка ,моме..като теб ,неемаа...от Софийско равно поле до.
Делиорманаа..
многооо ли те кефят аплаузите на тези бабушери..хаха хааа...
аз работя ,това ,което ти..наричаш..милоСърдиее..
а де ,бегаййй ,при" Мъжо "ти :)))
нЪл е ..Мутра (нереализирана) ???.ЖОРО...скоро си на 5 км...сигурацияяя ...
цитирай
14. cinderellathespy - @ milady
28.10.2013 18:04
milady написа:
еххх..такава ..
такава комплексарка ,моме..като теб ,неемаа...от Софийско равно поле до.
Делиорманаа..
многооо ли те кефят аплаузите на тези бабушери..хаха хааа...
аз работя ,това ,което ти..наричаш..милоСърдиее..
а де ,бегаййй ,при" Мъжо "ти :)))
нЪл е ..Мутра (нереализирана) ???.ЖОРО...скоро си на 5 км...сигурацияяя ...


Обадих се на 5ти километър да си резервирам стая, а съседната е за тебе с изглед към изолатора! Ще ми благодариш като ни пуснат съвместно да се разхождаме в градинката отпред!
Моля, не вдигай шум в блога ми (лично пространство Е и обичам да ми е тихо, както и потребителите - гости държа да не бъдат обиждани)! Няма да търпя подобни глупости!
Просто съобщавам, че всеки следващ коментар от теб, "госпожо", ще бъде трит без дори да го чета, същото важи ако се пробваш да ми пишеш лични съобщения!
Приятна вечер и дерзай!

Елица
цитирай
15. milady - немаш грижи ,сестро..
28.10.2013 19:14
имам ОПИТ с маниакално/обсебени..Като професиопналист, бих ти дала..около година.още..
цитирай
16. cinderellathespy - @ milady
28.10.2013 20:05
milady написа:
немаш грижи ,сестро..
имам ОПИТ с маниакално/обсебени..Като професиопналист, бих ти дала..около година.още..


:)))))))
Добре!
Да не се окажа някое изключение само, че к'во ще правим с опита ти тогава, направо не ми се мисли....
Да те почерпя нещо? Гледам днес си се позадържал"А" насам - мине не мине - кукаш тука (ама то сигурно щот при тебе никой не идва и не коментира, пък на теб ти се говори) - заповядай едно винце :
http://www.thecarltonrestaurant.com/wp-content/uploads/2010/08/holding-wine.jpg
Ти нали "Уж" в Германия се подвизаваш - Prost!
Ето сега и вечерята - наденичка с месце, надявам се, че обичаш:
http://media.snimka.bg/7581/021417817.jpg
Десертче (харесваш ли бишкоти?, и да не харесваш - това предлага заведението :))))]:
http://www.bgphoto.net/photos/24422/634028174995031963.jpg
Не може без музика :
Supernatural Dean Singing Eye Of The Tiger FULL High Quality
http://www.youtube.com/watch?v=HsyMtYoSkC0
И една усмивка за Тебе, Опитна професионалистке, от мен :
http://www.lgl.lu/~bigvi155/smile.jpg

Ели(ца)

пп : Незнам какъв беше целения ефект, но ме провокира да си създам повод за усмивка! Така че, благодаря ти! Приятна вечер Пак и за сега Толкоз...
цитирай
17. milady - аз не о4аквам, коментарии, мила *мили
28.10.2013 22:34
пове4ето са празнодумци, като теб..
скука ми ее..
нооо..професия...
обърни внимание на бабите..пУетеси..хехеххе..
наздраве ..пия само Мартини..рядко..
цитирай
18. cinderellathespy - @ milady
29.10.2013 09:33
milady написа:
аз не о4аквам, коментарии, мила *мили
пове4ето са празнодумци, като теб..
скука ми ее..
нооо..професия...
обърни внимание на бабите..пУетеси..хехеххе..
наздраве ..пия само Мартини..рядко..


Уффф...
Бях ти написала нещо, ама после реших че ... няма смисъл ...
Аз на теб няма кво да доказвам! :))
Пък какво доказваш ти на мен - си е твой проблем, мен не ме интересува!
Не си наясно с нищо, нищо че ги умееш компютърните магийки...
Психиката на човек не е книга - запомни го добре, а Необятна Вселена в която ти "Скъпи" си Никой!
Ама тъй като гледам си взел и много си си повярвал!
Пропускаш нещо много важно (пък уж не допускаш такива неща,
като ти знам визитната картичка...)
Пак да ти повторя - не търпя глупости - и ей такива неща,
затварят вратите към мен по всички направления!
Скучай си, не ми пречиш...
Май разговорът се изчерпа! Приятен ден,

Елица

пп : Хубаво си огледай поведението и може и да успееш да си отговориш на въпроса защо Винаги ще избирам Някой пред всички останали и ще бъда безапелационно насреща ако този Някой има нужда от мен въпреки и напреки всичко! Дори и да мълча и да ме Няма за блоговата полуреалност! Надявам се здравето Винаги да те държи за ръката и да постигнеш мечтите, които преди време ми сподели, а аз ти гарантирам че няма да ги направя достояние на Никого Никога! Такъв човек съм аз! Толкоз!!! Дискусията е закрита, без опция за продължение под каквато и да било форма!
цитирай
19. sestra - Прекрасен стих на Лилиев
30.10.2013 16:58
и неоспоримо настроение, което лъха от него. Прегръдка за теб! И още една песен на Ъвенджид, сетих се

http://www.youtube.com/watch?v=HIRNdveLnJI
цитирай
20. cinderellathespy - @ sestra
31.10.2013 10:42
sestra написа:
Прекрасен стих на Лилиев
и неоспоримо настроение, което лъха от него. Прегръдка за теб! И още една песен на Ъвенджид, сетих се

http://www.youtube.com/watch?v=HIRNdveLnJI


Здрасти, Систър,
благодарско за песничката!
Усетила си несъмнено, това което съм искала да кажа със стихото...
Като наблюдавам нещата тук, в тази наша малка общност все повече
прегръщам мисълта на Сидни Харис, че "Щастието е посока, а не място."
Аз моята посока си я знам и ще си я следвам. Щастлива!
На когото съм потребна - ще ме последва и ще ме намери!
Прегръщам те,

Ели
______________________________________
This Little Big Love - GIOVANNI MARRADI
http://www.youtube.com/watch?v=D9Gph1XSF6k
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719349
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031