Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2013 00:24 - Лорелай...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11804 Коментари: 34 Гласове:
34

Последна промяна: 11.09.2013 12:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image


 


(като) Лорелай…

ще те удавям пеейки вълшебно
със спуснати по вятъра коси
а с пръстите си скърцащи нетленно
ще вплитам във душата ти звезди…

ще бъда вечен пристан под небето
по пътя ти до края на света
и някъде дълбоко във сърцето
ще те прегръщам с пламенни слова…

ще бъда сън по лунната извивка
надничаща след твоите следи
и първата ти утринна усмивка
и всеки спомен скътан във “преди”…

ще те удавям в езерните мрежи
на две очи шептящи светлина
от всички твои пламнали копнежи
ще изтъка бесилка за страха…

ще те живея тихо и немирно
по кръстните посоки на пръстта
тя обичта ми бликаща ефирно
ще те запази даже след смъртта…

10.09.2013г.
@Eli

 





***  



Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - 1. анонимен
11.09.2013 00:48
анонимен написа:
Ха-ха-ха, сладурана! Същата си:))))))))))))


Намийг! ;)
Радвам се, че съм те усмихнала!
Хубава нощ! :))

Ели
цитирай
2. erato7 - Еличкааааа, невероятна си!!! С ...
11.09.2013 07:31
Еличкааааа, невероятна си!!!
С възхищение и обич за теб топла прегръдка!
цитирай
3. zemela - Чудесно начало на деня! Поздрави!
11.09.2013 08:01
Чудесно начало на деня! Поздрави!
цитирай
4. cinderellathespy - @erato7
11.09.2013 08:32
erato7 написа:
Еличкааааа, невероятна си!!!
С възхищение и обич за теб топла прегръдка!


Здрасти, Ерато!:))
Усмихвам ти се за Добро утро и аз също те прегръщам топло!
Направихме готини снимки на крайбрежната алея във Веве и Монтрьо
и снощи имах настроение да си спретна едно колажче!:))
Случайно попаднах на този хубав клип на Ричковите нощи
и компилацията беше налице! Нали знаеш, че аз съм аматьор
в стихописането, но това специално избликна от вътрето ми с много чувство...
Сигурно е от приближаващата есен илиии... :))
Хубав и успешен ден, мила!

Ели
цитирай
5. cinderellathespy - @ zemela
11.09.2013 08:33
zemela написа:
Чудесно начало на деня! Поздрави!


Здравей, Самодива горска :))
Значи е взаимно, защото за мен чудесното начало на деня
е свързано с посещенията на хубави и вълшебни хора като тебе!
Усмихвам ти се най-сърдечно и ти пожелавам ден изпълнен
с хармония и радост! :))

Ели
цитирай
6. sestra - Здрасти, душа слънчогледова :)
11.09.2013 08:59
Усмивки навсякъде с теб!
цитирай
7. cinderellathespy - @ sestra
11.09.2013 09:49
sestra написа:
Здрасти, душа слънчогледова :)
Усмивки навсякъде с теб!


Здрасти, Систър!
Радвам ти се, че намина и ти пращам Благодаррррско:)))
Разтоварена съм и отпочинала!
Сега с отскок, желание и чувство за отговорност (както винаги)
ще правя съденици (хах)... ииии докато ти пиша добрите новини тръгнаха - >
днеска ще одобрявам споразумения и работата ми ще приключи по-лекинко!
Тепърва ще споделя емоциите от Евро тур-а и ще имаме много нови поводи за
усмихвации! :))
Прегръщам те и ти пожелавам успешен и усмихнат ден!

Ели
______________________________________________
http://www.somewhereinthewind.blogspot.com/2013/09/blog-post_864.html
цитирай
8. metlichina - бликаща обич...
11.09.2013 10:02
от всяка дума... от всеки ред...
чудесница си..
цитирай
9. hristo27 - Хубав ден ти желая!
11.09.2013 10:05
Хубав ден ти желая!
цитирай
10. didoignatov - Ух, че си готина, Ели!
11.09.2013 10:07
С голям кеф те чета, честно. Много яко стихо!
Поздрави!
цитирай
11. cinderellathespy - @ metlichina
11.09.2013 10:24
metlichina написа:
бликаща обич...
от всяка дума... от всеки ред...
чудесница си..


Привет - Привет, Метличинка!:))
Вярно-Вярно си усетила...
Благодаря ти сърдечно, мила!
Той teatarnamechtite отдавна беше написал,
че Чудото сме си Самите Ние!
Така че Чудесница си и Тиииии!
Прегръщ - Прегръщ! :))

Ели
_____________________________________
Ей за това се сетих четейки твоя коментар :
http://www.somewhereinthewind.blogspot.com/2013/08/blog-post_26.html
цитирай
12. cinderellathespy - @ hristo27
11.09.2013 10:25
hristo27 написа:
Хубав ден ти желая!


И на теб, и на теб, Христо!
Благодаря ти!
:))

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - @ didoignatov
11.09.2013 10:39
didoignatov написа:
Ух, че си готина, Ели!
С голям кеф те чета, честно. Много яко стихо!
Поздрави!


Ух, бе Дидо,
как ме изчерви :))))
Обичам от време на време да постна нещо ... незнам... провокиращо...
с лееекинка ирония към самата мен...
Това ми помага стабилно да крача в реалността...
Радвам се на общуването с вас! Много!
Хубав и усмихнат ден, Дидо!:))

Ели
_____________________________
Така бях Лорелай, а ето каква бях в Париж.... ;)
http://www.somewhereinthewind.blogspot.com/2013/09/blog-post_6.html
цитирай
14. faktifakti - лорелай лорелай нананааа
11.09.2013 10:40
ели пак в стих превърна любовтааа
цитирай
15. cinderellathespy - @ faktifakti
11.09.2013 11:44
faktifakti написа:
лорелай лорелай нананааа
ели пак в стих превърна любовтааа


Еви,
даааа, даааа, даааа
в стих се лее любовтаааа
пак се връща радосттаааа
в есенната синеваааа:)))

Ама и при тебе две чудеснички си открих
и мине не мине - > хоооп и им мятам по едно оченце...
Върнах се вече! Стига толкоз махане на крачоли по световните пътища
за таз година! И в Париж докато бях бая си мислех за тебе...
Ще си сравняваме Парижанскитееее..... хронометри :))
На мен утрата ми от известно време започват с тая песничка :
Zaz - On ira
http://www.youtube.com/watch?v=8IjWHBGzsu4
Поздрав еспешали for You!

Прегръщам те, Еви, благодаря ти от сърце за пожеланието, което ми отправи по-напред в годината, защото се сбъдна и ме накара да се усетя вълшебна!
Хей! Умееш ги и ти чудесата, Еви с Еви такава!:))))
Пращам ти отпочинали усмивки и очаквам с нетърпение
да ми пожелаеш следваща дестинция, ама... след 01.01.2014-та...
Да не я пришпорваме Вселената...
Както каза татко - има една държава, която май ще я обърнем на махала;), хах,
заради брат ми, който заминава да учи в Essen, ноооо....
.... всяко нещо с времето си... :))

Ели
цитирай
16. makont - А казват, че нейната любов била измамна...
11.09.2013 11:53
Неее, в твоя стих любовта е истинска. Усмивки, Ели!
цитирай
17. vostroto - А, можеш го стихописането:)
11.09.2013 12:04
Хареса ми, хубаво и дръзко, без страх от живота и митовете:)
Поздрави!
цитирай
18. cinderellathespy - @ makont
11.09.2013 12:12
makont написа:
А казват, че нейната любов била измамна...
Неее, в твоя стих любовта е истинска. Усмивки, Ели!


Привет, Майче,
ами грешно казват според мен!
Просто мисията и е различна - да бъде кралица на реката:))
А мисията на давещите се моряци е да я обичат!
Може би тя е искрена в думите си, нооо... следва Съдбата... - >
горе, на скалата, с развети коси... докато Рейн шуми някъде долу...
... и се изпълнява предначертаното ...
(През 2011-та докоснах Рейн, между другото...)
А относно моя стих - да, Истинско е, правилно си усетила!
Прегръщам те, Майче!

Ели
_______________________________________
И в този ред на мисли - поздрав с нещо красотно и нежно...
YANNI-One man's dream(Ledovskiy Valeriy Remix)-in HD(Lory's)
http://www.youtube.com/watch?v=pUypTVPAq5o
цитирай
19. cinderellathespy - @ vostroto
11.09.2013 12:27
vostroto написа:
А, можеш го стихописането:)
Хареса ми, хубаво и дръзко, без страх от живота и митовете:)
Поздрави!


Здравей, vostroto,
благодаря ти и се радвам че намина!
Може би липсата на страх идва от там, че
отдавна съм прегърнала максимата която гласеше така :
"Животът е това, което ти се случва, докато кроиш други планове!"
Митовете са нещо вълшебно, но лично аз докосна ли ги
винаги се опитвам да ги пресъздам по моя почувстван начин...
Има емоции, които отлежават във времето, нуждаят се от
избистряне, от вървяне, от сънуване дори...
... от превръщане в собствен сърдечен ритъм, но в отредената реалност...
А романтиците като че ли често сме... дръзки?.. или достатъчно Понякога...
Хубав следобед ти пожелавам и пак сърдечно благодаря! :))

Ели
цитирай
20. coacoa11 - добре дошла отново извън цивили...
11.09.2013 13:00
добре дошла отново извън цивилизацията:)
цитирай
21. teadia - Ведро е, Ели!
11.09.2013 13:33
Едно плюсче и от мен!:)
цитирай
22. cinderellathespy - @ coacoa11
11.09.2013 13:49
coacoa11 написа:
добре дошла отново извън цивилизацията:)


Благодаря ти, Жаб!
А къде ми е песента?
Това да го възприемам ли като израз,
че съм ти липсвала? ;)
Прегръщам те....,

Ели
________________________________
За това си помислих, докато ти гледам ник-а...
http://somewhereinthewind.blogspot.com/2013/09/blog-post_10.html

"Човешките пътища не водят до никъде.
Важното е да вървиш."
/Антон Дончев/
цитирай
23. cinderellathespy - @ teadia
11.09.2013 13:50
teadia написа:
Ведро е, Ели!
Едно плюсче и от мен!:)


Усмивки, Теа!:))
Благодаря ти сърдечно!
И пак да дойдеш!

Ели
цитирай
24. ckarlet - Привет, Ели! Сътворила си бликащо ...
11.09.2013 19:29
Привет, Ели! Сътворила си бликащо от любов стихотворение! Поздрави!
цитирай
25. cinderellathespy - :)
11.09.2013 20:18
mnogotup - > :))
Аз съм толерантна към мнението на всеки!
Това просто като вметка, че си отразен!
Приятна вечер!

Е.
_____________________________________
Хайде поздрав с едно предесенно парче от мен
и бъди здрав - това е най-важно :
Йорданка Христова - Пред есен
http://vbox7.com/play:d2d67014
цитирай
26. cinderellathespy - @ ckarlet
11.09.2013 20:33
ckarlet написа:
Привет, Ели! Сътворила си бликащо от любов стихотворение! Поздрави!


Привет, Скарлет,
радвам се, че ти е харесало.
Мисля си, че имаме нужда от нещица които ни усмихват в дните.
Измислила съм още няколко изненади до края на годината,
преди да хлопна кепенците или за много много дълго или за винаги...
Искам точката в дневника си да я напиша аз,
а не някакви обстоятелства...
Напоследък си разсъждавам за това, особенно след смъртта на Явор (jwk)
и на Пенка (murmashka)... , а и предвид на обстоятелствата от реалността ми...
Прегръщам те!
Любов е Да! И все по-пълноценно и ясно го осъзнавам след всички перипетии
през които преминах... и тепърва ще преминавам... "защото... такава била е съдбата..."

Ели
______________________________________
Hanson - I will come to you
http://www.youtube.com/watch?v=oCBS7ZqiCfE
цитирай
27. coacoa11 - Песента ли? Ей сега ще ти я изквак...
12.09.2013 21:18
Песента ли? Ей сега ще ти я изквакам:) Welcome to the jungle!
http://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg
Липсваш ли ми? Хайде да послушаме заедно :)
http://www.youtube.com/watch?v=IwoYHgV5SS8
Не знам докъде водят човешките пътища, но жабешките водят право във водата, по-точно в блатото...:))

cinderellathespy написа:
coacoa11 написа:
добре дошла отново извън цивилизацията:)


Благодаря ти, Жаб!
А къде ми е песента?
Това да го възприемам ли като израз,
че съм ти липсвала? ;)
Прегръщам те....,

Ели
________________________________
За това си помислих, докато ти гледам ник-а...
http://somewhereinthewind.blogspot.com/2013/09/blog-post_10.html

"Човешките пътища не водят до никъде.
Важното е да вървиш."
/Антон Дончев/

цитирай
28. cinderellathespy - @ coacoa11
12.09.2013 23:20
coacoa11 написа:
Песента ли? Ей сега ще ти я изквакам:) Welcome to the jungle!
http://www.youtube.com/watch?v=o1tj2zJ2Wvg
Липсваш ли ми? Хайде да послушаме заедно :)
http://www.youtube.com/watch?v=IwoYHgV5SS8
Не знам докъде водят човешките пътища, но жабешките водят право във водата, по-точно в блатото...:))


Привет, Жаб!:))
Според мен ти си Летяща жаба и нямаш чак толкова нужда от вода,
колкото от простори и яко тренирани мускули т.е. плавници,
за да реагираш на място в екстремни ситуации, като в следващото клипче (така че плуване му е цаката - в блатото, в морето, в реката, в басейна, но... плуване да Е с цел трЕниранЕ)... Гледай сега :
http://www.vbox7.com/play:8fdc88e6
А иначе било научно доказано, че има Летящи жаби:
http://btvnews.bg/article/svetut/nov-vid-letyashta-zhaba-e-otkrit-vav-vietnam.html
____________________________________
Когато ми липсва Някой (когото харесвам много), като "едно момиче в стаята" гледам филми... Хайде да гледаме слушайки заедно :))
Meet Joe Black - I Like You So Much
http://www.youtube.com/watch?v=USKDdEg8N3s
Antiqcool - Girl In A Room acoustic guitar song
http://www.youtube.com/watch?v=tLHbfC4Zx3U&list=PLPvrXze5_IoATsSmW-F5XWhBRhqBvk6aa
Meet Joe Black - The End
http://www.youtube.com/watch?v=UQjfld5PmH4

Благодаря за Аксел, нали знаеш че той ми е астрален близнак - роден е на 6.02, но 15 години преди мен!:)) От песните на Патлаците и Розите най-много обичам трагизма в November rain..., но понеже сме септември за лека нощ ти пускам едно красиво малко тъжно китарно на Al Marconi :
http://www.youtube.com/watch?v=cDCg_Rg445g
Спокойна нощ и прегръдки, Жабке търсач на магически усещания:))

Ели
цитирай
29. henzelski - Има и друг вариант...
15.09.2013 12:34
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bX-jzuBA380
цитирай
30. cinderellathespy - @ henzelski
15.09.2013 13:16
henzelski написа:
Има и друг вариант...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bX-jzuBA380


:))
Здравей, Краси,
плавай напред и не се обръщай назад!
Снощи прочетох във FB нещо, което много ми хареса, шернах го на стената си и тая сутрин гледам, че са го харесали 21 жени в т.ч. и аз!
Ето какво гласи то :
"Красива и умна жена не се намира случайно,
трябва да си я откраднеш от този, който не я заслужава!"
/Светослав Трайков/
Та в тоя ред на мисли - не на всеки се отдават крадливите умения си мисля
и не всяка умна и красива жена се оставя да бъде открадната,
ако се усеща в нещо, което лично тя е възприела като Истинско
и Единствено възможно за нея на конкретно място, в конкретният момент или трайно принципно по житейския път!:))
Както казва мъдрата Жабка : "Човек сам трябва да узрее за истината, сам да я потърси, когато е готов. Иначе ще е грубо вмешателство в неговия свят."
Усмивки, Краси! Иска ми се и се надявам да си добре!
Благодаря за песничката и посещението!:))

Ели
_____________________________________
Let Her Go ;)
http://vbox7.com/play:4b89dd64ec
цитирай
31. henzelski - Ели,
16.09.2013 12:03
просто исках да ти представя и другия вариант на "Лорелай" в изпълнение на Скорпиънс. Влюбен съм в него. И съм добре, разбира се! Макар да не съм очаквал толкова подробен отговор от теб. Изненада ме с него. Приятно.
цитирай
32. cinderellathespy - @ henzelski
16.09.2013 12:44
henzelski написа:
Ели,
просто исках да ти представя и другия вариант на "Лорелай" в изпълнение на Скорпиънс. Влюбен съм в него. И съм добре, разбира се! Макар да не съм очаквал толкова подробен отговор от теб. Изненада ме с него. Приятно.


Разбрах аз, Краси! :))
Знам, че обичаш Скорпионс!
Моето "Лорелайско" си е Хайне и нощите Блекморови!
Вземи драсни нещо! Притихнал си!
Музата да не бЕгалА? ;)
А в отговорът написах нещо, което беше в мозъка ми
в него момент! После даже го развих в една приказна импресия.
Тия дни ще я метна тука.
Радвам се, че си се изненадал приятно!
Успешна нова седмица.

Ели
цитирай
33. djani - Във всяка жена се крие една златокоса Лорелай,
15.10.2013 22:03
Или някоя от гибелните сирени на Одисей, мамещи моряците към смъртоносните Сцила и Харибда. Краха им обикновенно е ознаменуван със сватбения марш на Менделсон, след което ги повлича водовъртежа на сивото брачно ежедневие. И горките рицари заменят бляскавите си доспехи с работническия комбинезон, или офисния костюм. Но, в макар и редки случаи, приказката продължава с вплетените с обич ръце, с вече избили старчески петна...
цитирай
34. cinderellathespy - @ djani
16.10.2013 18:47
djani написа:
Във всяка жена се крие една златокоса Лорелай,
Или някоя от гибелните сирени на Одисей, мамещи моряците към смъртоносните Сцила и Харибда. Краха им обикновенно е ознаменуван със сватбения марш на Менделсон, след което ги повлича водовъртежа на сивото брачно ежедневие. И горките рицари заменят бляскавите си доспехи с работническия комбинезон, или офисния костюм. Но, в макар и редки случаи, приказката продължава с вплетените с обич ръце, с вече избили старчески петна...


Здрасти, Светльо,
ето заради такива като твоя коментар все се връщам насам в блогчето си... Жените обичаме да бъдем ценни за мъжете и е хубаво ако това магическо усещане се съхрани в годините на брака, но за тази цел струва ми се жените Лорелай(ки) винаги трябва да намират начини да изненадват своите мъже, да ги карат да се чувстват вълшебно, различно и неповторимо, а мъжете от своя страна дори понякога да се усещат като "удавени" в морето от любов да съумяват да поддържат в Любимата жена усещането И за единственост и магичност, за незаменимост в техните очи! Жените не можем без мъжете, както и обратното е вярно, а ако имаш късмета да си намериш наистина онази друга половина, за която говорят книгите и филмите, която те допълва тотално, не се опитва да те променя, ами те приема такъв какъвто си и се разбираш с въпросната половина дори и само с мисли то мисля, че можеш да се наречеш щастливец, програма максимум по романтичната пътека в живеенето е постигната, а това че приказката ще продължи до миговете със старческите петна е почти на 99.99 % гарантирано...

Усмихната вечер от мен,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719387
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031