Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2013 00:33 - Дишай във водата...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11893 Коментари: 46 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




image


 





  ***          
:-*
 
 

ЛЕТНИ ЧЕРНОВИ...

***
(към реката) 

Говори ми...
Искам да те слушам...
Твоя ромол...
В къс от тъмнина...
Кара ме отново
Да се вслушвам...
Като знак...
На лунна светлина...

 

Камъчна стоя...
Във теб се взирам...
А гласа ти...
Носи вечността....
Колко дълго...
Стоплена умирах...
А сега съм цяла...
Живина...

 

Вятър гали...
Моето дълбоко...
А към теб...
Е призрачно суров...
После се изгубва
На високо...
В някакъв...
Реален небосвод...

 

Аз коси...
Във бързеи раздиплям...
После боса...
В тебе се топя....
Във душата ти...
Без глас притихвам...
А след миг...
Звездичина летя....

 

Някъде по изгрев...
Си отивам...
Скрива ме деня...
Във своя храм...
Ала образа си...
В теб прибирам...
Воден дом...
И непристъпен блян...

 

18.08.2013г.
@Eli
с.**** ****
(там край реката)




                                                                                             
                     

                                             Водопадна….


преминах
между капките отвъд
косата си намокрих
и мечтите
и като в някакъв
бездумен сън
във мен се вля
частица смисъл

 

ръце протегнах
впиха в мене цвят
вълшебни струи
от скала родени
прошепнаха ми тихо
и без страх
че в две очи
следите ми са спрели

 

по кожата ми
хладна топлина
разля водата
бликаща минорно
и босите ми мисли
разпиля
в зелено-синьо
горско и просторно

 

красиво беше
грабна ме мига
и в люлката си звездна
ме отнесе
за малко фея бях
от светлина
по камъните вятър
ме пренесе

 

накрая отлетях
в реалността
крила разперих
тайнствено копнежни
зад водопадна
приказна врата
оставих знак
за странници безбрежни

 

21.08.2013г.
@Eli
По пътя
(след Крушунските водопади)

                          

 
 

image



Дишай... :))


 

 




Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Здравей, Елинце!
28.08.2013 07:59
Триумфално "завръщане", чудесни стихове, защото са истински, изживяни!
<3
цитирай
2. mt46 - Поздрави, Ели!
28.08.2013 08:11
Харесвам нежните ти споделености!...
Свеж ден!...
цитирай
3. cinderellathespy - @ anin
28.08.2013 08:25
anin написа:
Здравей, Елинце!
Триумфално "завръщане", чудесни стихове, защото са истински, изживяни!
<3


Ани,
аз малко мимоходом, защото пак заминавам в петък... :))
Благодаря ти!
Радвам се, че си усетила...
Така е да - изживяванията на душата близо до водата ми вляха сила...
... за много неща...
Хубав ден и на теб, мила! :))

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - @ mt46
28.08.2013 08:27
mt46 написа:
Поздрави, Ели!
Харесвам нежните ти споделености!...
Свеж ден!...


Здравей, Марински!
Благодаря ти сърдечно, приятелче!
И аз все тъй си шпионирам мълчаливо при тебе...
И ти не спирай да пишеш!
Със сигурност денят ще е свеж,
след тоя проливен дъжд, който се изля
в Разград снощи...
Трябва да хуквам към работата...
Усмивки :))

Ели
цитирай
5. travell - :)
28.08.2013 10:32
Ели, на тази снимка все едно летяща чиния те е осветила отгоре и всеки момент ще те пренесе в друг свят ;)
цитирай
6. cinderellathespy - @ travell - :)
28.08.2013 11:18
travell написа:
Ели, на тази снимка все едно летяща чиния те е осветила отгоре и всеки момент ще те пренесе в друг свят ;)


Мхм! Нали? :))
Много е готина...
Аз Бях в друг свят, Пътувачо, но винаги имам сили и енергия
и за още и още Други светове, хах... :))
Усмихвам ти се най-сърдечно! :)))
Хубав следобед от мен,

Ели
цитирай
7. erato7 - Бъди все така нежно-копнежна, Е...
28.08.2013 11:54
Бъди все така нежно-копнежна, Еличка!
Топла прегръдка от мен!
цитирай
8. nali - ...
28.08.2013 12:27
Водопадно - вълшебно е, Ели!

Поздрави!

NaLi
цитирай
9. stela50 - Красиво и нежно ... прекрасно поднесено ...
28.08.2013 12:58
Поздрави и хубав ден !
цитирай
10. shining - Радвам ти се, че си толкова искряща!
28.08.2013 13:35
Споделих ти настроението, насладих се на клипчето, изпитах романтиката, усетих топлината на любовта, с която си изваяла всичко.И още един път ти благодаря за всичко, което казваш и правиш със сърце и от душа!
Слънчеви летни поздрави!
Галин
цитирай
11. cinderellathespy - @ erato7
28.08.2013 14:00
erato7 написа:
Бъди все така нежно-копнежна, Еличка!
Топла прегръдка от мен!


Здравей, Ерато,
благодаря ти, мила...
Копнежа той си е нестихващ и някак все ще ме тлее
докато вървя и дишам... Именно копнежите и трайната им посока
във времето сбъдва мечтите... Днес докато шофирах към работа
и се замислих за вече преживяни събития и ситуации в съществуването ми...
И отново се изправих пред извода, че винаги когато силно съм
копняла и желала нещо, колкото и невъзможно да е изглеждало...
... в един момент се е сбъдвало... :))
А нежността... тя си е частица от духа ми - дух на едно палаво момиче,
на което все му е трудно да порасне и да се държи, като жена... ;)

Прегръщам те,

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - @ nali
28.08.2013 14:09
nali написа:
Водопадно - вълшебно е, Ели!

Поздрави!

NaLi


Хей!
Я признавай бързо...
Ти ли ме обичаш?... :))
Незнам защо, но като го прочетох онова...
и се сетих за тебе, мила...
И при тебе е морско-вълшебно, но някак носталгично...
Докато влизах под водопада цялата ми рокля отзад се намокри,
също и косата, обувките, голите крака, ръцете ми...
... капки течаха и капеха от всякъде...
Направо си бях буквално Водопадна, хах... :)))))
Обаче такава емоция ме е тресла, докато протягах ръцете си
под водните струи, така съм се смяла и трептяла от усещането за свобода
и вълшебство... той фотографа (един приятел - Гошо) - видя...
Жалко само, че Някой с когото имах потребност да споделя тази емоция,
нямаше как да е там във Високото, в него момент....
Усмивки в ранния следобед от мен :))
... и до скоро...
Ще разказвам скоро за... Париж и Венеция.... :))

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - @ stela50
28.08.2013 14:15
stela50 написа:
Красиво и нежно ... прекрасно поднесено ...
Поздрави и хубав ден !


Здравей, Таня!
Благодаря ти! :))
Всички сте открили... нежността...
Хубаво е това...
Дано водата, вятъра и тревите все така ми бъдат вдъхновители...
Обичам да споделям красота с вас...
Има доста наснимано, и написано....
Ще се опитам до края на септември да изработя и останалите
видео клипове, а после да ви ги покажа.... и усмихна...
Защото освен водопадите и реката, другата Огромна емоция бяха
перките - ветрогенераторите на връх Васильов в Стара планина....
Но за това - > по-натам...
Топла прегръдка и хубави мигове до края на месец август, мила!

Ели
цитирай
14. cinderellathespy - @ shining
28.08.2013 14:25
shining написа:
Радвам ти се, че си толкова искряща!
Споделих ти настроението, насладих се на клипчето, изпитах романтиката, усетих топлината на любовта, с която си изваяла всичко.И още един път ти благодаря за всичко, което казваш и правиш със сърце и от душа!
Слънчеви летни поздрави!
Галин


Здрасти, Гальо,
верно че съм искряща... такава се усещам...
Радвам се много, че те е докоснало и по някакъв начин
те е накарало да се почувстваш вълшебно...
Трябва да се споделят красивите преживяни мигове,
защото така се раждат нови и нови красиви мигове -
за нас, за другите до нас, за света, като цяло...
А красотата си заслужава да бъде живяна, дишана, сбъдвана...
И на теб слънчево-ветровити летни поздрави!
Обичам слънцето, особено да го гледам на хоризонта, увиснало над полето,
докато пътувам, или надничащо зад любимото ми крайпътно дърво, или раждащо
сребристи отблясъци по повърхността на реката/ морето....
... Но друго си е Вятър да ме роши, да ми разпилява косите на всички страни,
да ми показва компасно-вълшебна обич, и най-вече да ме кара да се усещам свободна вътре и извън себе си.... Това ми разкипява кръвта и ми разхлопва сърцето неистово....
До скоро и с интерес ще прочета и останалите споделености от Рила...
И при теб е било вълшебно и отвъдвремево...

Ели
цитирай
15. hristo27 - ". . . за малко фея бях от с...
28.08.2013 15:25
" ... за малко фея бях
от светлина
по камъните вятър
ме пренесе



накрая отлетях
в реалността
крила разперих... "
.................................

Хубав ден ти желая!

цитирай
16. katana - Привет и от мене!
28.08.2013 15:31
Никакъв ме няма в поезията, ама ти подарявам това.
http://www.youtube.com/watch?v=54intoIR5v0
цитирай
17. nali - 12. cinderellathespy
28.08.2013 15:55
В коментарът се обърках, не разбрах-
особено във първата му част?...

Весело изкарване във Венеция, Париж...
Очакваме клип и нов стих :)

NaLi
цитирай
18. cinderellathespy - @ hristo27
28.08.2013 17:01
hristo27 написа:
" ... за малко фея бях
от светлина
по камъните вятър
ме пренесе



накрая отлетях
в реалността
крила разперих... "
.................................

Хубав ден ти желая!



Благодаря ти, Христо...
Хванал си квинт есенцията както се казваше...
Вълшебството в стихото...
На теб хубава вечер! :))

Ели
цитирай
19. cinderellathespy - @ katana
28.08.2013 17:05
katana написа:
Привет и от мене!
Никакъв ме няма в поезията, ама ти подарявам това.
http://www.youtube.com/watch?v=54intoIR5v0


Привет - Привет! :))
Важното е да те има в бойните изкуства,
нали си сенсей!:)
Радвам се, че хвърли едно око и ми "намигна"
с това красиво клипче, в което определено се
откривам - и като духовна визия и като звучност...
Усетил си поста определено!
Благодаря ти и винаги си добре дошъл насам! :))

Ели
цитирай
20. cinderellathespy - @ nali - ~~~
28.08.2013 17:13
nali написа:
В коментарът се обърках, не разбрах-
особено във първата му част?...

Весело изкарване във Венеция, Париж...
Очакваме клип и нов стих :)

NaLi


Хах, не е от теб...
... иначе щеше да разбереш за какво говоря... ;)
Но от кого ли е?! :))
От някой обичлив...?:)?:)?:)
Остава да е Боби...
Ще я питам утре... :))
_____________________________
Stratovarius - Castles In The Air
http://www.youtube.com/watch?v=cX472boyWdI&list=PLk0KTj3URmOgGmkP38Lj7Xr6YZEGJ0uuf

ps : Да... в петък заминаваме...
Благодарско! И да имаме попътен Вятър...
А клипчето и новия стих - когато - тогава... :))
Нали знаеш, че при мен в най-неочаквани моменти избухва
и се ражда Super Nova! :))
Прегръщам те, мило NaLi!

Ели
цитирай
21. katana - Ще наминавам, обещавам
28.08.2013 17:35
cinderellathespy написа:
katana написа:
Привет и от мене!
Никакъв ме няма в поезията, ама ти подарявам това.
http://www.youtube.com/watch?v=54intoIR5v0


Привет - Привет! :))
Важното е да те има в бойните изкуства,
нали си сенсей!:)
Радвам се, че хвърли едно око и ми "намигна"
с това красиво клипче, в което определено се
откривам - и като духовна визия и като звучност...
Усетил си поста определено!
Благодаря ти и винаги си добре дошъл насам! :))
Ели

За тебе, още едно "водно" клипище.
http://www.youtube.com/watch?v=Ox-_YiQah_c
цитирай
22. iliada - Хубава вечер,Ели!
28.08.2013 20:11
Хубава вечер,Ели!
цитирай
23. mt46 - Може ли
28.08.2013 21:14
да посочиш оригиналното заглавие на песента!...
И да не се правиш на дръж ми шапката... :)
цитирай
24. cinderellathespy - @ katana
28.08.2013 22:06
katana написа:
Ще наминавам, обещавам
cinderellathespy написа:

Привет - Привет! :))
Важното е да те има в бойните изкуства,
нали си сенсей!:)
Радвам се, че хвърли едно око и ми "намигна"
с това красиво клипче, в което определено се
откривам - и като духовна визия и като звучност...
Усетил си поста определено!
Благодаря ти и винаги си добре дошъл насам! :))
Ели


За тебе, още едно "водно" клипище.
http://www.youtube.com/watch?v=Ox-_YiQah_c


Оливър Шанти! Супер!!!
Благодарско! Харесвам много - и музиката, и вълшебството в клипчето
и символите...
Изненадващ стимул да продължа да развивам магическите си способности ми
предостави ти, katana...
Усмихнати сънища! :))

Ели
_______________________________________________________
ps: И продължаваме "water" лайтмотива с нещо красиво по Enigma
http://www.youtube.com/watch?v=dyUKN5c86_M
:))
цитирай
25. cinderellathespy - @ iliada
28.08.2013 22:10
iliada написа:
Хубава вечер,Ели!


Благодаря ти, Илиянка!
И на тебе така, мила! :))

Ели
__________________________
Скритото сърце.... скритото...
Enya-Water Shows the Hidden Heart
http://www.youtube.com/watch?v=ZjUYIAVPylU
цитирай
26. cinderellathespy - @ mt46
28.08.2013 22:19
mt46 написа:
Може ли да посочиш оригиналното заглавие на песента!...
И да не се правиш на дръж ми шапката... :)


Ми то е посочено, бе Марински...
В титрите накрая на клипчето...
Anggun - Breathe In Water
http://www.youtube.com/watch?v=ZF60-7F9c-w

Бе готино е да се правиш на "дръж ми шапката" (намийг) ;)
Едни шапки летят към мене, въртят се в страстен пирует,
разни гласове ми викат "дръж, дръж, дръж", но аз търся една...
... шапка на цветни петна, в която са побрани всички багри на дъгата....
Знам, че е хвърлена към мене, но все още летииии... :)))))
... и ще Я "дръжна" като настъпи мигА :))))
Усмихнати нощни сънновълшебности :)))

Ели
______________________________________
Дони и Момчил - "Шапка на цветни петна"
http://www.youtube.com/watch?v=lh8ZRGrW1MM
цитирай
27. katana - Така или иначе, тази вечер се лее вода :-))))
28.08.2013 22:59
Video http://www.metacafe.com/watch/1415803/waterdrops/
http://www.youtube.com/watch?v=yD_AwjzTaI0
http://www.youtube.com/watch?v=UAaRUmdlGL8
За лека нощ или добро утро.
цитирай
28. cinderellathespy - @ katana
28.08.2013 23:22
katana написа:
Така или иначе, тази вечер се лее вода :-))))
Video http://www.metacafe.com/watch/1415803/waterdrops/
http://www.youtube.com/watch?v=yD_AwjzTaI0
http://www.youtube.com/watch?v=UAaRUmdlGL8
За лека нощ или добро утро.


Чудесни са за изплитане на кристални мечтателни сънища!
Не ми остава нищо друго, освен да ти споделя едно мое стихо от преди
4 години, по което един дует в София направи песен...
А имаше и други хубави неща свързани с това, за които обичам да мисля...
http://cinderellathespy.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/05/07/quot-poeziiata-moiat-jivot-quot.331625
Виж "Вода" :))
Спокойна нощ,

Ели
____________________________________
Ето тези звуци ме карат да се чувствам спокойна...
http://www.youtube.com/watch?v=L6AdIM8m-T0
:))
цитирай
29. didoignatov - Невероятна си, Ели!
29.08.2013 08:44
Усетих стиховете като вълшебство...
цитирай
30. katana - Стихото го разбрах дори и аз. :-)))))))))))))
29.08.2013 09:56
Ако ще си мерим музиките, губиш! :-)))) Сара Брайтман е страхотна певица и актриса.
http://www.youtube.com/watch?v=nUgMNS18bGA
Ако слушкаш, папкаш и си пиеш млякото сутрин, ще ти покажа нещо. От къде е тръгнала Сара Брайтман като певица. Ще бъдеш бая изненадана. Е, приятно. Тя и сега си е секси, но преди 130 години е била супер.
цитирай
31. cinderellathespy - @ didoignatov
29.08.2013 10:15
didoignatov написа:
Невероятна си, Ели!
Усетих стиховете като вълшебство...


Не се съмнявам, Дидо,
ние сме си от една кръвна група - "непоправими романтици"! :))
Затова и си усетил вълшебството...
При нас последния дъжд разхлади атмосферата...
Иде Есен...
Хубав ден и усмихнато начало на първият след летните месеци, в който има буквичката "Р"... :))

Ели
цитирай
32. cinderellathespy - @ katana
29.08.2013 10:44
katana написа:
Стихото го разбрах дори и аз. :-)))))))))))))
Ако ще си мерим музиките, губиш! :-)))) Сара Брайтман е страхотна певица и актриса.
http://www.youtube.com/watch?v=nUgMNS18bGA
Ако слушкаш, папкаш и си пиеш млякото сутрин, ще ти покажа нещо. От къде е тръгнала Сара Брайтман като певица. Ще бъдеш бая изненадана. Е, приятно. Тя и сега си е секси, но преди 130 години е била супер.


Много хубава песен на Сара Брайтман! Благодаря ти!:))
Това с меренето на музиките много ме разсмя!:)))))
Аз си имам три нейни любими песни!
Дори по едната съм правила видео клип преди време...
Ще ти ги споделя най-отдолу в коментара!
Принципно съм послушна, за яденето - хапвам си в умерена достатъчност,
проблема е със сутрешното мляко - сутрин не закусвам, пия само едно кафе :))
Въпреки това, ще очаквам да видя какво ще ми покажеш с интерес!
Не съм чела нейната история...
А за 130-те години - освен да си пожелаем, след толкова и ние да сме
приятно запазени и все още да събуждаме интерес и да разтуптяваме нечие сърце [по възможност със 100 годинки по-младо от нашето ;)]... ;)
Усмихнат ден, katana! :))

Ели
__________________________________________
Сара Брайтман в моя свят...
Deliver me...
http://vbox7.com/play:553a2bd0
Eden...
http://vbox7.com/play:0a045439
This Love... (The Cinderella story)
http://vbox7.com/play:e08df0c4

:))
цитирай
33. katana - Добре де, ще наречем млякото кафе. Но със закуската .... Хъм.... За сега прощавам...
29.08.2013 12:27
Въпросът е да папкаш, все пак и да не тормозиш народа със диети. Лично аз познавам 2 вида жени - дебели,гладни,недоволни и дебели,сити,доволни. :-)))
Ти проблеми с разтуптяването не би трябвало да имаш. Мен ме пръскат със светена вода и се кръстят. Не знам защо. :-))))))))))))))
Ето ти Сара. Ммммммм.... http://www.youtube.com/watch?v=1wwilCs4Jqg
цитирай
34. cinderellathespy - @ katana
29.08.2013 13:40
katana написа:
Добре де, ще наречем млякото кафе. Но със закуската .... Хъм.... За сега прощавам...
Въпросът е да папкаш, все пак и да не тормозиш народа със диети. Лично аз познавам 2 вида жени - дебели,гладни,недоволни и дебели,сити,доволни. :-)))
Ти проблеми с разтуптяването не би трябвало да имаш. Мен ме пръскат със светена вода и се кръстят. Не знам защо. :-))))))))))))))
Ето ти Сара. Ммммммм.... http://www.youtube.com/watch?v=1wwilCs4Jqg


Thanks за Сарррра!:))
Хапвам колкото да не припадна, не пия газирано и не ям много сладко!
Обичам бяло вино! Аз съм от третия вид жени - Звезден прах!:))
Светената вода - веднъж малкият ми син изпи цяло шише без да го видим, хах... До тогава имаше наченки на владеене на "космически езици", сега ги "говори" усилено :))

Ели
________________________________________
От мен - китарно - това е Моята музика...
Singing through the Storm-Shaun Hopper
http://www.youtube.com/watch?v=koczXygKlWU
цитирай
35. katana - :-))))))))))))))))))) Светена вода не ми е хрумвало да пия... Трябва да пробвам някой път
29.08.2013 15:28
Хъм... китарата е един от любимите ми инструменти. На жена мяза пък и само .../аха да кажа нещо неприлично/ могат да я владеят.
http://www.youtube.com/watch?v=Zq3rSwX4QHM&list=PL98E38409FE8A8FD3
http://www.youtube.com/watch?v=zBEbYXa6Cik
http://www.youtube.com/watch?v=eXqPYte8tvc
цитирай
36. metlichina - чудесница...
29.08.2013 22:07
си ти...
цитирай
37. cinderellathespy - @ katana
29.08.2013 23:34
katana написа:
:-))))))))))))))))))) Светена вода не ми е хрумвало да пия... Трябва да пробвам някой път
Хъм... китарата е един от любимите ми инструменти. На жена мяза пък и само .../аха да кажа нещо неприлично/ могат да я владеят.
http://www.youtube.com/watch?v=Zq3rSwX4QHM&list=PL98E38409FE8A8FD3
http://www.youtube.com/watch?v=zBEbYXa6Cik
http://www.youtube.com/watch?v=eXqPYte8tvc


Готино китарно! Благодаря!
Когато имам нужда да се разтоваря слушам в ей такава поредност :
Бате Радо - > http://www.youtube.com/watch?v=F7nFTceqAKg
Бате Дидо - > http://www.youtube.com/watch?v=_XgL1PEjNR8
Бате NEO (в случая Арно) - > http://www.youtube.com/watch?v=qZezdtdZiq4&list=SPC023A2E74FCA533B&index=11
:)))

Усмивки :)))
Ще се опитам да подремна - утре ми е един специален и малко доста тъжен ден в годината, а и дълъг път ме чака в късния следобед...
До скоро! Благодаря ти сърдечно за създаденото настроение! :))

Ели
цитирай
38. cinderellathespy - @ metlichina
29.08.2013 23:38
metlichina написа:
чудесница...
си ти...


... и ти
... и ти
Прегръдки и благодаря, мила! :))

Ели
___________________________________
И нали на Френски тур изчезваме...
... поздрав с нещо френско романтично... :))
Lettre &#224; France guitar cover (instrumental) - Michel Polnareff
http://www.youtube.com/watch?v=4uscj0WTLBk&list=SPC023A2E74FCA533B&index=16
цитирай
39. monaliza121 - С клипа ми припомни миналото лято. . ...
30.08.2013 09:51
С клипа ми припомни миналото лято... И аз бях водопадно омаяна...


вълшебни струи
от скала родени

Поздрав!:))
цитирай
40. ishchel - Много красиво преживяни
30.08.2013 13:35
стихове, мила Ели. С бликаща радост и възторг...Толкова много чета за тези водопади - не съм очаквала обаче, че ще родят такива възторжени стихове!:)
Топли поздрави!
цитирай
41. makont - Звездичено-водопадно влюбена!
02.09.2013 17:02
Ели, невероятна си!
цитирай
42. cinderellathespy - @ monaliza121
11.09.2013 01:43
monaliza121 написа:
С клипа ми припомни миналото лято... И аз бях водопадно омаяна...

вълшебни струи
от скала родени

Поздрав!:))


Радвам се, Тинка!
Усмихнати последни летни дни....
... че иде есен, иде...

Ели
цитирай
43. cinderellathespy - @ ishchel
11.09.2013 01:47
ishchel написа:
Много красиво преживяни стихове, мила Ели. С бликаща радост и възторг...Толкова много чета за тези водопади - не съм очаквала обаче, че ще родят такива възторжени стихове!:)
Топли поздрави!


Ани, здрасти,
непременно да отидеш, когато имаш възможност!
Наистина е едно вълшебно място, в което усещаш
диханието на природата и свободата и безвремието,
които са скрити във водата...
И на тебе топли поздрави, мила!
Моля да ме извините за малко закъснелите отговори,
но малко пътувах в чужбина и още не съм в пълен кондишън...
къде съм прочела, къде съм недочела... хах...
Водолейска ми емоционалска работа! :))

Eли
цитирай
44. cinderellathespy - @ makont
11.09.2013 01:50
makont написа:
Звездичено-водопадно влюбена!
Ели, невероятна си!


Ей, Майче,
все ме разконспирираш...:)))
Верно съм си влюбена-изгубена,
ама като свикнах и спрях да ритам, вече ми е само хубаво....
Намийг ;)
Хубава сряда и въобще дни до края на седмицата!

Прегръдки, мила,

Ели
цитирай
45. djani - Речна нимфа, или морска сирена...
18.09.2013 08:58
Във водата влюбена е тя. И напълно е възможно да диша във водата. Обитава тайнствените водни дълбини, но излиза да се порадва на огрения от слънце свят. А, може би си зодия "Риби", които генетично се чувстват комфортно във водата...
цитирай
46. cinderellathespy - @ djani
20.09.2013 10:00
djani написа:
Речна нимфа, или морска сирена...
Във водата влюбена е тя. И напълно е възможно да диша във водата. Обитава тайнствените водни дълбини, но излиза да се порадва на огрения от слънце свят. А, може би си зодия "Риби", които генетично се чувстват комфортно във водата...


Джани,
зодия Водолей съм.:))
И да - влюбена съм във водата, водните струи винаги ми действат отпускащо и успокояващо...Благодаря ти за поетичния коментар!:))
Усмихнат петъчен ден!

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719475
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031