Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2013 10:50 - Безкрайност....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7112 Коментари: 12 Гласове:
30

Последна промяна: 30.07.2013 10:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


р.Кинциг


***

Чуваш ли... шуми реката....
Разказва пак с кристален глас....
Текат през нея имената...
На ветровете скрили се във нас....
Една бреза поклаща клони...
И пее песен в нощен час...
Съдбата И водата рони....
Насочва я на Стоп с компас...
Звездите сипят тиха нежност...
Разплитат се във водопад...
Превръщат се в безкрайна вечност...
В житейско-цветен кръговрат....
А боси пак са бреговете...
Но мислите им са в синхрон...
Окъпани от дъждовете...
Блестят като вълшебен стон... 

Чуваш ли... шуми реката...
Отнася нечии мечти....
В дълбоко ражда светлината...
За бъдещи щастливи дни...

18.07.2013
@Eli

 ***


 

image


Answer….

 

Отключи вратите и хвърли ключа
Звездите само мястото ще знаят
В магията от грях и светлина
В безмълвие тревите ще признаят
Че още помнят босите нозе
С които ги целувах неуморна
И танците под вятърно небе
Когато бях аз фея животворна
А отговорът все един и същ
Ще ти намигне лекичко през рамо
Не си отивай с вчерашния дъжд
Не се затваряй във парче от цяло

 

Лети свободно в тази синева
Бъди душа съдба и нежна песен
Ще ти прошепвам винаги в съня
И като птица ще те пазя Вечен...

29.07.2013г.
@Eli

 




image


....Съдбовно капят лунните лъчи


Дъждовно капят слънчеви лъчи
И стичат светлина по мойте устни
В сърцето ми мелодия звучи
По теб рисувам с нежните си пръсти

Тревите се полюшват във синхрон
С телата ни преплетени в зелено
Отронвам най-щастливия си стон
А ти ме гледаш някак си смутено

А времето е просто кратък път
По който трябва само да преминем
И като птици щом ни призоват
Да полетим преди да се разбием 

Герои сме във приказка безкрай
Родена от Вселената с надежда
Дали в септември или пък през май
Душата ми в кръвта ти се оглежда 

Съдбовно капят лунните лъчи
Потича тишина по твойте устни
Един копнеж в небето ни звучи
И озарява улиците пусти

30.07.2013г.
@Eli


 

 

Безкрайност....

 ~ :) :) :) ~

 





Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Ели, ти направо си си роден поет,
30.07.2013 12:56
я каква лирична натура си била!? "Да пуснем ветровете скрили се във нас..."... Любов, свобода, зелено, слънце, романтика от където и да го погледнеш. Усмивки за влюбеното момиче!
цитирай
2. travell - Ей,
30.07.2013 14:45
голяма любов, голямо нещо... :)))
цитирай
3. cinderellathespy - @ makont
30.07.2013 15:00
makont написа:
Ели, ти направо си си роден поет,
я каква лирична натура си била!? "Да пуснем ветровете скрили се във нас..."... Любов, свобода, зелено, слънце, романтика от където и да го погледнеш. Усмивки за влюбеното момиче!


Здрасти следобедно, Майче,
благодарско за милите думи! :))
Хич се нямам аз за никакъв поет...
От време на време си стихотворствам, ама то е
просто за да изтече от мен, да не се трупа...
Романтичка съм - точно като аватарката ми, нищо че толкова
години вече се мъча да се крия зад желязната броня
и да размахвам пистолета опс... пръста... ;)
Лято Е! Та реших да разведрим малко обстановката :))
Много се радвам, че ти е допаднал поста!
Приготвила съм още изненади до края на годината,
та да имаме повод да си бърборкаме!
Хубав следобед, мила и пак да дойдеш!

Ели
цитирай
4. cinderellathespy - @ travell
30.07.2013 15:12
travell написа:
Ей,
голяма любов, голямо нещо... :)))


Eй си Ти, аз съм - > Е Л И :)))
Ми... ЛЯТО Е! Тъй чееее - Любов ще Е, кво да е?!?!?! ;)
Като дойде зимата и ще изпаднем в дива меланхолия и ще възпяваме тъгата в сетивата! :)))
ха ха ха
Да ти е усмихнато по пътя, на където и да трасираш, Пътувачо :)))
Я тропни едно Данза Кодуро сега набързичко, събери сили и хуквай към поредната дестинация [само внимавай Вин Дизел да не те види, че ще те присламчи към бандата веднагически и ще те загубим за блоговата полуреалност а ще ни липсваш ;):):):)] :
_____________________________________
Danza Koduro - Fast and Furior 5 soundtrack !!
http://vbox7.com/play:m9e39c818f

Айдееееее!!! :)))))
Усмихвай се, Усмихвай (Ми) се, Усмихвай (И) се, Усмихвай (Му) се, Усмихвай (Ни) се....

Ели
цитирай
5. anin - Поздравления!
30.07.2013 17:20
Музата е кацнала на рамото ти и шепне ли шепне...:)

цитирай
6. sestra - Ти си подарък за тези,
30.07.2013 17:20
с които се срещаш, Ели! Бих искала очите ти да греят от радост. Прегръщам те :)
цитирай
7. arrow11 - не мУре, а Умре от любов. . . http:...
30.07.2013 21:15
не мУре, а Умре от любов...
http://vbox7.com/play:a6e27017
или въпроси и отговори в съдебната зала със съдия Колибесова :)
http://www.youtube.com/watch?v=Wndc6yLMTBQ

но ако трябва да сме сериозни, в творчески подем си, Шпионке, дерзай...
цитирай
8. cinderellathespy - @ anin
30.07.2013 23:25
anin написа:
Поздравления!
Музата е кацнала на рамото ти и шепне ли шепне...:)


Здравей, Ани!
Радвам се, че намина!
Кацнала е явно, като бръмбър на трънка ха ха ха ;)
Тия дни напук на многото работа ми е много смешно в определени моменти,
а благодарение на общуването с разни приятели непрекъснато има за какво да се хиля...
Дано изворчето на вдъхновение не пресъхва още много дни напред...
(защото за мен така животът е по-смислен и хубав)
Прегръдка и спокойна нощ! :))

Ели
____________________________________
Румен Сираков - Кацнал Бръмбар На Трънка
http://vbox7.com/play:29b58874
:))
цитирай
9. cinderellathespy - @ sestra - Ти си подарък за тези
30.07.2013 23:36
sestra написа:
Ти си подарък за тези,
с които се срещаш, Ели! Бих искала очите ти да греят от радост. Прегръщам те :)


Систър,
не знам кво да кажа освен благодаря ти и прегръщ!
Вярвам че и ти ще ме срещнеш някой ден, като дойде момента... :))
Батко и Нора Джоунс трябва подобаващо да ги почерпя
заради Твоето присъствие в живота ми!
Няма да забравя, когато някой ден... мда... ;)
Относно приятелите, с които се срещам в реалността - много ги шегувам и усмихвам, независимо кво ми е вътре и най-кипящо и бучащо да ми е...
Имам нужда да виждам усмихнати лица и блестящи очи около себе си...
Между другото, като ходим на кафе по обяд с Вилия от 2 дни ми се пада късмет - "Предстои ви пътуване", вече и утре ако същото ми се падне, утре вечер почвам да опаковам куфарите и приемам предложения на къде да хващам пътя... хах.... :))))

Усмивки, Мирка! :))

Ели
____________________________________
Norah Jones - I'll be your baby tonight
http://www.youtube.com/watch?v=BHLUQq8p41U
цитирай
10. cinderellathespy - @ arrow11
30.07.2013 23:48
arrow11 написа:
не мУре, а Умре от любов...
http://vbox7.com/play:a6e27017
или въпроси и отговори в съдебната зала със съдия Колибесова :)
http://www.youtube.com/watch?v=Wndc6yLMTBQ

но ако трябва да сме сериозни, в творчески подем си, Шпионке, дерзай...


Усмивки и за тебе, Arrow!:))
Доста време похихиках с тия клипчета,
признавам си "другарю полковник - шеф на стрелковата рота" ;)
Благодаря ти - радвам се, че стихотата са ти харесали!
Най-вече се радвам на приятелството ни!
Когато съм спокойна - блика, когато съм неспокойна - пак блика, но в неравномерен ритъм и излизат по-странни....стихота....
Ще продължавам да дерзая както си поръчал и обещавам като се поразтоваря от бачкането да си спретнем едно стихотворно купонче при тебе, разбира се и с готиното присъствие на кака Жабка, че тя много си ми е на сърце... :))
Ние снощи гледахме за Млад Меринджей:))))))
Пускам ти едно линкче и хващам пак зелените папчици, да отхвърля малко работа преди да се гмурна в приказния свят на сънищата!
И пак ела, нали?! :))

Ели
__________________________________________
Млад Меринджей - Господари на ефира
и култовата реплика - "Ко?Не!":)))))
http://www.youtube.com/watch?v=WgqxQO9w3Kw
цитирай
11. coacoa11 - http://www. youtube. com/watc...
31.07.2013 00:03
http://www.youtube.com/watch?v=snHWaSdOnW4
цитирай
12. cinderellathespy - @ coacoa11
31.07.2013 00:36
coacoa11 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=snHWaSdOnW4


:)
Omar Akram - Dancing with the Wind
http://vbox7.com/play:mcbdeaff92

пп : Нямало да има край.... безкрайност....
Необяснима... но... красива...

шщув
цитирай
13. didoignatov - Поздравления, Ели!
31.07.2013 09:16
На мен жегите ми действат "застойно" и нищо не измислям ;-) а ти си в такъв подем... Застоях се при теб и пак ми е влюбено.

Хубаво лято!
цитирай
14. cinderellathespy - @ didoignatov
31.07.2013 09:45
didoignatov написа:
На мен жегите ми действат "застойно" и нищо не измислям ;-) а ти си в такъв подем... Застоях се при теб и пак ми е влюбено.

Хубаво лято!


Добро утро, Дидо!
Захлупила ме е нещо работата напоследък...
Лято е, но аз пак съм самичка и гявам колкото ми стигат силите,
а и други нещица от реалността допълнително правят захвата
още по-сериозен...
Обаче реших, че е време за малко романтика и нежност насред
летните жеги... Радвам се, че така си се почувствал!:))
Днес при нас се поразхлади, Слава Богу и се надявам да отхвърля
повечко работа! :))
Поздравявам те с една песничка, която обичам, и пак да наминеш!:))

Усмивки,
Ели
______________________________________
Roxette - Milk and toast and honey
http://vbox7.com/play:72cbff26
цитирай
15. faktifakti - силно чувстваш и силно пресъздаваш.
31.07.2013 10:39
усмивки.
цитирай
16. cinderellathespy - @ faktifakti
31.07.2013 10:54
faktifakti написа:
силно чувстваш и силно пресъздаваш.
усмивки.


Евич,
благодарско! За къде сме без чувства, нали?:)
Вече само дишам...
Прегръщам те, мила!...

Ели
__________________
Серебро - Дыши
http://vbox7.com/play:a2300561
цитирай
17. luky - Прекрасно е Пепеляшке! :)
04.08.2013 04:05
Прекрасно е Пепеляшке! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729894
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18462
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930