Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2013 00:39 - Дъждовно в Аз...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6041 Коментари: 14 Гласове:
18

Последна промяна: 28.05.2013 11:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image


 


 

Дъждът вали, но крача аз…

 

 

дъждът вали но крача аз щастливо

под майското напукано небе

а капките попиващи красиво

запяват във смълчаното сърце

 

намокрени косите ми се стелят

по нежните ми плачещи гърди

посоките си зная ще намерят

в притихналите падащи мъгли

 

сърцето си държа във крехки длани

и тихичко молитви си шептя

изгубвам се в полета разорани

а вътре към душата си летя

 

едни очи ме следват в светлината

и с много обич пазят мойта чест

а после се изгубват в синевата

сред  нея ми оставят тайно вест

 

дъждът вали но аз съм приютена

във центъра на своя кръговрат

от слънчеви лъчи съм озарена

дъждовни ноти щом се разтопят

 

17.05.2013г.

@Eli

 





***

 


image

 


Ванилия и капките дъждовни....

 

Загледа се през прозореца. Дъждът бавно изсипваше тоновете си по сивия асфалт. В малкото кафене беше уютно и тихо. Разбърка замислено ваниловия чай и леко се усмихна. Обичаше да сяда тук – на същата тази маса. С него. Да гледат снимките на ретро музиканти окачени по стените. Създаваха и чувство за безвремие и носеха усещане за спокойствие. Смееха се много. Разговаряха за всичко, което вълнуваше сърцата им. Или просто потъваха в очите си – тя в неговите тъмни бездни, той в нейните бисерни езера. Дори мълчанието шепнеше с достатъчност. Барманът беше същият. Все така търкаше с бяла ленена кърпа чашите зад дългия бар плот. Хвърляше и по някой поглед. Сякаш четеше мислите и. Едва ли. Мислите и бяха парчета истина разхвърляни в дъждовните капки. Бяха и ванилията в чая, който се готвеше да изпие и чийто аромат така неистово и напомняше за щастливото време затворено зад врата с надпис Минало. Беше обичала така както се обича един единствен път в живота. Беше я обичал по неговия си начин – болезнен, възторжен, прикрито ироничен, неочакван, на моменти хаотичен, но единствено възможен. Научи я да живее в днес, докато мечтае за утре. Разпиля по тялото и музика. Счупи ограниченията на малкия и крехък свят. А после си отиде. Без следа. Без обяснения. Отново разбърка ваниловата смес с усещане за споделеност. И чу гласа му в дълбокото си : „Мислех, че съм те изгубил”. „Всъщност ти никога не си ме имал” – отговори му едва чуто, повече на себе си. Малка сълза се търкулна по бледата и буза. Избърса я с опакото на ръката си. Отново се загледа в дъждовните талази зад прозореца. Той спаси живота и. Нищо не можеше да промени това. Стъпките му бяха заглъхнали, но все още чуваше звука от виолончелото му. Мелодия белязала живота и със сбъднатост. Вдъхна отново аромата на ванилия, който тихо се стелеше в уютното малко кафене. Отпи от чая. Хубаво беше това усещане за обич без притежаване. Беше уверена, че свободата ще го върне някой ден при нея. Дори и в друго измерение. Някой ден.... за да танцуват боси, щастливи и докрайно измислени в сладко-горчивият ритъм на пролетен дъжд....Някой ден.... като днешния....

By cinderellathespy

***




Обичаш ли някого, ти просто го обичаш

и нямаш ли какво друго да му дадеш,  

пак му даваш обич.

Джордж Оруел
 





image

снимка от Страничката на Маги във FB


   

Птица...

 

истините се подредиха

във кръг

удариха кристален шамар

на лъжата

и я изгониха

от Рая

една сълза се търкулна

по кората

на небесното дърво

разтопи ледения страх

оковал сърцето

с веригите от огорчение

събуди птицата

от сто годишен сън

а после И помогна

да закрачи

по грапавата повърхност

на Съдбата

 

вървеше птицата

след време полетя

а вятър приласка я

във простора

заселиха се

на самотен бряг –

далеч от суета

мъгли и хора

 

живяха във сезоните

така

зареяни в реалност

и копнежи

създадоха

и вятърни деца –

вълни от пяна огън

мисли нежни

 

накрая птицата

умря

след танц красив

раздиплен

сред звездите

а вятърът самотен

разпиля

праха и

сътворил мечтите

 

02.03.2013г.

@Eli







***


Тагове:   Ели,   авторски,   поезия,   проза,   28052013,


Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chichstefcho - :)
28.05.2013 11:39
"намокрени косите ми се стелят
по нежните ми плачещи гърди" ... направо човек изпитва огромно желание да ги пипне ... :))))
Косите имам в предвид ;)
Видя ли, че се видяхме, а ти ... "Maybe Not"

Хубаво стихотворение си написала, Браво !

Приятен и усмихнат ден ;)

цитирай
2. cinderellathespy - @ chichstefcho - :)
28.05.2013 11:49
chichstefcho написа:
"намокрени косите ми се стелят
по нежните ми плачещи гърди" ... направо човек изпитва огромно желание да ги пипне ... :))))
Косите имам в предвид ;)
Видя ли, че се видяхме, а ти ... "Maybe Not"

Хубаво стихотворение си написала, Браво !

Приятен и усмихнат ден ;)



Хах, чичо Стефчо,
къде пък точно четеш ти... :)))
Видях, че при форматирането е изяло някои от буквите
на това стихо, но току що ги наместих и вече ритъма си е налице...
И естествено, че за косите ще Е желанието, за какво друго... :)))
Благодаря ти за оценката!

Работен е моя ден, а дали ще е приятен - >
ще стане ясно, като погледнем резултатите накрая!
И на теб хубав обяд и още по-хубав следобед! :))

Ели
цитирай
3. faktifakti - Ели, в центъра сме винаги защитени. Силен постинг си изстреляла в упор.
28.05.2013 14:35
дъждът вали но аз съм приютена

във центъра на своя кръговрат.
цитирай
4. makont - С такава любов се живее сто години!
28.05.2013 14:44
Голямата, не искащата, не ангажиращата. Просто знаеш, че я има и си щастлив. Въпросът е от коя страна си, на обичащия или на обичания! Красив постинг, поздрави!
цитирай
5. travell - ! :)
28.05.2013 16:42
От многото любовни излияния,
животът днес е пълен със страдания.
Не можеш ли една любов да преживееш,
в страдание вечно ще живееш!
цитирай
6. cinderellathespy - @ faktifakti
28.05.2013 20:52
faktifakti написа:
Ели, в центъра сме винаги защитени.
Силен постинг си изстреляла в упор.

дъждът вали но аз съм приютена
във центъра на своя кръговрат.


Еви,
прегръщам те!
Ти си ме усещаш!Факт!!!
А твоя Шан Хай - хах, аз бях едната част
от дъгата образувала колелото на Вселената...
И ти ме нацели в центъра!
Прегръщ,

Ели
цитирай
7. cinderellathespy - @ makont
28.05.2013 20:54
makont написа:
С такава любов се живее сто години!
Голямата, не искащата, не ангажиращата. Просто знаеш, че я има и си щастлив. Въпросът е от коя страна си, на обичащия или на обичания! Красив постинг, поздрави!


Майче, здрасти,
аз съм от страната на Обичащия, НО
няма да откажа и мен да ме Обичат
по Този начин! Просто - Хубаво Е!
И някак ме кара да се усмихвам, да се усмихвам,
да се усмихвам...
Хубава вечер, мила!:))

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - @ travell - ! :)
28.05.2013 20:56
travell написа:
От многото любовни излияния,
животът днес е пълен със страдания.
Не можеш ли една любов да преживееш,
в страдание вечно ще живееш!


:)))
Имам отговор, НО....
Утре...
До скоро...

Ели
__________________________
EDIT -> 29.05.2013г. 10.25h

по пътя ти все тъй върви
и следвай своите мечти
там някъде в една дъбрава
те чака Любовта Голяма
дори да страдаш за минута
молбата ти ще бъде чута
ще видиш нечии очи
в които трепетът гори
във тях огледай се в зори
със твоите очи-звезди
в една магия сътворена
душата ти ще е пленена

:))
цитирай
9. coacoa11 - Ох, тази голяма любов, с аромат на ...
29.05.2013 00:54
Ох, тази голяма любов, с аромат на ванилия... Но животът е пълен с емоции и нови ухания. Защо не опиташ малко канела или джинджифил? На моята улица липите цъфнаха... Отпий от следващата чаша горещ чай, не потъвай в миналото. То си е твое, никой не може да ти вземе спомените. Но не викай призраци, живей така, че най-хубавите си спомени да сътвориш утре...
Благодаря за поздрава и успешен нов ден, малка ми сестричке :)
цитирай
10. cinderellathespy - @ coacoa11
29.05.2013 09:43
coacoa11 написа:
Ох, тази голяма любов, с аромат на ванилия... Но животът е пълен с емоции и нови ухания. Защо не опиташ малко канела или джинджифил? На моята улица липите цъфнаха... Отпий от следващата чаша горещ чай, не потъвай в миналото. То си е твое, никой не може да ти вземе спомените. Но не викай призраци, живей така, че най-хубавите си спомени да сътвориш утре...
Благодаря за поздрава и успешен нов ден, малка ми сестричке :)


Привет, како Жабке,
и аз така вярвам - че най-хубавите спомени се сътворяват в утрешния ден!;)
Колкото до импресията, в интерес на истината не е нещо преживяно, просто
измислено - героинята е Никита, а този който свири на виолончелото е Майкъл...
Използваната реплика е една, която си казаха двамата, когато се срещнаха на една лодка в първи епизод на Втори сезон от сериала! Много ми харесва...
Особенно как звучи в оригинал на английски! Относно канелата - > дълга тема,
да кажем че е траен аромат от миналото, който продължава да се носи и в
настоящето... :)) Липов чай - може би преди сън:), сега ще заложа на едно утринно кафе за събуждане!
Прегръдки и усмивки за тебе, мила! :))

Ели
________________________
И в този ред на мисли - едно клипче,
което съм правила преди време...
Помни ме...
http://vbox7.com/play:b0617956e5
цитирай
11. travell - :)))
31.05.2013 15:46
cinderellathespy написа:
coacoa11 написа:
Ох, тази голяма любов, с аромат на ванилия... Но животът е пълен с емоции и нови ухания. Защо не опиташ малко канела или джинджифил? На моята улица липите цъфнаха... Отпий от следващата чаша горещ чай, не потъвай в миналото. То си е твое, никой не може да ти вземе спомените. Но не викай призраци, живей така, че най-хубавите си спомени да сътвориш утре...
Благодаря за поздрава и успешен нов ден, малка ми сестричке :)


Привет, како Жабке,
и аз така вярвам - че най-хубавите спомени се сътворяват в утрешния ден!;)
Колкото до импресията, в интерес на истината не е нещо преживяно, просто
измислено - героинята е Никита, а този който свири на виолончелото е Майкъл...
Използваната реплика е една, която си казаха двамата, когато се срещнаха на една лодка в първи епизод на Втори сезон от сериала! Много ми харесва...
Особенно как звучи в оригинал на английски! Относно канелата - > дълга тема,
да кажем че е траен аромат от миналото, който продължава да се носи и в
настоящето... :)) Липов чай - може би преди сън:), сега ще заложа на едно утринно кафе за събуждане!
Прегръдки и усмивки за тебе, мила! :))

Ели
________________________
И в този ред на мисли - едно клипче,
което съм правила преди време...
Помни ме...
http://vbox7.com/play:b0617956e5


Ох какви прочувствени слова!
Тук май има някаква игра.
Отдавна аз ви подозирам,
но думи някак не намирам.
Готов съм аз да хвана бас,
че има нещо между вас...
цитирай
12. krassko - Направо ти завиждам за вдъхновението:)
31.05.2013 15:51
А на мен не ми се пише и това си е:(
цитирай
13. cinderellathespy - @ travell - :)))
31.05.2013 18:24
travell написа:

Ох какви прочувствени слова!
Тук май има някаква игра.
Отдавна аз ви подозирам,
но думи някак не намирам.
Готов съм аз да хвана бас,
че има нещо между вас...


Подозирай колкот’ щеш
Искаш май да разбереш
Топ секретна информация
Дето пази цяла нация :)))
Кака Жабка е специална
Даже твърде уникална
Тя вълшебствата владее
В приказки ще те възпее:)))
Затова сме ние дружки
Винаги сме първи пушки
Можеш да си ни приятел
Виждаме че си мечтател:)))

Пак ела, подскокуросник симпатически :)))

Eли
_________________________________
Porcupine Tree - Time Flies
http://youtu.be/JTEWlSTQ1RI
цитирай
14. cinderellathespy - @ krassko
31.05.2013 18:29
krassko написа:
Направо ти завиждам за вдъхновението:)
А на мен не ми се пише и това си е:(


Здравей,
има моменти, в които ми се пише...
После, обаче, за дълго се смълчавам...
(миналата година 6 месеца ме нямаше тук)
Всичко опира до време, до настроение, до желание за общуване...
Пожелавам ти скоро да се възроди желанието ти за писане...
Явно си в период на отлив, всички имаме нужда от такива периоди...
Като че ли и за мен той... идва...
Хубава вечер ти пожелавам!
Благодаря ти, че мина и коментира!
Усмивки :))

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719715
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031