Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2013 18:08 - Понякога отвъд...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3373 Коментари: 13 Гласове:
30

Последна промяна: 04.01.2013 18:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image
 
Понякога отвъд...

 

понякога се вглеждам със надежда

в открехната по пътя ми врата

невидим звън към нея ме отвежда

но прагът И прекрачвам в тишина

 

попадам в чудно хубава градина

със стар фонтан беседка и трева

затичвам по алеята щастлива

защото в края И ме чака Тя

 

усмихва ми се после ме прегръща

погалва ме със бледата ръка

задъхана я питам в цвят окръжност

„Кога ще се завърнеш у дома?”

 

очите И във моите потъват

и отразяват кротка самота

„Заминах си отдавна, дъще,

ала във тебе винаги трептя.”

 

повежда ме по стръмното нагоре

изкачваме невидима скала

а там ни чака мъдър звездоброец

надява ми от ветрове крила

 

„Политай, дъще, времето е твое

и все така обичай радостта,

за този, който не очаква всъщност,

се случва най-красиво Любовта.”

 

„Не искам, мамо, искам да остана,

да бъдем само двете във едно.”

„За този миг, дете, е много рано,

ще бъде пак каквото е било.”

 

смълчавам я за сбогом в синевата

целувам я по нежното лице

а после в миг политам към безкрая

на спящото си огнено сърце

 

By cinderellathespy




*****




Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - развълнува ме....
04.01.2013 18:26
съпреживях с теб... до болка ми е близко и сродно
твоето поетично усещане... и музика...едно и тъжно и светло вълшебство...
мило и драго ми беше да прочета... прегръщам те... бъди щастлива...
цитирай
2. erato7 - Много прочувствено е твоето сти...
04.01.2013 18:50
Много прочувствено е твоето стихотворение, cinderellathespy!
Майчината любов е незаменима!
цитирай
3. priqtel12 - Ели, много е хубаво.....
04.01.2013 19:51
както всичко твое.....но тук има толкова нежност, която винаги пазиш за нея. Напомни ми тази песен на Н. Рангелова:
"Есента рони листа,
лист по лист, ден подир ден от календара.
Тръгвам назад, връщам този свят
и така в спомена мой стигам до мама.

До една нейна сълза, до любов и топлина,
до всичко, което е тя и е мама.
................................."
поздрав за теб с нейната песен: http://www.youtube.com/watch?v=h0s3cUEAp-Y
цитирай
4. priqtel12 - Ели, много е хубаво.....
04.01.2013 19:55
както всичко твое.....но тук има толкова нежност, която винаги пазиш за нея. Напомни ми тази песен на Н. Рангелова:
"Есента рони листа,
лист по лист, ден подир ден от календара.
Тръгвам назад, връщам този свят
и така в спомена мой стигам до мама.

До една нейна сълза, до любов и топлина,
до всичко, което е тя и е мама.
................................."
поздрав за теб с нейната песен: http://www.youtube.com/watch?v=h0s3cUEAp-Y
цитирай
5. faktifakti - много силно и истинско.
04.01.2013 21:38
поздрав.
цитирай
6. kometapg - Поздравявам те за истинското и к...
04.01.2013 22:15
Поздравявам те за истинското и красиво стихотворение! :)
цитирай
7. cinderellathespy - 1. mariniki - развълнува ме....
04.01.2013 22:28
mariniki написа:
съпреживях с теб... до болка ми е близко и сродно
твоето поетично усещане... и музика...едно и тъжно и светло вълшебство...
мило и драго ми беше да прочета... прегръщам те... бъди щастлива...


Благодаря ти, Маги...
В началото на всяка година винаги така става и... незнам...
Реших тук да го споделя...
Много отдавна не бях писала тук...
Майките са най-ценното в живота!
На мен ми се наложи да порасна без нея в реалността ми и...
... тази тъга от година на година се убеждавам, че ще се задълбочава и ще тлее
докато дишам....
Съдба...
Прегръдка и честита нова година!
Здраве и късмет за теб и всички твои близки и обични хора!

Ели
цитирай
8. shining - Честита Нова година!
04.01.2013 22:37
Желая ти много любов, красота и хармония!
В живота е така - всеки следва своя си път и преминава през отредените му изпитания. Радости, сълзи, щастие и мъка, а голямата река си тече...
Но ако има нещо най-важно, от година на година се убеждавам, че то е:
Любов!
цитирай
9. cinderellathespy - 2. erato7 - Много прочувствено е твоето сти...
04.01.2013 22:40
erato7 написа:
Много прочувствено е твоето стихотворение, cinderellathespy!
Майчината любов е незаменима!


Здрасти, Ерато!
Радвам се, че мина, мила...
Благодаря ти за пожеланията...
Ще пиша на мейл-а тия дни!
И така е да - от 9 години и самата аз майка осъзнавам, че това е най-важната ми роля и най-големия ми приоритет в съществуването ми в този свят...
Прегръщам те!

Ели
цитирай
10. cinderellathespy - 3. priqtel12 - Ели, много е хубаво.....
04.01.2013 22:46
priqtel12 написа:
както всичко твое.....но тук има толкова нежност, която винаги пазиш за нея. Напомни ми тази песен на Н. Рангелова:
"Есента рони листа,
лист по лист, ден подир ден от календара.
Тръгвам назад, връщам този свят
и така в спомена мой стигам до мама.

До една нейна сълза, до любов и топлина,
до всичко, което е тя и е мама.
................................."
поздрав за теб с нейната песен: http://www.youtube.com/watch?v=h0s3cUEAp-Y


Привет, Иве,
благодаря ти за песничката. Страхотна е Нели Рангелова и текста е прекрасен...
Липсва ми, това е истината, но няма връщане...
С годините тая житейска слученост при мен ме направи по-мъдра и по-силна...
Да бъдем здрави и по-добри в дните, това си пожелавам за новата година, това пожелавам и на теб и цялото ви семейство! Да имаме поводи за повече радост
и по-малко тъга...
Прегръдки от мен, мила!

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - 5. faktifakti - много силно и истинско.
04.01.2013 22:51
faktifakti написа:
поздрав.


Здравей, Еви,
благодаря ти сърдечно!
А ти да си здрава през новата година и все така творчески вдъхновена!
Поздрави!

Ели
цитирай
12. cinderellathespy - Поздравявам те за истинското и к...
04.01.2013 22:59
kometapg написа:
Поздравявам те за истинското и красиво стихотворение! :)


Привет, Светли,
дали е истина това, че когато свещицата ни тук на земята изтлее се превръщаме в звезди? Не случайно ти го задавам този въпрос - ти си комета - а кометите са едни от най-красивите звезди в безкрая...
Има един филм - "С дъх на канела" по Никълъс Спаркс. Там има една сцена, която много обичам - как тя - главната героиня насочва палец към луната и побира Луната в този свой пръст... След като гледах този филм, винаги вечер обръщам поглед към звездите (когато се виждат) и щом това се случи насочвам палеца си към най-ярката звезда и докато я докосвам мисленно премигвайки, все ми се иска това да е майка ми - звездата, на която мога да прошепна най-съкровенните си желания, а тя... да направи така, че те да се сбъднат...
Бъди здрава през новата година, Светле! И много щастлива!

Ели
цитирай
13. cinderellathespy - 9. shining - Честита Нова година!
04.01.2013 23:13
shining написа:
Желая ти много любов, красота и хармония!
В живота е така - всеки следва своя си път и преминава през отредените му изпитания. Радости, сълзи, щастие и мъка, а голямата река си тече...
Но ако има нещо най-важно, от година на година се убеждавам, че то е:
Любов!


Здравей, Гальо,
Честита нова година и на тебе! Здрав, всеотдайно обичан и обичащ да бъдеш ти пожелавам от сърце! Темата за любовта многократно сме я нищили под разни постове и тук в моя блог и в разни други блогове на приятели...
Аз вярвам, че Обичането връща Обичане! В тоя свят всичко е еквивалентно!
Ако повече хора се концентрират над Любовта и позитивните мисли и чувства уверена съм, че животът ни ще бъде много по-хубав, по-цветен, по-пълно осъществен!
Имай все така творческо вдъхновение, а колкото до реката.... така е да...
Напомни ми една хубава песен на Любэ!
Поздравявам те с нея и пожелавам спокойна нощ!:)

Ты неси меня река...
http://youtu.be/qSYouIbLthM

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1729245
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18460
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930