Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2012 00:15 - Ти и Аз....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6341 Коментари: 20 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





image


* * * * *





* * * * *



Тагове:   фотография,   фотошоп,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - :)
05.06.2012 06:47
прекрасно пријателке:))
поздрави и имај убав ден
цитирай
2. erato7 - Ели, прекрасен избор! Благод...
05.06.2012 07:19
Ели, прекрасен избор!
Благодаря!
цитирай
3. ckarlet - Велика са. . . Поздрави, Ели, и хубав ...
05.06.2012 07:42
Велика са...
Поздрави, Ели, и хубав ден!
цитирай
4. mt46 - Хубаво, Еличка!
05.06.2012 08:16
Ръка в ръка... И една мечта...
цитирай
5. cinderellathespy - Хей, Дан, добро утро!:)
05.06.2012 09:10
daan написа:
прекрасно пријателке:))
поздрави и имај убав ден


Благодаря ти и усмивки от мен!:)
Scorpions са много cool група, много си ги харесвам аз!
Особенно една друга тяхна песен, мммм, ама за това.... - > друг път....
цитирай
6. cinderellathespy - Избор
05.06.2012 09:12
erato7 написа:
Ели, прекрасен избор!
Благодаря!


Здрасти, Ерато,
относно избора - ти имаш голям дан в него....
Едно твое красиво стихотворение и песен ме провокираха да си обърна погледа (пак) към Scorpions! Но, ти ще се сетиш.... скоро....
Слънчев ден днес, мила!:)
цитирай
7. cinderellathespy - Велики
05.06.2012 09:28
ckarlet написа:
Велика са...
Поздрави, Ели, и хубав ден!


Привет, Скарлет,
Използвам отговора към теб, за да споделя една история от преди .... 30 минути. Пътувахме с колегата ми за работа тая сутрин. Има жп прелез малко над града. Бяха спуснали бариерата, ние бяхме трета кола в колоната от нашата страна. Влака мина, вдигнаха бариерите и трябваше да потеглим. По някаква причина първата кола в нашата колона не можеше да тръгне. Чухме как щофьора се опитва да запали, но колата гасне. Нервни шофьори от редичката зад нас взеха да надуват клаксоните. Реших да отида да видя какво става, а и ми се стори че шофьора е жена. Отидох при първата кола и отваряйки предната странична врата видях младо момиче на шофьорското място, до нея на седалката детско столче. Беше адски притеснена, очевидно млад шофьор. Питах я какво става, не иска да пали ли и тя с притеснен тон ми отвърна - да. Вече се беше паникьосала, предполагам заради клаксоните. Казах и - спокойно, сложи на първа, натисни до края съединителя и завърти ключа. Видях я как ми изпълни командите и запали с едно завъртване. Обърна се и ми се усмихна. И аз така на нея, казах и - хайде приятен път, спокойно и затворих страничната врата. После се върнах в нашата кола, а момичето потегли. От собствен опит знам, колко е важно в такава екстремна ситуация, когато се паникьосаш и даденото нещо не се получава, колко много помага една добра спокойно казана дума!
Бъдете добри, хора мили и помагайте винаги, когато някой има нужда!
Чудесата ги творим ние, живеейки!:)
Прегръдки, Скарлет!
Поздравявам те с една моя любима песен :
http://www.youtube.com/watch?v=UShLFn6ldAs&feature=autoplay&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&playnext=3

Ели
цитирай
8. cinderellathespy - Мечта....
05.06.2012 09:31
mt46 написа:
Ръка в ръка... И една мечта...


Да, Марине, така се получи....
Да са ми живи и здрави моделите, искрено се забавляваме и разтоварваме от забързаното ежедневие, когато ги снимам и ги карам да "изиграват" етюдите!:)
Усмихнат ден на теб, приятелче!:)
цитирай
9. naidobriq - Syshto mnogo dobyr muzikalen izbor:))
05.06.2012 09:41
Prekrasna siii:)Prochetah istoriikata po gore.Bravo Eli.
POZDRAV:)
цитирай
10. cinderellathespy - Позитивно
05.06.2012 10:51
naidobriq написа:
Prekrasna siii:)Prochetah istoriikata po gore.Bravo Eli.
POZDRAV:)


Здравей, Ани,
и благодаря ти! Изчервих се. :)))
Позитивни и изпълнени с щастие дни за теб, мила!
Поздравявам те с едно красиво клипче и песничка, които много харесвам - аз съм фен на Schiller :
http://www.youtube.com/watch?v=sjNIRjS_RjA&list=PL03D96E8919472B2F&index=91&feature=plpp_video

:)
ПП : Така обичам да си танцувам, когато никой не ме гледа....
цитирай
11. laurencia - Благодаря, Елица!
05.06.2012 11:34
Това е първото парче на Scorpions, което чух някога. Оттогава се влюбих завинаги в групата и силно вярвам, че най-доброто тепърва предстои... Поздрав за теб:

http://www.youtube.com/watch?v=9oHn2TBtxPY
цитирай
12. cinderellathespy - Scorpions
05.06.2012 12:07
laurencia написа:
Това е първото парче на Scorpions, което чух някога. Оттогава се влюбих завинаги в групата и силно вярвам, че най-доброто тепърва предстои... Поздрав за теб:

http://www.youtube.com/watch?v=9oHn2TBtxPY


Здравей, Елена,
благодаря за парчето. Текстовете им са много хубави - някак те карат да се усещаш житейски вълшебно. Радвам се, че съм те докоснала....
И така е, да, хубаво е да се вярва, че доброто тепърва предстои, може би по-скоро, че настоящeто е едно възможно добро за нас, но винаги може да е и по-добро и именно това по-добро ще го донесе бъдещето.... Малко объркано го написах, но съм сигурна, че си ме разбрала....
Хубав следобед от мен!:)

Ели
цитирай
13. shining - Любовта е живот.... имаше една такава българска песен :)
05.06.2012 16:22
И виждам, че ти цяла сияеш, изпълнена с любов и позитивна енергия. И ти се радвам и възхищавам. Случката на прелеза си е за отделен пост, недей да скромничиш. мисля, че за такива неща трябва да си говорим и да обсъждаме тук - наглед дребни, но стойностни. И повече хора да имат мнения. Различни, но да имат мнения. На мен пък ми действа някак непозитивно това, когато получавам малко коментари за дадена тема - е, знам че всеки решава кога да каже нещо, може би просто не съм бил толкова интересен, но като гледам кои са най-коментирани теми или поне някои от тях и ми става тъжно. Но стига за това, поздравявам те и с дубъла на "Лудогорец" понеже си писала вече за първия успех :))) Миналия ден, между другото имахме една среща на бившите колеги студенти и се видяхме с една моя много добра приятелка от Разград. :)
А баладите на Скорпиънс, в които пеят за любовта са вдъхновили и развълнували толкова хора, поне тук в България.... Поздрави!
цитирай
14. cinderellathespy - Носталгия
05.06.2012 17:22
shining написа:
Любовта е живот.... имаше една такава българска песен :) И виждам, че ти цяла сияеш, изпълнена с любов и позитивна енергия. И ти се радвам и възхищавам. Случката на прелеза си е за отделен пост, недей да скромничиш. мисля, че за такива неща трябва да си говорим и да обсъждаме тук - наглед дребни, но стойностни. И повече хора да имат мнения. Различни, но да имат мнения. На мен пък ми действа някак непозитивно това, когато получавам малко коментари за дадена тема - е, знам че всеки решава кога да каже нещо, може би просто не съм бил толкова интересен, но като гледам кои са най-коментирани теми или поне някои от тях и ми става тъжно. Но стига за това, поздравявам те и с дубъла на "Лудогорец" понеже си писала вече за първия успех :))) Миналия ден, между другото имахме една среща на бившите колеги студенти и се видяхме с една моя много добра приятелка от Разград. :)
А баладите на Скорпиънс, в които пеят за любовта са вдъхновили и развълнували толкова хора, поне тук в България.... Поздрави!


Здравей, Галине,
благодаря ти за хубавите думи.
Нещо не ми се пишат отделни постинги напоследък и нямам много време.
А ти не се демотивирай да постираш заради по-малкото коментари. Постирай преди всичко заради себе си, хубаво е човек да изразява себе си, а който трябва задължително го чува когато тогава! Мен понякога ме гони носталгия по отминалото ми време тук в блог-а, но се радвам на приятелствата, които с течение на времето създадох. И това е причината да се връщам от Космоса понякога тук! Някакъв тип носталгия е! Виждам, че и с други приятели блогъри е така - изчезват за известно време, после пак се завръщат.... :)
Благодаря ти за хубавите думи за нашия футболен отбор. Футбола е игра, която обединява, въпреки безредиците до които често води. Радвам се, че имаш добри приятели в нашия град.
Баладите на Скорпиънс тепърва ще имаме поводи да ги обсъждаме, но Клаус Майне си е всепризнат разбирач как да докосне романтичните сърца!:)
Пожелавам ти хубава вечер и винаги си добре дошъл тук – в шпионското пространство за да споделиш и поговориш с мен и останалите приятели, които наминават тук!
Ето и едно парче, което харесвам : http://www.youtube.com/watch?v=3FbLiEycfZ0
Ели
цитирай
15. shining - Благодаря ти и аз, Ели!
05.06.2012 19:59
Хубаво нещо са приятелите... :) Винаги ще намерят добра дума да кажат, да ти повдигнат духа, да те накарат да се почувстваш не сам . И парчето е много нежно, романтично...ееех, разнежих се, благодаря ти! Приятно ми е при теб. И ти ,знаеш, си добре дошла при мен! До скоро, тогава :)
цитирай
16. cinderellathespy - Приятелите
05.06.2012 20:23
shining написа:
Хубаво нещо са приятелите... :) Винаги ще намерят добра дума да кажат, да ти повдигнат духа, да те накарат да се почувстваш не сам . И парчето е много нежно, романтично...ееех, разнежих се, благодаря ти! Приятно ми е при теб. И ти ,знаеш, си добре дошла при мен! До скоро, тогава :)


Радвам се, че съм ти създала позитивно настроение, Галине!
Аз обичам хората около мен да са усмихнати и да се усещат щастливи. Например тая вечер след малко ще почвам да правя и да пека един сладкиш. Утре ще го занеса на работа и ще почерпя колегите си, те много обичат да дегустират моите изобретения. :))) Реших тая година да си празнувам рождения ден вместо на 06.02 - когато съм родена - на 06.06., като мотива ми беше, че искам и аз да имам празник, когато е топло и пеят птици, а не се пукат дърво и камък от студ! :))) Такава съм аз - > все ще измисля някоя щуротия, на непораснало дете приличам, както някой ме определи много точно преди време.... А в края на седмицата ме чака вълшебно релаксиращо пътуване, по време на което ще мога да снимааааааам много и дори само мисълта ме кара да се усмихвам и да бълбукам радостно отвътре!
Спокойна вечер ти пожелавам и ето още едно парче, което харесвам :
http://www.vbox7.com/play:06d2e331
Има много хубав текст тази песен и до колкото помня съм писала и стихотворение по повод на нея. Някой път може да го споделя! :)
Горе главата и не унивай!

Ели
цитирай
17. mariniki - благодаря ти, Ели...
05.06.2012 20:45
за красивото чувство...
и за красивата песен на Scorpions ...
сърдечен поздрав за теб..
цитирай
18. shining - Благодаря ти още веднъж :))))
05.06.2012 21:04
Вече съвсем се развеселих, покрай този сладкиш и особено пък "рожденния ден" утре. Ще се поздравяваме тогава, хе хе. Благодаря и за този поздрав и ти желая едно наистина вълшебно пътуване, пък после ще разказваш... :) Все такава да си - светла и усмихната! :)
цитирай
19. cinderellathespy - Добра среща
06.06.2012 08:07
mariniki написа:
благодаря ти, Ели... за красивото чувство...
и за красивата песен на Scorpions ...
сърдечен поздрав за теб..


Здравей, mariniki,
радвам се, че си тук!
Благодаря ти за поздрава!
Хубав летен ден днес (при нас е все така дъждовно), но да се надяваме че и това ще отмине и ще грее отново слънце....

Ели
цитирай
20. cinderellathespy - Светла и усмихната
06.06.2012 08:10
shining написа:
Вече съвсем се развеселих, покрай този сладкиш и особено пък "рожденния ден" утре. Ще се поздравяваме тогава, хе хе. Благодаря и за този поздрав и ти желая едно наистина вълшебно пътуване, пък после ще разказваш... :) Все такава да си - светла и усмихната! :)


За усмихната ето го стихото от преди време - > http://cinderellathespy.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/02/20/usmihvam-se-dori-da.905469
Благодаря ти за пожеланията, Гальо!
Ще взема да снимам сладкиша и да постна един линк към снимката му в твоя блог!
Май се е получил, като го гледам сега на дневна светлина!:)))

Хайде, smile от мен и хуквам, че път ме чака!:)

Eли
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720283
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031