Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2012 00:30 - Wind love....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13626 Коментари: 45 Гласове:
48

Последна промяна: 05.04.2012 00:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





image

                
               
     * * * * *






* * * * *


Тагове:   фотография,


Гласувай:
51



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wwcrew - Познавам я от близо, но тя със сиг...
05.04.2012 01:50
Познавам я от близо, но тя със сигурност не звучи така.
цитирай
2. mt46 - Добро утро, Еличка!
05.04.2012 08:26
Романтична, красива музика...
Светъл ден! :)
цитирай
3. cinderellathespy - Музика
05.04.2012 09:20
wwcrew написа:
Познавам я от близо, но тя със сигурност не звучи така.


Предполагам, че говориш за музиката в клипчето. Аз също намерих Wind love на ERA и наистина мелодията не звучи така. Тази музика от клипа, обаче, много ми харесва и ми отива на мислите свързани с перките. По някакъв странен начин когато ги гледам и снимам звучи в главата ми. По тази причина я избрах за съпорт на снимката (която е по-важната в случая). Поздрави!:)
Ели
цитирай
4. cinderellathespy - Музика
05.04.2012 09:23
mt46 написа:
Романтична, красива музика...
Светъл ден! :)


Здравей, Марине!
Така е, тази мелодия много успокоява и предразполага към "вятърен" релакс!
Сега остава да издирим кой я изпълнява!:)
Хубав ден от мен!:)
Ели
цитирай
5. naidobriq - Много ми харесва..Релакс
05.04.2012 09:34
Поздрав за избора
Лек ден ти желая..
цитирай
6. cinderellathespy - Релакс
05.04.2012 09:38
naidobriq написа:
Много ми харесва..Релакс
Поздрав за избора
Лек ден ти желая..


Ани, истината е, че аз релаксирам и изключвам тотално от реалността когато гледам перките през обектива и слушам шума им.... Те издават един специфичен звук докато се въртят! Ако някой път се наложи да ме поставят под хипноза най-добре ще е да ми пуснат ветрогенератор!:)))
Поздрави и на теб, мила!
Ели
цитирай
7. daan - :)
05.04.2012 15:07
pпрекарсано,,за душата да си ја опуштам:)
ти благодарам маногу
имај убав ден
цитирай
8. alexs - Great favorite music ! Красиво и ...
05.04.2012 15:38
Great favorite music !
Красиво и романтично! Поздрав и хубав ден !
цитирай
9. karaiany - Познавам я от близо, но тя със сиг...
05.04.2012 16:14
cinderellathespy написа:
wwcrew написа:
Познавам я от близо, но тя със сигурност не звучи така.


Предполагам, че говориш за музиката в клипчето. Аз също намерих Wind love на ERA и наистина мелодията не звучи така. Тази музика от клипа, обаче, много ми харесва и ми отива на мислите свързани с перките. По някакъв странен начин когато ги гледам и снимам звучи в главата ми. По тази причина я избрах за съпорт на снимката (която е по-важната в случая). Поздрави!:)
Ели


Защо се получава така , че незначителни подробности ни пречат понякога да видим истинските неща ?
Много хубав suport си изпрала , Ели ! :)))
цитирай
10. cinderellathespy - Отпускане
05.04.2012 16:57
daan написа:
pпрекарсано,,за душата да си ја опуштам:)
ти благодарам маногу
имај убав ден


Радвам се, че съм те предразположила към отпускане на душата, Дан!
Всеки човек има нужда в ежедневието от такива минутки!
Снимката и музиката някак предразполагат да останеш насаме с мислите си ....
Усмивки, приятелче мило!

Ели
цитирай
11. cinderellathespy - Романтика
05.04.2012 17:02
alexs написа:
Great favorite music !
Красиво и романтично! Поздрав и хубав ден !


Да, предразполагат ме да пиша и стихове....
.... но това е друга тема и на друго място ....
В живота нищо не е никога само черно или само бяло ....
Някак си е странна ветровита смесица създаваща шума, в който съществуваме в дните и се учим когато се налага да преборваме себе си, освен изпитанията в съществуването ни....
Но да - за мен перките Винаги ще са извор най-вече на романтика, нетърсено но случило се ....
Поздрави, Алекс!:)
Eли
цитирай
12. cinderellathespy - Съпорт
05.04.2012 17:10
karaiany написа:
cinderellathespy написа:
wwcrew написа:
Познавам я от близо, но тя със сигурност не звучи така.


Предполагам, че говориш за музиката в клипчето. Аз също намерих Wind love на ERA и наистина мелодията не звучи така. Тази музика от клипа, обаче, много ми харесва и ми отива на мислите свързани с перките. По някакъв странен начин когато ги гледам и снимам звучи в главата ми. По тази причина я избрах за съпорт на снимката (която е по-важната в случая). Поздрави!:)
Ели


Защо се получава така , че незначителни подробности ни пречат понякога да видим истинските неща ?
Много хубав suport си изпрала , Ели ! :)))


Адриан, здравей! :)))
Нали знаеш че в постовете всеки намира по нещо за себе си - един музиката, друг стих, трети изобразеното на снимката, аз поднесох една моя емоция - комплексна - първо са перките, после музиката.... :) Дори впечатлението че мелодията не е на ЕРА е някакъв вид провокация за разсъждаване над поста, което ме радва!:)
Радвам се че музиката на неизвестния изпълнител както се оказа ти е харесала, а нещо ми подсказва че фотографските ми търсения също.... :)
Поздрави и лека нощ на теб,
Ели

ПП : .... и един съпорт на сънища :
http://www.youtube.com/watch?v=5NJoe4Ghnjw&feature=relmfu
:)
цитирай
13. ckarlet - Замечтано и нежно. . . Поздрави, ...
05.04.2012 18:32
Замечтано и нежно...
Поздрави, Ели!
цитирай
14. min11hetep - :)
05.04.2012 21:36
Прекрасна композиция без думи, светулке! :)
цитирай
15. cinderellathespy - Мечтателка
05.04.2012 23:40
ckarlet написа:
Замечтано и нежно...
Поздрави, Ели!


Привет, Скарлет!:)
Аз не случайно когато трябва да се представям някъде и пиша : От Вселена донесена и от вятър отнесена.... :)))
Прегръдки, мила! Радвам се, че намина!
Ели
цитирай
16. cinderellathespy - Нашепване <-> Влюбване
05.04.2012 23:49
friendly1 написа:
Не спирай да слушаш как вятърът "нашепва"... :)))
Прегръдки!


... първо римуват се и второ и двете завършват на "ане".... :))) (като чакАНЕ, примерно)
Привет, Приятелска,
защо ли мислите за вятър ми асоциират и още една песничка, която от няколко месеца си слушам....
Поздрав и прегръдки от мен иииииии..... успехи в учението!!! Да държиш фронта, стискам ти палци!:)))
Ели
http://www.vbox7.com/play:559f9e0422

Smile :)))
цитирай
17. cinderellathespy - Светулка
05.04.2012 23:58
min11hetep написа:
Прекрасна композиция без думи, светулке! :)


Привет, Мин!:)
Благодаря ти, мила!
Стана ми мило и топло от това обръщение!
Поздрав с ето това "скроено" набързичко току що :

....
светулка малка в тъмнината
разпръсква бисерни лъчи
във две звезди там сред Зората
ще греят нейните очи
тя път далечен осветява
и все така сама върви
ала надежда и остава
че идват по-щастливи дни

... и добавка едно страхотно парче на Джудас, което получих преди няколко дни като поздрав от приятелка - Angel и Final Fantasy :
http://www.youtube.com/watch?v=ZhDUXON4eEk&list=PL03D96E8919472B2F&index=82&feature=plpp_video

Гуш, Мина!:)))
Ели
цитирай
18. henzelski - А така също
06.04.2012 08:23
и вятърничава, Елица-Ели... :))
цитирай
19. cinderellathespy - Редактирано
06.04.2012 10:03
henzelski написа:
А така също и вятърничава, Елица-Ели... :))


Закъсняло признание ....
Такава съм аз - директна и да може би вятърничава. Винаги казвам това, което мисля.
Благодаря ти за коментара. С отговора си не съм искала да те огорча - така го чувствам и така го написах.
Използвам редактирането на отговора за да отговоря на един анонимен коментар, който прочетох, оставям го за себе си, няма да обременя никого с него. Ето отговор, анонимен :

Изперкване....

препускаме във нощите
и дните
прегръщаме копнежи
разстояния
изперкваме дори
до бяло
дълбоко в себе си
таим надежди

Обичаме без никакво
очакване
и наши истини откриваме
без време
в една реалност
вятърно избрана
ще случи знам Съдбата
световете
06.04.2012г.

http://www.youtube.com/watch?v=FeeYinRgR7A&list=PL99B24345858CE417&index=69&feature=plpp_video

.... и това също :
http://www.youtube.com/watch?v=NMNgbISmF4I
цитирай
20. cinderellathespy - Празник
06.04.2012 12:40
Днес е 06.04. в нашето семейство си имаме личен празник на тази дата всяка година. По този повод реших да споделя едно стихо, което се роди снощи :

Пространството между нас ....
на Жоро

на рамото ти винаги заспивам
заслушана в шептящите звезди
отново във съня си те откривам
душата ти в душата ми блести

по тялото ми фигури рисуваш
целуваш кожата попила светлина
за малко времето да спре жадуваш
във миговете споделена тишина

Обичаш ме дори да съм различна
дори да плача с лунните лъчи
във нашата история лирична
ти виждаш само моите очи

Обичам те във нощите и в дните
в сезоните във полет и в дъжда
от минало и бъдеще обвит е
безкрайния ни път във Любовта

http://www.youtube.com/watch?v=ZF9_Y0tYvXg&list=PL03D96E8919472B2F&index=16&feature=plpp_video

Поздрави хора, Обичайте и бъдете Обичани Винаги!
Ели
цитирай
21. priqtel12 - Поздрави, Еличка!!!!
07.04.2012 23:01
Надявам се да си добре и те прегръщам отдалеч, но ти ще усетиш.....
цитирай
22. priqtel12 - Сега реших да погледна и коментарите и разбрах за празника,
07.04.2012 23:05
който съм пропуснала...
Но пък няма да пропусна да пожелая тази обич
"Обичам те във нощите и в дните
в сезоните във полет и в дъжда
от минало и бъдеще обвит е
безкрайния ни път във Любовта" да я носите винаги с вас, да я пазите и заздравявате!
цитирай
23. cinderellathespy - Празнуването
08.04.2012 00:08
friendly1 написа:
Честит празник, Ели!
Поздрави и наздраве!


Благодаря, Приятелска!:)
Предадох поздравите! Имаше и наздраве!:)
Спокойна нощ, мила!:)
цитирай
24. cinderellathespy - Стихото
08.04.2012 00:11
priqtel12 написа:
който съм пропуснала...
Но пък няма да пропусна да пожелая тази обич
"Обичам те във нощите и в дните
в сезоните във полет и в дъжда
от минало и бъдеще обвит е
безкрайния ни път във Любовта" да я носите винаги с вас, да я пазите и заздравявате!


Здравей, Иве!
Благодаря ти за пожеланията!:)
Борим се, напук на всички огромни проблеми, които настоящата високосна година ни поднася до този момент....
Дано вторите шест месеца бъдат по-благоприятни....
Прегръщам те, мила!:)
Ели
цитирай
25. priqtel12 - Ще бъдат,
08.04.2012 14:09
сигурна съм.....с твоята положителна нагласа към живота и любовта, която носиш в сърцето си и споделяш с приятелите си....., няма как да е другояче.
Прегръдка за теб!
цитирай
26. cinderellathespy - Цветно....
08.04.2012 15:30
priqtel12 написа:
сигурна съм.....с твоята положителна нагласа към живота и любовта, която носиш в сърцето си и споделяш с приятелите си....., няма как да е другояче.
Прегръдка за теб!


Благодаря ти за поздрава, Иве!
Пускам и тук клипчето, което направих и си подарих днес сама на себе си!:) Всички с имена на цветя и дървета да се чувстват поздравени :

http://www.vbox7.com/play:cc63ec70eb
Хубава Цветница и Великденски празници на всички!:)
Ели
цитирай
27. priqtel12 - Май пропуснах вчера да те похваля за клипчето....
09.04.2012 14:34
Хареса ми- пълно с нежност, белота и красота.
Хубава, спорна седмица ти желая!
цитирай
28. cinderellathespy - Благодарско
09.04.2012 23:44
priqtel12 написа:
Хареса ми- пълно с нежност, белота и красота.
Хубава, спорна седмица ти желая!


Благодаря ти, Иве!:)
Натоварено започна. Добре, че са само 4 дни като изключим дежурството, което ще включва и празничните дни! Дано само празнуващите като пият, после да не се бият и да се налага да ме вдигат по тревога!:)))
Поздрави и усмивки на тебе, мила!
цитирай
29. casus - Впечатляващо
11.04.2012 08:12
красив клип си сътворила! И музиката е толкова нежна! Вълнуващо е - благодаря, че го сподели тук
!
цитирай
30. cinderellathespy - Благодаря
11.04.2012 08:50
casus написа:
Впечатляващо красив клип си сътворила! И музиката е толкова нежна! Вълнуващо е - благодаря, че го сподели тук
!


Радвам се, че ти е харесал! Поздрави!:)
Ели
цитирай
31. cinderellathespy - Христос Воскресе!
15.04.2012 10:24
Поздрав за празника с една песничка, която си намерих случайно, но съвпада изключително с моето светоусещане, сякаш в нея се пее за мен!:)

http://www.youtube.com/watch?v=7w661tPIWnE

Прегръдки на всички приятели!:)
Ели
цитирай
32. daan - Христос Воскресе!
15.04.2012 12:58
Христос въскресе!
цитирай
33. cinderellathespy - :)
16.04.2012 18:36
daan написа:
Христос въскресе!


Воистина Воскресе, Дан!
Ето едно стихо по повод празниците и песничката от предходния ми коментар, което се "роди" днес ей така....

Lаdy Stardust….

От звезден прах мистично сътворена,
побрала шепота на бисерни реки,
в мечтите си е птица и жарава,
със слънцето душата и блести.

По небосвода син се скита неуморно,
развяла буйни вятърни коси,
във страстен танц сърцето и притихва,
сред утро от очите и роси.

В цветята от тъгата си разплита,
а после боса стъпва по дъга,
в гърдите си в безбройни тайни скрита,
държи в реалното и нечия ръка.

От сънищата облачно възкръсва,
усмихва се на стъклени луни,
и все така във себе си се връща,
когато в най-дълбокото боли.

Разпъната от четири посоки,
тя Винаги намира своя път,
от силата си звездна разпилява,
с любовна песен щом я призоват.

Пак прегръдки на всички, с които се поздравихме за празника!:)
Бъдете здрави и обичани Винаги!
Ели
цитирай
34. cinderellathespy - Пак на работа
17.04.2012 10:08
Великденските празници са хубаво нещо, но .... свършиха! Пак работа, пак трудности, пак проблеми за решаване. В мрежата случайно попаднах на една статия за Пътя, после чух и онази песничка на Дичо...., а по някакъв странен начин всичко в мислите ми се върза в една пресечна точка на думи, които тази сутрин прочетох на спиралата за щастие :

Бъди искрен в мислите си,
бъди чист в чувствата си.
Тогава няма да се налага да
преследваш щастието.
Щастието ще преследва теб.

http://www.youtube.com/watch?v=nberCGPgrwU

И пак по пътя....
цитирай
35. karaiany - Христос въскресе! Воистина ...
18.04.2012 17:50
cinderellathespy написа:
daan написа:
Христос въскресе!


Воистина Воскресе, Дан!
Ето едно стихо по повод празниците и песничката от предходния ми коментар, което се "роди" днес ей така....

Lаdy Stardust….

От звезден прах мистично сътворена,
побрала шепота на бисерни реки,
в мечтите си е птица и жарава,
със слънцето душата и блести.

По небосвода син се скита неуморно,
развяла буйни вятърни коси,
във страстен танц сърцето и притихва,
сред утро от очите и роси.

В цветята от тъгата си разплита,
а после боса стъпва по дъга,
в гърдите си в безбройни тайни скрита,
държи в реалното и нечия ръка.

От сънищата облачно възкръсва,
усмихва се на стъклени луни,
и все така във себе си се връща,
когато в най-дълбокото боли.

Разпъната от четири посоки,
тя Винаги намира своя път,
от силата си звездна разпилява,
с любовна песен щом я призоват.

Пак прегръдки на всички, с които се поздравихме за празника!:)
Бъдете здрави и обичани Винаги!
Ели


Чуден стих ! Много харесах , Ели !
цитирай
36. cinderellathespy - Стиховете
18.04.2012 21:42
Адриан благодаря ти! Аз между другото тази вечер в по-ранните часове се засилих да ти споделя още едно стихо, което се подреди в мислите ми днес и някак изкристализира, като загледах един много хубав видео клип по песничката на Ishtar - Last Kiss, обаче реалността "ме дръпна" да си довърша вечерните ангажименти!:) Мисля, че жизнената ми сила се върна.... и мозъкът ми пак "щрака" толкова бързо, колкото и преди! Стопера отцикли за доброто на работата ми!!!
Поздрав със следващото стихо - > сигурна съм, че между думите му и кадрите от видеото ще разбереш напълно какво имам впредвид под настъпилото "отцикляне" :

Отново пак....

Пътувайки откривам свойте дири
сред пясъци пустинни, брегове
и нежна песен вятър ще засвири,
при срещата ми с нови светове.

И пак летя там някъде високо,
отново сила в мен се разгоря,
далеч остана мрачното дълбоко,
а болката със утрото изтля.

Ще бъда пак пустинната принцеса,
за влюбените странници - звезда,
очите ми в небесната завеса,
ще пазят всеки атом светлина.

Отново вяра в мене се възражда,
по-Истинска се будя след дъжда,
и чувство на обичаност обгражда
сърцето ми в сакрална тишина.

Ръка ми дай – там някъде в простора,
и полета ми следвай на далеч,
дори невидим сред тълпите хора,
аз знам, че си единствения с чест.

Пътувайки аз скривам свойте дири,
в моретата, скалите, вечността
и дивна песен вятър ще засвири
когато ми се случи радостта.

http://www.youtube.com/watch?v=zJOjXsWIlcI&list=PL03D96E8919472B2F&index=92&feature=plpp_video

Поздрави, Адриан и ти благодаря за приятелството!:)
Ели
цитирай
37. анонимен - Прекрасно се е "получило".....
19.04.2012 08:24
Поздрав и усмивки за теб!
цитирай
38. cinderellathespy - "получило".....
19.04.2012 09:14
анонимен написа:
Прекрасно се е "получило"..... Поздрав и усмивки за теб!


Кое? Снимката на вятърките ли или комбинацията снимка - музика?:)))
.... или стихото?....
Благодаря за усмивките! И на тебе усмивки!:)))
цитирай
39. cinderellathespy - Shadows in my mind.... в Неделя преди Понеделник....
22.04.2012 18:42
Вечност и ден....

разтегливо понятие за случване
в една реалност със отворени очи
или пък в шепот скрит сред сънища
когато се усещам Истинска
прегърнала мечтите си
от някаква полуилюзия
разпадаща се
и за кой ли път политаща
във начертан от дни и нощи кръг
върху магични пътища

http://www.youtube.com/watch?v=ZtCEBlKwtkU

Нещо провокирано от прочетено във Вратата :)
цитирай
40. cinderellathespy - ...
24.04.2012 15:57
Душата си тръгна…

душата изтръпна
решителна хванала меча
изтръгнала болка очакване вечност
и страх спотаен във оградите каменни
нейде по пътя

реши да убива
с мълчание никому нужно
а вътре във себе си бясно стопена
замахна със меча
отряза парче от надежда

душата отказа да плаче
да моли да търси да пречи
прегърна простора
по ръба на напукана гневност
и пак се съблече

душата си тръгна
тъгата си скрила във шепи
със слънце в косите
и нежност в очите
пое по незнайни пътеки

реши да загине
в река от забрава родена
след нейните стъпки
само вятър във песен
простена

http://www.youtube.com/watch?v=Ypg_g7k0JEs
цитирай
41. min11hetep - :)
24.04.2012 20:58
Светулчице,
за къде си се забързала и тръгнала
без душата в светлина окъпана?
Не давам и не позволявам да загива
чудна-чудната сестрица-самодива :)

ГУШ, ГУШ, ГУШ! :):):) :):):) :):):)
цитирай
42. karaiany - :)
25.04.2012 09:49
Душата синджир от лъжи
наниза на меча .
Cъблече ги трудно и с мъка.
Да диша и пречеха.
Tаеше надежда в крила.
Погледна назад -отлетя.
Към извора свои .
Там водата е чиста,
без примес горчив .
Душата заветно открита-
готова за вечност и зов !
цитирай
43. cinderellathespy - Забързала
25.04.2012 13:41
min11hetep написа:
Светулчице,
за къде си се забързала и тръгнала
без душата в светлина окъпана?
Не давам и не позволявам да загива
чудна-чудната сестрица-самодива :)

ГУШ, ГУШ, ГУШ! :):):) :):):) :):):)


Верно трябва да се разбързам, че доста съм "назаднала", но това е друга тема от реалността...
Всичко е ОК - > временно пропадане от интензивно натрупване....
Летенето ми помага да се възстановя!
Гуш и на тебе, Мина мила!:):):)
цитирай
44. cinderellathespy - Носене по вятъра
25.04.2012 13:43
friendly1 написа:
Поздрави, Еличка!
Страхотно пишеш!
Нека няма "отрязани надежди", а само мечти носени от " вятър във песен" с любов!
Прегръдки!


Приятелска, тоз вятър винаги спасява....
Вълшебен вятър някакъв такъв....
Издърпва и прояснява мислите!
Винаги!
Прегръдки и на тебе, мила!:)
цитирай
45. cinderellathespy - Напомняне
25.04.2012 14:15
karaiany написа:
Душата синджир от лъжи
наниза на меча .
Cъблече ги трудно и с мъка.
Да диша и пречеха.
Tаеше надежда в крила.
Погледна назад -отлетя.
Към извора свои .
Там водата е чиста,
без примес горчив .
Душата заветно открита-
готова за вечност и зов !


Душата в капна нежност
се събра
огледа се във нея
и притихна
душа събрана
във една ръка
на слънцето отново
се усмихна…

И скрита чака
зад една врата
далеч от бури страх
и разстояния
прегърната от вятър
след дъжда
възражда се
във източни сияния…

Адриан, четейки стихчетото ти си спомних за ... нещо си от преди 5 месеца....
Та драснах по повод мислите ми....
Ти се оправяй бързо - още си в черно-сивия спектър, просто прозира през думите....
А иначе - > днес мисълта ми бяга към One day.... (между другото благодаря на Нели за споделеното клипче за Уил и Елизабет)... Гуш, Нели!:)

http://www.youtube.com/watch?v=10CuI81wDT8

Smile for everyone!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719581
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031