Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2012 01:00 - The space between us....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12036 Коментари: 40 Гласове:
41







image



* * * * *






* * * * *

 


Тагове:   фотография,


Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - :)
05.03.2012 06:58
mnogu ubava snika
predpostavuvam deka ti e ova mazot:))
imaj prekrase den
poln so ljubov..kako na snimakta
цитирай
2. ckarlet - Спорна и изпълнена с много нежност ...
05.03.2012 07:52
Спорна и изпълнена с много нежност седмица, Ели!
цитирай
3. cinderellathespy - :)
05.03.2012 07:57
daan написа:
mnogu ubava snika
predpostavuvam deka ti e ova mazot:))
imaj prekrase den
poln so ljubov..kako na snimakta


Добро утро, Дан и успешна седмица на теб!
Да, това е Жоро!:)
Получи се хубава и реших да я постна.
Един приятел - оператор в една национална телевизия ми написа на едно друго място, че снимката била като кадър от филм.... :)

Smile :)))

Това по повод филмовите кадри....
http://www.youtube.com/watch?v=pnzDcx3tii0
цитирай
4. cinderellathespy - Спорна и изпълнена с много нежност ...
05.03.2012 07:59
ckarlet написа:
Спорна и изпълнена с много нежност седмица, Ели!


И на тебе прегръдки и много светлина и предстояща пролетна топлина през седмиците напред, мила! Хващаш ме точно преди да поема на път за работа!:)
цитирай
5. naidobriq - Прекрасен усмихнат ден ти желаяяя:))
05.03.2012 15:33
Много хубава снимка..Сладки сте:))
цитирай
6. cinderellathespy - Прекрасен усмихнат ден ти желаяяя:))
05.03.2012 15:41
naidobriq написа:
Много хубава снимка..Сладки сте:))


Благодаря ти, Ани и на тебе прегръдки, мила и да ти е хубаво през целия наш женски месец март!:)
Само да напомня - нали си избра твой ден в календара?:)))
Аз се спрях на 22 - Първа пролет и Новолуние - > времето за желания и вълшебства ще е тогава....
Поздрави!:)

ПП : Днес се позадържах във виртуалната си къщичка....
цитирай
7. zabavnata - Много готина снимка!
05.03.2012 16:42
Страхотни сте!
Да видим на 28 какво ще е времето?! Дано да е слънчево и топло, че такова го поръчах.
Хубава седмица!
цитирай
8. smani - Да артистични сте! :)))
05.03.2012 17:35
Да артистични сте! :)))
цитирай
9. karaiany - No much space between you two love ...
05.03.2012 18:36
No much space between you two love birds ! Lovely picture !:)))
цитирай
10. cinderellathespy - Много готина снимка!
05.03.2012 21:03
zabavnata написа:
Страхотни сте!
Да видим на 28 какво ще е времето?! Дано да е слънчево и топло, че такова го поръчах.
Хубава седмица!


Здравей, Ани,
радвам се че ти е харесала! Стискам палци на 28 да е слънчево. Дядо ми беше роден на 28.03. :)
Такива сме си ние с моя съпруг - > страхотни! Виж ако го питаш него може и друго определение да ни даде, като камъните ще са в моята градина, но за близо 13 години вече съм му свикнала на всички щуротии и само се усмихвам, каквото и изказване да чуя....
Поздрави и усмихнат месец Март от мен!:)
цитирай
11. cinderellathespy - Да артистични сте! :)))
05.03.2012 21:06
smani написа:
Да артистични сте! :)))


Значи да се кандидатираме за главна и поддържаща роля в някой бъдещ касов филм, ако вземат по някаква случайност та обявят кастинг по нашия край на географската структура, казваш, тъй ли?:)))
Привет и радостно ми стана, че намина!:)))
цитирай
12. cinderellathespy - No much space between you two love ...
05.03.2012 21:16
karaiany написа:
No much space between you two love birds ! Lovely picture !:)))


The Miracle of Love we have I think....
http://www.youtube.com/watch?v=s901V3GvELQ
:)
цитирай
13. alexs - Страхотна снимка ! Поздрави и ...
05.03.2012 21:39
Страхотна снимка !
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
14. cinderellathespy - Страхотна снимка ! Поздрави и ...
05.03.2012 21:42
alexs написа:
Страхотна снимка !
Поздрави и хубава вечер!


Благодаря ти!
И твоите са страхотни, сега ги погледнах!:)
Хубава вечер и от мен и пак заповядай!:)
цитирай
15. monaliza121 - Mnogo хубава снимка! Разстоянието ...
05.03.2012 22:18
Mnogo хубава снимка! Разстоянието между вас е като връх на стрела, заключен между челата и носовете ви.
Поздрав!:))
цитирай
16. cinderellathespy - Mnogo хубава снимка! Разстоянието ...
05.03.2012 23:04
monaliza121 написа:
Mnogo хубава снимка! Разстоянието между вас е като връх на стрела, заключен между челата и носовете ви.
Поздрав!:))


Интересна интерпретация, Тинка!
Благодаря ти! Наистина има нещо такова, но може да бъде оприличено и на сълза, или на сърце... :)))
Там вече въображението си казва думата...
Поздрави и спокойна нощ!:)
цитирай
17. cinderellathespy - ~~~
06.03.2012 07:39
friendly1 написа:
Здравей, мила!
Понякога няма нужда от думи.. Но е все така силно и завладяващо, а може би точно заради това :)
Прегръдки!


Привет, Френдли,
верни са онези думи, че след един известен период на съвместен живот двама души се разбират само с поглед.... Често и мислите си четем..... Това е то магията Да Обичаш и Да бъдеш Обичан!:)
Прегръдки и на теб!:)
цитирай
18. cinderellathespy - Хи-хи-хи :)))
06.03.2012 15:45
Следобедно - слънчево намигване : Я да питам и аз като Марински преди известно време блог.бг - > "Къде са ми медалите, бе хора?" Вчера ме бяхте накичили с два и изведнъж - хоп - ни един... Бъг ли е <-> Лично отношение ли е? (чудя се)... :)))

Smile :)))

ПП : Нищо де, аз все пак Ви поздравявам с едно китарно : http://www.youtube.com/watch?v=J6xXi8yXaUU&feature=g-all&context=G2f59d9dFAAAAAAAACAA
цитирай
19. min11hetep - :)
07.03.2012 20:34
Все така да сте! :)
цитирай
20. daan - :)
08.03.2012 09:03
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК !ДЕН НА ЖЕНАТА,МАЙКАТА,СТЪЛБЪТ НА СЕМЕЙСТВОТО,ОБЩЕСТВОТО,И ЦЯЛАТА ЧОВЕШКА РАСА.
Биди секогаш мила, полан со љубов, толеранција, разбирање..
Биди жена, секој Божји ден :)))
цитирай
21. cinderellathespy - :)
08.03.2012 10:08
min11hetep написа:
Все така да сте! :)


Да, и аз се надявам на това, Мин!:)
Прегръдки за тебе, мила!:)
цитирай
22. cinderellathespy - :)
08.03.2012 10:10
daan написа:
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК !ДЕН НА ЖЕНАТА,МАЙКАТА,СТЪЛБЪТ НА СЕМЕЙСТВОТО,ОБЩЕСТВОТО,И ЦЯЛАТА ЧОВЕШКА РАСА.
Биди секогаш мила, полан со љубов, толеранција, разбирање..
Биди жена, секој Божји ден :)))


Данчо,
а ти бъди все така влюбен и позитивен!
Благодаря за пожеланията, приятелче!
Ще мина да постна при теб едно стихо, което написах за празника, което върви с една моя любима песен!:)

Smile :)))
цитирай
23. cinderellathespy - :)
08.03.2012 10:16
Strange kind of woman....

Странен тип жена съм,
нищо не разбирам,
лесно се изгубвам,
трудно се намирам.

Скитам между думи,
с ветрове играя,
а във лунни нощи,
за небе мечтая.

В изгрева се раждам,
в залеза умирам,
винаги потребна
пътя свой откривам.

Може да ме срещнеш
там накрай земята,
в шепите си скрила
цвят от светлината.

Зная Да Обичам –
страстно и опасно,
да летя със тебе,
май ще е прекрасно.

Странен тип жена съм –
слънчево-дъждовна,
срещата със мене,
знай, че е Съдбовна.

http://www.youtube.com/watch?v=bAzjVdD06z8

Smile to All of you!:)))
И весел празник на всички приятелки в блога!:)))
цитирай
24. alexs - Честитит празник 8-ми Март Ели ! И да ...
08.03.2012 13:20
Честитит празник 8-ми Март Ели ! И да БЪДЕШ МНОГО ЩАСТЛИВА!
цитирай
25. cinderellathespy - Честитит празник 8-ми Март Ели ! И да ...
08.03.2012 14:34
alexs написа:
Честитит празник 8-ми Март Ели ! И да БЪДЕШ МНОГО ЩАСТЛИВА!


Здравей Алекс,
благодаря ти за пожеланията!
Мисля си за една приятелка, близки сме, предстои и житейско изпитание.... Дано всичко мине нормално....
Писах тия дни едно стихо по тоя повод - твоето пожелание за щастието ми го припомни.... Ето го :

Не се страхувай.....
на А.

Не се страхувай в тъмнината....
Ръката ти ще подържа....
В приятелска завивка ще те скрия....
С очите си ще случа светлина....
Приспивна песен нежно ще изпея....
В съня ти ще разпръсна тишина....
В една надежда винаги ще тлея....
Ще върна в теб отново радостта....
Те бурите са за да оцелеем....
И видими да станем за света....
В зора усмихната отново да изгреем....
Със вятър да се слеем след дъжда....
Аз моля те да имаш малко вяра....
И малко страх във джоба за изпът....
Съдбата на щастливите помага....
В безкрайния житейски водовърт....

Поздрави и усмивки от мен!:)))

ПП : Ааааа да - и една песничка ми звучи :
http://www.youtube.com/watch?v=LrxXhY1ezrU

* * * * *

Думите са дим - сбирай моите писма,
но не ги чети - идвам вместо тях.
Огън от любов ще запаля аз сама -
и да изгоря - не ме е страх.

Огън от любов - най-щастливият пожар;
и в единствен миг, щом изпепели,
ще се прероди в нежност и във красота.
Докосни ме ти - думите са дим.

И без думи нека винаги във нас
клетвеният шепот нежно да звучи,
любовта да бъде съдница и власт,
слънчев миг във нашите очи.
Думите са дим.

Огън от любов - най-щастливият пожар;
и в единствен миг, щом изпепели,
ще се прероди в нежност и във красота.
Докосни ме ти - думите са дим.

И без думи нека винаги във нас
клетвеният шепот нежно да звучи,
любовта да бъде съдница и власт,
слънчев миг във нашите очи.

Огън от любов - най-щастливият пожар;
и в единствен миг, щом изпепели,
ще се прероди в нежност и във красота.
Докосни ме ти - думите са дим.

24 :)))
цитирай
26. ka4ak - Елица,с Обич!:)))
08.03.2012 16:52
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687
цитирай
27. cinderellathespy - Елица,с Обич!:)))
08.03.2012 19:26
ka4ak написа:
ka4ak.blog.bg/politika/2010/03/08/jenite-prekrasni-ste.506687


Благодаря ти, Владо!:)
И поздрав за Френдли дала глас 7676 за моя блог!:)))
Открих си песен която Ми Е на сърце :
http://www.youtube.com/watch?v=VPzY62WpOQs&feature=related

Не забравям нищо аз ....
...
цитирай
28. cinderellathespy - До края на месец март....
12.03.2012 10:01
.... ще съм на ето това :
http://www.youtube.com/watch?v=YOu2iN5a5GI

В унисон е с настроението ми, с времето, с плановете ми, с всичко....
Smile, хора! :)))
цитирай
29. cinderellathespy - :)
16.03.2012 09:40
Наминах като за петък да си нагледам къщата! :)))
Видях, че casus е дал 7777 глас за моя блог! Интересно число!
Благодаря му сърдечно!:)
От снощи покрай срещата с един много мил мой приятел от ученическите години съм на Цепелин и Пърпъл, така че ето две парчета - > петъчен поздрав от мен за casus и всички други, които се отбиват в това мое пространство, а и за приятелите ми от ученическите години, които покрай Фейбук също мятат по някое оченце насам :

http://www.youtube.com/watch?v=cP7dpuE1J68

http://www.youtube.com/watch?v=6i3YduVzT9U

Smile :)))
цитирай
30. cinderellathespy - Посърфирах си <-> пошпионирах си ....
17.03.2012 17:09
При karaiany дочух едни Шепоти, които за мен "родиха" ето това :

Шепота ти....

Шепнеш ли или без глас....
Отново ми говориш в тъмното....
Шепни ми във среднощния безкраен час....
Аз крача смело там към Теб....
Във бъдното....

От шепота ти блика светлина....
А тя облича тялото ми във илюзия....
Небрежни стъпки сред безименна река....
Отново раждат нашата....
Дифузия....

Шепни ми в този кръговрат....
От сила и изгарящи съмнения.....
И винаги в забързания свят....
Пази от бури моите....
Движения.....

Искам да спра да измислям стихове, но напук на желанията ми не се получава.... :)))
Очевидно музата е много силна и не пуска.... :)))

Smile :)))
цитирай
31. cinderellathespy - Във вечерното почти пролетно....
20.03.2012 19:15
.... една песничка, която харесвам....

http://www.youtube.com/watch?v=Jam7xy2HuNY

From the song :
There's nothing I can do. But to wish you'd think about me, before you go to sleep. And I wish you the best there is, before you go to sleep. ...And love's a golden ripple where answers are so simple, but the explanations are very hard to do. And I wish you'd think about me, before you go to sleep!

And I wish you'd think about me....
цитирай
32. karaiany - :)))
21.03.2012 13:48

Благодаря ти (шпионираща) Пепеляшке ! Дори не знаех , че си коментирала при мен. :)Направо си копирах коментара от моя блог ! :)))

Светлини в душата ти родени ,
светлини , играещи по теб и мен ,
светлини родени във илюзия ,
или пък в среднощен блян ,
пълзят и в тъмното пулсират .
Cветлини от този свят , или от друг,
превземат пак , съмнения рушат
и заспиват най подир
в сърцето ти във мир...
3а да се събудят във
вълшебство на дифузия...:)))
цитирай
33. cinderellathespy - :)
22.03.2012 11:52
karaiany написа:

Благодаря ти (шпионираща) Пепеляшке ! Дори не знаех , че си коментирала при мен. :)Направо си копирах коментара от моя блог ! :)))

Светлини в душата ти родени ,
светлини , играещи по теб и мен ,
светлини родени във илюзия ,
или пък в среднощен блян ,
пълзят и в тъмното пулсират .
Cветлини от този свят , или от друг,
превземат пак , съмнения рушат
и заспиват най подир
в сърцето ти във мир...
3а да се събудят във
вълшебство на дифузия...:)))


Адриян, благодаря ти за стихотворението! Много е хубаво!
Така "шпионирам" аз и написвам по нещо от време на време!
Щастлива и Усмихната пролет ти пожелавам!
Поздрави!:)
Ели
цитирай
34. cinderellathespy - Пролетно безсъние ме гони....
26.03.2012 09:27
Вероятно е от смяната на времето....
Мисля, че това от среднощните малки часове е в унисон с идеята на снимката :

24 часово....


Обичах те във десет и петнайсет
и после пак в дванайсет по обяд
на всеки час в секунди осемнайсет
за Тебе ветровете ми шептят....

а във тринайсет някъде дълбоко
мечтите ти в душата си дочух
в петнайсет полетяла на високо
за Тебе песничка запях по слух....

във седемнайсет по шосето тичах
и стихове безмълвна ти редях,
във вечна обич пламенно се вричах
за щастие молитви си шептях....

Обичах те и в двадесет без четвърт
под пламналите пролетни звезди,
а после в сънища към тебе устремена
Обичах те и в двадесет и три....

Обичам те по двадесет и четири
горяща, неподправена, добра,
за Теб съм само Истинска, усети ли,
сред часовете случена Съдба....

.... и пианото на Юрима :
http://www.youtube.com/watch?v=nOwztHTEkgg&feature=player_embedded

Поздрав за всички, които откриват мислите си в снимката и думичките....
Поздрав за теб....
Успешна последна седмица на март!
:)
цитирай
35. cinderellathespy - Изпитания по пътя....
31.03.2012 00:44
* * * * *

на този път поредно изпитание
в среднощен вятър
и дъждовно утро
в съня прегърнала поредното
признание
във дните към реалността си
се завръщам....

и някъде зад ъгъл неочаквано
ще срещна знам
аз някой ден мечтите си
ще ги докосна
с връхчета на пръстите
в следите им
изгубила очите си....

http://www.youtube.com/watch?v=gJEZW4CS-j8
....

*****

искам да крещя
но нещо в мен изгаря
нещо в мен се счупва
и мълчи
стена висока
мислите възпира
стопява ги във нощните
мъгли

ще ми прости ли времето
небето
и шепота в безименна река
че думите превърнати
във ехо
затворих зад невидима
врата

ще ме прегърне ли отново
вятър
роден във огън
и във светлина
дали на север
някъде в полята
ще скита пак след мене
радостта

все тъй вървя
и под звездите лунно
надежда в шепите си
тихичко държа
дори за малко
в страх да се изгубя
към бряг единствен път
ще извървя

http://www.youtube.com/watch?v=-vpEaimptIE&list=PL99B24345858CE417&index=28&feature=plpp_video
цитирай
36. priqtel12 - Това е то магията....
02.04.2012 10:50
Прегръдка и усмивки за теб!
цитирай
37. cinderellathespy - :)
02.04.2012 11:07
priqtel12 написа:
Прегръдка и усмивки за теб!


Привет, Иве!
Ние открай време сме в магията и приключението!
Да сме живи и здрави!
Тази година ни поднася много сериозни изпитания от самото си начало, да видим до къде ще я докараме накрая!
Караме на принципа - Всяко зло за добро!
Прегръдки на тебе, мила!
Ели
цитирай
38. vahisht - Нека това разстояние между
02.04.2012 18:35
Вас, Ви съпътства дълги, дълги години!
The space between us....or Eskimo kiss !
Възползвах се от оставеното многоточие, да се опитам да доуточня ситуацията:))
Поздрави, далечни и сърдечни!
цитирай
39. cinderellathespy - Нека това разстояние между
04.04.2012 12:44
vahisht написа:
Вас, Ви съпътства дълги, дълги години!
The space between us....or Eskimo kiss !
Възползвах се от оставеното многоточие, да се опитам да доуточня ситуацията:))
Поздрави, далечни и сърдечни!


Привет Васко,
не се бях замисляла за ескимоската целувка, но може и така да се нарече.... Дааа... Как е в далечното? Надявам се добре!:)
Днес се роди едно стихо. Пускам го тук, който иска да го прочете, защото и песничката на Шилер е хубава. Освен стихо и песен, ще има и друго нещо, но.... :)))

Чувствам те....

чувствам те в небесното пространство
изгубило очите ми без време
във топъл дъх и облачно намигане
и сред треви зелени
до колене

чувствам те по пътища безкрайни
попили стъпките ми мълчаливо
във бели линии и клони на дървета
нашепващи в сърцето ми
сънливо

чувствам те в Луните и Слънцата
прегърнали душата ми ранима
във вятъра от запад и в дъгата
сред думите когато съм
щастлива

чувствам те във нощите и дните
безследно ме рисуваш в тишината
по тялото ми звезден отпечатък
от Теб откривам Винаги
в Зората

http://www.youtube.com/watch?v=ukeRe0cyyv8&feature=related

Поздрави и усмивки на всички!:)))
Ели
цитирай
40. cinderellathespy - :)))
12.04.2012 08:50
Хахахаха! Някой много го дразни тая снимка, щом тая нощ е минал очевидно през временно активиран акаунт и е нацъкал минуси, не само тук но и на другите постинги! Цъкай си колкото искаш, Анонимен, все ми е тая! Сигурна съм, че твоите минуси ги получаваш в реалността, което е по-жалкото! Дерзай!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727638
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930