Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2012 00:30 - Wasted Sunsets…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6019 Коментари: 17 Гласове:
23

Последна промяна: 12.02.2012 00:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



image





















* * * * *

Изгубените залези прегръщам....

Безмълвно те в сърцето ми шептят....

По вятъра от силата ми връщат....

Мечтите ми красиви не болят....

Поглъщам ги с очи по път безкраен....

Потъвам във горящи небеса....

Във тях животът ми остава някак траен....

И случен между звук и светлина....

По залез те обичам по-щастливо....

По-нежно романтична те зова....

У мен усещам мислите ти в синьо....

Отвръщам ти със шепот от звезда....

Превръщат залезите дни във нощи....

Реалността във сън и сънищата в прах....

И важно само е че те желая още....

И че те има във живота ми Любов....






Тагове:   път,   залез,   wasted,   sunsets,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. min11hetep - Благодаря, Ели! :)
12.02.2012 07:35
Любима песен на Пърпъл :)

Но нека няма изгубени залези.
А длани нежни и шептящи в тях.
Щом носиш огъня в сърцето
и животът е осмислен с него :)

Прегръщам те! И нека Любовта ти бъде постоянна спътница в живота! :)
цитирай
2. sestra - В изгубените залези и
12.02.2012 11:10
всяка дума тук струи толкова енергия, като за атомна централа, благословена да бъдеш, Ели!
цитирай
3. ckarlet - Какво е живота ни без любов, Ели? И ...
12.02.2012 11:44
Какво е живота ни без любов, Ели?
И аз ти пожелавам да е винаги с теб и в теб! Поздрави!
цитирай
4. monaliza121 - По залез те обичам по-щастливо...
12.02.2012 11:57
Защо ли?
Може би защото идва нощта...
Или защото още един ден любов си е отишъл...
Или по залез се е събрала повече любов...
Може би...
Поздрав!:))
цитирай
5. daan - :)
12.02.2012 15:27
preubav stih si napisal draga pjijatelke:))
pozdravi
цитирай
6. vesever - Това е Мечта, да! А Мечтите ги и...
13.02.2012 10:07
Това е Мечта, да!
А Мечтите ги имаме, за да ги сбъдваме...:)
Прегръдки от мен!
цитирай
7. cinderellathespy - Любима песен на Пърпъл :) Но ...
13.02.2012 10:10
min11hetep написа:
Любима песен на Пърпъл :)

Но нека няма изгубени залези.
А длани нежни и шептящи в тях.
Щом носиш огъня в сърцето
и животът е осмислен с него :)

Прегръщам те! И нека Любовта ти бъде постоянна спътница в живота! :)


Здрасти, Мина,
Обичам много тази песен на Пърпъл.
Този път, който се вижда в клипа го пътуваме с колегата ми Филип всеки божи ден, от 8 години насам!:)
Обичам да гледам небето през предното стъкло, да го снимам, да изпращам в него мислите си за всичко, което ме вълнува, обичам да гледам слънцето и по изгрев и по залез, обичам да гледам как се сменят сезоните докато пътуваме....
Време беше да зарадвам Филип по някакъв начин, той много се съобразява с мен, а аз доста често съм ужасна, хахаха, особенно като се бавя сутрин, а той стои и ме чака отвън в колата.... дори и в тези зими....
А стихото си е за мен, за моите мисли и чувства....
И аз те прегръщам, Мина!:)
цитирай
8. cinderellathespy - В изгубените залези и
13.02.2012 10:17
sestra написа:
всяка дума тук струи толкова енергия, като за атомна централа, благословена да бъдеш, Ели!


Сестричка,
радвам се че така си го усетила! В зимата, като че ли енергията ми отслабва, но още малко трябва да се издържи. През пролетта винаги усещам вливането на живителни сили в кръвта ми - от вятъра, от облаците, от слънцето, което започва освен да свети и да топли....
Прегръщам те силно!:)
цитирай
9. cinderellathespy - Какво е живота ни без любов, Ели? И ...
13.02.2012 10:24
ckarlet написа:
Какво е живота ни без любов, Ели?
И аз ти пожелавам да е винаги с теб и в теб! Поздрави!


Благодаря за пожеланията, Скарлет!
Дано наистина винаги да обичам и да бъда обичана, както се усещам в настоящето.
Любовта е най-ценното в живеенето, много пъти сме го говорили това....
Въпроса е до каква степен оценяваме присъствието и в битието ни ежедневно....
И ти бъди винаги обичана, Скарлет и красиво усмихнати залези ти пожелавам!:)
Прегръщам те!:)
цитирай
10. cinderellathespy - По залез те обичам по-щастливо...
13.02.2012 10:28
monaliza121 написа:
Защо ли?
Може би защото идва нощта...
Или защото още един ден любов си е отишъл...
Или по залез се е събрала повече любов...
Може би...
Поздрав!:))


Прегръдка и за теб, Тинка!
По залез се събира повече любов, може би....:)
А е и края на тежкия работен ден и времето, когато се прибирам в моя дом, който си е моята крепост....
Това е отговора....
Усмихната нова седмица!:)
цитирай
11. cinderellathespy - Страхотен клип, който е прекрасно ...
13.02.2012 10:30
friendly1 написа:
Страхотен клип, който е прекрасно допълнение към стиха ти!
Поздрави и от мен!
"...Изгубените залези прегръщам...."
А сутрин с изгрева при тебе пак - с мечта се връщам :)
Не спирай да мечтаеш и да обичаш!



За къде сме без мечтите, нали Френдли?
А обичта - тя връща двойно повече обич....
Мисля си....
Прегръдки, мила!:)
цитирай
12. cinderellathespy - :)
13.02.2012 10:33
анонимен написа:
preubav stih si napisal draga pjijatelke:))
pozdravi


Ей, Данчо,
докато успея да ти отговоря и си се деактивирал....
Опасен си ти....
Хайде, почивай си и да се върнеш със свежи сили в блог пространството!
Усмивки от мен!:)
цитирай
13. cinderellathespy - Това е Мечта, да! А Мечтите ги и...
13.02.2012 10:38
vesever написа:
Това е Мечта, да!
А Мечтите ги имаме, за да ги сбъдваме...:)
Прегръдки от мен!


Веси,
като решим да сбъдваме летящите мечти ще те забираме с нас.... :)))
Аз продължавам с вълшебните тренинги за сбъдване на мечти и за сега постигам завидни резултати....
И аз те прегръщам!:)
До скоро и се радвам, че клипчето ти е харесало!:)
цитирай
14. amiranda - Невероятна снимка!
13.02.2012 12:56
Невероятна снимка!
цитирай
15. cinderellathespy - Невероятна снимка!
13.02.2012 13:46
amiranda написа:
Невероятна снимка!


Здравей и добре дошла!:)
Радвам се, че ти е харесала...
Мисля си, че всички от тази фото сесия в крачка на един от моите залези на път станаха сполучливи (без да имам претенции за висока художествена стойност, просто ми беше хубаво и щраках)...:)
Специално в тази която избрах да сложа като че ли се вижда и вятъра....
Поздрави!:)
цитирай
16. alexs - Мнаого красива снимка и аз имам т...
29.03.2012 09:52
Мнаого красива снимка и аз имам такъв постинг за Изгрева!
Поздрави!
цитирай
17. cinderellathespy - :)
29.03.2012 12:07
alexs написа:
Мнаого красива снимка и аз имам такъв постинг за Изгрева!
Поздрави!


Поздрави и на теб, alexs!
Днес ме чака дълъг път.... и сигурно пак ще видя залез....
Ще погледна твоя постинг за Изгрева!

http://www.youtube.com/watch?v=McrnWrqLUAc
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719685
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031