Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 02:08 - Равносметка 2011
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4370 Коментари: 10 Гласове:
22

Последна промяна: 29.12.2012 20:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






1.Какво направихте през 2011-та, което не сте правили никога преди? – Летях със самолет трансгранично /летяла съм преди 20 години, но не и през граница и с такъв самолет, така че може да се брои сякаш ми е било за първи път! :)))
 
2. Спазихте ли своите минало-новогодишни обещания? Обещахте ли си нещо за тази година? –  Честно казано не помня какво си обещах миналата година.... и не мога да направя оценка дали съм ги спазила обещанията.... Да, тази година си обещах да стоя повече време в реалността, а не изгубена в НЕТ-а.... :)))

3. На някой ваш близък да му се е родило дете? – Май че не....
 
4. Има ли ваш близък, който е починал през годината? – Да – една моя леля – сестра на единия ми дядо. Беше много добричка, дълго страда от тежка болест... Случващото се с нея за пореден път ме размисли над въпроса защо Бог изпраща такива тежки изпитания на добрите хора в този свят......Тя ще ни липсва, както ни липсва дядо ми, но ....
 
5. Кои държави посетихте? Кои интересни места? – В началото на юли се озовахме в Балчик на море. Леля ми забравила, че там няма плаж, но както и да е – беше хубаво – пак видяхме Калиакра (ходила съм там като детенце с майка ми и баща ми), минахме през Каварна, в морето се топнахме на Албена, после през септември бяхме в Мелник, на Рупите, в Роженския манастир, Петрич и Сандански, ходихме и до Пловдив. Най-голямото приключение, обаче, беше пътуването в края на юли до Германия и страхотните обиколки в Шварцвалд и винарските райони на Баден Вюртенберг. Супер беше. Пак ни се ходи натам.

image

6. Какво ви се иска да имате през 2012-та, което нямахте през 2011-та? – Повече време за книгите ми. Повече време за срещи с приятелите ми от реалността....
 
7. Какви дати от 2011-та ще останат „гравирани” в паметта ви и защо? – 06.06. – намерих един ключ :)))  или той ме намери (чудене) – вярвам, че е вълшебен; 22.08. – написах едно стихотворение, което много си харесвам :))); 21.09. – концерта на Таря в Пловдивския античен театър под дъжда; 22.09. – срещата с Бени (гуш и много целувки); 23.09. – посещението на Рупите – ходих боса по тревата, и вълшебните извори докоснах и си пожелах много неща и като че ли осъзнах магическата си сила.... 13.10 – получих ранга след дълги перипетии и негативни емоции, които ми поднесоха поредната порция разочарование в работата....

image

8.Кое беше най-голямото ви постижение през 2011-та? – Удържах самичка през август положението на работното място – беше натоварено и последиците на леката ми хаотичност ме преследват дори сега, но ще се справя, както винаги съм успявала до сега....  Човек не може да има само възходи, трябва да има и леки пропадания в траекторията на движение, иначе няма да е интересно и предизвикателно....

9. Кой беше най-големият ви провал? – Изтрих без да искам снимките от сватбата на сестра ми и част от снимките от пътуването до Мелник, хах... от разсеяност....
 
10. Страдахте ли от някаква болест или нараняване? – Да, не казвам обаче от какво... Не ми се пише за болести....

11. Кое беше най-хубавото нещо, което си купихте? – Лаптоп :))) Имаме си и уайърлес и сега мога да си цъкам в интернет и докато си стоя във всекидневната или се излежавам в легълцето.... Мъкна го навсякъде с мен, много е удобно....

image

изображение от тук

 12. Къде отидоха най-много от парите ви? – За плащане на сметки и заеми, а също и за гориво понеже всеки месец се налага да пътуваме поне по един път до София и обратно. Утре даже пак сме на път.... :)
 
13. За какво се ентусиазирахте/развълнувахте най-силно? – Писането на поезия и проза. Пак имам вдъхновение и това ме кара да се чувствам добре – думичките сами се подреждат..... Вълшебно е.....! Дано с Ивайло през новата 2012-та година най-накрая да стъкмим книгата.
 
14. Коя песен винаги ще ви напомня за 2011-та? – I’m Into You на J Lo :)))




15. В сравнение с предишната година (2010-та), през тази /2011-та/ вие бяхте:
 
- По-възрастен или по-мъдър? – Нито едно от двете, хахаха! Вятър ме вее на бял кон! Продължавам да се чувствам като 17 годишна в тяло уж на жена.... Такива щуротии натворих, че определено мъдростта се e скрила зад някой ъгъл, но не на нашата улица..... Дори на 100 години да стана няма да се чувствам възрастна и кой знае какви лудории ще измислям, само да има кой да ми уйдисва!:)

image

изображение от тук

 
- По-слаб или по-дебел? – Ми отслабнала съм какво да си кривя душата. Пак съм „мацка” както казва Мария!Кърменето свърши през февруари, защото накрая бях тотално изтощена и бях тръгнала да се разболявам.... Въртя се на магнитния диск като ми е кеф, марширувам на степера, ръкомахам с гирите даже и под душа понякога (ама шът, че никой не знае и се чудят що гирите стоят в банята), хапвам си нормално, пия доста минерална водица и определено здравословно се чувствам в кондиция, то и периодичните изследвания го показват!:)

image

 Така ме видя приятелката ми Звездица през нейния обектив :)))

- По-богат или по-беден? –  Новите приятелства с жени, които завързах и в реалността и тук във виртуала определено ме обогатиха духовно. Имам нужда от женски разговори, в реалността ми доста се натоварвам, често с прекалени негативни емоции и често след работа съм доста неспособна за комуникация, иска ми се само да хапна, и да спя....

16. Какво ви се иска да бяхте правили повече? – Да чета повече книги, да гледам повече филми, да се срещам повече с приятели....
 
17. Какво ви се иска да бяхте правили по-малко? – Като миналата година -  иска ми се да бях седяла пред компютъра по-малко!
 
18. Как прекарахте Коледа? – На Бъдни вечер с родителите на съпруга ми. На Коледа вкъщи.
 
19. Влюбихте ли се през 2011-та? – Да!
 
20. Обичате ли/харесвате ли някого, когото не обичахте/харесвахте миналата година по това време? – Простих на един човек, преосмислих отношенията ни и дадох втори шанс. Нещата вървят добре, това ме радва, защото от това печели много съвместната ни работа. Времето лекува всички рани, дори и доста дълбоките. Обстоятелствата влияят на хората, а аз вярвам че винаги всичко ни се случва, за да се развиваме към по-добро.
 
21. Има ли човек, когото не харесвате/не обичате сега, за разлика от по същото време миналата година? – Няма. Емоцията „нехаресване” ми е неприятна като изживяване. Бягам от нея. Деля хората на такива, които харесвам и „другите”, които са ми безразлични. Вече групата на харесваните има подгрупи, ама за тях няма да обяснявам....че ще стане много дълго..... и като в оня лаф – Слушай ме внимателно, за да ме разбереш обезателно... (намийг)
 
22. Коя беше любимата ви телевизионна програма? – Май нямах такава. Не съм следила сериали. Всъщност гледаме „Стъклен дом”, но пък чак любим не ми е.....

23. Коя беше най-хубавата книга, която прочетохте? –  „Добър вечер, госпожо Тъга” на Ивайло Диманов – страхотни стихове.... Да си призная честно през 2011-та не съм чела много книги, наблегнах на четене по английски (до средата на годината ходех на курс за поредното ниво) и на практика по професиналните въпроси.

image

изображение от тук

24. Кое беше най-голямото ви музикално откритие? – Don Omar, Leonard Cohen



25. Кой беше любимият ви филм? – Нямах любим филм. Изгледах няколко, които ми харесаха и впечатлиха – станах фен на Матю Гуд – гледах „Завръщане в Брайдсхед”, „Високосна година”, „В преследване на Либърти”, „Мачпойнт”, „Представи си мен и теб”. Матю е страхотен. Решила съм да пиша за него на английски, но да видим кога ще ми остане време.....



26. Какво искахте и получихте? – Вълшебна сила  и способност да сбъдвам желанията си! :)))

27. Какво искахте и не получихте? – Няма такова нещо.
 
28. Какво правихте на рождения си ден и на колко години сте сега? – На рожденния си ден празнувах с приятели вкъщи, като всяка година. В момента съм на 34, но след десеттина дни ще стана на 35 и смятам да почерпя.....
 
29. Какво е това нещо, което ако го бяхте имали, щеше да направи годината ви много по-удовлетворяваща? – Малко повече спокойствие в личния живот..... и повече по-спокойни мигове за мен самата обърната към Себе си.....
 
30. Какво ви помогна да запазите „разсъдъка си”? – Кой е казал, че съм го запазила?:))) Общуването с Албена и Елизабет. Способността ми да градя живота си по собствени правила, които често са неприемливи за околния свят, но аз съм свикнала за толкова години.... Никой не обича странните и различните, но и в това си има очарование.... Под секрет да ви кажа – и за нас се намират хора, които да ни разберат по правилния начин..... Е, обичайно това са хора като нас самите, аз и затова не вярвам че в живота има случайни неща.....
 
31. Коя публична/известна фигура, беше важна за вас? –
Баща ми все така.
 
32. Кое политическо събитие ви развълнува най-много? – Ми никое. Ааааа, всъщност не – избора на баща ми за втори мандат! Ето, че пак съм заплес!:))) Ходих на изборите за парламент и президент, гласувах, защото не искам друг да избира вместо мен, но откровенно казано не ми харесва случващото се в държавата ни.... Мъчно ми е..... Незнам.... Дано има светлина в тунела....Надеждата последна умира, но.....
 
33. Кой ви липсваше? – Както всяка година майка ми и най-добрата ми приятелка, с която тая година 2011-та общувахме повече в сравнение с предходната – 2010-та, но тя е много заета да работи, при тях е убийствено просто.... Румиииии, стягай Са ще забягваме на пролет с Твоята кола по женски в дън горите тилилейски, там ще вее вук, пък ний ще си похапнем хляб със лук..... Attension -  Жоро да не чете!!!:)))
 
34. Кой беше най-добрият/интересният човек, когото срещнахте? – Елизабет Костадинова! За нея съм писала цял постинг, така че на когото му е интересно – да го намери в блога ми и да чете! Еле, обичкам те и ти благодаря за споделените мигове в нашето обучение, а и тези които споделяме и понастоящем! Бъди здрава и все такава позитивна, енергична и внасяща радост и усмивки в моя свят! Прегръдка!:)))



Ели, ти си знаеш.... :)))

 
35. Споделете един „урок за живота”, който научихте през изминалата година. – Когато се концентрираш само да обичаш без да очакваш нищо във замяна, това от което имаш нужда и потребност в конкретния момент идва само в живота ти! Миговете трябва да се изживяват пълноценно, защото няма нищо сигурно и безкрайно в този живот. Друго какво – ако инстинктите ви са силни, както е при мен, не се страхувайте да им се доверявате.
 
А Вашата Равносметка каква е?

ps : ...... и не може без Nightwish най-накрая, както миналата година.....





Тагове:   2011,   аз,   равносметка,


Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vahisht - Въпросово -въпросна, равносметко - ревизия и планировка:)))
25.01.2012 05:13
Дай, Боже от 26....колкото повече може, на притежателя на този пост:)) през 2012, но най-вече здраве!
Поздрави!
цитирай
2. mt46 - Поздрави, Еличка!
25.01.2012 09:09
Много добра и искрена равносметка!... Интересно ми е, че общуването ти с жени те обогатява повече... Нима мъжете покрай теб са по-бедни духом?... :)
цитирай
3. smani - cinderellathespy
25.01.2012 09:10
Ха, ха ,ха равносметката беше забавна, както предишната, интересна с много чувство за хумор! :)
цитирай
4. vesever - И аз съм луда по Найтуиш, а в Таря съм ...
25.01.2012 21:49
И аз съм луда по Найтуиш, а в Таря съм тайно влюбена :)))
Но моята равносметка, уви, е пълна скръб, затова въобще няма да коментирам пък :Р!
Но ето какво ще ти подаря, Ели - много любимо. И специално за теб, с прегръдки!

http://www.youtube.com/watch?v=Cnw-wAzJpgc
цитирай
5. cinderellathespy - Дай, Боже от 26. . . . колкото повече ...
25.01.2012 22:33
vahisht написа:
Дай, Боже от 26....колкото повече може, на притежателя на този пост:)) през 2012, но най-вече здраве!
Поздрави!


Привет!
Васил, сърдечно благодаря!
Дай Боже!:)
Поздрави от мен! Ние сме в снежна София! Тук тихичко си вали и трупа!:)
И наистина здравето е най-важно, без него всичко друго е невъзможно!:)
Благодаря ти, че намина!
цитирай
6. cinderellathespy - Много добра и искрена равносмет...
25.01.2012 22:49
mt46 написа:
Много добра и искрена равносметка!... Интересно ми е, че общуването ти с жени те обогатява повече... Нима мъжете покрай теб са по-бедни духом?... :)


Марински здрасти,
няма такова нещо за мъжете! Аз ценя много общуването си с всеки, с когото ме сблъсква живота и не правя разграничения мъже-жени. В ежедневието ми съм непрекъснато с един мъж - един мой колега - пътуваме заедно до работа, ходим заедно на обяд и на кафе, помага ми за пряката работа, тъй като неговата е свързана с моята, близки сме от много години - аз съм кръстница на децата му, родителите ми бяха кръстници на него и съпругата му. Основно се събирам също с мъже, когато си почивам от работа - просто приятелската ми среда е такава - близка съм с хората, които ме охраняват, когато се наложи, а те преимуществено са мъже, събирам се и с колеги от друго звено в системата ни, с което работим непрекъснато - и те са мъже, за полицаите да спомена ли - и те са мъже и просто така се случва!:) Не го търся целенасочено.... В реалността ми има и готини жени, но някак не ми стига времето за пълноценни контакти с тях! Снощи за първи път от много време насам излязох на кафе с една моя много близка приятелка - толкова много неща си казахме, времето отлетя неусетно. В интернет контактите са ми по-лесни - пишем си писма, комуникираме на разни форуми, в Скайп и всичко това "в крачка" докато работя и правя други неща.
Така че, радвам се много и на контактите си с мъжете, с които се запознах през 2011-та -> всички до един са много интересни, а конкретно тук в блог.бг ми е винаги много любопитно да чета в определени блогове, а също и да коментирам, когато имам настроение. Твоя е един от тях!
Поздрави от мен!
Еличка
:)
цитирай
7. cinderellathespy - Ха, ха, ха равносметката беше за...
25.01.2012 22:53
smani написа:
Ха, ха ,ха равносметката беше забавна, както предишната, интересна с много чувство за хумор! :)


Майтапчийка съм си аз!:)
Тъй ми идва от вътре....
Шефката ми каза, че догодина на Новогодишния банкет нямало да плащат за програма, аз съм щяла да им я изнасям.... Тъй че, от сега съм почнала да се потготвям!:)))
Привет и лека нощ!:)
цитирай
8. cinderellathespy - И аз съм луда по Найтуиш, а в Таря съм ...
25.01.2012 22:57
vesever написа:
И аз съм луда по Найтуиш, а в Таря съм тайно влюбена :)))
Но моята равносметка, уви, е пълна скръб, затова въобще няма да коментирам пък :Р!
Но ето какво ще ти подаря, Ели - много любимо. И специално за теб, с прегръдки!

http://www.youtube.com/watch?v=Cnw-wAzJpgc


Весинка,
благодаря за клипчето!:)
Ще спретнем един "дуел на зелено" на пролет за сърцето на Таря и аз съм влюбена в нея тайно.... Видях я в Пловдив на 21.09. - вълшебно беше! Като някаква птица е в тази бяла рокля с която се явява на сцената....:)
Много снежни софийски поздрави от нас в ролята на "временни столичани"!:)))
Спокойна нощ, мила!
цитирай
9. mamas - Страхотна равносметка!
28.01.2012 14:55
Нека през 2012 получиш и дозата спокойствие, което не ти достига :)
цитирай
10. cinderellathespy - Нека през 2012 получиш и дозата с...
28.01.2012 22:42
mamas написа:
Нека през 2012 получиш и дозата спокойствие, което не ти достига :)


Слави,
сърдечно благодаря!
Поздрави на теб и здраве през 2012-та!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720114
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031