Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2012 21:24 - Татко....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7349 Коментари: 34 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image


Изображение от тук



Господ реши да изпрати много сериозно изпитание на един от любимите ми хора - на баща ми.... Дойде ми изневиделица и все още съм доста стресната и изплашена....Предстои нещо много тежко следващата седмица - кулминацията в битка на живот и смърт, която вече е в ход. До този момент татко е спечелил не една битка в този живот, не случайно в моите очи винаги е бил герой, рицар в моята житейска приказка, който спасява моя свят винаги, когато имам нужда, който бди тихо и мълчаливо за моето спокойно съществуване в дните, без да иска никога нищо в замяна. Така е било Винаги. Дори в тази тежка както се оказа ситуация е направил всичко възможно да не ме тревожи. Тази вечер за първи път от много години го видях да плаче, когато ме видя.... И аз се разплаках.... Някак за едни определени мигове останахме само двамата в тясното пространство на малката болнична стая, сякаш извън времето, и прегръщайки го му казах че каквото и да става няма да се предаваме, независимо от тежката ситуация.... както тогава, някога преди 21 години, когато останахме само двамата, а мама пое по своя път и се превърна в птица.... Плачех, а исках единствено да му вдъхна сили, да му припомня, че Той е Моя Герой и че е най-важно да Вярва, да не се предава, както не се е предавал толкова години, независимо от огромните житейски изпитания и бури на които бяхме подложени, защото Живота - това прекрасно случване и невероятно предизвикателство вътре и извън нас реши така..... Остава ми единствено да се моля всичко да се развие благоприятно и единия от моите ангели пазители тук на земята да продължи спокойно своя жизнен път! Благодарна ще бъда и на всички позитивни мисли от приятелите в и извън блога!

ОБИЧАМ ТЕ, ТАТЕ И ВЯРВАМ В ТЕБ И ВЪВ ВСИЧКИ КРАСИВИ И ВЪЛШЕБНИ МИГОВЕ, КОИТО НИ ПРЕДСТОЯТ В БЪДЕЩЕТО ЗАЕДНО!....

И една песничка, която много обичам както в оригинал, така и в изпълнение на страхотната група на Axel Rudi Pell - The Temple Of The King с невероятните вокали на Джони Джиоели! ....



Тагове:   обич,   татко,


Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - ПОСАКУВАМ...
11.01.2012 21:26
ДА ПОБЕДИ
цитирай
2. cinderellathespy - ПОСАКУВАМ...
11.01.2012 21:29
daan написа:
ДА ПОБЕДИ


Дано, Дан...
Положението е наистина много тежко....
:(
цитирай
3. zabavnata - Всичко ще бъде наред!
11.01.2012 23:59
Еличка... Бъди колкото е възможно повече с него. Той има нужда от това.
Бъди силна!
цитирай
4. cinderellathespy - Всичко ще бъде наред!
12.01.2012 01:27
zabavnata написа:
Еличка... Бъди колкото е възможно повече с него. Той има нужда от това.
Бъди силна!


Благодаря ти, Ани...
Дано докторите в София спасят положението....
Прегръдка, мила...
цитирай
5. naidobriq - Mnogo se natyjih..
12.01.2012 06:26
Sigurna sym che vsichko shte e na red mila..Tryabva da si silna i mn da vyrvash v dobriya izhod.Pojelavam go ot syrce..
цитирай
6. smani - cinderellathespy
12.01.2012 08:51
И от мен пожелание за победа!
цитирай
7. анонимен - От все сърце
12.01.2012 09:12
се надявам всичко да свърши добре. Прегръщам те отдалече!
цитирай
8. sestra - Вярвам, че той ще е силен,
12.01.2012 09:23
и ти бъди и се надявам с теб, Ели.
цитирай
9. makont - Всичко ще е наред,
12.01.2012 10:43
виж колко много хора подкрепяме теб и безценният ТАТКО. Ах, ние момичетата не можем без татковците си. Горе главата и успех, ще стискам палци и ще вярвам с Вас!
цитирай
10. lotos16 - Кураж, мила.
12.01.2012 10:54
Не те познавам, но с цялата си душа и сърце желая на двама Ви добър изход.
цитирай
11. cinderellathespy - Sigurna sym che vsichko shte e na red ...
12.01.2012 13:41
naidobriq написа:
Sigurna sym che vsichko shte e na red mila..Tryabva da si silna i mn da vyrvash v dobriya izhod.Pojelavam go ot syrce..


Сърдечно ти благодаря, Ани!
Нещата се ускориха!
Каквото ще става, ще става утре!
Поздрави!
цитирай
12. cinderellathespy - И от мен пожелание за победа! ...
12.01.2012 13:43
smani написа:
И от мен пожелание за победа!


smani, трябва да се побеждава, други опции не са разрешени!
Благодаря за подкрепата, приятелче!
И дано не ти стърже някой лед на съседната алейка и днес!:-)))
Тихичко да попитам ли дали и днес не си ...лец?:-)
цитирай
13. cinderellathespy - се надявам всичко да свърши добре. ...
12.01.2012 13:45
parasol написа:
се надявам всичко да свърши добре. Прегръщам те отдалече!


Слави, благодаря ти!
Вярвам, че татко е държлив и ще успее!
Поздрави и на теб!:-)
цитирай
14. cinderellathespy - Вярвам, че той ще е силен,
12.01.2012 13:47
sestra написа:
и ти бъди и се надявам с теб, Ели.


Сестричка, много те прегръщам!
Силна ще бъда аз, както винаги съм била! Обещавам!
И тая буря ще я преборим - де със сълзи, де с бясно стискане на зъби! Трябва!
Благодарско, мила!
цитирай
15. cinderellathespy - виж колко много хора подкрепяме теб ...
12.01.2012 13:49
makont написа:
виж колко много хора подкрепяме теб и безценният ТАТКО. Ах, ние момичетата не можем без татковците си. Горе главата и успех, ще стискам палци и ще вярвам с Вас!


Мая, благодаря сърдечно!
Абсолютно си права за бащите и дъщерите!
В моите очи той винаги ще бъде магичен!
Хубав следобед!
цитирай
16. cinderellathespy - Не те познавам, но с цялата си душа и ...
12.01.2012 13:50
lotos16 написа:
Не те познавам, но с цялата си душа и сърце желая на двама Ви добър изход.


Павлина, здравей,
винаги си добре дошла в блога ми!
Благодаря искренно за споделената подкрепа!
Вярвам, че позитивните мисли сбъдват чудеса в съществуването ни!
Пак ела!:-)
цитирай
17. cinderellathespy - Вярвай и бъди силна! Сигурна съм, че ...
12.01.2012 13:52
friendly1 написа:
Вярвай и бъди силна! Сигурна съм, че всичко ще бъде наред!


И аз те прегръщам! И безкрайно ти благодаря за Доверието!
И аз съм сигурна!
И тук е мястото да добавя, че адски се радвам на приятелките си в блог.бг!:-)
Поздрави, Фрeндли!:-)
цитирай
18. evrazol - Заедно с теб искрено се надявам в...
12.01.2012 14:04
Заедно с теб искрено се надявам всичко да свърши добре. Дано Бог ти го запази!
цитирай
19. katan - Ели, с теб съм, мило дете!
12.01.2012 19:39
Давай сили на татко си и той ще се пребори.
Бог да е с него.
цитирай
20. erato7 - Нека Бог да ви закриля! Вярвай!
14.01.2012 08:32
Нека Бог да ви закриля! Вярвай!
цитирай
21. min11hetep - Пак ще се пребори, Ели...
14.01.2012 08:42
Бъди до него с вярата и с обичта си, както досега. Прегръщам те и аз.
цитирай
22. ckarlet - Eли, и аз ще се помоля за твоя баща да ...
14.01.2012 12:53
Eли, и аз ще се помоля за твоя баща да се оправи и нищо да не помрачава дните ви!
А ти бъди до него, каквото и да ти струва това! Сигурна съм, че заедно ще се справите!
Прегръщам те, миличка!
цитирай
23. cinderellathespy - Заедно с теб искрено се надявам в...
14.01.2012 13:35
evrazol написа:
Заедно с теб искрено се надявам всичко да свърши добре. Дано Бог ти го запази!


Благодаря ти!
Сърдечно!
Поздрави!:-)
цитирай
24. cinderellathespy - Давай сили на татко си и той ще се п...
14.01.2012 13:42
katan написа:
Давай сили на татко си и той ще се пребори.
Бог да е с него.


Кате,
тая сутрин го чух по телефона.
Всичко ще се оправи!
Слава на Бога!
Прегръдки от мен!
цитирай
25. cinderellathespy - Нека Бог да ви закриля! Вярвай! ...
14.01.2012 13:43
erato7 написа:
Нека Бог да ви закриля! Вярвай!


Вярвам аз!
Въпреки всички изпитания, които ни изпрати!
Вярвам!
Благодаря ти и пак заповядай тук!:-)
цитирай
26. cinderellathespy - Бъди до него с вярата и с обичта си, ...
14.01.2012 13:47
min11hetep написа:
Бъди до него с вярата и с обичта си, както досега. Прегръщам те и аз.


И аз те прегръщам, Мина!
Той е винаги в мен, в сърцето ми.
От три дни ходя като сянка, не можех да спя изобщо, да работя, едва тая сутрин на разсъмване нещата се успокоиха, а малко по-късно като го чух по телефона съвсем се успокоих....
Позитивните мисли на всички ни, очевидно са дали резултат!
Поздрави, мила!
цитирай
27. laurencia - Мила Елица,
14.01.2012 13:47
ти си фин и добър човек, сигурно приличаш на татко си...
Искрено се моля Бог да ви помага.
цитирай
28. cinderellathespy - Eли, и аз ще се помоля за твоя баща да ...
14.01.2012 13:50
ckarlet написа:
Eли, и аз ще се помоля за твоя баща да се оправи и нищо да не помрачава дните ви!
А ти бъди до него, каквото и да ти струва това! Сигурна съм, че заедно ще се справите!
Прегръщам те, миличка!


Скарлет,
със сигурност ще се оправят нещата.
Операцията мина успешно. Усетих по гласът му, че се е поуспокоил, а когато той е спокоен и аз съм спокойна и добре!
Много ти благодаря за подкрепата, мила! Молитвите очевидно са чути!
Хубави почивни дни!
:-)
цитирай
29. cinderellathespy - Мила Елица,
14.01.2012 14:07
laurencia написа:
ти си фин и добър човек, сигурно приличаш на татко си...
Искрено се моля Бог да ви помага.


Здравей, Ели,
Вярно е, че си приличаме....
И не само физически, ами и като подход към нещата в живота....
Казват го близките и приятелите ни....
Но аз приличам много и на мама....
Всъщност сега се замислих - те двамата много си приличаха, просто си бяха сродните души.... - > от един град са били, но са се запознали едва като студенти в София, оженили се, после родили мен, върнали се тук и така.... Имахме си една хубава приказка тримата, докато мама не отлетя завинаги и не се изгуби в безкрая....
Опитвам се да бъда добър човек, ако не съм, няма да има как да помагам в работата си на другите хора...., но това другите могат да кажат, на мен ми е трудно да се самооценявам...
Татко е много добър човек. Помогнал е на много хора и продължава да помага ежедневно. Грижи се за цял град, и не само. В сърцето ми родителите ми винаги ще са най-добрия пример, който съм имала при изграждане на критериите ми за живеене и самото живеене като процес! Никога не съм съжалила, че съм слушала татко за всяко важно нещо в живота ми. Той винаги ме съветва за добро, дори понякога от критиките му сериозно да ми пари. Дори да се разсърдя за момент, бързо ми минава. Надявам се, че се гордее с мен, като негово дете. Друго какво - Дай Боже, молитвите, молбите, хубавите думи да бъдат чути от когото трябва и да имаме нашите още безброй пъти изпълнени с красиви мигове в бъдното.
Прегръдки и на тебе, Ели!:-)
цитирай
30. monaliza121 - Бог да ви помага. . . и обичта - най...
14.01.2012 17:10
Бог да ви помага... и обичта - най-силното лекарство...:)
цитирай
31. priqtel12 - Ели, с теб съм......
14.01.2012 21:09
Не се предавай, миличка!!!Вярвай!!!!!
Бог да е с Вас!!!

Прегръдки!
цитирай
32. priqtel12 - Сега прочетох и коментарите под постинга.
14.01.2012 21:16
Радвам се, че си по спокойна.
А ТОЙ СЪС СИГУРНОСТ СЕ ГОРДЕЕ С ТЕБ ( но ти го знаеш и сама).
Хубава вечер!!!!
цитирай
33. cinderellathespy - Бог да ви помага. . . и обичта - най...
14.01.2012 23:14
monaliza121 написа:
Бог да ви помага... и обичта - най-силното лекарство...:)


Абсолютно си права, Тинка!
Обичането всичко лекува!:-)
Прегръдки на тебе!И спокойна нощ!:-)
цитирай
34. cinderellathespy - Радвам се, че си по спокойна. А ТОЙ ...
14.01.2012 23:17
priqtel12 написа:
Радвам се, че си по спокойна.
А ТОЙ СЪС СИГУРНОСТ СЕ ГОРДЕЕ С ТЕБ ( но ти го знаеш и сама).
Хубава вечер!!!!


Да, тая вечер говорих и с брат ми!
Всичко ще се оправи, Иве!
Благодаря за подкрепата, мила, както винаги сте тук да ми държите ръката като имам нужда. Много си ви обичкам!:-)
Да имаме оттук натам само поводи за радост, Иве!
Много те прегръщам!:-)
Тая вечер ми е определено усмихнато!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720235
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031