Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2011 23:08 - Върнах се....
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3346 Коментари: 12 Гласове:
20

Последна промяна: 27.09.2011 09:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Върнах се....
Има много - снимано, запомнено, извървяно, изпито, измислено, изговорено, изсънувано, измечтано, открито.....
Май по-силна стана Любовта...за добро или зло.....
Така влияе южната звезда и мистиката на античността.....
Ще пиша повече, но утре, че дълъг път избродих днес и в момента искам само да спя и да сънувам Голямата Любов, онази Единствената дето ще ме гори до живот......
Едно парче за всички които ще се разпознаят......
....и една романтична снимка как си ходих по тревичката босичка на най-вълшебното място в България и цялото ми тяло се събуди за нов живот....
ОБИЧАМ ТЕ/ ВИ, не го забравяй/те НИКОГА.....


image




ПП : ....ето го и стихото от мен по прекрасната песен на Europe......

IN MY TIME

Единствено аз мога Да Обичам
да ти дарявам светлина в нощта,
със вятъра в простор да коленича,
със слънцето да бъда Свобода.

Единствено аз мога да живея
с реалните за мен неща,
а ти оставаш звездна Одисея
по дирята ти вечно ще тъжа.

Единствено аз мога да жадувам
за срещата ни в други светове,
възможния ти образ ще сънувам,
оставам непораснало дете.

Единствено аз мога Да Обичам,
да бъда Твоя, както ти си Мой,
от днес и занапред ти се обричам
на вечен и вълшебен звездоброй.


......In my time
.....I got to love you
~~



Тагове:   me,   You,   вълшебно,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blogena - Ели :)
25.09.2011 23:21
Привет от една малка пресечна точица по пътя ти ;)
Пухкави сънища ...и...песента е - ти си знаеш :)*
цитирай
2. cinderellathespy - Привет от една малка пресечна то...
25.09.2011 23:30
blogena написа:
Привет от една малка пресечна точица по пътя ти ;)
Пухкави сънища ...и...песента е - ти си знаеш :)*


Здрасти, Бени!
Беше хубаво, нали....:-)
Аз много се радвам, че те има в тоя свят....
Мисля, мисля, мисля.....май времето и звездите ще ги оставя да го измислят....
Гуш от мен....:-)
цитирай
3. ckarlet - Усещам голямо зареждане, Ели! Р...
26.09.2011 07:56
Усещам голямо зареждане, Ели! Радвам се, че се чувстваш по този начин!
Ти си страхотна!
Прекрасен ден!
цитирай
4. henzelski - Добре дошла
26.09.2011 13:43
отново, Ели!
:)
цитирай
5. cinderellathespy - Усещам голямо зареждане, Ели! Р...
26.09.2011 17:20
ckarlet написа:
Усещам голямо зареждане, Ели! Радвам се, че се чувстваш по този начин!
Ти си страхотна!
Прекрасен ден!


Здравей Скарлет,
хубаво беше наистина...
Тези дни ще пусна постинг със снимките от лятото - по малко от всичко, дано не ви омръзне да гледате .....
Днес добавих и едно стихо в постинга, надявам се да ви хареса......
Поздрави и прегръдки на тебе, мила!:-)
цитирай
6. cinderellathespy - Добре дошла отново, Ели! :) ...
26.09.2011 17:23
henzelski написа:
Добре дошла отново, Ели!
:)


Краси здравей,
ще минавам при теб, обещавам. При теб винаги е спокойно.....
Хубава вечер от мен, аз бягам да приготвям вечеря за тримата ми мъже!:-)
цитирай
7. ckarlet - На мен лично няма да ми омръзне да ...
27.09.2011 18:27
На мен лично няма да ми омръзне да разглеждам снимки, Ели! С удоволствие ще разгледам и твоите, защото ще ми бъде интересно да видя как си прекарала лятото.
А стихотворението е изпълнено с много нежност!
Поздрави!
цитирай
8. cinderellathespy - На мен лично няма да ми омръзне да ...
28.09.2011 12:12
ckarlet написа:
На мен лично няма да ми омръзне да разглеждам снимки, Ели! С удоволствие ще разгледам и твоите, защото ще ми бъде интересно да видя как си прекарала лятото.
А стихотворението е изпълнено с много нежност!
Поздрави!


Благодаря за оценката за стихото, Скарлет!....:-)
Такова ми е на мен - нежно! Тия дни ще пусна постинга с красотите от летните пътувания....
Имам нужда от време за да кача снимките, а после ще дойде времето да се насоча към работните вълни.....
Ех, лятото отмина.....а беше хубаво....много хубаво....
.......
цитирай
9. priqtel12 - Благодаря за парченцето любов,
30.09.2011 23:17
приемам с удоволствие твоят дар, а за теб много , много любов, която да изпълва сърцето, душата, въобще цялото ти същество.
цитирай
10. cinderellathespy - приемам с удоволствие твоят дар, а ...
01.10.2011 23:31
priqtel12 написа:
приемам с удоволствие твоят дар, а за теб много , много любов, която да изпълва сърцето, душата, въобще цялото ти същество.


Радвам се, че се появи, Иве!:-)
Липсваше ми!
Тия дни съм се отплеснала в спомени по ученическите и студентските години....
След всичко остава само Любовта....
цитирай
11. portishead - Радвам се за теб и дано имаш повече ...
02.10.2011 00:29
Радвам се за теб и дано имаш повече подобни приключения . ;))
цитирай
12. cinderellathespy - Радвам се за теб и дано имаш повече ...
02.10.2011 11:55
portishead написа:
Радвам се за теб и дано имаш повече подобни приключения . ;))


Само да имам време и веднага хуквам аз да приключенствам!:-)
Поздрави на тебе!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1725341
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18451
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930