Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2011 00:44 - Елизабет
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3546 Коментари: 11 Гласове:
13

Последна промяна: 27.04.2012 18:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

....или за нещата от живота, които ни правят щастливи.......

Елизабет е най-милата жена, която срещнах през настоящата година. Сприятелихме се.  Вярно е, че сродните души се намират винаги, както казва моята приятелка тук от блог-а  Ива. Видях Елизабет за първи път през 2010 година, когато се записах на второто ниво в курса по английски. Виждах я всеки път когато ходех на занятията в училището, тя предаваше на т.нар. джейчета :-) и в почивките ми беше много забавно да я наблюдавам как стои с тях пред училището, успява да обърне внимание на всяко от децата, организираше им различни занимания, а те я гледаха с такава любов и благоговение, непрекъснато я прегръщаха и я държаха за ръка. Веднъж се заговорихме, спомена че дъщеричката и учи медицина. По необясним начин Елизабет остави някакво трайно и сериозно впечатление у мен. Почувствах я с душата си, а бяхме разменили само няколко думи.  В началото на новата учебна година в езиковото училище, реших да запиша големия ми син на английски. Оказа се, че именно Елизабет ще бъде негов учител. Така покрай Дани имах повод  да се срещам и говоря по-често с нея.  Лека-полека установихме взаимните си симпатии. В края на 2010 година тя ми предложи да се включа в следващо ниво на курс по английски, който тя водеше със служители на царевичния завод.  Стана ми любопитно. Тръгнах малко на шега и за да се разтоваря с нещо приятно от забързаното и натоварено ежедневие на работа. Срещнах нови и интересни хора, благодарение на Елизабет.  Времето на обучението мина някак неусетно.  Учихме сериозно, но и много се забавлявахме. Признавам, че с Варбан се надпреварвахме да бърборим – останах приятно изненадана колко го поназнайвам този език и какъв чуждоезичен рефрен връзваме двамата.....Разчепкахме на съставни части  мадмоазел Ла Жули и мистър Тротър, пътувахме из Лондон, Сидни и Ню Йорк, учихме сложните изречения, перфектните времена, писахме есета, създадохме най-вече приятелства.  Беше невероятно изживяване. Научих интересни неща за царевицата от колегите си, а също и че в училищата от автоматите се продава безкофеиново кафе.:-)  Бях вечно закъсняла, доста се запъхтявах докато изкача стръмната улица покрай училище „Ботев”, Елизабет все надничаше през прозореца и ми махаше, като се зададях,  Дидо все се налагаше да ми отключва  и като влезех - от вратата – Гут ивнинг, Василев веднага нещо прасваше за коментар относно поредното ми закъснение, успях да изгоря един ред крушки в кабинета точно пред дъската, като светвам със замах лампите, добре че дойде пролетта и започна да се стъмва по-късно, та се виждаше какво пише на дъската – часовете приключваха след 20 часа. Имах желание да се покатеря на стълба и да ги сменя крушките, но коллегите не ми дадоха..... При нас си беше купон, за разлика от ситуацията при колегите от съседната група......и все в очакване на кака Венче.... :-) и изпращане на поредните колеги на нощна смяна. Но да се върна пак на Елизабет. С нея имаме много общи неща, като започнеш от музиката, минеш през страстта към английския език, любовта към поезията, както стана ясно и към неподходящите мъже :-), да не забравя и Здрач с Робърт Патинсън.  Обичам позитивно заредените хора. Елизабет е точно такава. На моменти сме способни да се смеем до скъсване, разказвайки си всевъзможни щуротии, после да започнем да се обясняваме за правоговор в английския език, а накрая да си поклюкарим за това-онова. Тя знае, че съм решила да скоча – просто е въпрос на време да го направя. Филип /колегата ми/ предлага първо бънджи – Аспаруховия мост, а после може за празника ни през април да се метнем  колективно в Пловдивските висини в тандеми.  Елизабет казва, че съм романтично луда.  Аз пък мисля, че тая лудост е сладка и ще ми помогне да преборя страховете си. Щяла да гледа филмчетата и да ръкопляска, ако остане на какво да се ръкопляска. :-) За всяко нещо си има време и място.  Тази вечер излязохме малко. Бях забравила колко е хубаво да излезеш с приятелка, да пиеш бира, да си хапваш картофки и рибка в градския парк, да слушаш огнените летни хитове от приглушените ътонколони,  да не обръщаш внимание на заобикалящата те обстановка и да се разтоварваш с женски разговори под зоркото око на Павчо - сервитьора, който беше изключително мил цяла вечер.  За пореден път се убедих, че с Елето имаме сходно светоусещане и тя като мен намира връзката между нещата, които ти се случват в живота и смята че няма случайни неща, по-голяма е от мен и ме съветва много мъдро.  Освен това живее срещу блока, в който живее баща ми, та имам повод да мина покрай тоя блок и да си спомня разни неща свързани с мама.....Говорихме си доста тази вечер и за любов.  Естествено жените си говорят за любов, когато се съберат.  Тая любов дето всички ни обърква и побърква....Например установихме разлика във възприятията по този въпрос – Елизабет залага на реалните неща, око да види – ръка да пипне, докато при мен винаги така се случва – първо докосвам душата, а физическото – то е следствие. Хубаво следствие, поне в досегашния ми опит. :-) Замислих се тази вечер, като слушах Елизабет – а дали не трябва да си променя нагласите, за да се съхраня и да запазя другия......Разсъждавам си над тези въпроси от известно време. Вярвам, че всичко в живота се случва за добро. Тогава защо ми се доплака и една буца заседна в гърлото ми, докато вървях тази вечер към вкъщи и гледах залязващото небе, след като се разделихме с Елизабет.......Оценявам Елизабет като едно от най-хубавите неща в живота ми през настоящата година, кара ме да се чувствам ценна, разбрана, такава каквато съм, истинска и с вяра в себе си, щастлива и усмихната.   

И стигнах и до пианото на Елизабет. Докато бяхме на курса по английски Ели сподели, че винаги е искала да има пиано и да се учи да свири на него. Един от колегите и каза, че ще и купи пиано, обеща роял и ние всички колективно хихикахме, когато беше проведен този разговор. Впоследствие се оказа, че Василев е поръчал макет на пиано - роял, което един дъръводелец изработи специално и колективно и го подарихме, заедно с цялата ни благодарност и обич, че бе така търпелива с нас по време на курса. Направила съм и една много сладка снимка как Елизабет гледа пианцето замечтано. :-) Ще опитам да я кача, защото тя трябва да се види, не да се описва.

Та така с моята Елизабет. Хубаво е човек да има приятел като нея.  И защото знам, че ще го прочетеш, Еле, искам да ти кажа че безкрайно се радвам че се появи в живота ми и се сближихме.  Бъди все такава, каквато си – чаровна, сладкодумна, емоционална, горяща в професията и искрен и добър приятел.  И само да напомня – аз все още не съм загубила надежда за провеждане на осиновителна процедура, знае ли човек - с тия промени в законите ден през ден, може ограничението за възрастова разлика да отпадне.....:-) Много те прегръщам и ти благодаря за всичко!!!

Ели

image

И накрая - естествено не може след като е сложено пианото на Елизабет, да не засвири пианото на Робърт Патинсън :-)

Всички, които имат приятели като Елизабет да се чувстват поздравени с този постинг и да не забравят да се чувстват късметлии и щастливци в дните!:-)






Тагове:   Елизабет,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Прекрасно !
03.09.2011 07:55
Май трябва да променим мнението си за Любовта, като това на Ели. Дълбоко в себе си знам, че тя е права, но друга част в мен мисли, чувства и действа като теб.:)
Хубав ден !
цитирай
2. ckarlet - Прекрасна е твоята приятелка, Ели! ...
03.09.2011 10:47
Прекрасна е твоята приятелка, Ели! И така хубаво си написала всичко преживяно с нея!
Направо си е щастие да срещнеш такъв човек!
Нека приятелството ви е вечно!
цитирай
3. cinderellathespy - Май трябва да променим мнението си ...
03.09.2011 12:11
mirandolina написа:
Май трябва да променим мнението си за Любовта, като това на Ели. Дълбоко в себе си знам, че тя е права, но друга част в мен мисли, чувства и действа като теб.:)
Хубав ден !


Любовта затова е така вълнуващо прекрасна, именно защото ни е трудно в нея и все трябва да се борим!:-)
На теб усмивки от мен!:-)
цитирай
4. cinderellathespy - Като вещ "маниполатор" ...
03.09.2011 12:15
nikstan написа:
Като вещ "маниполатор" небрежно ще вметна , Да използваш за наблюденията и анализа инструмента - " 5-те елеманта" .Или т . н. взаимо връзка м/у "земя" ,"дърво" ,"метал", въздух" и "огън" . Този връзка се дължи на "магнетизма" и тя е характерна единственно на нашият вид -хората.Чрез прилагането и ще "прогледнеш" и нещата ще добият вид от който ще бъдиш очарована и удволетворена и щети даде възможност за нови и непознати хоризонти ...:)))Поздрави..и :))


Ей, Нико, тия шифрограми ще ми трябва време да ги разгадая, ама благодаря.....:-)))))
Шпионажа и световната конспирация ще спасят света от духовна дегенерация, I hope so...:-))))

p.s. Има и ново стихо, ама ще го пусна тия дни.....
Елизабет обича и това : http://www.youtube.com/watch?v=Kg3fACgr3Wk&list=PL899801FB561EC7C8&index=1&feature=plpp
цитирай
5. cinderellathespy - Прекрасна е твоята приятелка, Ели! ...
03.09.2011 12:19
ckarlet написа:
Прекрасна е твоята приятелка, Ели! И така хубаво си написала всичко преживяно с нея!
Направо си е щастие да срещнеш такъв човек!
Нека приятелството ви е вечно!


Има ли вечни неща в живота?
Аз се надявам да живея вечно във вятъра, или във водата или в нечия душа.....
Благодаря ти, Скарлет и те прегръщам!:-)
цитирай
6. virtu - Много мил човек е тази Елизабет !
03.09.2011 14:23
Аз все още си мисля , че може да се намери хубаво пиано на добра цена .
На времето споделих моето желание с учителката по музика Бодурова и тя ми препоръча човек , който акордира пиана и знае кой продава. Така си купих пиано , а учителката преподаваше на големия син . Никога не е късно .
Поздрави на теб и твоята превъзходна приятелка . Прегръщам ви. Вярвайте в своите мечти ! Те ще се сбъднат !
цитирай
7. cinderellathespy - *** SIZE MATTERS - Semi Truck Drift ...
03.09.2011 19:22
nikstan написа:
*** SIZE MATTERS - Semi Truck Drift Gymkhana Feature *** // *** Justin Bieber - Baby ft. Ludacris **** .............???


Извинявай, ама нищо не разбрах???:-))))
Кой адрес и какви ги дири Джъстин Бийбър в цялата работа?:-))))
Я дай малко по-конкретна агентурна информация, плийз....

Аааааа - за линка - ето това е : http://www.youtube.com/watch?v=zsGZR7HXj5U&feature=related - парчето се казва River Flows in You на Yiruma
Ох, български агентурен реотан....:-))) Ще ме пратят на препрограмиране от Първи Отдел....:-)))
Приятно слушане!:-)
цитирай
8. cinderellathespy - Аз все още си мисля, че може да се н...
03.09.2011 19:25
virtu написа:
Аз все още си мисля , че може да се намери хубаво пиано на добра цена .
На времето споделих моето желание с учителката по музика Бодурова и тя ми препоръча човек , който акордира пиана и знае кой продава. Така си купих пиано , а учителката преподаваше на големия син . Никога не е късно .
Поздрави на теб и твоята превъзходна приятелка . Прегръщам ви. Вярвайте в своите мечти ! Те ще се сбъднат !


Благодаря ти, virtu! Вярваме си ние и дано само да сме здрави, всичко друго е постижимо като има здраве! Поздрави на тебе и весели празнични дни!:-)
цитирай
9. анонимен - Силвия
09.01.2012 05:08
Наистина е прекрасно да откриеш истински приятел-сродна душа.Аз открих в блога Ива/ако е същата,която споменаваш/и откакто я открих света ми се промени.Разбирам искрените Ви чувства,които сте описали.
цитирай
10. анонимен - Силвия
09.01.2012 05:26
Моля за извинение/не знам как би се изтълкувало поведението ми/-стори ми се,че сте човек с много чувствителна душа,зачетох се и в другите Ви постинги и стигнах пак до Ива/същата Ива,която ми дава кураж да продължавам напред/.От постингите Ви имам какво да уча още за живота/макар да съм по-голяма от Вас/,но ми е особено приятно да чета.
цитирай
11. cinderellathespy - Моля за извинение/не знам как би се ...
09.01.2012 09:04
анонимен написа:
Моля за извинение/не знам как би се изтълкувало поведението ми/-стори ми се,че сте човек с много чувствителна душа,зачетох се и в другите Ви постинги и стигнах пак до Ива/същата Ива,която ми дава кураж да продължавам напред/.От постингите Ви имам какво да уча още за живота/макар да съм по-голяма от Вас/,но ми е особено приятно да чета.


Здравейте, Силвия,
ето това е Ива - http://priqtel12.blog.bg/ :-)
Тя е един от хората, заради които винаги се връщам в блог.бг, защото тя се интересува от мен дори когато дълго не пиша...
Радвам се, че споделените от мен мисли и чувства Ви докосват!
Винаги сте добре дошла!
Приятно ми е - аз съм Ели и можете да ми пишете на "ти"!:-)
Успешна седмица от мен!:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727902
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930