Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2011 14:14 - Съдбата обича смелите
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2060 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 17.06.2012 16:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


    

         Винаги съм се стремяла да бъда смела. Да отстоявам себе си. Вървя по пътя и независимо от кратковременните спадове в увереността в края на краищата се оказвам с правилна преценка за нещата, които случвам и ми се случват. Всичко тече и се променя. Колкото и да ни се иска няма как живота ни да остане константен. Случва ни се да обичаме. Случва ни се да мразим. Случва ни се да печелим. Случва ни се да губим. Случва ни се да летим на крилете на Радостта.... Случва ни се да разпиляваме по стъпките си тъга. Като се обърна назад – толкова много неща са ми се случили.... Взех си поука от някои случвания. Други грешки продължавам да повтарям. Винаги съм била смела в любовта. Дори в невъзможната любов. Много стъпки трябваше да извървя, докато осъзная колко е правилно онова изречение от молитвата – да имам спокойствието да приема нещата, които не мога да променя. Когато, обаче, си в мига – спокойствието е много далеч. Гориш, оставяш се на емоцията, забравяш че можеш да нараниш, да загубиш хора, които наистина те обичат, трудно ти е да приемеш, че губиш самия себе си, с всяка следваща крачка, с  всяко следващо съприкосновение с вятъра развял косите ти. Околния свят не съществува или съществува, но не го забелязваш.... Възможно ли е да натиснеш копчето и да спреш да се влюбваш?! А може би това чувство е всъщност усещането да си влюбен в самия живот и във всяко предизвикателство пред което той – Живота, тъй вълнуващо прекрасен всеки следващ ден те изправя?!.... Аз нямам рецепта за обичане, нямам рецепта и за спиране да се обича. Знам, че чувствам трайно и последователно, каквото и да ми коства това. Вярвам в Съдбата. И в нейните знаци. И умея да чакам. Дори понякога да изглежда, че искам всичко Веднага, на мига.... Мога да чакам и до края на живота си и след това.... Времето не лекува, не помага да се успокоиш, единствено засилва копнежа ти и неусетно те връща пак и пак към вечното търсене. На Любов. На съпричасност. На принадлежност. На собственото     място – преди, сега и в бъдещето.  На Теб в Другия. Ако си смел, Съдбата винаги помага да откриеш отговорите.... Иска ми се да вярвам, че времето ще ми помогне да открия отговорите на въпросите които мъчат съзнанието ми сега и знам, ще продължат да ме изгарят и занапред, докато изтлея напълно и получа шанс да се възродя от разпиляната по стъпките ми пепел....като вълшебен вечен Феникс....

 

Fortuna favet fortibus.

А ти смел ли си и имаш ли сили да извървиш пътя, за да откриеш твоите отговори?

           



* * * * *



* * * * *


Тагове:   съдба,   смел,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Eй, нищо лично..въздушни закачки..:)) Не зареждай пистолета...
18.08.2011 14:41
Каква ме искаш? Мога да съм всичко.

И скромна. И наивна. И добра.

Да бъда тиха, срамежлива, непорочна,

романтична, влюбена жена...



Наперена, вулгарна, агресивна,

всезнаеща и високомерна.

Забавна, палава, разкрепостена,

до болка искрена или пък лицемерна...



Да те отблъсквам с пренебрежение.

Или да те искам с цялата си жар.

Да ти редя любовни думи до забвение.

Или да съм противен, досаден кошмар.



Мога да бъда мила и нежна.

Чаровна, усмихната, грижовна, прекрасна.

Но мога да съм отмъстителна, злобна,

дребнава, нараняваща, груба, опасна.



"Каквото посееш, това ще пожънеш."

От тебе зависи каква ще съм аз.

Навит ли си? Пробваме ли? Решавай!

Рискуваш ли с мен или си пас?
цитирай
2. cinderellathespy - Хахахаха, nikstan :-)
18.08.2011 14:53
Усмихна ме, благодаря ти!
Много бойно феминистко това!....
Ще стопли доста сърца I think!:-)
цитирай
3. анонимен - :) Шпионите трябва да се подкрепят без значение ,че са се оцапали със сажди ,като Пепеляшка...:)) Паролата е пак- усмивка...:)
18.08.2011 15:44
cinderellathespy написа:
Усмихна ме, благодаря ти!
Много бойно феминистко това!....
Ще стопли доста сърца I think!:-)

цитирай
4. ckarlet - Истина е Ели, съдбата обича смел...
19.08.2011 09:49
Истина е Ели, съдбата обича смелите.
Хубав, влюбен и усмихнат ден ти желая!
цитирай
5. cinderellathespy - Истина е Ели, съдбата обича смел...
19.08.2011 10:04
ckarlet написа:
Истина е Ели, съдбата обича смелите.
Хубав, влюбен и усмихнат ден ти желая!


Благодаря ти, Скарлет!
В хороскопа тази сутрин казаха, че любовта е малко на заден план, ще се вършат с усърдие и последователност делови задачи!:-)
Въпреки, че е петък тук май се очартава да е доста натоварено, а после ме чака и дълъг път към "the big village"....:-)
Хайде, усмихнат ден и на теб, мила!:-)
цитирай
6. cinderellathespy - 18.08.2012 ~
18.08.2012 16:13
Необходимост ли е....

необходимост ли е приливът
когато
една вълна изгубва океана
попила там –
във пясъчното злато
за него плаче тя пак
разпиляна

необходимост ли е отливът
когато
една вълна прегръща океана
потънала
в мастилено дълбоко
в прегръдката му
само е разбрана

необходимост ли е по брега
да ходиш когато
във простора се откриваш
и в хиляди неписани
закони
ти своя път сред звездното
съзираш

необходимост е единствено
Зората
в която се оглеждаш мълчаливо
а после стъпките ти –
песен във водата
към бъдното
отнасят те щастливо

@Eli

http://www.youtube.com/watch?v=9W0Z9_hMg8Q
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719521
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031