Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2011 11:09 - Бъди ти
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2704 Коментари: 11 Гласове:
16

Последна промяна: 31.05.2012 15:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

откри ме там – във тъмнината
събуди ме за светлината
във цветна огнено-гореща
вихрушка лятна се усещам

прошепна ми вълшебни думи
магия чувствам помежду ни
на тази приказка случайна
пътеката ще е безкрайна

бъди невидим за очите
и се разтапяй във вълните
препускай с птиците високо
или потъвай на дълбоко

даряваш ми частици нежност
обвити в морската безбрежност
и за ръката ме държиш
със мен на сън ще полетиш


бъди мираж, бъди герой
или гръмовния прибой
аз винаги ще чакам, знай
сърцето ми открадна, май




It"s too late.... :)



Тагове:   i'm into you,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. priqtel12 - Добър ден!!!!
16.08.2011 11:13
една хубава кражба и един прекрасен стих!
Поздрави и усмивки!
цитирай
2. cinderellathespy - една хубава кражба и един прекрасен ...
16.08.2011 11:17
priqtel12 написа:
една хубава кражба и един прекрасен стих!
Поздрави и усмивки!


Признавам копнах една снимчица, която ми се стори подходяща..../изчервявам се на минутата.../, защото не съм заснела все още нещо толкова красиво...
А стиха си е от моята Анатомия на чувствата....
Прегръщам те, Иве!:-)
цитирай
3. анонимен - :))) Само не зареждай пистолета... и аз крада...но това е за теб :)))
16.08.2011 13:20
* Едно момиче с поглед на врабец

Проби деня и кацна ми на рамото

Огледа се, почувства се храбрец

И смело каза – Вече ще сме двамата!



Учуден мигах – просто ей така

Момичето ми искаше сърцето

Отдавна аз не вярвах в чудеса

И смятах си сърцето за заето



Момичето не чака дълго време

Усмихна се и весело запя

А аз, освен да го приема

Не исках друго на света
цитирай
4. cinderellathespy - * Едно момиче с поглед на врабец ...
16.08.2011 13:30
nikstan написа:
* Едно момиче с поглед на врабец

Проби деня и кацна ми на рамото

Огледа се, почувства се храбрец

И смело каза – Вече ще сме двамата!



Учуден мигах – просто ей така

Момичето ми искаше сърцето

Отдавна аз не вярвах в чудеса

И смятах си сърцето за заето



Момичето не чака дълго време

Усмихна се и весело запя

А аз, освен да го приема

Не исках друго на света


Хей, благодаря ти! Много сладко! Мдааа, така се случват те нещата на Земята - случайно и от раз! Слънчев следобед ти пожелавам и пак да наминеш!:-)
цитирай
5. анонимен - Естественно, с молба вместо с оръжие да ме посрещаш с любов....:)) Весело да ти е...Усетих ти усмивката...:)
16.08.2011 13:38
Слънчев следобед ти пожелавам и пак да наминеш!:-)
цитирай
цитирай
6. henzelski - Ели,
16.08.2011 17:55
а не може ли аз да бъда? Ееееееех... :)))
цитирай
7. ckarlet - Нежно си изразила тази твоя любов, ...
17.08.2011 08:01
Нежно си изразила тази твоя любов, Ели!
Много е хубаво стихотворението!
Поздрави!
цитирай
8. cinderellathespy - а не може ли аз да бъда? Ееееееех. . . ...
17.08.2011 09:51
henzelski написа:
а не може ли аз да бъда? Ееееееех... :)))


Краси, нали знаеш, че в мислите си всеки може да бъде всичко!
Ако това искаш....защо не?....
...и черпя /както си ми поръчал в твоя блог/ - едно коктейлче от няколко усмивки, щипка добро лятно настроение, десет капки огнени ритми алла J Lo и едно приятелско намигване....Наздраве!:-)
Слънчев ден и усмивки!:-)
цитирай
9. cinderellathespy - Нежно си изразила тази твоя любов, ...
17.08.2011 09:53
ckarlet написа:
Нежно си изразила тази твоя любов, Ели!
Много е хубаво стихотворението!
Поздрави!


"Нежно" е разковничето в изречението!
Прегръдки на тебе, Скарлет и ти благодаря!:-)
цитирай
10. phoenix2000 - 3х :))) smiles
17.08.2011 10:26
http://www.youtube.com/watch?v=1scHRSpDs4I
цитирай
11. cinderellathespy - 16.08.2012
16.08.2012 10:05
Мечтание…

с косите си ще нарисувам слънце
върху тялото ти
набраздено от лъчи
ще си говорим много
за летенето
за летните ни
тъй прекрасни дни

с очите си ще те попия целия
във най-дълбоките си
вятърни мечти
в гора една
ще скрия без съмнения
и радостите
и солените тъги

ще крачим боси
горе във небесното
красива аз
и тъй прекрасен ти
прегърнали в безкрая
неизвестното
една надежда Лунно ще блести

от устните ми
с нежност ще отпиваш
ще галя с трепет твоето сърце
най-истинската обич
ще откриваш
докосвайки ме
с търсещи ръце

в магичен танц
душите си ще слеем
китарата вълшебна ще звучи
в съдбовен скок
на Три ще оцелеем
под водопад
от падащи звезди

16.08.2012г.
@Eli

.... and still the same refrain ....
I'm Into You....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719406
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031