Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2011 16:44 - Всичко е казано и направено
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2537 Коментари: 11 Гласове:
11

Последна промяна: 31.05.2012 15:09


Всичко е казано и направено. Останаха единствено следите ни в горещия пясък и приглушената музика от крайбрежен локал. Пи от устните ми. Пи неусетно, лирично, безнадеждно, солено, пи безмълвно, пи за последно. А луната посипа косите ми със звездни отпечатъци. Потънах във очите ти. А ти изпи сълзите ми. След теб остана музика. След мен се търкулнаха спомени. 

 Всичко е казано и направено. Морето изми имената ни, написани в мокрия пясък. Чайка разпери криле и потъна в безкрая. Посрещнах зората невярваща. А вятърът разроши косите ми със симпатия. Мислите ми, хаотично потрепващи се разбушуваха. Потърсих кораби на хоризонта. Допуших последната ни обща цигара. А после скочих в неизвестното. 

 Всичко е казано и направено. Всички песни са изпети. Всички магии са направени. Всички пътища са извървени. Всички сънища са изсънувани. Всички ветрове са укротени. Всички лъжи са изречени. Всички страхове са преодолени. Всички мечти са сбъднати.





....



Тагове:   what you do to me,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - И когато
09.08.2011 17:25
всичко и всички си тръгнат от теб, това ще е краят! А на хоризонта бавно ще изгрява началото, приближавайки се към теб, докато ти го слушаш как ти шепне, че няма отърване, скъпа приятелко... :)

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?5a225e300435877a82a69abc90bdc677
цитирай
2. phoenix2000 - Ели
09.08.2011 23:17
ти си изградена от 24 каратова, кристална романтика с 99,99% чистота :))))
цитирай
3. cinderellathespy - всичко и всички си тръгнат от теб, ...
10.08.2011 09:15
henzelski написа:
всичко и всички си тръгнат от теб, това ще е краят! А на хоризонта бавно ще изгрява началото, приближавайки се към теб, докато ти го слушаш как ти шепне, че няма отърване, скъпа приятелко... :)

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?5a225e300435877a82a69abc90bdc677


Краси здравей,
Отдавна не ми е оставало време да намина при теб и те моля да ме извиниш!
Благодаря за коментара!:-)
Прав си, разбира се - всеки край е ново начало....това е неминуемо....
Поздрави!:-)
цитирай
4. cinderellathespy - ти си изградена от 24 каратова, к...
10.08.2011 09:18
phoenix2000 написа:
ти си изградена от 24 каратова, кристална романтика с 99,99% чистота :))))


Мислиш ли?:-)
Явно колкото и да се опитвам вече да бъда повече реалист, отколкото романтик, не се получава и това прозира зад всичко, което ми хрумне да напиша.....
Благодаря ти, за милите думи, усмихна ме!:-)
цитирай
5. ckarlet - Красиво и чувствено си нарисувала ...
10.08.2011 13:45
Красиво и чувствено си нарисувала картини от думи, които ме прегърнаха и разчувстваха по свой си начин!
Поздрави, Ели! Прегръщам те топло!
цитирай
6. cinderellathespy - Красиво и чувствено си нарисувала ...
10.08.2011 14:10
ckarlet написа:
Красиво и чувствено си нарисувала картини от думи, които ме прегърнаха и разчувстваха по свой си начин!
Поздрави, Ели! Прегръщам те топло!


Скарлет, и аз те прегръщам, мила!:-)
Винаги ми става едно такова хубаво когато прочета твой коментар или знам, че си ме навестила!:-)
цитирай
7. priqtel12 - Много емоционално, както винаги....
10.08.2011 19:50
Но и прекалено крайно.......щом всичко вече е отминало.....как ще продължиш?!?!
Или това бележи ново начало????
цитирай
8. cinderellathespy - Но и прекалено крайно. . . . . . . щом ...
11.08.2011 09:37
priqtel12 написа:
Но и прекалено крайно.......щом всичко вече е отминало.....как ще продължиш?!?!
Или това бележи ново начало????


Иве,
това са инспирейшъни от текстовете на песните. Просто един възможен сценарий на нещата, които се случват когато всичко е казано и направено....Според мен няма Абсолютен край и това важи за всичко, за Вселената като цяло.....
Прегръщам те! Скоро ще пусна постинг за красивите места, на които бях през юли - за няколко човека тук в блог-а той ще е специален поздрав!:-)
цитирай
9. priqtel12 - Ще чакам с нетърпение,
14.08.2011 23:11
защото знам, че ти умееш да покажеш хубавото заедно с емоциите, които си съпреживяла при срещата ти с него.
Прегръдки и от мен и хубава да е предстоящата седмица за теб, Ели!
цитирай
10. cinderellathespy - защото знам, че ти умееш да покажеш ...
15.08.2011 22:59
priqtel12 написа:
защото знам, че ти умееш да покажеш хубавото заедно с емоциите, които си съпреживяла при срещата ти с него.
Прегръдки и от мен и хубава да е предстоящата седмица за теб, Ели!


Иве, благодаря ти! На работа е лудост, но стискам зъби и действам, нямам избор....за сега....
цитирай
11. cinderellathespy - 09.08.2012 ~
10.08.2012 13:22
Размисли по път (вслушана в сърцето)....

уморена скитам всяка нощ
и боси стъпки пръскам сред звездите
Луната гледа с тихата си мощ
а от въпроси моя свят обвит е
нашепва вятър сладко-син рефрен
една надежда скрито се процежда
а погледа на птици устремен
във свят вълшебен странно ме отвежда
измокрена във бисерни реки
а после в слънце златно изсушена
една мечта в косите ми блести
сред летните мъгли родена
и чакам знак житейски нелогичен
но вътре в мен отекващ като брод
а избора – той винаги е личен
и вид рожденно дефиниран код
нетърсеното щастие ще случа
там някъде накрая на света
кармичните уроци ще науча
докато тичам все след Любовта

@Eli
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1730707
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18463
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930