Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2010 14:26 - Размисли по Коледа
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2100 Коментари: 20 Гласове:
17

Последна промяна: 27.04.2012 18:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Приближава Бъдни вечер, утре е Коледа. Всяка година мислите ми в тези часове са насочени към едно и също нещо - близките ми. Не съм писала никога нищо за хората, които ме накараха след доста години да се чувствам като част от истинско семейство - съпруга ми, неговите родители и брат му. Всяка година в тези дни благодаря на щастливата звезда, която ме срещна с тях преди 11 години. Като дете бях сама, забързани да правят кариера на родителите ми така и не им остана време да си родят още едно дете. После мама си отиде, татко създаде ново семейство, в което по обективни и субективни причини аз така и не намерих място. Баба и дядо винаги ми даваха обичта и семейната топлина, от която така отчаяно се нуждаех като дете. Винаги ще съм им благодарна, че пренасочиха обичта си от изгубената дъщеря към мен и така аз се оказах "двойно" обичана - като внучка и дъщеря. После годините прекарани в София ме срещнаха с добри приятели, които успяха в някаква степен да пропъдят самотата. Равновесието в живота ми се възстанови напълно, обаче, когато срещнах настоящия си вече съпруг и неговото семейство. Отново се озовах с майка, с която да споря, да се карам, когато се налага, на която да се сърдя, когато нещо не ми изнася, на която да подарявам подаръци, до която да се допитвам, когато имам нужда. Озовах се с още един баща, който култивира обичта към земята, която винаги е била в сърцето ми и който ме научи на много неща, които не съм и предполагала, че мога да върша - например да карам трактор:-)! Най-хубавото, обаче е, че се озовах с брат, какъвто винаги съм искала да имам - странен като мен, понякога доста кривичък /пак като мен/, на когото винаги и за всичко мога да разчитам! Това са в кратко описание родителите и братът на моя съпруг - семейството, в което намерих топлината и спокойствието, от които така отчаяно се нуждаех след тринадесетата си година от живота. Всяка година по Коледа мисленно им благодаря, че ги има в живота ми и че ме изтърпяват с всичките ми странности. Отправям молитва да са здрави и да споделим много красиви мигове и през всяка предстояща година Заедно. Вярвам, че в живота няма случайни неща. Рано или късно, независимо от бурите на които те подлага живота, откриваш спокоен пристан. Ежедневно съм благодарна за моя пристан, за обичта на съпруга ми и на неговите близки.
По Рождество си мисля много и за мама - моята сродна душа според теста на Далай Лама, който правя всяка година и в който констатирах, че от 11 години резултатите не се променят. Вярвам, че в което и измерение да се намира, тя пази мен и семейството ми и ми дава сили да устоявам на бурите. Не мога да го обясня, но знам че душите ни са свързани. Не случайно допуснах грешки, които и тя е допуснала приживе. Въпреки това, съм убедена, че ще издържа на всяко изпитание и че всичко преживяно ме е направило по-силна и по-мъдра. Липсваш ми, мамо, но вярвам че чрез мен една частица от теб - най-силната и най-добрата остава тук, на Земята и помага на всички, които те обичаха и които ти обичаше!
Поздравявам всички мои близки и приятелите ми с Коледно-новогодишните празници! Пожелавам ви да бъдете здрави! В дните намирайте по-често време да споделите на любимите си хора, че ги обичате! Единствено Любовта е Нещото, което ни прави силни и съхранява връзката помежду ни през видимите разстояния и през невидимите различни измерения на съществуването! 


.......................................................

ЪПДЕЙТ - 24.12.2011 година

image






Тагове:   семейство,   размисли,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Много ме трогна твоята изповед, ...
24.12.2010 17:20
Много ме трогна твоята изповед, Ели! Имала си нелеко детство, но пък обичта на твоите дядо и баба са ти помогнали да се превърнеш в прекрасна жена, майчица и съпруга. Радвам се, че си открила и си попаднала на точния човек в живота. Това е най-важното да споделиш живота си с човек, който ще те подкрепя и обича и който заслужава твоята обич. Радвам се, че и близките му са те приели като родна дъщеря. С такива хора лесно се преодоляват трудностите!
Желая ти винаги да бъдеш много, много обичана и ти да не спираш да даряваш своята любов! Бъдете здрави, сплотени и много щастливи!
Весели и щастливи празници, Ели!
цитирай
2. анонимен - Честито Рождество!
25.12.2010 09:09
Ти си наистина като преродена! Значи и двойно щастлива. ))))
цитирай
3. priqtel12 - "Единствено Любовта е Нещото, което ни прави силни и съхранява връзката помежду ни през видимите разстояния и през невидимите различни измерения на съществ
26.12.2010 14:56
Чудесно казано, Ели, и смятам, и показвано -тук ,а не се съмнявам , че в още по-голяма степен го проявяваш в реалния живот към любимите ти хора. Чудесен постинг си им посветила. Да са живи и здрави, както и ти! Бъди много щастлива!
Хубави празници, миличка!
цитирай
4. ckarlet - Честита 2011 година! Здраве, ...
01.01.2011 10:20
Честита 2011 година!
Здраве, обич, берекет, късмет и благодат през цялата година!
цитирай
5. cinderellathespy - Честита 2011 година! Здраве, ...
02.01.2011 13:26
ckarlet написа:
Честита 2011 година!
Здраве, обич, берекет, късмет и благодат през цялата година!

Скарлет, щастлива нова година!
Пожелавам здраве и много късмет на теб и твоите любими хора!
Благодаря за пожеланията, мила!:-)
цитирай
6. cinderellathespy - Чудесно казано, Ели, и смятам, и ...
02.01.2011 13:28
priqtel12 написа:
Чудесно казано, Ели, и смятам, и показвано -тук ,а не се съмнявам , че в още по-голяма степен го проявяваш в реалния живот към любимите ти хора. Чудесен постинг си им посветила. Да са живи и здрави, както и ти! Бъди много щастлива!
Хубави празници, миличка!


Иве, благодаря ти!
При нас просто така се случи - всяка година около Нова година важи изречението от приказката - Три дни яли, пили и се веселили!:-) Първо новогодишната вечер, на 01.01 има рожден ден моята леля, а днес е рожденник големия ми син Дани, който вече стана на 7 годинки! Благодаря за пожеланията!
Прегръщам те!
цитирай
7. cinderellathespy - Ти си наистина като преродена! З...
02.01.2011 13:29
parasol написа:
Ти си наистина като преродена! Значи и двойно щастлива. ))))


Слави, честита нова година! Здраве и творчески успехи ти пожелавам!
Вярно си усетил как се чувствам!
Поздрави!:-)
цитирай
8. sparotok - любов
24.12.2011 18:51
Знаеш ли, тези, които са получили твърде малко любов в детството си се научавят да я ценят, научават се да обичат истински и да даряват любов както никой друг!

Светла Коледа!
цитирай
9. cinderellathespy - Знаеш ли, тези, които са получили ...
25.12.2011 16:03
sparotok написа:
Знаеш ли, тези, които са получили твърде малко любов в детството си се научавят да я ценят, научават се да обичат истински и да даряват любов както никой друг!

Светла Коледа!


Здравей, Спароток!
Благодаря ти за коментара!
Прав си за всичко, просто.... сама си изградих критерии за важните неща в съществуването ми! Има неща, които се менят с годините, но има и други, които си остават константни и крепят живота ми, движейки го в правилната посока!
Весели празници и на теб и пожелания за здраве - на теб и всички твои близки и любими хора!
Днес се роди едно стихо за Рождество, с което поздравявам всички приятели които наминават насам и им е интересно да четат споделените от мен мисли :

РОЖДЕСТВО

Във синьото на нощното небе,
една Звезда с Луната заблестя,
изпрати по Земята светлина,
през мислите на всички прелетя.
Дари ни със вълшебна нежност,
душите ни докосна със копнежност,
послание за Любовта прочете,
във сънищата подари ни цвете.
Със вятъра танцува сред горите,
след сняг и слънце ходи по вълните,
създаде във живота ни безбрежност,
припомни ни какво е Вечност.
Да бъдем по-добри във дните,
с „Обичам те” да сбъдваме мечтите,
тя – Вярата завинаги остава,
като изконна огнена жарава.

http://www.youtube.com/watch?v=LTm9ui-26F0

ОБИЧАЙТЕ, хора, само Това има смисъл!:-)
цитирай
10. sestra - Ти си носиш обичта,
25.12.2011 18:39
така,че си благословена, също мисля, че тя наистина те възражда, ако преди това е била твой кръст колкото е било нужно.
цитирай
11. cinderellathespy - Ти си носиш обичта,
25.12.2011 18:51
sestra написа:
така,че си благословена, също мисля, че тя наистина те възражда, ако преди това е била твой кръст колкото е било нужно.


Мира, благодаря ти за коментара!
Също благодаря на Съдбата, че ме срещна през тази година с интересен и различен човек като теб! По едно и също време сме писали - аз при теб, ти при мен! Дали случайно?.... :-)
Поздрави и светло да бъде при теб!:-)
цитирай
12. zabavnata - Честито Рождество Христово!
25.12.2011 19:48
Бъди много щастлива, миличка! Твоята майка е невидим ангел, който винаги ще бди над теб! Здраве, щастие и любов в семейството!
цитирай
13. cinderellathespy - Бъди много щастлива, миличка! Т...
25.12.2011 19:54
zabavnata написа:
Бъди много щастлива, миличка! Твоята майка е невидим ангел, който винаги ще бди над теб! Здраве, щастие и любов в семейството!


Ани, благодаря ти сърдечно!
На мен днес ми е нещо писателско и пиша чернови (за догодина), след дългите празнични трапези, които ни съпътстват всяка година по тези празници!:-)))
Усмихната вечер! Много ми е драго общуването с теб тук в блог пространството!
Въобще радвам се на приятелствата си с жени, които създадох тук, защото в реалността ми се налага да общувам като че ли повечко с мъже, но друго е тяхното светоусещане...
Пак прегръдки и се радвам, че стихото ти е харесало!:-)

ПП : ... и благодаря за глас номер 6868! :-)))
цитирай
14. priqtel12 - Честито Рождество, миличка!
25.12.2011 20:24
Бъди си все такава - мила, искрена и обичаща!!!!!
Весели празници, Ели!
цитирай
15. cinderellathespy - Бъди си все такава - мила, искрена и ...
25.12.2011 20:27
priqtel12 написа:
Бъди си все такава - мила, искрена и обичаща!!!!!
Весели празници, Ели!


Прегръдки и на тебе, Иве!
Обещавам да спазя пожеланията!
Хубава и усмихната вечер!:-)
цитирай
16. анонимен - Честито Рождество Христово!
26.12.2011 08:07
Весело посрещане на новата година!
цитирай
17. daan - ти посакувам се најубаво
26.12.2011 09:52
сите желби да ти се исполнат.
многу радост и љубов
цитирай
18. sparotok - смисъл
26.12.2011 12:53
cinderellathespy написа:
sparotok написа:
Знаеш ли, тези, които са получили твърде малко любов в детството си се научавят да я ценят, научават се да обичат истински и да даряват любов както никой друг!

Светла Коледа!


Здравей, Спароток!
Благодаря ти за коментара!
Прав си за всичко, просто.... сама си изградих критерии за важните неща в съществуването ми! Има неща, които се менят с годините, но има и други, които си остават константни и крепят живота ми, движейки го в правилната посока!
Весели празници и на теб и пожелания за здраве - на теб и всички твои близки и любими хора!
Днес се роди едно стихо за Рождество, с което поздравявам всички приятели които наминават насам и им е интересно да четат споделените от мен мисли :

РОЖДЕСТВО

Във синьото на нощното небе,
една Звезда с Луната заблестя,
изпрати по Земята светлина,
през мислите на всички прелетя.
Дари ни със вълшебна нежност,
душите ни докосна със копнежност,
послание за Любовта прочете,
във сънищата подари ни цвете.
Със вятъра танцува сред горите,
след сняг и слънце ходи по вълните,
създаде във живота ни безбрежност,
припомни ни какво е Вечност.
Да бъдем по-добри във дните,
с „Обичам те” да сбъдваме мечтите,
тя – Вярата завинаги остава,
като изконна огнена жарава.

http://www.youtube.com/watch?v=LTm9ui-26F0

ОБИЧАЙТЕ, хора, само Това има смисъл!:-)


Присъединявам се към призива ти - ОБИЧАЙТЕ, хора, само Това има смисъл!
цитирай
19. erato7 - Светли празници! Мир, любов и ...
27.12.2011 00:13
Светли празници!
Мир, любов и здраве!
цитирай
20. mt46 - Чудесна изповед
27.12.2011 08:10
и послание, Еличка! Имала си късмет да попаднеш на добри хора, да намериш сродна душа... Бъди здрава, щастлива, обичаща и обичана!... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726166
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18454
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930