Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 13:10 - Никита или за оргиналите и римейк продукциите
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14358 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 27.04.2012 19:09


Отдавна не бях се зачитала за информация относно кариерите на актьорите от любимия ми сериа "Никита". Днес в един от сайтовете загледах клипове и попаднах на интересни видеота описващи изигран характер от Рой Дюпюи - Alexandre Tourneu в Memoires affectives - един филм от 2004 година. Замислих се, че от приключавнето на снимките на La femme Nikita, в който главните роли се изпълняваха от Пета и Рой скоро се навършват 10 години. Лично аз не мога да си представя Никита по начин различен от визията на Пета, не случайно си държа нея за аватар в блог-а. Както не бих могла да си представя Сидни Бристоу с визия различна от изгледа на Дженифър Гарнър. :-) Написах на търсачката в Гугъл Nikita и останах ококорена, когато установих че тази година са започнали снимките на нов сериал Nikita - www.imdb.com/title/tt1592154/ Винаги съм била привърженик на мнението, че когато едно нещо е заснето, минало е по екраните или телевизиите и е пожънало голям успех не трябва да бъде повтаряно. Рядко въпросните повторения са по-добри от оригиналите. Френския игрален филм "Никита" е един и неповторим - този на Люк Бесон - с Ан Парио и Чеки Карио в главните роли. Американския сериал "Никита" за мен е също един - с Пета и Рой в главните роли. Всичко друго е прах във вятъра. Продължавам да се надявам, че създателите на моя любим сериал "Никита" ще заснемат поне игрален филм продължение, в който Пета и Рой биха се навили да играят и всички ние - техните фенове ще доживеем щастливата развръзка - Майкъл и Никита да се съберат, да заживеят щастливо, далеч от пипалата и условностите на Section One! Бих се радвала да ги видя заедно на екрана, тъй като за 10 години те са се попроменили като визия, по-зрели са и по-хубави, поне аз така ги виждам, вече имат понатрупан актьорски опит и съм сигурна, че за всички фенове ще е интересно да видим дали онази неповторима химия на екрана между двамата е непреходна и все още може да развълнува дълбоко сърцата на зрителите! Както се казва - надеждата умира последна!:-) Рой Дюпюи все така живеел в Канада, в провинцията, близо до Монреал с неговата Селин, в реставрираната стара къща. Нямат деца. Вече е изоставил гмуркането, но продължава да упорства в мореплаването и голфа. Пета Уилсън от 2002 година е майка, има син Марлоу от режисьора Деймиън Харис, но май бях чела че се е разделила с него. Последния и проект е "Закрилник на харем", където ще играе Руслана.  Филмът ще излезе през 2011.
Като за край на размислите ми по темата - малко хубава музика като например Fear and love на Morcheeba от OST на сериала, малко Пета и Рой и мноооооого "La femme Nikita" от периода 1997 - 2001 година :



image













Тагове:   Никита,   оргиналите,


Гласувай:
9



1. portishead - Естествено оригинала на Люк Бесон е ...
20.11.2010 13:29
Естествено оригинала на Люк Бесон е шедьовър - другите версии не струват!
цитирай
2. ckarlet - Ели, много ги харесвам Майкъл и Н...
20.11.2010 19:53
Ели, много ги харесвам Майкъл и Никита. Страхотен екип са!
И аз ще се радвам да има някакво продължение на връзката им във филма.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
3. panazea - Поздравления , мило момиче!
01.12.2010 10:48
:))
цитирай
4. cinderellathespy - Естествено оригинала на Люк Бесон е ...
24.12.2010 12:26
portishead написа:
Естествено оригинала на Люк Бесон е шедьовър - другите версии не струват!


Е...това е твоето мнение, с което аз не съм много съгласна, но...го приемам!:-)
Весели празници!
цитирай
5. cinderellathespy - Ели, много ги харесвам Майкъл и Н...
24.12.2010 12:31
ckarlet написа:
Ели, много ги харесвам Майкъл и Никита. Страхотен екип са!
И аз ще се радвам да има някакво продължение на връзката им във филма.
Поздрави и хубава вечер!


Скарлет,
едва ли след толкова години Рой и Пета ще се върнат към образите си от "Никита" колкото и да ни се иска на нас феновете. Въпреки това, вярата умира последна...-:)
Гледах невероятен филм с Рой Дюпюи - "Онава прекрасно Някъде" се казва! Мина повече от седмица, но все още в ума си се връщам към сцените и героите, много ме развълнува историята и неговата игра. Невероятен е този Рой....Ще пусна специален пост за този филм тук в блога, но първо искам да изработя и един видео клип с кадри от филмчето.
Поздрави мила и весели празници!-:)
цитирай
6. cinderellathespy - :)) Благодаря! Накара ме да се ...
24.12.2010 12:33
panazea написа:
:))


Благодаря! Накара ме да се изчервя....
Весели празници!:-)
цитирай
7. анонимен - никита
11.11.2011 00:50
За мен това е най-великия сериал! Обожавам го...
цитирай
8. cinderellathespy - За мен това е най-великия сериал! ...
13.12.2011 10:03
анонимен написа:
За мен това е най-великия сериал! Обожавам го...


Значи си заклет фен, анонимен 7!:-)
И аз много го обичам!
Гледам сега са пуснали нов римейк, но нещо тая тъмнокосичката главна героиня не мога да я възприема - сериалната Никита е с руса дълга коса, сини очи и изглежда като Пета Уилсън! И винаги ще е така!:-)))
цитирай
9. анонимен - Teddys
11.01.2012 23:09
Великолепен сериал... Продължавам да го гледам с най-голямо удоволствие и никога не ми омръзва. Жалко, че няма продължение...:( :( :( Мн. бих искала да видя Peta, Roy и останалите актьори отново заедно, но уви...:(
цитирай
10. justmell - Силно се надявам да има някакво продължение.....
01.11.2013 12:22
И аз да дам една добра оценка на сериала ! :)
Да си призная краят не ми хареса обаче .... Много се надявах Майкъл и Никита да останат заедно :/
Силно се надявам да има някакво продължение......
И независимо на колко години са сега, продължението на връзката им във филма , би било по-интересно от всякога!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719995
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031