Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2010 13:44 - За нещо необяснимо от детството
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2690 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Няма ме. Изчезнах. Стопих се в пространството, сякаш никога не съм съществувала. От дете в мен се борят два гласа. Единия винаги го чувах като добър, утвърждаващ силата на духа, уверяващ че всичко ще бъде наред ако постъпиш по правилния начин. Другия – зъл, настъпателен, усещах го като вечно противопоставяне, като злъч и грубост. Сблъсъкът на двата гласа бе винаги плашещ. Случваше се нощем, някъде по средата между сън и реалност. В утрото винаги си задавах един и същ въпрос – сънувах ли или действително у мен се борят две противоположности – на ангели и демони. Част от мен ли са гласовете, или са от случило се минало, в друг живот, който иска да постави печат и над настоящето ми. После умря човек, когото обичах най-много на този свят. И гласовете спряха. Останаха спомен, от който ме побиваха тръпки. Останаха като въпрос без отговор, провокиращ любопитството ми в часовете, в които оставах насаме със себе си. Винаги, когато чуя тиктакането на часовник си спомням за гласовете от детството ми. Усещам как несъзнателно ги очаквам в сънищата си, но ги няма. Какво означава да те няма? Какво означава да изчезнеш? Съществуваме ли наистина или краткото ни пребиваване на този свят е изпитание, което трябва да преминем, за да развием нематериалната си същност, която е истинското съществуване.....Иска ми се да го вярвам, защото само така изпитаната тук болка и преглътнатите разочарования биха имали някакъв смисъл. Няма нищо случайно. Няма нищо обяснимо. И някъде по пътя вероятно ще се окаже, че всички сме обвързани от тайната, че няма как да открием причината и начина на т.нар. съществуване. Просто защото нямаме и никога няма да имаме обяснение за понятието Безкрайност, понятие в което е заключена магията......  




Тагове:   необяснимо,


Гласувай:
9



1. priqtel12 - Да, няма нищо случайно!
16.10.2010 21:55
Но, макар и необяснимо, то има своя смисъл, който може и да не откриваме в момента, но го има.....Може би още не е дошло времето да разберем някои неща.
Но ще дойде!
цитирай
2. ckarlet - Ели, няма нищо случайно. Радвам се, ...
16.10.2010 21:57
Ели, няма нищо случайно.
Радвам се, че намираш време да се появиш тук.
Хубава вечер ти желая!
цитирай
3. cinderellathespy - Но, макар и необяснимо, то има своя ...
17.10.2010 11:01
priqtel12 написа:
Но, макар и необяснимо, то има своя смисъл, който може и да не откриваме в момента, но го има.....Може би още не е дошло времето да разберем някои неща.
Но ще дойде!


Човек се учи цял живот! По-важно е да имаш търпението за да извървиш пътя до отговорите!...-:)
цитирай
4. cinderellathespy - Ели, няма нищо случайно. Радвам се, ...
17.10.2010 11:02
ckarlet написа:
Ели, няма нищо случайно.
Радвам се, че намираш време да се появиш тук.
Хубава вечер ти желая!


Благодаря ти, Скарлет! Винаги ми е хубаво, когато намина и разменя по някоя дума с вас - приятелите ми тук в блога! Между другото поздравления - много ми харесаха новите ти стихове в блога!-:)
цитирай
5. zabavnata - Здравей!
17.10.2010 14:53
Няма случайности. Всичко идва в определен момент, за да ни научи на нещо. Да, права си. Материалното е нещо преходно, но състоянието на духа е нещо, което ни прави истински щастливи. Да предизвикаш усмивка или безмълвно "благодаря" Е НЕЩО ЗАРЕЖДАЩО И ЧИСТО, което наистина си заслужава.
Поздрави!
цитирай
6. cinderellathespy - Няма случайности. Всичко идва в ...
17.10.2010 18:18
zabavnata написа:
Няма случайности. Всичко идва в определен момент, за да ни научи на нещо. Да, права си. Материалното е нещо преходно, но състоянието на духа е нещо, което ни прави истински щастливи. Да предизвикаш усмивка или безмълвно "благодаря" Е НЕЩО ЗАРЕЖДАЩО И ЧИСТО, което наистина си заслужава.
Поздрави!


Ани, благодаря ти за позитивния коментар.
Обичам да чета такива думи!
И на тебе поздрави!-:)
цитирай
7. panazea - Чувствам те много близка !
22.10.2010 13:10
Не мога да си обясня защо?
Сигурно отговорът се крие назад във времето.
Поздрав за теб ! Чувствителна си ти и затова усещаш много неща !
цитирай
8. cinderellathespy - Не мога да си обясня защо? Сигурно ...
24.12.2010 13:07
panazea написа:
Не мога да си обясня защо?
Сигурно отговорът се крие назад във времето.
Поздрав за теб ! Чувствителна си ти и затова усещаш много неща !


Може би имаме сходно светоусещане и в моите споделени мисли можеш да прочетеш своите собствени и затова така се получава...Незнам...
Трудно ми е да определя своята собствена чувствителност.
Хората, които ме познават казват, че съм корав човек, издържах на много бури, в професията ми се налага да бъда твърда, решителна и често безкомпромисна, но зад обвивката....е друго, мисля че си успяла да го усетиш правилно!....Сякаш зад обвивката оставам едно дете на 13.....
Благодаря ти за топлите думи!
~ ~
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1726806
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930