Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2010 18:42 - Нещо за живота, смъртта и любовта
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1417 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 25.08.2011 10:01


Днес една житейска история ме накара отново да се замисля за това колко сме крехки всички ние хората, колко преходно е всичко, как съществуването ни в един миг може да се сведе до една прашинка във вятъра и как всички мечти могат за миг да се стопят и загубят безвъзвратно в безкрая. Един млад човек си е отишъл, ей така ненадейно, потънал е сред милионите звезди на нощното небе, оставил е близки и приятели да тъжат и съжаляват за недоизказаните думи и недоизживяни мигове, за мечтите, които никога няма да могат да станат сбъднати. Всичко това ме замисли, че като че ли в един момент единственото важно в живота остава това еженевно да си припомняме колко временно е всичко, самото живеене, да преживяваме всеки ден като сякаш е последния в живота ни и затова да го превръщаме в най-вълнуващо прекрасния от съществуването ни. Много хора биха попитали как да стане това?! Нямам отговор, вероятно няма универсална рецепта. Споделям ви само какво правя аз -  използвам всяка възможна минута, за да покажа и кажа на хората, които обичам колко много означават за мен и че най-голямото вълшебство в живота ми е именно тяхното присъствие. Странно ми е, че смъртта на Ники от Hit Bottom ме провокира да напиша нещо за дълбоката връзка между мен и моя любим човек, но според мен това единствено показва за пореден път, че нещата от живота са неразривно свързани с нещата от смъртта и нищо на практика не се изгубва безвъзвратно и завинаги.....

моят рай започва и свършва

където си ти

където е нашето общо легло

и мечти

нашите мисли объркани

и чувства събрани

в едно

единствено с тебе успявам

да усетя птиците

и сутрешния полъх на вятъра

единствено сгушена в твоите ръце

съм защитена

от огромната кръгла луна

зад прозореца

надничаща в тъмното

докоснала дъха ти единствено

мечтая  жадувам и усещам

музика

дори мълчанието помежду ни

е магия

във  която знам

че и да потъна

и да загина безпаметно

не ще изчезна никога напълно






Тагове:   смърт,   обичам,   рай,   любов,


Гласувай:
7



1. priqtel12 - Чудесни стихове и
16.10.2010 21:58
толкова истина в думите ти.....Да, Ели, права си, единственото важно е всеки ден да показваме на любимите си хора колко са важни за нас !
Поздрави и прегръдка от мен!
цитирай
2. cinderellathespy - толкова истина в думите ти. . . . . Да, ...
17.10.2010 10:56
priqtel12 написа:
толкова истина в думите ти.....Да, Ели, права си, единственото важно е всеки ден да показваме на любимите си хора колко са важни за нас !
Поздрави и прегръдка от мен!


Благодаря ти, Иве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719740
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031