Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2010 13:30 - Да надбягаш източния вятър
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3222 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 27.04.2012 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скоро не ми се беше случвало да вървя толкова бързо. Да се надбягвам с вятъра. Прогоних мислите, които бяха изпълнили всяко кътче на главата ми. Исках просто да надбягам вятъра. Без да мисля за всичко случило се и случващото се. Без да правя планове. Оставих се на секундите, в които единствените удари, които усещах бяха на учестения пулс на сърцето ми. Опитах се да броя направените крачки. Стигнах до петдесет и се отказах. Усетих внезапен студ. Увих измръзналото си тяло по плътно в дългата жилетка. Продължих да вървя. Усетих студ в очите си. Студ проникващ от всякъде - през миглите, през ириса, през зениците. Студ пеещ песента на студения източен вятър. Огромните обувки на краката ми тежат. Има секунди, в които губя равновесие, но продължавам да вървя. Сякаш някаква невидима ръка ме докосва едва доловимо по гърба и ме тласка напред. Към пропастта в края на улицата. Или към простора изпълващ тази пропаст. Дали ще успея да полетя? Вървя. И търся слънцето. Дъждовни облаци закриват хоризонта. Първите капки полепнаха по разпилените ми коси. Дали да опитам да се скрия? Не, ще продължа да вървя. Дъжда ще отмине. След него винаги идва слънцето. И усещането за топлина и смълчаност. Краката ми измръзнаха в тези огромни обувки. Боси и напукани, с прозрачни нокти и странно дълги пръсти. Преминах покрай толкова места. Не ги забелязах. Вятърът ме отнася напред и ме вледенява. Източния вятър. Искам да извикам срещу вятъра. Отварям устни. От гърлото ми излиза единствено хрип. Думите ги няма. Вътре в мен са. Усещам го, но вятърът ми пречи да ги пусна на свобода. Да се изгубят в огромното пространство на дългата улица. Ръцете ми? Къде са ми ръцете? А да - ето ги пред гърдите ми. Стиснали огромната чанта. Празната чанта със спомени.Спомени за вятър и за пясък. Спомени за радост и тъга. Спомени за вода и бекрайност. Неусетно по лицето ми пробягва въпрос. Единствен въпрос. Неясен въпрос с евентуален отговор. Все още небето е мрачно. Все още солените капчици дъжд се стичат по бузите ми. Все още тялото ми е замръзнало в прегръдката на студения източен вятър. Все още не успявам да надбягам вятъра. Все още......искам да сбъдна толкова мечти......и да стигна до края на улицата.....Понякога изглежда невъзможно. Понякога ужасно много боли. Но имам вяра. Спомних си въпроса. Неясния въпрос с евентуален отговор. Имам вяра и знам. В края на улицата ме чака Тя. Чака ме Надеждата, която винаги остава вътре в мен. Само Тя ми дава сили да се надбягвам със студения източен вятър. Само Тя ми дава сили да се изправя всеки път след като падна. Само Тя знае как да стопли замръзналото ми тяло в края на пътя. Само Тя ще ми помогне да полетя, когато моментът настъпи. Само Тя ще ми помогне да остана добра....и след студения вятър..... 







Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. an200 - Да, Надеждата ... )(
16.05.2010 13:37
Поздрави за чудесния постинг!)
цитирай
2. cinderellathespy - Поздрави за чудесния постинг!)...
16.05.2010 13:39
an200 написа:
Поздрави за чудесния постинг!)

Благодаря ти, Ани!-:)
цитирай
3. priqtel12 - Чудесно написано!
16.05.2010 18:01
Дай Боже НАДЕЖДАТА винаги да е твой спътник, Ели!
Прегръдки!
цитирай
4. ckarlet - Никога не трябва да губим Надежд...
17.05.2010 00:48
Никога не трябва да губим Надеждата! Тя и нейните сестри трябва да са с нас, за да успяваме да вървим срещу вятъра! Силни думи, Ели!
Поздрави и от мен!
цитирай
5. panazea - Ще участваш ли в конкурса Пегас`2010
20.05.2010 11:02
За да могат много хора да прочетат!
Усмивка!
цитирай
6. cinderellathespy - Дай Боже НАДЕЖДАТА винаги да е твой ...
22.05.2010 10:07
priqtel12 написа:
Дай Боже НАДЕЖДАТА винаги да е твой спътник, Ели!
Прегръдки!


И аз те прегръщам, Иве!-:)
цитирай
7. cinderellathespy - Никога не трябва да губим Надежд...
22.05.2010 10:09
ckarlet написа:
Никога не трябва да губим Надеждата! Тя и нейните сестри трябва да са с нас, за да успяваме да вървим срещу вятъра! Силни думи, Ели!
Поздрави и от мен!


Поздрави, Скарлет! Аз си пиша все за преживени неща....и така...
Дай Боже, Надеждата да ни е вечен спътник и да ни помага да преодоляваме трудностите!...
цитирай
8. cinderellathespy - За да могат много хора да прочета...
22.05.2010 10:11
panazea написа:
За да могат много хора да прочетат!
Усмивка!


Здравей! Аз не съм разбрала какъв е този конкурс?
Не ми остава време напоследък да сърфирам в блог-а и малко съм останала дезинформирана....
Може да се включа, стига да има време и да мога да сътворя нещо в жанра, който се изисква....
цитирай
9. panazea - Синди , този разказ става!
22.05.2010 10:40
Целта е повече творби да се съберат!Даваш си линка на Пегас
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/05/16/konkurs-za-malyk-razkaz-704.545993
Няма време !Събират се до 25 май!Целта е участието!
Прегръдка!
цитирай
10. cinderellathespy - Целта е повече творби да се събер...
15.06.2010 12:16
panazea написа:
Целта е повече творби да се съберат!Даваш си линка на Пегас
http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2010/05/16/konkurs-za-malyk-razkaz-704.545993
Няма време !Събират се до 25 май!Целта е участието!
Прегръдка!

Тони, просто не ми остана време, съжалявам.....-:(
Благодаря за насърчаването, обещавам да се включа в следващите интересни инициативи! Поздрави!-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727016
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930