Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2010 13:39 - Да навършиш Христова възраст на Задушница
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14659 Коментари: 29 Гласове:
14

Последна промяна: 27.04.2012 22:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес  е моя ден в годината. Ставам на 33. Едновременно с това се оказа, обаче, че на днешната дата се пресичат пътищата на нашия и оня другия, магичния свят. Дали е поличба за добро това, че навършвам най-хубавата възраст според поверията на ден, в който духовете на хора, които съм обичала и винаги ще бъдат в сърцето ми се връщат от отвъд....за кратко....Казват, че в годината в която навършиш 33 се сбъдват желанията, тепърва ще проверя дали това е наистина така. Замислих се, обаче, че повечето ми мечти които имам от дете се сбъднаха до настоящата година - учих, завърших, работя нещо, което ми харесва и ми носи удовлетворение, омъжих се за най-прекрасния, мил и обичлив мъж в света, родих двете най-хубави деца, които всеки ден ми носят най-голямата и пълноценна радост в живота, която някога съм си представяла, имам достатъчно добри приятели, които ме обичат и които обичам и аз, приятели които винаги са до мен - в миговете на радост и в миговете на тъга. Благодарна съм на баща ми за подкрепата и обичта през всичките тези години и се радвам, че с мама са ме създали такава каквато съм. Вярвам, че той ще е до мен най-малко и през следващите 33 години. Достатъчно ми е само да знам, че винаги когато изпитам необходимост мога да набера номера му и да чуя гласа му, дори без да го виждам. Задушницата я свързвам с образа на мама, който макар и отдалечен от мен вече на разстояние цели почти двадесет години продължава да бъде най-милото и нежно нещо в съзнанието ми. Сигурна съм, че където и да е в момента, духа и ежедневно преодолява пространствата и ми дава сила и енергия за живот. Една частица от нея продължава да живее чрез мен и това е нещото, което ми носи утеха в дните, когато ми стане много мъчно за нея и усетя за пореден път до болка липсата и. В ден като днешния  ми се иска да и кажа само, че я Обичам и ще продължа да нося в сърцето си обичта си към нея до последния си дъх, така както я нося от първия миг, в който съм осъзнала какво е да изпитваш обич към близките си хора. Самата аз вече като майка мога да оценя думите и, когато преди години ми казваше, че когато си отиде от този живот няма да жали за нищо друго, освен за мен и за всички пропуснати мигове от моето порастване, които няма да може да преживее. Благодаря ти, мамо, че си ме дарила с живот. Вярвам, че на днешния шесто февруарски кръстопът между духовно и материално по един или друг начин нашите души ще се докоснат. Накрая идва ред на обещанията. Смятам да обещая единствено, че през 33-та година от живота си ще продължа да бъда водена в действията си от добротата. Вярвам, че това да бъдеш преди всичко добър човек е гаранция за успех във всяко житейско начинание.




Тагове:   срещи,   възраст,   размисли,   аз,   пътя,   раздели,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. compassion - Честит празник!
06.02.2010 13:41
Да, бъди добър човек!
Това е достатъчно.
цитирай
2. evelin - Прегръдка с обич... :)
06.02.2010 13:43

Прегръдка с обич... :)
цитирай
3. tili - Честито, честито!!!
06.02.2010 13:46
Такава хубава възраст. Започва най-хубавата част от живота ти. Бъди жива и здрава и много щастлива!!!
цитирай
4. priqtel12 - Честито и тук, Ели!
06.02.2010 14:04
Смятам, че душите ви обезателно ще се докоснат на днешния ден заради голямата ти обич и желание! Вярвам, че и обещанието ще изпълниш......Желая ти от сърце всички твои мечти сега и занапред да се сбъдват!
Прегръдка с обич от мен!
цитирай
5. panazea - Честито ,момиче!
06.02.2010 14:26
Бъди жива и здрава , весела и щастлива!
Нашите обични са с нас !Времето и пространството не могат да ни разделят!
С обич, Панацея!
цитирай
6. ckarlet - Мила Ели, Честит празник и от мен! ...
06.02.2010 15:50
Мила Ели, Честит празник и от мен! Това е най-хубавата възраст! Остани си все така нежна и изпълнена с много доброта! Бъди обичана, винаги желана и обгърната с най-топлата ласка от любимия човек! Много щастие за цялото ти прекрасно семейство!
цитирай
7. elpidaa - честит рожден ден! добрината е в ...
06.02.2010 16:04
честит рожден ден!
добрината е в сърцето ти и нека винаги е там!
бъди щастлива :)
цитирай
8. allbi - Елиии :))
06.02.2010 17:02
Честито !!!
Жива и здрава и много любов ...
цитирай
9. анонимен - Честито и от мен!
06.02.2010 17:13
Хубаво да си изкараш празника с най-добрите приятели и с много музика и поезия!
цитирай
10. bogolubie - Честит рожден ден, Ели!
06.02.2010 17:25
Бъди благословена! Бог да те пази и да ти помага!

С поздрав: ЕСТИР !
цитирай
11. henzelski - Честит
06.02.2010 17:31
празник, Ели!
И да почерпиш...;))
цитирай
12. ka4ak - Eлица,да си жива и здрава!!!
06.02.2010 17:42
Прекрасна вдъхновенна година за теб и хармонията на съпреживяването!!!:)))
цитирай
13. miaa - Честит празник, Ели! Много обич и ...
06.02.2010 18:18
Честит празник, Ели!
Много обич и успехи!
Нека мечтите ти станат реалност!
цитирай
14. mamas - Честит рожден ден, мила Ели!
06.02.2010 18:36
Продължавай да сбъдваш мечтите си!

А хората, които обичаме (и са ни обичали), никога не си отиват напълно.
Разплака ме, но и за сълзите ти благодаря...
цитирай
15. gabar4eto - Zdr
06.02.2010 18:38
4estit rojden den .Bog da te pazi i znai 4e du6ite na tezi koito sa ni napusnali sa vinagi okolo nas taka 6et bade do kato i nie ne otidem tam i ne doide denqt na ravnosmtkata .Pazi semeistvoto si i Bog da go pazi nai ve4e da bdi nad vas
цитирай
16. boristodorov56 - Живей!
06.02.2010 18:47
Живей!
цитирай
17. katan - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,МИЛА ЕЛИ!
06.02.2010 18:57
Бъди здрава преди всичко!
Обичай така, както си знаеш - силно!
Пожелавам ти и взаимност, както до сега!
Този 6-ти февруари наистина е специален!
Милата ти майчица е дошла, за да бъде с теб!
И накрая завършвам с твоите думи:" ...че това да бъдеш преди всичко добър човек е гаранция за успех във всяко житейско начинание."
БЪДИ ДОБЪР ЧОВЕК,както до сега!
Обичам те / не само на думи/!
цитирай
18. neslanchice - Честит рожден ден!
06.02.2010 19:04
Желая ти здраве, много любов и приятели!
цитирай
19. zabavnata - ЧРД, Ели!
06.02.2010 19:10
Прегръдка! Бъди здрава и много щастлива!
цитирай
20. an200 - Честит рожден ден, мила!)
06.02.2010 19:49
И на този "февруарски кръстопът", и в многото години напред да си със силната подкрепа на най-обичаните от теб хора! Да си здрава, усмихната, влюбена в живота!)
Наздраве!)
цитирай
21. анонимен - Chestit Rojden Den i ot men
06.02.2010 21:22
Bydi jiva i zdrava,mnogo shtastliva,ostani si vse taka dobrichka,po vsichko lichi che e taka!!!
I men razplaka,no ti jelaq vesel praznik i nazdrave:)))))
цитирай
22. divna8 - Честито 33-то рождение!
07.02.2010 10:38
Пожелавам ти - всеки ден да срещаш по едно малко чудо през следващите години от живота ти!!! И бъди щастлива!
цитирай
23. cinderellathespy - Благодаря ви, приятели!-:)
07.02.2010 12:00
Страшно мили пожелания сте ми отправили и за пореден път ме убедихте, че тук в блог.бг намерих много интересни хора, с които през изтеклата година станахме близки, споделихме много прекрасни мисли и чувства и с които съм сигурна ще ме свързват и много бъдещи красиви мигове!
Пожелавам на всички да сте здрави, защото когато човек е здрав има и сили и воля да постигне всяка вълшебна мечта, която таи в сърцето си! Направихте рожденния ми ден наистина неповторим и ме трогнахте дълбоко! Прегръщам ви всички!-:)
цитирай
24. gorivo - Честит рожден ден :)
07.02.2010 12:21
Искам да ти пожелая най-вече здраве и много любов , сигурен съм че другото само ще дойде :)
цитирай
25. edinman - Днес те открих
07.02.2010 12:30
но си позволявам и аз да те поздравя :)
Безоблачни и щастливи дни!
http://www.youtube.com/watch?v=1CDjjjn0i5E
цитирай
26. iliada - АХ КАК НЕБЛАГОРОДНО ТИ ЗАВИЖДАМ!:))
07.02.2010 13:31
ЧУДЕСНА ВЪЗРАСТ !ТИ СИ В ПОЛЕТ СКЪПА ПРИЯТЕЛКО И КОЛЕЖКЕ !
НЕКА ПОЛЕТА ТИ ДА ПРОДЪЛЖИ 133 ,ЧЕ И ПОВЕЧЕ И ЩАСТИЕТО ВИНАГИ ДА Е ТВОЙ ВЕЧЕН СПЪТНИК!:)
чрд НА ПАТЕРИЦА ОТ МЕН!:)
цитирай
27. denij - Честит рожден ден ( с малко закъс...
07.02.2010 20:22
Честит рожден ден ( с малко закъснение:))! Желая ти преди всичко да си здрава и много щастлива, а всичко останало малко или много се постига:)
цитирай
28. avangardi - честит рожден ден!
09.02.2010 10:15
честит рожден ден!
цитирай
29. cinderellathespy - Задушница....
03.11.2012 18:39
*****

на мама

реших със мъртвите да поговоря
във ноемврийските блещукащи лъчи
а после да се скрия зад завоя
притихнала в неслучени мечти
една върба прегърнах през стъблото
запалих кротка бяла светлина
загледана в кората на дървото
сърцето ми в безкрая зашептя
дочух гласа И толкова забравен
познах лика И в птица над поля
дъха И между светове оставен
по стъпките ми вятър разпиля
разказах И за Обичта голяма
за болката извираща от мен
че все така се скитам оцеляла
в очакване на всеки следващ ден
отвърна ми че сила в мене има
от дъждове да сътворя дъга
и винаги душата ми ранима
спасение ще среща в Любовта
а после ме изпрати с тиха нежност
любимата И мила дъщеря
във дланите ми камъче за Вечност
постави като знак че ме видя

03.11.2012г.
@Eli

http://youtu.be/wW3u9-ytxFY
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1728026
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930