Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2009 13:49 - Спомени
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3215 Коментари: 16 Гласове:
9

Последна промяна: 27.04.2012 23:31


                   с много обич и в памет на прабаба Неделя

старата къща на баба
с пищника и судурмата
печка в която дървата
разгарят червена жарава
големия чайник за чая
кандилото на стената
пенджерки със мушкато
закачалката зад вратата
спомени като мъниста
седенки и приказни нощи
песни изпяти отдавна
и днес във съня ме спохождат
толкова много години
минаха оттогава
още се виждам на двора
орехи в шепи събрала
баба ме води в тревата
люлка на зарзала връзва
после със тиква в ръката
бързо във къщи се връща
толкова мило ми става
щом за селцето си спомня
детското в мен се пробужда
и вяра в доброто ми дава
~ ~






Тагове:   спомени,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - Много мило и хубаво звучи, Синдарела! :)
24.09.2009 13:57
Пази спомена в сърцето си все така...
цитирай
2. allbi - Поздрав !
24.09.2009 14:30
и аз така :

"...толкова мило ми става
щом за селцето си спомня
детското в мен се пробужда
и вяра в доброто ми дава"

чудно нещо са спомените:)
цитирай
3. анонимен - Чудно хубаво!!!
24.09.2009 15:48
Толкова хубаво ми стана и аз така си спомням селото и бабите. Прекрасни спомени :) ... и колко малко трябва на човек да си спомни, ех спомени, спомени! Поздрави от мен!
цитирай
4. ckarlet - cinderellathespy,
24.09.2009 21:41
толкова е хубаво! Върна ме в спомените с години назад. Имах две прекрасни баби, които ме отглеждаха с много любов. Всичко, което си нарисувала с думи е и моето детство!
Поздрави от цялото ми сърце!
цитирай
5. cinderellathespy - Re : candysays
25.09.2009 10:37
Благодаря ти!-:)
цитирай
6. cinderellathespy - Re : allbi
25.09.2009 10:39
Спомените дават смисъл на живота и те стоплят, когато повее хлад....
Поздрави!-:)
цитирай
7. cinderellathespy - Re : анонимен
25.09.2009 10:40
Валка, хубаво че каза че си ти!-:)
Поздрави и от мен! Другия път като се върнеш ще се съберем задължително да обсъдим общите си спомени!-:)))
цитирай
8. cinderellathespy - Re : ckarlet
25.09.2009 10:41
Мила, май имаме много общи неща!-:)
Поздрави и от мен и усмихнат петъчен ден!-:)
цитирай
9. ckarlet - Cinderellathespy,
25.09.2009 11:28
да и аз мисля, че имаме много общи неща!
Освен това се радвам се, че приятелството ни е взаимно!
Хубав да е и за теб петъчния ден!
цитирай
10. katan - Изпълни ме с носталгия по едно време,което не можем да върнем!
25.09.2009 11:38
Много ме трогна,Ели!
Напомни ми смокинята в двора на бабината ми къща, аромата на жасмин и орлов нокът, песен на щурчета нейде в градината...
Аз не съм имала село, но спомените ми от ГРАДА са толкова много,а ти ги "събуди" всички,мило дете!
Поздрави и хубав ден!
цитирай
11. cinderellathespy - Re : ckarlet
25.09.2009 23:02
Скарлет, общуването в блог.бг ми дава ежедневно много. Намерих нови приятели, интересни хора, с които обменяме мисли, чувства, върна ме отново към писането на поезия, нещо което бях позанемарила заради натовареното си ежедневие на работа. Преосмислих доста приоритетите си и ги пренаредих....и всичко това благодарение на хората, чрез които ежедневно се обогатявам с информация, които ме провокират да мисля, да мечтая и най-вече да си изразя чувствата било със стихове, било с проза - съблогърите-приятели тук! Вярвам, че и занапред ще продължим така да си обменяме мисли и чувства и това ще обогати и двете ни! Спокойна нощ от мен!-:)
цитирай
12. cinderellathespy - Re : katan
25.09.2009 23:09
Кате, радвам се че си го прочела и те е докоснало.
Страхотно си описала част от твоите спомени....
Вярвам, че всеки от нас има в дълбините на душата си преживяни мигове, които помни докато е жив, които изплуват в сънищата или пък когато ти е сломено и тягостно ти помагат да се пренесеш в свят на радост и безгрижие и така те лекуват от моментното напрежение.....
Днешния ден наистина беше хубав. Оказа се, че леля ми е открила редактор и рецензент на книгата, която смятам да издам догодина живот и здраве и която смятам да побере всичките ми поетични творчески търсения до момента....
Спокойна нощ, Кате, и се радвам, че наминаваш и четеш постингите!-:)
цитирай
13. priqtel12 - Здравей, Ели!
26.09.2009 21:00
Чудесни стихове за чудесните детски спомени и бабините грижа и обич! Благодаря ти, че провокира завръщането и на моите скъпи спомени за една чудесна баба и вълшебството на ваканциите, прекарани там на село, при нея! Поздрави, хубава вечер и чудесен утрешен почивен ден!
цитирай
14. cinderellathespy - Re : priqtel12
26.09.2009 23:37
Иве, явно всички имаме за какво да си спомним, за какво да изпитаме носталгия, даже и да си поплачем....Хубавите спомени според мен трябва да се споделят, защото само така достигаме до кътчета от душата на хората около нас, за които понякога те, забързани в ежедневието забравят че съществуват....., а именно в такива кътчета на съзнанието ни са скрити едни от най-хубавите и неповторими мигове от живота на всеки човек! Спокойна нощ!-:)
цитирай
15. priqtel12 - Дааааа...така е...
27.09.2009 09:47
Благодаря, че сподели....Хубав, усмихнат ден ти желая!
цитирай
16. cinderellathespy - Re : priqtel12
27.09.2009 12:21
Иве, благодаря! Днес мисля да помързелувам и всеки път когато малкия човек спинка и аз да полягвам.-:) Тия дни нещо съм много продуктивна на стихове, явно периода ми е такъв.....
Спокоен почивен ден и на тебе!-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1720216
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031