Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2009 01:06 - Писмо в бутилка
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2132 Коментари: 8 Гласове:
4



Вчера беше църковния ден на майката......

image























  

"Пресветая Богородица Троеручица" - чудотворна.          
                   
                     
на мама

до всички пристанища
лодки и кораби
целунали вятър
поели вълни
отнесете бутилка
с послание тайно
отвъд хоризонта
на мойте мечти
писмо щ написах
изляла тъгата
прегърнала снимка
от минали дни
дали ще ме чуе
оттатък Земята
и знак ще ми прати
по вълшебни звезди
избърсах сълзата
пробягала леко
по бузата бледа
в среднощния час
отново си спомних
усмивката нежна
ръката щ топла
спокойния глас
отдавна пораснах
но в мене детето
остана завинаги
там - в есента
когато безшумно
с усмивка на устни
завинаги тръгна си
тя от дома
кажете щ кораби
лодки и риби
обичам я в дните
и във нощта
макар да е минало
толкова време
със мисъл за нея
аз все ще горя
по пътя се лутам
греша побеждавам
минута отмора
отново борба
понякога чувствам
духа щ във мене
той дава ми сили
да продължа
дано те достигне
писмото ми мамо
а после в съня ми
да дойдеш за час
кажи че ме помниш
а после тръгни си
мога вече сама
да вървя по света
аз зная животът
е временна гара
на спирката следваща
чакаш ме ти
до всички пристанища
лодки и кораби
до морските фарове
и подводни скали
отнесете писмото ми
там - в необятното
и върнете ми вярата
в бъдните дни
~~






Тагове:   бутилка,   писмо,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - Добро утро!
16.08.2009 09:22
Прекрасно е!!!
цитирай
2. анонимен - кога успяваш
16.08.2009 10:46
... сигурно докато спим...
цитирай
3. cinderellathespy - Re : ka4ak
16.08.2009 18:07
Благодаря, Владо.
Мислите по тези дни все бягат към морето и майка ми, вероятно защото недолюбвам действителността...а мисълта за тези две неща винаги ми създава уют.....
цитирай
4. cinderellathespy - Re : анонимен
16.08.2009 18:08
....мдааааа, май че именно докато спите, Го.....
Целувки-:)
цитирай
5. priqtel12 - Естествено, че писмото ще стигне до нея....
16.08.2009 21:50
толкова любов има в него , и кураж, и духовна сила....Поздравявам те, миличка, за тези чудесни слова, които си наредила......Прегръдки от мен!
цитирай
6. cinderellathespy - Re : priqtel12
17.08.2009 23:07
Иве, независимо че мама я няма вече толкова години продължавам да съм убедена, че сме свързани кармично и по един или друг начин държим връзка помежду си. Дано не прозвучи налудничаво.....
Прегръдки и от мен за теб!-:)
цитирай
7. priqtel12 - ВЪОБЩЕ не е налудничаво....
18.08.2009 00:31
Може би защото вярвам в кармата и в прераждането на душите ...........Щом го усещаш, значи то е факт, Ели, продължавай да черпиш кураж от тази връзка и дерзай......Хубав ден ти желая, спорен и цветен.....!!!
А ти го посрещни с усмивка и надежда!!!
цитирай
8. cinderellathespy - Re : priqtel12
22.08.2009 23:01
Седмицата беше адски изтощителна, но накрая независимо колко уморена се усещах, бях морално удовлетворена от свършеното, а това е по-важно!-:)
....А мама - независимо, че са минали близо 19 години откакто я няма, мисълта за нея продължава да ме съпътства ежедневно и да ми помага да преодолявам трудностите.....
Поздрави, Иве, благодаря за топлите и насърчителни думи!-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727707
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930