Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2009 17:00 - 6 не-важни неща, които ме правят щастлива
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7351 Коментари: 18 Гласове:
2

Последна промяна: 28.04.2012 00:13


Снощи видях, че Бояна - моя виртуална приятелка, с която се запознахме миналата година във форумното пространство на бг.мама покрай бременността и раждането на нашите лъвчета ме е включила в една игра на нейния блог, подета от Бу - всепризнатия спец по въпросите за кърменето. 
Честно казано не бях се замисляла кои са Шесте не-важни неща, които ме правят щастлива. Снощи, като поумувах около 30 минути успях без много-много мислене да напиша 5, но на 6 - зациклих.... Оставих химикала и днес след препускането с количката по улицата под жаркото слънце, след посещението при педиатъра, след като извървях сигурно няколко километра напред-назад внезапно преди малко както си лежах в леглото кърмейки за n-ти пореден път Бобо малкото човече внезапно ме осени шестото не-важно нещо....                                  
Ето ги по ред : 1.
МОРЕТО - обичам го безкрайно много независимо от сезона. Срещата с него винаги ме зарежда позитивно и ми влива нови жизнени сили. imageТвърде е възможно в някой предишен живот да съм била риба..... Миналата година не ходих на морска почивка - е, раждах във Варна, но това не се брои и затова тая година си наваксах и за предходната - бях като малките деца на плажа по време на почивката в Приморско - вечно във водата, в опити да надскоча вълните, пийнах си прилични дози солена вода и се заседявах в морето докато кожата ми се сбръчка, устните ми посинеят и снагата ми настръхне при съприкосновението с вятъра.-:) 2. ЧЕРВЕНОТО ВИНО
- аз съм си малокръвна от дете, не помня вече кой лекар каза, че чаша червено винце дневно ще ме държи винагиimage в кондиция и няма да позволява на кръвното да си прави шеги с организма ми и доброто ми настроение. През лятото малко не ми се пие вино, сменям го с биричка, но през останалите сезони ми е чест спътник на трапезата. Все още роднините по сватовство произвеждат собствено червено вино, което става доста добро и на вкус и на цвят, но аз отдавна се простих с романтичните идеи от преди години да направим семейно ранчо, в което да отглеждаме лози и да произвеждаме вино със собствена марка, вдъхновена от един филм преди време с Кеану Рийвс - "Любов в облаците". 3. ЗЕЛЕНАТА ТРЕВА - обичам да се разхождам с боси крака по imageзелената морава в двора на къщата ни. Така усещам пълноценно съприкосновението със Земята. Сякаш стръковете вливат нова живителна енергия в тялото ми. Баща ми много ми се чудеше преди години какво правя, когато след изморителния работен ден се приберях и докато влезех в двора, хвърлях чантата, събувах чехлите и се втурвах да марширувам по моравата, като междувременно правех и гимнастика на ходилата и глезените. Мина не мина време и той почна да го прави същото.-:) 4. СЕРИАЛИТЕ - обичам да се разтоварвам с най-различни видове и жанрове сериали. Някои ги следя последователно и цилинасочено, превръщам им се в ревностен фен, чета в списанията и вестниците всичко интересно за актьори, герои, сюжети. Други пък ги ползвам просто за разтуха на душата, както си припявахмimageе преди време с една приятелка - чат-пат гледам по някой епизод и за момента си почивам невероятно. Обичам "Дъщерите на Маклауд", "Никита", "Бягство от затвора", неповторимия "Доктор Хаус", Хорейшо "От местопрестъплението - Маями" също ме вълнува и куп други, ако тръгна да ги изброявам няма да му се види края. - :))) 5. СУХИ ПАСТИ "ИГЛИКА" - много ги обичам иimage докато бях бременна доста папках от тях. После като родих за известно време ги бях поспряла, но сега на нова сметка съм ги подхванала. Мога да си изям една кутия с едно кисело мляко докато говоря по телефона да речем.... Осъзнавам, че не е много полезно за организма, но определено тези пастички ме правят щастлива и едва ли ще се откажа напълно от тях някой ден!.... 6. ОТКРИТИТЕ ЧЕХЛИ - ходя с такива от началото на пролетта до късна есен. Обичам краката ми да дишат. В затворените обувки и ботуши се чувствам като в менгеме и ограничена. Имах едни кафеви първо - много си ги обичах, но при тях само пръстите ми бяха по-открити. Две години ги носих, на третата се скъсаха и си купиimageх нови. Вторите бяха пак кафеви, но краката ми бяха напълно открити, защото чехлите бяха с едни тънки каишки и определно ми хареса ходилото ми цялото да е открито. Третите, които нося и понастоящем са бели на цвят, нахлузват се на крака между първи и втори пръст тип джапанка, но са ортопедични и от три години ми вършат страхотна работа. Всичките ми чехли до сега са с равна подметка, спортен тип и са ми били адски удобни.-:) 
Като че ли успях да изброя моите 6 не-важни неща, които ме правят щастлива. -:)))
Играе ли ви се ? Очаквам включване от :
1. katan - Катя Атанасова
2. allbi - Албена Петрова
3. priqatel12 - Ива Цветанова
4. ka4ak - Владимир Качаклиев
5. ciele - Биляна Иванова
6. an200 - Анджелина Анджелина

(правилата: линк към този пост и към блога на Бу, вашите 6 неща, линк към 6 други блогъри и коментар в техния блог след това)


Накрая нещо свързано пак с 6!-:)))






Тагове:   игра,   неща,   шест,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - Здравей Елица!
15.07.2009 17:29
Аз просто съм си шестак!!!
цитирай
2. cinderellathespy - Ейййй, Владо, разбра че...
15.07.2009 17:34
....съм Елица и все го натъртваш, явно името ти харесва или...?!!-:))) Опасен си!-:))) Чакам да прочета в блога ти, ако се навиеш да играеш! Поздрави!-:)))
цитирай
3. an200 - Амиии...
15.07.2009 17:38
Ще взема да се включа.Мисля ги.))
цитирай
4. ka4ak - един Перко Наумов може ли да се определи?
15.07.2009 18:10
аз обичам,да обичам!
цитирай
5. ciele - :)))) ще помисля. . . нищо не обещ...
15.07.2009 19:06
:)))) ще помисля...нищо не обещавам..;)
цитирай
6. katan - Аз ще се включа.
15.07.2009 19:23
Но не не ми идва нищо на ум ,освен само едно НЕ-важно нещо...
Може да ми "светне" по-късно!:)))
Има ли срок?
цитирай
7. cinderellathespy - Re : an200
15.07.2009 23:15
Измислянето е най-трудното - аз колко отхвърлих докато избера тези, които са най- най-! Очаквам да прочета! Поздрави!-:)
цитирай
8. cinderellathespy - Re : ka4ak
15.07.2009 23:20
Владо, вече имах достатъчно поводи за да се убедя, че обичаш хората! Това е много важно в живота, защото е предпоставка да обичаш ефикасно и самия себе си!-:) Колкото до Перко Наумов - вероятно има определения и за този персонаж, но бъди сигурен, че различните изпълнители на ролята Перко ще ти дадат най-разнообразни определения и накрая би се получила такава шарена картинка, че най-важното от цялата определителна дейност ще останат усмихнатите лица на хората, които биха изчели определенията! Малко омотано го написах, но ти разбра!...-:)
цитирай
9. cinderellathespy - Re : ciele
15.07.2009 23:22
Билянка, давай смело и безотговорно както си казвам понякога на работа, когато изпадна в чуденка. Важното е да се забавляваме докато си комуникираме тук в блог пространството! Поздрави!-:)
цитирай
10. cinderellathespy - Re : katan
15.07.2009 23:27
Кате, няма срок. Знаех си аз, че ще те спечеля за каузата! Много ще ми е интересно дали ще имаме съвпадения в избора. С Бояна имаме едно - сериалите, но тя е лекар и си пада предимно по докторски!-:) Мисли и пиши, а аз ежедневно надничам в блога ти нали съм шпионин, така че като бъдеш готова ще чета с интерес!-:)
цитирай
11. priqtel12 - Привет, Ели!
16.07.2009 10:29
Разбира се, че ще се включа, обичам предизвикателствата, но ще е по-късно, защото съм се разчистилаааааа....... сериозно! Определено ме накара да се замисля!
цитирай
12. evelin - @}----;-----
16.07.2009 10:32
Надниквайки в блога ти, cinderellathespy ... открих (учудващо) еднакви не-важни неща, които ни правят щастливи... Теб и мен, а може би още толкова други... :)
И умееш да ги поднесеш увлекателно, правиш ни съпричастни... (Не случайно си второто изключение, което направих в азбучния ред на никовете в книгата "Поезията-моят живот"... С "Поети" на mamas започва - един обединяващ стих... и завършва с твоите "10 неща, които поезията и (за мен) - красиво обобщение и финал на един чудесен продукт, който обединява 50 невероятни души...

Прегръдка от мен, Ели... :)
цитирай
13. cinderellathespy - Re : priqtel12
16.07.2009 16:44
Иве, очаквам включване като си готова! Човек в ежедневието не се замисля за тия простички неща, които го карат да се усмихва, а като седне да помисли конкретно и се оказва, че бройката на не-важните неща е много повече от 6 и като че ли точно не-важните неща правят дните ни по-ведри, важните са рутината, ежедневието, вечния житейски кръговрат! Радвам се, че си ентусиаст по темата! Поздрави!-:)
цитирай
14. cinderellathespy - Re : evelin
16.07.2009 16:49
Ади, сродните души рано или късно се намират и това важи за всички измерения! Чакам с нетърпение да видя алманаха, Владо обеща да ми го прати! Всичките ли твои 6 не-важни неща съвпадат? Ще се радвам, ако се включиш с твой пост по темата в твоя блог! Каня те!-:)

Прегръдка и от мен, Ади!-:)
цитирай
15. allbi - ох, и на мен ми трябва време :)
16.07.2009 18:33
не знам хем има много неща хем едно ми е най важно...
любовта :))
цитирай
16. katan - Е,аз събрах малко ума си и
17.07.2009 20:06
написах ето това:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/07/17/6-ne-vajni-neshta-koito-me-praviat-shtastliva.365305
Обичаме морето еднакво силно,обичаме зелената трева...
Аз също обичам открите чехлите/във всичките им варианти/,дори ги предпочитам пред другите видове обувки.../,но нямаше да е честно да изброявам толкова много неща!
Написах първите 6,които ми дойдоха най-напред на ум, а после започнаха да се редят още и още...
Поздрави,скъпо дете! И ти благодаря за поканата!
цитирай
17. cinderellathespy - Re : allbi
18.07.2009 00:06
Инициативата няма срок, Албенка! Идеята е хубава, защото се замисляш за неща, за които в ежедневието просто не ти остава време....Когато си готова и имаш настроение, тогава ги постни! Поздрави!-:)
цитирай
18. cinderellathespy - Re : katan
18.07.2009 00:07
Кате, надникнах в блога ти, даже написах коментар. Чудесно си се справила, радвам се че прие идеята присърце!-:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719680
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031