Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2009 22:04 - Май, море и пролет
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2234 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 28.04.2012 00:49


Днес видяхме за първи път тази година морето. Разходихме се по плажната ивица на Кабакум, косите ни се развяха от морския бриз, вдишахме соления мирис, послушахме шума на вълните, събрахме вълшебни миди, построихме пясъчен замък, накрая си тръгнахме щастливи и усмихнати, с повече свобода в сърцето и светлина в мислите.-:)

~ МОРЕ ~

Посрещна ме със дъх
на сол
и цвят на тъмно синьо.
Прошепна ми с вълните си
"Здравей".
Търкулна по брега
усмихнат ритъм,
във пясъка следите
разпиля.
Следобедното слънце
ми намигна -
с море и бриз
е нежна пролетта.
По-жива съм,
когато те докосна,
по истинска съм
с твоя хоризонт.
Обичам те, море,
безкрайно, диво,
от мен си част,
от моето сърце.
~~

Кабакум

image



















Руми и Дани откриватели на вълшебни миди


image




















image




















image




















image




















image




















image




















image




















Грижовен татко

image




















image



















Пясъчния замък

image




















image




















image




















image




















Първа среща на Бобо с морето



image




















Двете Елички - :)))



image




















Отиваме си, море, но......само за сега......


image




















~ ~






Тагове:   море,   май,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - ей,
06.05.2009 02:17
Поздрав за снимките :)
За грижовния татко и за цялата красота :))
Морето и всичко

"...По-жива съм,
когато те докосна,
по истинска съм
с твоя хоризонт.
Обичам те, море,
безкрайно, диво,
от мен си част,
от моето сърце...."

цитирай
2. cinderellathespy - Re : allbi
06.05.2009 18:31
Благодаря, Албенка!
Чувствам се невероятно след среща с морето.
В някой предходен живот вероятно съм била ...риба или...русалка?!-:)
Усмихнат празничен ден и на теб днес!-:)
~~
цитирай
3. loli - И аз така..
06.05.2009 19:49
И аз така чувствам морето, диво, невероятно и като че е част от мен. Еднакви усещания имаме!
Честит празник и щастливости!
цитирай
4. cinderellathespy - Re : loli
07.05.2009 08:46
Тези, които сме от една "кръвна група" лесно се намираме...дори в безкрайното интернет пространство!-:)
Благодаря за пожеланията, loli!-:)
Поздрави!-:)
~~
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1727331
Постинги: 436
Коментари: 3575
Гласове: 18455
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930